Skocz do zawartości
ONE

Uncharted 3: Drake's Deception

Rekomendowane odpowiedzi

Cholera.

Mam strasznie mieszane uczucia co do bety. Pograłem już kilka godzin, wiem co się dzieje i na czym polega rozgrywka. Bardzo mocno zgadzam się z opinią kill'a, bodajże sprzed strony, czy dwóch o tych ogromnych niedoróbkach. Mapa z samolotem rozpoczyna się fajnie. Samolot, skakanie po samochodach, żywioł, oł jea i ogólny szał. Gorzej jak później jesteśmy przeniesieni do hangarów, w których to nic nie widać, a cienie sprawiają wrażenie całkowicie niedorobionych. Widzę też mnóstwo błędów związanych z samą rozgrywką. Przy walce wręcz przeważnie giniemy obaj, przy czym ja pierwszy, a przeciwnik po sekundzie.

Do szewskiej pasji doprowadzają mnie respawny. Gdy respaunuje mnie automatycznie, a nie przy osobie z drużyny, nie raz miałem sytuacje, że przeciwnik stał tuż obok i zdziwieni byliśmy obaj, i ja i on.

Rozgrywka wydaje mi się byc strasznie niewyważona, jakby chłopaki z Naughty Dog wypuścili betę, która jest chyba bardziej alfą;) Błędy, spadki animacji, bezsensowne respawny, pozbawione sensu motywy dodatkowe (zapomniałem ich nazwy mimo tylu gier, ale mówię o tym, że drużyna jest odkryta itd), wieszanie się konsoli przy wychodzeniu z gry (zdarzyło się dwa razy) i długie wyszukiwanie rozgrywki- tak to w mojej opinii wygląda:/

Ale muszę powiedzieć szczerze, że mimo tych wszystkich powyższych żali, grało mi się przyjemnie i na pewno jeszcze trochę betę pomęczę. Gdy wyjdzie pełna wersja, najpierw obowiązkowy singiel, a później również spróbuję multi, bo mam nadzieję, że chociaż niektóre rzeczy poprawią i nie będzie się do czego przyczepić:) Jestem w dobrej myśli, to w końcu Uncharted :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AlucardMZ

Jak się ma beznadziejnego neta to się lagi ma. Ja czegoś takiego nie mam.

Jak sie nie ma mozgu to pisze sie takie glupie rzeczy, co z tego ze nie wiesz kim jestem i jaki mam internet, a internet mam bardzo dobry, z zadna gra nigdy nie mialem klopotow, a przynajmniej na pewno nie az takich. Ale o czym my tu bedziemy dyskutowac, lovers gonna love :ninja:

No tak; najlepiej żeby każdy użytkownik miał neta 1000MB z pinkiem oscylującym w granicach 1-5 ms; optymalizacja kodu sieciowego jest niepotrzebna.

+1

Edytowane przez AlucardMZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak sie nie ma mozgu to pisze sie takie rzeczy.

"Pijany Mistrz" położył mnie na łopatki:D hahaha:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pogralem wczoraj kilka rundek z kumplami i tylko jeszcze bardziej utwierdzilem sie w przekonaniu ze multi w U3 to gniot jakich malo. O technicznych aspektach jak beznadziejne sterowanie, przypisanie przyciskow itd. nie bedze pisal bo Kill bardzo ladnie wyczerpal temat, jedyne co bym jeszcze dodal to ze dzwiek wcale nie jest przestrzenny, co przy braku jakiejkolwiek mapki bylo by baaaardzo pomocne.

Co do samej gry, mialem okazje nawet zagrac jedna runde TDM z Powerplay'ami - powinni wywalic z ND tego kto na to wpadl, i dac mu jakis developerski wilczy bilet zeby przypadkiem inne studio go nie zatrudnilo, bo nawet Deathstreaki z MW2 przy tym wymiekaja... Kolesie dostaja ostro po dupie - gra pokazuje im gdzie jestesmy, how sweet. Jeszcze nie nas nie przegonili? Double Damage. Na szczescie runda sie chwile pozniej skonczyla bo az strach pomyslec jakie mocniejsze Powerplaye by dostali pozniej. Dobrze ze jest cos takiego jak tryb Hardcore ktory poprawia sytuacje, ale tylko odrobine bo dalej jak ktos ma wyzszy level i np. zwiekszone RoF w Kalachu to jest wlasciwie nie do przejscia. DMG jest zdecydowanie za maly jak na moj gust, jeden magazynek ledwo starcza na zabice jednego typa, a o starciach 1vs2 czy 1vs3 mozna zapomniec, gdzie w takim U2:AT jeszcze dwoch, niekiedy nawet trzech, spokojnie dalo rade ubic (i to przed tym nieslawnym patchem obnizajacym HP). Powinni go albo obnizyc albo zrekompensowac to zniejszonym czasem regeneracji HP, bo narazie jest tak ze jak zrobisz reload to koles ma juz full HP gdzie przed sekunda byl na dobicie na 2-3 hity. No i brak Headshotow jak dla mnie jest niedopszczalny, owszem pojawia sie ikonka w killfeed'ie, ale co to za heady jak trzeba kolesiow wladowac tyle samo olowiu w glowe co w korpus??

System respow/party jest jakis niedorobiony - gralismy sobie w trojke i staralismy sie trzymac razem, ale jakim dziwnym trafem nie moglem sie zrespic na ludziach z mojego party a jedynie na jakims pedale co kampil ze snajperka w rogu gdzie nic sie nie dzialo, a chyba nie po to zaklada sie party. To ze za zmiane klasy w trakcie gry traci sie expa/kase pomine usmiechem politowania.

Lagi jak juz ktos wspomnial sa przeogrome - przestajesz strzelac do typa to mija dobre pol sekundy zanim naliczy te +100 za killa, a potem za drugie pol sekundy typ dopiero pada, i w tym czasie ma jeszcze czas zeby cie ustrzelc, dlatego teraz double kille sa nie tylko przy walkach melee... A niektorzy potrafia tak wchlonac olow ze 3 osoby ledwo daja rady ich ubic, na poczatku myslem ze to jakies boosty ale przeciez gralismy HC. Chociaz te opoznione zgony po tym jak juz ci naliczy fraga sugeruja ze kod sieciowy jest po prostu bardzo wrazliwy na uzytkownikow WiFi.

IMO gameplay uratowala by minimapa pokazujaca przeciwnikow przy strzelaniu, jak przy kazdej normalnej grze, bo tak jak jest obecnie to nie ma sensu grac samemu a jedynie w party gdzie kazdy przez HS mowi kto gdzie jest i co sie dzieje, a i tak (przynajmniej w moim przypadku) 3/4 rundy schodzi na bieganiu po mapie i szykaniu przeciwnikow, jak na te 50 fragow to rundy trwaja zdecydowanie za dlugo i jest za duzy chaos, a z minimapa zaraz cala akcja skoncentrowala by sie w jednym miejscu i byla by niezla sieczka i ciagla wymiana ognia. IMO U3:DD to tylko single, bo w multi to jesli ND chca "znalezc sie wsrod Halo czy CoD" to musza sie jeszcze duzo nauczyc, na pewno nie zrobia tego przy U3, a kto wie czy w ogole w tej generacji.

EDIT:

Zapomnialem jeszcze napisac o "wspanialym" matchmakingu, ktory trwa wieki mimo, iz jeszcze wczoraj bylo tyle ludzi ze az serwery sie przeciazyly, gdzie dla przykladu w takim CoD4, ktory jest juz wlasciwie wymarla pustynia, zapelnienie lobby trwa nie wiecej niz sekunde. I oczywiscie tak jak w U2:AT daje low-leveli do jednego teamu a "wykoksowanych" typow do drugiego, co przy tych boostach/modach kompletnie tworzy nierowne szanse, w sumie teraz to sie nie dziwie po to te Powerplay'e, dziwne tylko ze w takim HC mody do broni sa dalej w grze...

I jeszcze jedna niedorobka ktora mi sie dzisiaj rzucila w oczy - system levelowania - zeby odblokowac stroje trzeba kolekcjonowac jakies skarby, WTF? Zeby wbic wyzszy level jakiegos boosta to trzeba robic jakies wyzwania czy cos, tylko gdzie to wszystko jest opisane?? A fakt, ze cale menu (tak jak w KZ3) jest mega nieczytelne wcale nie ulatwia sprawy. Kolejny aspekt w ktorym kombinowali, kombinowali, az przekombinowali - mody do danej broni powinno odkrywac sie po prostu jej uzywajac, a nowe bronie, stroje i boosty osadzic na danych levelach i bylo by z glowy, prosto i czytelnie.

Edytowane przez Żywy
  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzaj, multi może się nie podobać, ale że gniot to naprawde nie wypada pisać. Gniot to jest jakiś Unearthed: Trail Of Ibn Battuta.

Btw. akapity jakbyś zastosował, bo takiej ściany tekstu to nie chce się czytać ;/

Edytowane przez owNeD.bY.NeVA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pogralem wczoraj kilka rundek z kumplami i tylko jeszcze bardziej utwierdzilem sie w przekonaniu ze multi w U3 to gniot jakich malo. O technicznych aspektach jak beznadziejne sterowanie, przypisanie przyciskow itd. nie bedze pisal bo Kill bardzo ladnie wyczerpal temat, jedyne co bym jeszcze dodal to ze dzwiek wcale nie jest przestrzenny, co przy braku jakiejkolwiek mapki bylo by baaaardzo pomocne. Co do samej gry, mialem okazje nawet zagrac jedna runde TDM z Powerplay'ami - powinni wywalic z ND tego kto na to wpad, i dac mu jakis developerski wilczy bilet zeby przypadkiem inne studio go nie zatrudnilo, bo nawet Deathstreaki z MW2 przy tym wymiekaja... Kolesie dostaja ostro po dupie - gra pokazuje im gdzie jestesmy, how sweet. Jeszcze nie nas nie przegonili? Double Damage. Na szczescie runda sie chwile pozniej skonczyla bo az strach pomyslec jakie mocniejsze Powerplaye by dostali pozniej. Dobrze ze jest cos takiego jak tryb Hardcore ktory poprawia sytuacje, ale tylko odrobine bo dalej jak ktos ma wyzszy level i np. zwiekszone RoF w Kalachu to jest wlasciwie nie do przejscia. DMG jest zdecydowanie za maly jak na moj gust, jeden magazynek ledwo starcza na zabice jednego typa, a o starciach 1vs2 czy 1vs3 mozna zapomniec, gdzie w takim U2:AT jeszcze dwoch, niekiedy nawet trzech, spokojnie dalo rade ubic (i to przed tym nieslawnym patchem obnizajacym HP). Powinni go albo obnizyc albo zrekompensowac to zniejszonym czasem regeneracji HP, bo narazie jest tak ze jak zrobisz reload to koles ma juz full HP gdzie przed sekunda byl na dobicie na 2-3 hity. No i brak Headshotow jak dla mnie jest niedopszczalny, owszem pojawia sie ikonka w killfeed'ie, ale co to za heady jak trzeba kolesiow wladowac tyle samo olowiu w glowe co w korpus?? System respow/party jest jakis niedorobiony - gralismy sobie w trojke i staralismy sie trzymac razem, ale jakim dziwnym trafem nie moglem sie zrespic na ludziach z mojego party a jedynie na jakims pedale co kampil ze snajperka w rogu gdzie nic sie nie dzialo, a chyba nie po to zaklada sie party. To ze za zmiane klasy w trakcie gry traci sie expa/kase pomine usmiechem politowania. Lagi jak juz ktos wspomnial sa przeogrome - przestajesz strzelac do typa to mija dobre pol sekundy zanim naliczy te +100 za killa, a potem za drugie pol sekundy typ dopiero pada, i w tym czasie ma jeszcze czas zeby cie ustrzelc, dlatego teraz double kille sa nie tylko przy walkach melee... A niektorzy potrafia tak wchlonac olow ze 3 osoby ledwo daja rady ich ubic, na poczatku myslem ze to jakies boosty ale przeciez gralismy HC. Chociaz te opoznione zgony po tym jak juz ci naliczy fraga sugeruja ze kod sieciowy jest po prostu bardzo wrazliwy na uzytkownikow WiFi. IMO gameplay uratowala by minimapa pokazujaca przeciwnikow przy strzelaniu, jak przy kazdej normalnej grze, bo tak jak jest obecnie to nie ma sensu grac samemu a jedynie w party gdzie kazdy przez HS mowi kto gdzie jest i co sie dzieje, a i tak (przynajmniej w moim przypadku) 3/4 rundy schodzi na bieganiu po mapie i szykaniu przeciwnikow, jak na te 50 fragow to rundy trwaja zdecydowanie za dlugo i jest za duzy chaos, a z minimapa zaraz cala akcja skoncentrowala by sie w jednym miejscu i byla by niezla sieczka i ciagla wymiana ognia. IMO U3:DD to tylko single, bo w multi to jesli ND chca "znalezc sie wsrod Halo czy CoD" to musza sie jeszcze duzo nauczyc, na pewno nie zrobia tego przy U3, a kto wie czy w ogole w tej generacji.

Kolego kto powiedział w ogóle kiedykolwiek że oni mają konkurować z Halo czy COD?? Co do twojej opini na temat gry zgodzę się tylko do tych lagów czasami denerwują . Ale przestań mi gadać że coś nie tak jest z meczami albo z tymi dodatkami dla ekipy co przegrywa to jest do ogarnięcia gdy mają podwojone obrażenia wystarczy grać ostrożniej i tyle . Mecze są za długie ?? Gram z jednym kumplem w party zawsze wychodzimy z minimum 15 fragami i wbijamy je dość szybko i zawsze mało najlepsze jest jak dwie drużyny mają równe szanse wtedy włącza się dodatkowy czas jak to nie pomoże włączają się eliminacje . Na początku grało mi się tu wolno ale teraz gdy znam mapy i wiem co jest grane gra mi się w chu*** dobrze . Na koniec powiem tylko że to moje zdanie i nie mam zamiaru się tu z nikim spinać :) Jednemu się ta gra spodoba drugiemu nie proste jak ktoś spodziewał się czegoś ogromnego i kto wie jakiej grafiki niech kupi sobie PC i poczeka na Batelffielda 3 pzdro .

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego kto powiedział w ogóle kiedykolwiek że oni mają konkurować z Halo czy COD??

Oni (ND) sami tak powiedzieli, a przynajmniej takie jest ich marzenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te opcja wyrównania szans jest chyba dla płaczących dzieci które przegrywają :)

Wszyscy w Uncharted to jedna rodzina :)

Przepraszam ale nie moge tego zrozumieć. Wyrównanie szans to ja rozumiem przez to ze wszyscy jedziemy na tym samym wózku a nie ze ktos słabiej gra to ma jakieś plusy

Edytowane przez saracen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ej spoko, zassałem betę i wiesza mi się za każdym razem konsola przy próbie patchowania do 1.01. ;]

Jak Ci się pokaże aktualizacja to zrezygnuj z niej, gra się włączy. Wtedy zaloguj się ponownie do PSN i bezie wszystko ok. thumbsup.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, hej, przez przesady Panowie.

Dlaczego i po co w Uncharted 3 system Power Plays? To trzeba chyba wyjaśnić bo nie każdy zrozumiał.

Power Plays wraz z Hardcore Mode nie są dla dzieci ani nie zrobione zostały w zamysłem "grają słabiej, to niech mają sobie te bonusy". Nie! Oba rozwiązania są odpowiedzią na feedback graczy (tak, to że wy go nie zapewniliście nie znaczy że community tego nie zrobiło) którzy słusznie zauważali, że często kiedy w matchmakingu U2 wejdzie wysokopoziomowa drużyna 5 osób, to 5 losowych graczy nie ma za bardzo z nimi żadnych szans, głównie dlatego że to drużyna. Power Plays mają pozwolić nadgonić wynik i zapewnić odrobinkę niepewności do końca, a nie gładki pojazd np. 50 - 15.

Jestem pewien że sami nieraz na pewno na to narzekaliście, wchodząc do gry a tu party of 5, z czego 4 na 80 poziomie i bęcki albo rage quit. Ale niektórym nie da się dogodzić.

Ja wiem, że to nie jest idealny system i dla kogoś może być to niesprawiedliwe. Ale uważacie że co ND miało zrobić? Nie wiem, umożliwić granie 6-osobowym zespołom tylko z innymi takimi samymi?

A co do dmg, to ni cholery nie są tak małe co niektórzy mówią. Możecie nie trafiać przez impet broni, może zawodzić detekcja trafień (no shit, to w końcu beta) i warto się z tym pogodzić po czym przesłać twórcom swoje spostrzeżenia.

Nauczcie się strzelać z G-Mala. Dobry trening dla waszego małego skilla i nie będziecie narzekać na konieczność wpakowania "tony ołowiu" w przeciwnika, bo dwie dokładne serie serie z G-Mala zdejmują delikwenta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli multi w U3 zawiedzie, to może ND odpuści go sobie w następnej części. Nie byłbym specjalnie zawiedziony, zwłaszcza, że mogłoby się to przysłużyć kampanii dla jednego gracza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Menu jest strasznie nieczytelne skad mam wiedziec do czego sluzy dany perk jak nic nie jest opisane.Duzo pracy jeszcze przed nimi jak chca zeby z tego multi cos bylo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze spokojem. Jak sama nazwa wskazuję, to jest BETA. Więc rozluźnijcie poślady:-) multi będzię tak kozackie, jak w dwójce.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma 25 rang. Teraz nikt nie wie ile jest - wejdźcie sobie do gry i zobaczcie, że limit został zdjęty i do tego niemal wszystko zostało odblokowane - ja na 15 mam z nieznanego powodu wszystkie mody, perki i kickbacki, tylko ciuchy i drwiny zostały zablokowane. Ponadto widziałem zawodników na 33 poziomie już. Ciekawe czy to jakiś bug czy sprawka ND.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie dziś grałem z typami co mieli 27 i 29 lvl :) Ktoś wcześniej wystawił posta że nic nie jest czytelne :blink: Jakim cudem przy każdym perku lub bonusie czy czymkolwiek jest jak byk napisane

Edytowane przez Rafał Parowka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest jakiś bezsens z tymi levelami wbiłęm 25 i dalej widze że można grać widziałem już wielu ludzi powyżej.

Są jakieś nagrody za 25 level, bo podobno miały być???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×