Skocz do zawartości
bzykacz

Battlefield 3

Rekomendowane odpowiedzi

zastanawia mnie jedna rzecz, i moze niech wypowiedza sie bardziej doswiadczeni sniperzy.

Jak wiadomo w BC2 z daleka trzeba bylo brac poprawke na headshota. Zazwyczaj byla to 1-1,5 kropki w odleglosci pomiedzy MCOMami. Jak to jest w BF3?

Z moich obserwacji wynika, ze nadal pocisk opada, tylko do konca nie wiadomo jak celowac. Zauwazylem jeszcze cos. Mam wrazenie, jakby pomaranczowy trojkat (zaspotowany wrog) wyswietlal sie coraz wyzej nad glowa, w zaleznosci od odleglosci. Im dalej jest wrog, tym wyzej nad jego lbem swieci sie trojkat. Mialem taka sytuacje, ze w 1 bazie przykampilem zaraz na poczatku, przy drzewie nad woda. Wrog lezal na kamieniach na koncu bazy. Jego glowa ledwo wystawala znad kamienia, ale....... trojkat wisial sporo wyzej nad jego glowa. Oddalem ze 3-4 strzaly na rozne wysokosci nad glowe i nic, facet nawet nie drgnal. I cos mnie podkusilo, zeby wycelowac duzo wyzej nad glowe, dokladnie w pomaranczowy trojkat od spotu. I trafilem idealnego headshota.

Stad taki moj wniosek, ze trzeba wlasnie celowac w pomaranczowy trojkat, ze on pojawia sie coraz wyzej wraz z odlegloscia, co informuje nas jak mamy celowac.

Co o tym sadzicie? Obadal to juz ktos? Czy moja teoria ma sens?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zastanawia mnie jedna rzecz, i moze niech wypowiedza sie bardziej doswiadczeni sniperzy.

Jak wiadomo w BC2 z daleka trzeba bylo brac poprawke na headshota. Zazwyczaj byla to 1-1,5 kropki w odleglosci pomiedzy MCOMami. Jak to jest w BF3?

Z moich obserwacji wynika, ze nadal pocisk opada, tylko do konca nie wiadomo jak celowac. Zauwazylem jeszcze cos. Mam wrazenie, jakby pomaranczowy trojkat (zaspotowany wrog) wyswietlal sie coraz wyzej nad glowa, w zaleznosci od odleglosci. Im dalej jest wrog, tym wyzej nad jego lbem swieci sie trojkat. Mialem taka sytuacje, ze w 1 bazie przykampilem zaraz na poczatku, przy drzewie nad woda. Wrog lezal na kamieniach na koncu bazy. Jego glowa ledwo wystawala znad kamienia, ale....... trojkat wisial sporo wyzej nad jego glowa. Oddalem ze 3-4 strzaly na rozne wysokosci nad glowe i nic, facet nawet nie drgnal. I cos mnie podkusilo, zeby wycelowac duzo wyzej nad glowe, dokladnie w pomaranczowy trojkat od spotu. I trafilem idealnego headshota.

Stad taki moj wniosek, ze trzeba wlasnie celowac w pomaranczowy trojkat, ze on pojawia sie coraz wyzej wraz z odlegloscia, co informuje nas jak mamy celowac.

Co o tym sadzicie? Obadal to juz ktos? Czy moja teoria ma sens?

mam nadzieje, ze tak nie bedzie!

Dice zapowiedziało ze nie bedzie nacho shotow :whistling:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skiba tego mava już odblokowałem snajperem i powiem ci ,że ciężko sie tym lata po za tym tylko można polatać i nic więcej ,niby jest pokazany celownik i pojemnik na naboje ,ale w becie jest to zablokowane i nie ma żadnego pożytku z tego wynalazku.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Radyjko snajpera :laugh:

Niesamowite to było. Muszę przyznać, że ten filmik zmienił moje podejście do Battlefielda 3... :teehee:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No lipa jak ten MAV nie bedzie miał żadnej broni i bedzie można robic tylko road kile. Wie ktoś coś więcej na ten temat czy bedzie chociaż jakis karabinek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie bardzo dobrze.

To nie jest UAV (bezzałogowiec) tylko mały dron zwiadowczy (a dokładnie Micro Air Vehicle). Powinniśmy pamiętać ze recon to zwiadowca.

Edytowane przez FreshPrince
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W weekend będzie dostępna w becie BF3 mapa Caspian Border dla wszystkich graczy, ale tylko na PC.

Szkoda, że nie dla PS3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowe mapy:

Operation Firestorm

http://www.ign.com/v...oper-commentary

Grand Bazaar

http://www.ign.com/v...?objectid=82317

Oraz ciekawe informacje z Press Eventu w San Francisco:

http://planetbattlef...l&id=29&game=15

Obecny build w porównaniu do bety :

"First thing I noticed on the consoles were the graphics. They looked much better than the beta. Textures were smoother, character movements were much more fluid, and environments seemed to have more warmth to them. Also, the lighting was more dynamic, atmospherics more gritty and present, things just seem to run smoother on this build. All the frame rate issues, glitches, pops and sound drops of the beta were nowhere to be found. Bach reiterated that the beta was already a month and a half old before it was launched because of the time it takes to certify for release. It’s amazing how much polish they were able to put on the game since the beta."

Edytowane przez wino666pl
  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymienicaie tu tyle bugów a nikt nie wspomniał o jednym pewnym irytującym problemie.Leżę w dobrym miejscu i czekam na wroga a za mną moi koledzy,ale gdy przejdą obok mnie lub n mnie nadepną to ja automatycznie przemieszaczam się o 2 ,3 metry do przodu :D Raz byłem pod ostrzałem i schowałem się za ścianą a jakiś gościu się koło mnie zrespawnował to odleciałem kawałek dalej na samo pole walki....

Patrzysz przez lunetę... a tu nagle ściana o.O Bo ktoś ci się obok respi...

I bardzo dobrze że ten Mini mav może tylko rozjeżdzać..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest zajebiście. ta mapka super. coś w stylu starego Karkand. takie lubię. dawać już tego BFa!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sami kamperzy..nie da się grac

Ku*rwa mac 1 kulka i leżysz... przegięcie

Edytowane przez szyma45
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@OddThomasPL

Załóżmy że rzeczywiście kazałem ?? Ci porównywać TYLKO tekstury broni. Załóżmy że Ty "patrzysz na grafikę jako na całość "??

Dokonajmy małej analizy Twoich wypowiedzi w kwestii rzeczonej grafiki w rzeczonej becie.

W KAŻDYM miejscu grafika jest gorsza od BC2 a powiem Ci,że nawet gorsza od grafiki w BC1 co wczoraj z niedowierzaniem testowałem...

Analizując - jeżeli grafika w KAŻDYM miejscu jest gorsza, to ergo gorsze są też tekstury. Jeżeli grosze są tekstury w każdym miejscu, to także tekstury na broni.

Ergo – grafika w każdym miejscu jest gorsza, nawet na broni.

Kiedy wykazałem Ci błąd w twoim rozumowaniu – niby poparty porównaniem, wyskoczyłeś z kolejnym zabójczym tekstem:

Nie pisałem,że tekstury na broni są słabe tylko grafika w całej becie….

Analizujemy dalej.

Zgada się nie napisałeś akurat, że „tekstury na broni”, użyłeś zwrotu „w KAŻDYM miejscu”, więc logiczne że także na broni. No chyba że dla Ciebie, jak zrozumiałem z zacytowanego powyżej postu, tekstury na broni nie są składową całości grafiki, acz jakimś elementem gdzieś tam do grafiki nie należącym. Czego częścią są owe tekstury broni nadal nie wyjaśniłeś.

No i w końcu twój ostatni post, który jako żywo przypomina dowcip z czasów minionego ustroju o sowieckim superkomputerze.

Zauważ,że kazałeś mi porównywać TYLKO wygląd broni a ja patrze na całość grafiki i jej odbiór może byłby lepszy gdyby nie karygodne bugi.…

Czyli jednak nie w każdym aspekcie, ale te „karygodne Bugi”. Ergo – a u was biją murzynów :D

No bo całościowo i w każdym aspekcie grafa w becie gorsza od tej w BC2, a nawet BC1, no ale tekstury broni lepsze? Zaiste ciekawa logika rozumowania dla mnie całkiem niepojęta.

Co z tego,że beta wciąga skoro skill nie ma znaczenia bo jakiś koleś siedzi pod mapą i mnie zabija a ja mogę tylko se killcama obejrzeć?

Tutaj wypowiadać się nie będę, gdyż dal mnie ów tajemniczy skill, jest czymś równie mitycznym jak Yeti czy inny Jednorożec. Niby ktoś go widział, ktoś go ma ale co to właściwe jest? A najwięcej o skillu piszą goście którzy żalą się jakie to no-skille graja i że w ogóle RPG, że granatniki, że kamperzy, że promieniowanie kosmiczne czy inni Marsjane.

I na koniec kwiatek do butonierki.

No ale widze,że marketing EA podziałał na ludzi więc powiedzmy,że pójdę za głosem ludu i już nie wypowiem się nt. grafiki

Rozumiem iż uważasz że skoro nie popieram twojego zdania o tragiczności grafiki w becie BF3, o tym jaka to w "KAŻDYM aspekcie" jest gorsza od tej z BC2 a nawet BC1 to mam mózg zlasowany przez marketing EA.

Radzę Ci się zapoznać z moim postem ze strony 180 - pierwszy z góry - masz LINK żebyś nie musiał szukać.

I na tym kończę rozmowę z Tobą.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sami kamperzy..nie da się grac

Ku*rwa mac 1 kulka i leżysz... przegięcie

widze znaczna poprawe,i fajne mapkithumbsup.gif

Kolego ,nie jedna kulka i padasz,tylko hit markery(czy jak to sie zwie) sa bezsensu,nie wiesz kiedy dostajesz.tobie sie wydaje,ze dostales 1 hita,a tak naprawde dostales pol magazynka.Gdybys mial takie jak w BC2,ze po strzele twoj obraz,nagle krwawi(wiesz o co chodzi)to bys tak nie gadal.Musza to zmienicsmile.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem o co chodzi, i tego mi brakuje, nawet wibracje mogli by dac, bo nawet gry pokroju homefront to posiadają...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowe mapy:

Operation Firestorm

http://www.ign.com/v...oper-commentary

Grand Bazaar

http://www.ign.com/v...?objectid=82317

Oraz ciekawe informacje z Press Eventu w San Francisco:

http://planetbattlef...l&id=29&game=15

Obecny build w porównaniu do bety :

"First thing I noticed on the consoles were the graphics. They looked much better than the beta. Textures were smoother, character movements were much more fluid, and environments seemed to have more warmth to them. Also, the lighting was more dynamic, atmospherics more gritty and present, things just seem to run smoother on this build. All the frame rate issues, glitches, pops and sound drops of the beta were nowhere to be found. Bach reiterated that the beta was already a month and a half old before it was launched because of the time it takes to certify for release. It’s amazing how much polish they were able to put on the game since the beta."

Właśnie miałem zamieszczać tutaj na forum te filmiki. Grafika jest w ogóle z innej półki jeśli chodzi o porównywanie z BETĄ. Do tego stopnia, że zdecydowałem nie wracać już do BETY(mapka obczajona, 10godzin zrobione, miejscówki kamperów poznane - wyeliminuje spryciarzy zaraz na starcie :D ). Po tych filmikach żaden koleżka (czy też koleżkówna:P ) nie powinien mieć zastrzeżeń do jakości ostatecznej wersji gry. Wiadomo, że pewnie na PC na Ultra detalach gra totalnie urwie głowę przy samych łydkach ale nie można oczekiwać podobnych kosmosów na leciwych już konsolach. Jest dobrze! Pozdro i widzimy się na polu bitwy z działającymi headsetami i z okrojoną ilością bugów (bo jak wiem z doświadczenia wszystkiego przetestować się nie da:) i jakieś nowe minorowe problemy pewnie wyskoczą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grafika bardzo fajnie sie prezentuje na tej mapce Grand Bazaar. Mapki na pc i na konsolach beda takie same ? Bo na pc sa dwie (ktore pokazano) ogromne , caspian border i operation firestorm jak grac na takich mapkach stworzonych dla 64 graczy jak na konsolach ma byc maks 32 albo 24

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grafika bardzo fajnie sie prezentuje na tej mapce Grand Bazaar. Mapki na pc i na konsolach beda takie same ? Bo na pc sa dwie (ktore pokazano) ogromne , caspian border i operation firestorm jak grac na takich mapkach stworzonych dla 64 graczy jak na konsolach ma byc maks 32 albo 24

Z tego co wyczytałem na IGNie to te ogromne mapy stworzone na PC niewiele się będą różnić od konsolowych wersji ale odległości między punktami do przejęcia będą po prostu mniejsze. Redaktor rzeczonego serwisu twierdził, iż nie miał problemu ze znalezieniem przeciwnika i nie narzekał na nudę.

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wow... Ten Grand Bazaar w werjsi na PS3 prezentuję się przednio... Może w końcu zamknie jape hejterom, którzy non stop narzekaja na grafikę. W porównaniu z Betą to rzeczywiście niebo, a ziemia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie,wygląda bardzo fajnie.Chciałbym żeby była większa destrukcja i więcej szyszek na drzewach.:thumbsup:

Ps.Ten Developer gra słabiej ode mnie :D Ale ciężko jest jednoczesnie grać i gadać,ale widać ,że pada nie ma jeszcze ogarniętego ;p

Edytowane przez RossoNero

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grafika bardzo fajnie sie prezentuje na tej mapce Grand Bazaar. Mapki na pc i na konsolach beda takie same ? Bo na pc sa dwie (ktore pokazano) ogromne , caspian border i operation firestorm jak grac na takich mapkach stworzonych dla 64 graczy jak na konsolach ma byc maks 32 albo 24

Na PieCu bedziesz mial Conquest dla 64 i 32 graczy (na jednej mapie). Konsolowe wersje beda mialy do dyspozycji tylko maly Conquest.

wow... Ten Grand Bazaar w werjsi na PS3 prezentuję się przednio... Może w końcu zamknie jape hejterom, którzy non stop narzekaja na grafikę. W porównaniu z Betą to rzeczywiście niebo, a ziemia.

Na youtube grafa w OP beta tez prezentuje sie znakomicie. A juz na 32 calowym TV, to juz drastycznie gorzej. Oczywiscie wierze w to, ze oprawa bedzie wygladac lepie... ba , wyglada lepiej! Dziennikarze nie klamia. :biggrin:

Edytowane przez kabotyn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

BETA na prawdę jest świetna biorąc pod uwagę gameplay, a powyższe filmiki pokazują że może być jeszcze lepiej. Mapy są ciekawsze niż w BC2 takie bardziej skomplikowane i urozmaicone (brak deja vu przy wchodzenia do budynku). Gra będzie inna niż CoD, BF2 i BC2 to jakby inny battlefield.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no naprawde ogladajac ten drugi filmik z ps3 wyglada to o niebo lepiej niz w becie !! jestem spokojny o finalna wersje :) i juz sie doczekac nie moge ;)

Edytowane przez Dzibada
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×