Skocz do zawartości
ma3x

Licencje

Rekomendowane odpowiedzi

Widzę, że dużo osób ma problemy z zaliczaniem licencji, więc założyłem ten tema, aby wymienić się spostrzeżeniami na temat przejechania każdej licencji na gold.

Edytowane przez ma3x

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robię filmiki z tych najtrudniejszych wg mnie licencji. Jak na razie robię licencję IB, ale wszystkie do tej pory zrobiłem na złoto.

Zapisałem póki co dwie licencję, bo przy nich naprawdę napsułem sobie krwi. Reszta przy odrobinie wysiłku jak na razie była w miarę prosta.

PS.

Niestety nie można wrzucać replayów na YouTube, tak jak to ktoś sobie wymyślił podczas grania w sieci.

Owszem, miała być taka opcja, ale najwyraźniej została usunięta. Replaye są zapisywane w formacie save'ów, w dodatku można z gry tylko eksportować, nie ma opcji importu.

Więc niestety pozostaje staromodne nagrywanie, lub po prostu tłumaczenie, ale to raczej ciemno widzę.

Nie mam sprzętu do nagrywania, nawet kamery żeby z TV nagrać, także w moim przypadku jedyna opcja to po prostu tłumaczenie.

Edytowane przez Patricko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak ja juz mam problem z pierwszymi licencjami , w kazdej mi brakuje 0,05 sekundy albo cos i to tak mnie denerwuje :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, że prawie na każdej licencji jest myk, dzięki któremu zyskujemy kilka setnych, a jak wiadomo, w licencji to sporo czasu.

Albo ostre ścięcie, przebicie się mocno po tarce, jechać na granicy przyczepności, itd.

W ogóle to zalecam wyłączenie linii. Ja od razu ją wyłączyłem, bo ona źle pokazuje i jadąc po niej, bardzo rzadko zrobi się złoto.

Musisz obrać własną linie i po prostu poprawiać poprawiać i jeszcze raz poprawiać czas.

To samo tyczy się filmów instruktażowych, nie ma sensu ich oglądać, bo tamte czasy to ledwo na srebro wystarczają. Nie wszędzie, ale w większości przypadków.

Czasami będziesz jeździć jedno i tamo samo po kilkadziesiąt razy, ale wyprzedzanie własnego ducha, zawsze daje sporo frajdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze gadasz Patricko ja też to zauważyłem że linie to ściema przynajmniej w licencji. :D

Może nie napiszę nic nowego czego ktoś nie wie ale przypomnę że gra ma być przyjemnością a nie obowiązkiem (bo muszę mieć złoto w tej chwili).

Robiąc przejazd nie katuje go godzinę czasu tylko kilka przejazdów i nara, nie chce wpaść złoto to może jutro wpadnie. :D

Jestem dosyć nerwowy i połamał bym pada przy trzydziestej próbie.

Już nie raz się przekonałem że to działa bo masz świeższy umysł i nowe chęci na pokonanie jakiegoś etapu.

Dlatego teraz (27.11 godzina 4:40) czytam sobie forum a mój kierowca jeździ i zarabia kaskę. Pojeździ sobie godzinkę ja położę się spać i jak wstanę to na 85% przejadę to z czym się męczyłem teraz.

Ostrożnie Panie i Panowie bo można tak się wkur...ć na grę że można zniszczyć nośnik BR wartości około 200 zł rzucając nim o ścianę :)

Ja byłem bliski gdy po XXX próbie w IC-10 cwel z trzeciego miejsca mnie puknął w bok i bach %@#&&^$#*#&@^#* BANDA i 4 miejsce

FAK FAK FAK

P.S.

Boję się tego że dojdę do takiego momentu w którym przyblokują mi się wszystkie wyścigi czy licencję że nie będę wstanie nic poprawić, to będzie znak żeby odłożyć grę na miesiąc i od niej odpocząć :) w końcu świat nie kończy się tylko na GT.

Odpalam GT po miechu i cyk złoto wtedy nie będę wstanie zrozumieć dlaczego tak się nad tym męczyłem :D

To moja recepta na sukces

POWODZENIA :*

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja powiem tak radziłbym, żeby jednak nie wyłączać linii, bo można dobrać po niej miejsce w którym zaczyna się dohamowywanie. Poza tym obowiązkowo wszystkie wspomagacze na off. Ew. według własnego uznania można włączyć wspomaganie kierownicy, bo na pewno nie spowalnia, a wydaje mi się, że trochę poprawia stabilność (ale może to tylko moje subiektywne odczucie).

Edytowane przez drift_master

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie za latwo by bylo gdyby linie pokazywaly gdzie jechac i kiedy dokladnie zaczynac hamowanie? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A po co są właściwie te licencje?

Może trochę głupie pytanie, ale jestem nowy w świecie GT i póki co po prostu gram sobie w Spec-A.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A po co są właściwie te licencje?

Może trochę głupie pytanie, ale jestem nowy w świecie GT i póki co po prostu gram sobie w Spec-A.

Po to są zebyś miał co robić w Gran Turismo, jest to poprostu jeden z kilku trybów gry i nie ma ona wpływu na reszte(chyba że się myle bo gram dopiero od 2 dni, ale tak słyszałem ze nie ma wpływu), poza tym troche można zarobić i dostać doświadczenie.

Mam takie pytanie czy jeżdżąc w licencjach używacie skrzyni auto czy manual przy naprzykład pokonywaniu zakrętów w jakiś wymyślny sposób?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kill

Napisano 12 minut temu

Niestety na 1C-10 jak na razie padłem. Nie jestem w stanie pokonać nawet jednego okrążenia, nie mówiąc o wyprzedzaniu innych lol.

hehe tez miałem z tym problem ale jakos dałem rade na bronz :) cierpliwość trzeba mieć do niektórych licencji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam już wszystkie na złoto. tongue.gif Jeśli chodzi o wyprzedzanie to na brąz jest bardzo prosty sposób, wystarczy hamować dokładnie w miejscach wyznaczanych przez linię pomocniczą. smile.gif Jutro zobaczę konkretnie c-10 i postaram się coś więcej podpowiedzieć. wink.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IC-10, czyli wyścig Lambo i dostać się na pierwsze miejsce?

No zrobiłem złoto i muszę powiedzieć, że trzeba tam po prostu cisnąć na maksa na każdym zakręcie.

W momencie szczytu zakrętu trzeba już cisnąć gaz do oporu i po prostu wyczuć jak bardzo można skręcić kierę, jak szybko centrować, itd.

Lekko się przesadzi to albo spin, albo wyrzuci nas za bardzo, a tutaj jeden błąd i można już robić restart.

Również trzeba wyprzedzać od razu, nie siedzieć komuś na ogonie, bo to tylko strata czasu. Trzeba się wciskać na chama przy każdej okazji.

Na drugim okrążeniu trzeba już być za Ferrari Enzo, inaczej będzie ciężko. Jest to bodajże 4 miejsce. Ferrari F430 (jasno niebieskie) weźmie się jeszcze przed metą.

Potem na pierwszym zakręcie bierzemy Ferrari Enzo i zostaje białe Ferrari 599. Na samym końcu zostaje żółte Ferrari 458 Italia (chyba, albo Enzo, już nie pamiętam).

Ale wyprzedzisz je dopiero na jednym z ostatnich zakrętów, jeśli wszystko idzie dobrze.

Mam replay z tego wyścigu, tylko nie wiem zupełnie jakby go Wam zaprezentować, a sprzętu do nagrywania nie mam :/

A muszę powiedzieć, że nawet fajnie mi poszedł ten wyścig, bo sam jak oglądałem replay to aż byłem dumny z siebie :)

Miałem sporą frajdę jeżdżąc tym Lambo na maksa na każdym zakręcie i kontrolując każdy uślizg. Przednio się bawiłem.

PS.

Dla mnie jak na razie najgłupsza licencja to był wyścig Ferrari w Rzymie i dostać się na pierwsze miejsce.

Oj poleciało mięsa podczas robienia tego testu.

Teraz już zostały mi tylko licencje S, ale dopiero od 15 LVL, a mam 14, także kilka wyścigów i będę się zabierał za S'kę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ Patricko

To co mówisz o Lambo to chyba IB-10 , bo IC-10 to chyba właśnie Rzym w Ferrari. Pewnie znowu będzie, że się przechwalam, ale nie taki Rzym w Ferrari straszny jak go malowałeś:P 3 podejście i złotko. Za IB jeszcze się nie brałem, przygotowywuje się psychicznie, ale z tego co widzę będzie hardkor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie nie, przepraszam. To co mówię to IA-10 było bodajże.

IC-10 to rzeczywiście Ferrari i Rzym. Strasznie głupie i durne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja juz wszystkie licencje zaliczylem... Wedlug mnie najprostrze sa Ostatnie tj. S... Co prawda nie wszystkie mam na zloto bo pare mi jeszcz zostalo zlotych na IA i IB...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do licencji podszedłem narazie bardzo lajtowo bez napinki gdyż na wykręcanie wszystkiego na złoto będzie jeszcze czas i powiem wiem że te licencje są dosyć proste bo jeśli ja uważający się za dość słabego w Gran Turismo-niestety, za pierwszym maks drugim podejściem robię spokojniutko brązy a w większości ocieram się dosłownie o srebro + kilka sreber. Więc dla kozaków to będzie krótka piłka i same złota..

Edytowane przez keil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@ Keil

Tu bym się nie zgodził, jak pamiętam z poprzednich części GT, to brąz zdobyć było faktycznie łatwe jak barszcz.

Ale spróbuj zdobyć wszędzie złoto. Na prawdę nie jest to takie proste jak się wydaje. Poprzeczka jest bardzo wysoko

postawiona, szczególnie w kilku wyzwaniach.

Pozdrawiam B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up

cóż, ja pamiętam że we wcześniejszych trzeba było więcej z siebie dać (chyba że się postarzałem, coś tam umiejętności poszły no i sprzęt inny) ale co najmniej ciekawe jest jak siadasz odpalasz i robisz bez kłopotu srebro lub prawie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Witam 

Jakieś porady na złoto w IC -3 ? Dzisiaj jeździłem 1h jak jakiś maniak to wyzwanie nadal lipa  :SS HELP 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, taka mała rada. Jak piszecie o jakiejś licencji to dopiszcie o co w niej mniej więcej chodzi, lokację no i jakim wozem.

Bo ja teraz nie pamiętam, a pomógł bym Ci gdybym tylko wiedział o co chodzi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wlasnie wbilem wszystkie na zloto:) najwiecej klopotow mialem z IC-1:p niktore licencje sa bardzo trudne do wykonania a niektore wbijalem od razu na zloto:/

Polowe ze wzgledu na pozna godzine przechodzilem na padzie i skrzyni auto:)

Edytowane przez caligator

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A tu jak zrobić B-5 w 3 sekundy :biggrin:

Ja tego probowałem i mi sie nie udało.... :rolleyes:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×