Naruto_Uzumaki 93 Napisano 11 Listopad 2011 Nie potrafię teraz powiedzieć dokładnie gdzie (chyba przedostatnia klasa), ale w którymś wyścigu dostajesz 36 tys. za 7-8 minutowy wyscig,(jest taki event faktycznie przed ostatni a spec dla samochodow turbo,3okrazenia za 36tys ,)ja moim mietkiem 1 lap robie w 1,20 ,czyli caly wyscig trwa około 4min i jest to chyba najszypszy sposob na wypchanie portwela. A ja to robię w 59sekund...hahhaaa :ok: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bzyczek 15 Napisano 13 Listopad 2011 Robiłem jakiś czas temu i z tego co wiem: - nie ma znaczenia ile razy będziesz savował grę czy, raz czy 10 - dostaniesz tylko samo punktów doświadczenia - jak włączasz grę wyskakuje Ci okno czy chcesz kontynuować przerwany wyścig - lakiery i karty muzeum dostaje się po wejściu do "kokpitu", więc jak będziesz przez kilka dni jechał wyścig wytrzymałościowy niestety ale ich nie otrzymasz próbowałem pojechać. Zrobiłem save no i potem się nic nie wyświetliło, a i nie wiadomo jak tego save'a tego odpalić. no nic. trzeba próbować dalej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mation 38 Napisano 31 Grudzień 2011 Mam pytanie co do tych wyścigów wytrzymałościowych. Czy konsola wytrzyma 24h + przerwy na spanie itp? Czyli około 48h? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kupczyk 61 Napisano 31 Grudzień 2011 Mam pytanie co do tych wyścigów wytrzymałościowych. Czy konsola wytrzyma 24h + przerwy na spanie itp? Czyli około 48h? Przecież można zapisać już grę w boxie podczas wyścigów wytrzymałościowych :whistling: 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mation 38 Napisano 31 Grudzień 2011 Przecież można zapisać już grę w boxie podczas wyścigów wytrzymałościowych :whistling: Dzięki, uchroniłeś mnie pewnie przed YLOD :thumbsup: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kraciun 2 Napisano 12 Styczeń 2012 Panowie doradźcie jakieś techniki na zaliczenie daytony nascarem na złoto. Wstyd się przyznać ale kompletnie nie mogę tego ogarnąć... to już mój bob w b-spec dojechał 1 przy pierwszym podejściu. Co ich wyprzedzę na prostej to mnie wyprzedzą na zakręcie. Kompletnie tego nie ogarniam, mało pada już nie rozwaliłem. Co najbardziej irytuje to fakt że aby mnie lekko z tyłu zahaczą i samochodem 5 razy obraca... oczywiście wtedy jest już po wyścigu. Nie mam już na to siły, też mieliście takie problemy... przypomnę że mówię o jeździe w a-spec. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
F3niX 943 Napisano 12 Styczeń 2012 Podczas wyscigu nie staraj sie wyprzedzac by byc pierwszym za wszelka cene ale takze nie mozesz stracicc zbyt duzo do aut na czele stawki. Najlepiej utrzymywac sie na 2-4 pozycji i zaatakowac wykorzystujac drafting. Dosyc latwo ten wyscig wpada. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majosa 16 Napisano 13 Styczeń 2012 W tym wyścigu BARDZO KLUCZOWE są ustawienia samochodu. Szczególnie zawieszenia i docisku. One się wydają od czapy, ale naprawdę działają! Przeszukaj ten wątek, tu gdzieś o tym było. Z tym konfigiem jedziesz grzejesz ile fabryka daje od drugiego okrążenia cały czas na pierwszym miejscu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
racer 128 Napisano 13 Styczeń 2012 Panowie doradźcie jakieś techniki na zaliczenie daytony nascarem na złoto. Wstyd się przyznać ale kompletnie nie mogę tego ogarnąć... to już mój bob w b-spec dojechał 1 przy pierwszym podejściu. Co ich wyprzedzę na prostej to mnie wyprzedzą na zakręcie. Kompletnie tego nie ogarniam, mało pada już nie rozwaliłem. Co najbardziej irytuje to fakt że aby mnie lekko z tyłu zahaczą i samochodem 5 razy obraca... oczywiście wtedy jest już po wyścigu. Nie mam już na to siły, też mieliście takie problemy... przypomnę że mówię o jeździe w a-spec. Większość graczy z padami (nie tylko z padami) miała z tym kłopot. W niektórych wyścigach NASCAR w GT5 pomaga wyłączenie ABS (nikt nie wie dlaczego, ale to pomaga)... Jeśli gra nie pozwala na wyłączenie ABS opisałem sposób jak to ominąć (vide moje posty w dziale zawodów specjalnych). Głowa do góry, po paru próbach Ci się uda...:thumbsup: 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kraciun 2 Napisano 13 Styczeń 2012 Co do ustawień samochodu to już kolega w dziale b-spec podał konfig pod daytone. Ale to też nie pomogło, no nic będę dalej próbował. Dzięki za rady. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
racer 128 Napisano 13 Styczeń 2012 (edytowane) Co do ustawień samochodu to już kolega w dziale b-spec podał konfig pod daytone. Ale to też nie pomogło, no nic będę dalej próbował. Dzięki za rady. Sprawdź czy używasz "typowo" NASCAR -owej furki. Jest ich sporo do wyboru w grze. Druga sprawa, to taktyka musisz przemyśleć scenariusz wyścigu i pod to dobrać ustawy serwisowe. Jeśli planujesz agresywną jazdę (co odradzam) to musisz (nieznacznie zmniejszyć prędkość max. nie więcej niż o 20 km/h od tej standardowej auta). Dla wariantu nieagresywnego (który polecam do tego wyścigu) zwiększ prędkość maksymalną, do fizycznie osiągalnej na danym torze przy draftingu w grupie. Dla Daytony to przedział między 350 a 420 km/h i według okolic góry tej skali ustaw prędkość maksymalną bryczki. Trzecia sprawa to przy pasywnych ustawach zmniejsz delikatnie docisk, to da ci przewagę na prostej i pełne wykorzystanie draftingu, który jest kluczową techniką w NASCAR.:thumbsup: Edytowane 13 Styczeń 2012 przez racer 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kraciun 2 Napisano 13 Styczeń 2012 Po masie przekleństw i niezliczonych próbach wreszcie się udało. Zastosowałem się do porady F3niX. Jechałem na 2-3 miejscu, a na ostatnim okrążeniu kita do przodu i pilnowałem aby mnie nikt nie wyprzedził co nie było łatwe. Takiego farta dawno nie miałem... minimalnie ale wygrałem. Teraz czas na formuła gt, coś czuję że też nie będzie łatwo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yogibear 2 Napisano 3 Luty 2012 Witam.Wczoraj przejechałem przedostatni wyscig w klasie wytrzymalosciowej (A-spec) i mam 37 poziom , nie moge zagrac w ostani wyscig....Mam zrobione grze wszystkie wczesniejsze wyscigi , zawody i licencje na zloto ( tylko wyzwanie vetella mam na braz). W jaki sposob mam dozbierac do 40 poziomu ? Nie mam zamiaru jechac 24h po raz drugi na tym samym torze.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
racer 128 Napisano 3 Luty 2012 Witam.Wczoraj przejechałem przedostatni wyscig w klasie wytrzymalosciowej (A-spec) i mam 37 poziom , nie moge zagrac w ostani wyscig....Mam zrobione grze wszystkie wczesniejsze wyscigi , zawody i licencje na zloto ( tylko wyzwanie vetella mam na braz). W jaki sposob mam dozbierac do 40 poziomu ? Nie mam zamiaru jechac 24h po raz drugi na tym samym torze.... Zaliczaj wyścigi sezonowe w A-Spec one także liczą się do punktacji i zdecydowanie przyjemniejsze są od wyścigów wytrzymałościowych, no chyba że polujesz na platynę, to wtedy musisz mieć wszystko poprawione na złoto.... ale to inna bajka. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
energy910 14 Napisano 4 Luty 2012 Przecież można zapisać już grę w boxie podczas wyścigów wytrzymałościowych :whistling: Możesz przybliżyć ? :) Podczas jakiegoś wytrzymałościowego zjeżdzam do boxa i mam opcje savu czy musze zrobić coś konkretnego ? (pół roku przerwy hehe) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tata_arek 79 Napisano 4 Luty 2012 Kiedy zjeżdżasz do pitu pojawia się okienko, w którym ustalasz opony i ilość dolewanego paliwa. Obok przycisku OK jest Zawieś. Klikasz go i zapisuje Ci się wyścig. Pamiętaj, że po zapisaniu nie możesz zrobić nic poza tym wyścigiem ,chyba że go przerwiesz. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Caparzo 1 Napisano 5 Luty 2012 i to jest właśnie głupota. niech ciebie w domu nie będzie a ktoś włączy konsole i dupa 20h w le mans pójdzie sie bzykać i co wtedy ? z sejwami mogli sie bardzie postarać :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tata_arek 79 Napisano 5 Luty 2012 Trzeba brać ze sobą GT5 :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GT5Fan 2 Napisano 20 Luty 2012 Ja mam problem z Dream Car Championship jade juz chyba 5 raz i dupa 2 albo 3 najgorzej mi idzie z nurburgring (wszyscy niemcy sa tacy po***ani czy tylko tworcy tego toru??) Jezdze mazda 787b race car Z gory dzieki za pomoc Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 20 Luty 2012 Słabo to już pamiętam, bo jakiś rok minął jak to jechałem.. Ale chyba Minoltą to poleciałem bez większych problemów. 787 jest dosyć dzika i może dla tego masz problem? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BeniNpl 0 Napisano 20 Luty 2012 @GT5Fan Jadąc Mazdą 787B nie powinieneś mieć żadnych problemów z zajęciem pierwszego miejsca. Żeby dostać samochód za ozłocenie nie musisz zająć pierwszego miejsca we wszystkich wyścigach. Wystarczy, że będziesz miał w tych zawodach pierwsze miejsce w klasyfikacji ogólnej. Jeżeli masz Toyote Minolte, Formułe Gran Turismo lub X2010/11 pójdzie ci znacznie łatwiej. Gdybyś nie miał tych samochodów zaproś mnie do znajomych i wypożycz jeden z nich. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GT5Fan 2 Napisano 20 Luty 2012 (edytowane) Dziekuje bardzo za pomoc jak sie uda wejde na konsole ,moj nick psn niebieskooki Edit Chyba nie za bardzo panuje nad ta mazda Edytowane 20 Luty 2012 przez GT5Fan Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Khazar 21 Napisano 20 Luty 2012 Heheheh, wszystkie samochody LMP1 nie są łatwe do ogarnięcia. Charakteryzuje je bardzo mała waga, bardzo duża moc i towarzyszący jej moment obrotowy i mimo dobrej aerodynamiki trzeba uważać z gazem w zakrętach. Inną bajką są ustawienia samochodu, przede wszystkim zawieszenia, które poprawi lub pogorszy zachowanie się samochodu na torze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
racer 128 Napisano 21 Luty 2012 (edytowane) Dzięki, uchroniłeś mnie pewnie przed YLOD :thumbsup: Ja także byłem podobnego zdania, co Ty - odnośnie wytrzymałościówek. Uważałem, że są to już hardcorowe formy wyścigów nastawione na yoldy i systematycznie bojkotowałem je w A-Specu. Jakiś czas temu, przekonałem się, jak bardzo się myliłem, dzięki temu, że postanowiłem się przełamać i spróbować namiastki odczuć z prawdziwej wytrzymałościówki. Wymyśliłem sobie coś takiego, że wykonam event wytrzymałościowy bez przerw w grze (nie licząc koniecznych PIT) bez zapisywania non stop przy konsoli, tak jak bym faktycznie był w samochodzie w PIT także siedziałem twardo i nie wstawałem z za kierownicy do końca wyścigu.... Po wyścigu wstałem zlany zimnym potem... Tak się pozytywnie wkręciłem w ten event, że mnie to zszokowało... Pozdrawiam Cię i do zobaczenia on line.... Edytowane 21 Luty 2012 przez racer 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majosa 16 Napisano 22 Luty 2012 Ale w wytrzymałościowych wyścigach zazwyczaj jedzie kilku kierowców. Więc żeby było realistycznie to wręcz powinno się odchodzić od kierownicy i wtedy powinien jechać ktoś inny. Na przykład kumpel albo Bob (a Ty wtedy kimasz). Kurcze, czemu nie dali możliwości jazdy endurace'ów wspólnie z Bobami, jak to było w GT4? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach