Furai 45 Napisano 26 Styczeń 2011 (edytowane) Dobiłeś mnie tym B-Spec. No ale nie będę tam jeździł :P Wydawało mi się, że kiedyś tą Toyote widziałem w salonie samochodów używanych. Możliwe? Skąd ja wezmę kogoś kto ma taki samochodzik :P Widziałem u przeciwnika taki model, więc musi być dobry. To teraz muszę tylko nazbierać kasy na ten samochód i upolować go gdzieś. Tylko skąd ja wytrzasnę ~4mln. Edit: To ty cały dzień widocznie grasz ;P Ja gram jakieś 2 tygodnie, i mam ukończone ze 30-40%. Trofeów na pewno nie będę wbijał. Przeszedłem tyle gier i nie mam nigdzie platynki. Nie lubię się w takie coś bawić. :P Edytowane 26 Styczeń 2011 przez Furai Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kakaroto 3892 Napisano 26 Styczeń 2011 w b-spec mozna wlasnie wygrac zonde i moim zdaniem niepotrzebnie ja kupowales. chyba toyota minolta te mistrzostwa wygralem, ale dla pewnosci podaj ich nazwe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
simon999 2 Napisano 26 Styczeń 2011 Wczoraj sobie smignalem pierwszy endurance, 2h na grand voley. Ferrari SP1, bez tuningu. Swietnie sie smiga . Dla tych co wyscigi endurance to przykry obowiazek tylko aby przejsc na zloto polecam smigac autami, ktore sie lubi/wielbi/kocha a nie takimi zeby tylko latwo wygrac. Jutro zabieram sie za laguna seca, 90 lapow w seryjnej F430 :ok:. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Furai 45 Napisano 26 Styczeń 2011 No teraz to się poważnie zastanowię nad B-Spec... Tylko z jednej strony nie wiem czy podołam :P Nie za bardzo mnie ciągnie do takiego "menadżera". Porządne samochody, od której klasy mogę wygrać? Pewnie trzeba ostro posiedzieć, żeby coś zdobyć. Później wejdę i sprawdzę. Wyścigi są w klasie eksperckiej, na samym dole, po środku :D Można rozegrać całe mistrzostwa. A tak poza tym to skąd mogę wytrzasnąć tą minoltę? B-Spec czy jakiś salon? A jak nie to skąd wykręcić szybko 3-4mln na taki samochodzik jeśli pojawiłby się w salonie? :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Watson20054133 10 Napisano 26 Styczeń 2011 (edytowane) Dobiłeś mnie tym B-Spec. No ale nie będę tam jeździł :P Wydawało mi się, że kiedyś tą Toyote widziałem w salonie samochodów używanych. Możliwe? Skąd ja wezmę kogoś kto ma taki samochodzik :P Widziałem u przeciwnika taki model, więc musi być dobry. To teraz muszę tylko nazbierać kasy na ten samochód i upolować go gdzieś. Tylko skąd ja wytrzasnę ~4mln. Odezwij się na psn to Ci pożyczę, aktualnie jej nie potrzebuję :) Edit: To ty cały dzień widocznie grasz ;P Ja gram jakieś 2 tygodnie, i mam ukończone ze 30-40%. Trofeów na pewno nie będę wbijał. Przeszedłem tyle gier i nie mam nigdzie platynki. Nie lubię się w takie coś bawić. :P Nie, nie.... nie to żebym był maniakiem, ale tak się wkręciłem w GT5 ( wcześniej nie grałem w niższe serie ), że jak raz włożyłem płytę do konsoli to tak miesiąc w niej siedzi, bo w nic innego nie chcę grać :D Przez pierwsze dwa tygodnie grałem dziennie po 3 h... na zmianę seria w A seria w B, ale teraz jak zostały tylko wytrzymałościowe ( poprzednie wsio na złoto ) to po pracy też tak z 3h... jeżdżę specjalne to co zostało do poprawienia na złoto, zawody sezonowe do podciągnięcia expa i czasem licencję. W nocy jak idę spać nastawiam wytrzymałościowy wyścig w B-spec i rano wyłączam konsole jak idę do pracy. Albo jak się uczę obecnie do sesji to też nastawiam b-spec. Wytrzymałościowe w A spec zostawiam sobie, aż stanę się posiadaczem wymarzonej kierownicy- większa frajda będzie, dlatego też staram się dozować te zawody ( robię tylko te do poprawy, a nowych nie ruszam ;p ) Również nie mam żadnej platynki, ale GT zmieniło moje nastawienie ;) A.... i dlatego masz tak mało % bo tylko A spec jeździsz :) Edytowane 26 Styczeń 2011 przez Watson20054133 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Furai 45 Napisano 26 Styczeń 2011 No to zaraz lecę i odpalam konsole :P Przekonałeś mnie, pogram jeszcze :D U mnie podobnie, też płytka ciągle w napędzie siedzi. Jak da radę tą Minoltą to zarobie trochę kasy i ci oddam. Odezwę się tam do ciebie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kovalov 36 Napisano 26 Styczeń 2011 (edytowane) A tak poza tym to skąd mogę wytrzasnąć tą minoltę? B-Spec czy jakiś salon? A jak nie to skąd wykręcić szybko 3-4mln na taki samochodzik jeśli pojawiłby się w salonie? :P Minolta jest do wygrania w A-spec, osobiście nigdy nie widziałem jej w samochodach używanych. W salonie możesz kupić Peugeot 908 HDI, chyba 4,6 mln Cr + tuning ok. 120 000 Cr. Tylko Formuła GT i Red Bull dadzą mu radę. Kasa do zdobycia w "Sezonowych", "Specjalnych" lub trzeba jeździć do bólu jakiś jeden wyścig, który jest krótki i jest za niego najwięcej kasy. Robiąc równolegle B-Spec z kasą nie ma wielkiego problemu, gdyż Bob jeździ od pewnego etapu swojego rozwoju sam zarabiając "full $ " na wózki i inne wydatki w A-Spec. W Twoim przypadku lepszym zakupem będzie Formuła GT, bo jest niezbędna do mistrzostw w wyższej klasie, więc i tak ją trzeba mieć (do kupienia za 4,6 mln + opony WM). Edytowane 26 Styczeń 2011 przez Kovalov Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Furai 45 Napisano 26 Styczeń 2011 Muszę więc wybierać pomiędzy: Minoltą (jeśli się uda to sobie pożyczę i sprawdzę czy dam radę) Peugot 908 HDI Formula GT Obejrzę sobie tego Peugota i zastanowię się nad Formułą, chociaż wolałbym mieć wypisane czarno na białym, który z nich jest lepszy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xus 0 Napisano 26 Styczeń 2011 Formula GT:) robisz nia prawie wszystko i daje rade:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barto987 2 Napisano 26 Styczeń 2011 Co za bzdury piszecie. Minolta jest do wygrania w A-specu a nie w b-specu. Dokładnie jest w LIKE THE WIND Like The Wind: Minolta 88C-V '89 (S) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Watson20054133 10 Napisano 26 Styczeń 2011 (edytowane) Co za bzdury piszecie. Minolta jest do wygrania w A-specu a nie w b-specu. Dokładnie jest w LIKE THE WIND No przecież napisałem, że w Like te wind tylko mi się B z A pomyliło ;P Furai: Kup Formułę GT - przyda się. Edytowane 26 Styczeń 2011 przez Watson20054133 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
panPierniczek 15 Napisano 26 Styczeń 2011 Formula na pewno jest lepsza ale 908 po prostu fajniej się jeździ;) Mazda 787B też jest warta uwagi. Fajnie ryczy ale trzeba sie pobawic z zawieszeniem bo na zakretach lubi sie powyglupiac. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kpt.Bomba 45 Napisano 26 Styczeń 2011 (edytowane) Minolta nie jest do wygrania w B. Ja ją dostałem, a B narazie mam 5ty lvl. Narazie jeszcze nie poświęciłem się B spec. Minolta jest do wygrania w Aspecu, Chyba Like the wind. Skąd pewność? Mam 5ty lvl Bspec, nie kupowałem minolty, złoto za like the wind mam i minoltę w garażu... a nie ukradłem :P EDIT: ojoj niedoczytałem do końca :) Edytowane 26 Styczeń 2011 przez Kpt.Bomba Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jdaniels 15 Napisano 26 Styczeń 2011 Żeby rozwiać wszelkie wątpliwości i zakończyć spory. Tutaj jest pełna lista samochodów, które można wygrać i za co. http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=134047 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kovalov 36 Napisano 26 Styczeń 2011 (edytowane) Co za bzdury piszecie. Minolta jest do wygrania w A-specu a nie w b-specu. Dokładnie jest w LIKE THE WIND Fakt, przepraszam już zrobiłem edit. W B wygrywa się Toyotę 7. Obejrzę sobie tego Peugota i zastanowię się nad Formułą, chociaż wolałbym mieć wypisane czarno na białym, który z nich jest lepszy. Formuła jest zdecydowanie szybsza, jest w tylko w wersji standard, a czy się jeździ przyjemnie to ja wątpię, widok z zegarami jest tak nisko, iż na torach z górkami nie widać zakrętów, widok z góry jest taki sobie, widok z tyłu nie używam. Łatwo się wygrywa to fakt. Jest niezbędna w A-spec i B-spec. 908 jest autem premium (ma widok z kokpitu), po tuningu ma 935KM/930kg, więc też dobrze wymiata, osobiście uważam, iż to jeden z przyjemniejszych do prowadzenia samochodów (o takich potężnych parametrach) w GT5, wiele kłopotu z wygrywaniem też nie ma. Kupno to kaprys, nie trzeba mieć tego samochodu. Przy tuningu można dodać tylko usztywnienie i turbiny (1,2,3 stopień) daje to później możliwość dobierania mocy w zależności od wyścigu, robiąc on lub off na poszczególnych stopniach doładowania moc wynosi od chyba 745 do 935 KM (po dotarciu), na 1 - jest ponad 800, na 2 - 930, na 3 - 935. Jeśli ogarniesz 935 kucy i ponad 1350 Nm momentu obrotowego w aucie z napędem MR to banan na gębie murowany (oczywiście po wyłączeniu g... wspomagaczy, tylko ABS dopuszczalny i ewentualnie linia). Edytowane 26 Styczeń 2011 przez Kovalov Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Furai 45 Napisano 26 Styczeń 2011 No, pożyczyłem Minolte i przeszedłem Like the wind i tym samym wszedłem w posiadanie własnego egzemplarza. Muszę trochę się pomęczyć nad mistrzostwami Gwiazdy Gran Turismo. To właśnie tam nie daje rady. 2 pierwsze wyścigi mam z bani ;P Złoto. Pozostałe za to już nie bardzo. Na Nurburgring będzie najgorzej. Co prawda są momenty gdy jestem na prowadzeniu, ale wystarczy jeden błąd i kaplica xD Raz prawie wygrałem gdyby nie kolizja innych samochodów przede mną. Stanął w poprzek drogi i stoi... Ale damy radę :P Mam nadzieję, że przejde to Minoltą. Jeśli ktoś byłby tak dobry to podajcie dobrą konfigurację ustawień samochodu/jazdy (gram na padzie) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silenthill 19 Napisano 26 Styczeń 2011 (edytowane) do minolty nie trzeba ustawień by wygrać ten event:) dobre opony i tyle... Edytowane 26 Styczeń 2011 przez silenthill Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barto987 2 Napisano 26 Styczeń 2011 do minolty nie trzeba ustawień by wygrać ten event:) dobre opony i tyle... No ale skilla też trzeba mieć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
silenthill 19 Napisano 26 Styczeń 2011 (edytowane) racja, ale jak w minolcie wymieni olej, usztywni nadwozie. Już nie pamietam ale da się ją chyba jeszcze podkręcić, by była szybsza od drugiej minolty, która jest w tym evencie najtrudniejszym przeciwnikiem Edytowane 26 Styczeń 2011 przez silenthill Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Furai 45 Napisano 26 Styczeń 2011 Ta, umiejętności też :P Muszę się wysilić i to przejść. Na początku przechodzę z osobna każdy wyścig, a potem zabieram się za całe mistrzostwa. Opony te za 36tys Cr. Nie pamiętam jak im tam. Chyba dobre?<div>Jeśli możecie to podajcie optymalne ustawienia :P Jaką prędkość maksymalną, zawieszenie, LSD... ;) Na prostych jest bardzo dobra :D</div> Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Watson20054133 10 Napisano 27 Styczeń 2011 (edytowane) Ta, umiejętności też :P Muszę się wysilić i to przejść. Na początku przechodzę z osobna każdy wyścig, a potem zabieram się za całe mistrzostwa. Opony te za 36tys Cr. Nie pamiętam jak im tam. Chyba dobre?<div>Jeśli możecie to podajcie optymalne ustawienia :P Jaką prędkość maksymalną, zawieszenie, LSD... ;) Na prostych jest bardzo dobra :D</div> Powiem tak, nie jestem ekspertem od ustawienia auta, cały czas się uczę, dlatego żeby nie zostać zbluzgany tutaj, że gadam bzdury powiem Ci jak ja to robię. Skrzynia biegów- ustawiam na standard, jadę jazdę próbną i na najdłuższej prostej sprawdzam czy osiągnąłem prędkość maksymalną czy nie, jeśli nie, skracam skrzynie o 10-20km/h... i dalej próbuje.... jeżeli w pewnym momencie na prostej zabraknie prędkości maksymalnej ( wtedy przód samochodu się unosi, widać to szczególnie w samochodach o dużej mocy ) zwiększam o 10km/h. I tak do skutku. Wiadomo im mniejsza prędkość maksymalna ustawiona na skrzyni, tym lepsze przyspieszenie. Zawieszenie- zawsze mam obniżone, ale na jaką wartość to zależy od auta i toru. Standardem jest przynajmniej na -5. Stosuję rozgraniczenie na przód i tył ( że przód zawsze niższy niż tył- np. przód -7, tył -5 ) Kiedyś miałem większe różnice, ale gdzieś usłyszałem "czy nie za dużo? ( a rozbieżność między przodem a tyłem miałem koło 10 czyli przód -10 tył -5 ) Oczywiście przy zmianie zawieszenia zwiększam twardość sprężyn. Jeśli chodzi o rozprężanie i stabilizatory- nie skumałem jeszcze tego i robię to na czuja. Aerodynamika- docisk przeważnie ustawiony na maksa. Robiłem pewne testy na torach np. Monza, gdzie są duże prędkości i duży opór powietrza, docisk się przydaje. Na torach np. Lazurowe Wybrzeże docisk prawie na maksa. Hamulce- rozgraniczenie na słabszy przód i mocniejszy tył np. 5 na przód 9 na tył ( wtedy można hamować wchodząc w zakręty ) LSD- nie kumam tego, ale mam ustawione pod siebie- 10,20,20 ;) Może posiada ktoś jakiś link do FAQ do ustawiania samochodów- ale PL bo nie chce mi się bawić w angielski :/ Użyte jest tam takie słownictwo, że ja wysiadam :D Edytowane 27 Styczeń 2011 przez Watson20054133 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leonrks 0 Napisano 27 Styczeń 2011 (edytowane) Witam szanowne grono :) Mam cholerny problem z przejsciem Historycznego .... , oba tory na srebro ,zlota nie daje rady ... Czy ktos z forumowiczow moglby pozyczyc na ten przejazd Toyote 7 RC ... ? W zamian oferuje ok. 100 aut (ok 45 Premium) . Pozdrawiam . Edytowane 27 Styczeń 2011 przez leonrks Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Furai 45 Napisano 27 Styczeń 2011 Sprawdzę ustawienia Watsona. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie gładko. Teraz zaczynam zbierać kase na F1 GT. W salonie F1 Ferrari kosztuje ponad 10mln. Jest dużo lepsza niż ta Gran Turismo? Jeżeli ktoś jeszcze ma jakieś uwagi co do ustawień to zachęcam do podzielenia się tymi informacjami. Przychylam się również do prośby o FAQ z ustawieniami aut. Szczególnie poszukuję ustawień na tor 'Ring. A kontrola trakcji, ABS, wspomaganie? Coś tam zmieniać? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Watson20054133 10 Napisano 27 Styczeń 2011 (edytowane) Witam szanowne grono :) Mam cholerny problem z przejsciem Historycznego .... , oba tory na srebro ,zlota nie daje rady ... Czy ktos z forumowiczow moglby pozyczyc na ten przejazd Toyote 7 RC ... ? W zamian oferuje ok. 100 aut (ok 45 Premium) . Pozdrawiam . Możemy zawrzeć układ :D Pożyczę Ci Toyotę 7... a Ty wyślesz mi jakieś 5 ścierw:P nawet najtańszych... zawsze to 5 auto do przodu i do 1000 dobiję ;P Sprawdzę ustawienia Watsona. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie gładko. Teraz zaczynam zbierać kase na F1 GT. W salonie F1 Ferrari kosztuje ponad 10mln. Jest dużo lepsza niż ta Gran Turismo? Furai, ale musisz mieć F1 GT, żeby ukończyć mistrzostwa formuly gran turismo :) Edytowane 27 Styczeń 2011 przez Watson20054133 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Furai 45 Napisano 27 Styczeń 2011 Wiem, wiem :P Ale pytam tylko z ciekawości. Co jest w tych autach takiego? :D F1 GT kosztuje ~5mln, a takie Ferrari ponad 10. Tak samo z tym Jaguarem :P 20mln. Są warte swej ceny? Na prostych Minolta nie ma sobie równych, zauważyłem to, gdy ścigałem się na Nurburgring. Na tej ostatniej prostej, można było zobaczyć co potrafi. Zaraz ide sprawdze te ustawienia, które podałeś. Może coś w sezonowych znajdę aby zarobić troche kasy :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach