Skocz do zawartości
N3cRo

Zawody Specjalne

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich Serdecznie otóż zrobilem Wszystkie licencje na złoto ale nie moge sobie poradzić z zawodami Specjalnymi zrobilem cale gokarty na złoto ale niemoge sobie poradzić z Nascar może ktoś ma jakieś porady itp jak zrobić te Zawody :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Nascarach wyłącz ABS. Oryginalnie masz ustawiony na 1 więc przełącz na 0. Nie wiem czemu ale to dużo daje jeśli chodzi o prędkość tego kloca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Nascarach wyłącz ABS. Oryginalnie masz ustawiony na 1 więc przełącz na 0. Nie wiem czemu ale to dużo daje jeśli chodzi o prędkość tego kloca.

A no temu, że ABS ma, nie wiedzieć czemu, wpływ na stabilizację jazdy. W sumie powinno to się inaczej nazywać, bo wprowadza troszkę w błąd.

Pozdrawiam B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ok postaram sie zmienie to na 0 i sprobuje to przejechać a jakies jeszcze macie porady dotyczące wyscigow NASCAR ???

ps. jesli mozecie podajcie porady jak zrobic pozostale bo na torze top gear mam na zloto wszystko ale nie moge na nuhrburing mercem wygrać 1 zrobilem na złoto ale następnych nie moge :P

Jeśli mozecie wypowiadajcie sie w tym temacie porady sztuczki myki jak jechać co ewentualnie jakie ustawienia auta zrobić bo zależy mi na tym zeby mieć na złoto zrobione wszystko ładnie :)

Dziękuje i pozdrawiam :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w merach trzeba jechać na granicy przyczepności , nie raz brać zakręty 2 kołami po trawie . na szczęście zrobienie pełnego kółka jest już łatwiejsze i złoto wpada z nadmiarem kilku sekund , Jak dla mnie bardzo przyjemny event ta szkoła AMG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w merach trzeba jechać na granicy przyczepności , nie raz brać zakręty 2 kołami po trawie . na szczęście zrobienie pełnego kółka jest już łatwiejsze i złoto wpada z nadmiarem kilku sekund , Jak dla mnie bardzo przyjemny event ta szkoła AMG

przyjemny to jest twoj avatar, SRY ZA OFFTOP :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wracając do wyścigów Nascar ?:) jakieś porady ?:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ok nascar wyscigi mam zalatwione męcze sie teraz z nurburing za cholere nie moge zlota jakies porady ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci niestety nie pomogę, ale może od Ciebie pomoc uzyskam. Powiedz mi N3cRo jak przeszedłeś:

Top Gear (całość) na 1wszym

Ostatni wyścig gokartów na 1wszym, bo nie daję rady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja Ci niestety nie pomogę, ale może od Ciebie pomoc uzyskam. Powiedz mi N3cRo jak przeszedłeś:

Top Gear (całość) na 1wszym

Ostatni wyścig gokartów na 1wszym, bo nie daję rady.

top gear nie są trudne 1 wyścig jedzie sie ogórkiem tak tak bardzo wolnym wanem ale po przejechaniu 2 pierwszych zakrętow przy dojezdzaniu do 3 zauwaz ze jest duzo pachołkow ja poprostu ten zakręt skrócilem bardzo latwe są te trasy musisz skracac zakręty zauważ ze słupki w kolorze bialo czerwonym mozesz smialo dotknąć a całe czerwone nie bardzo.Ale tak czy siak przejechalem wyścig tylko raz skracając zakręt. Jak bys cego potrzebował przejade jeszcze raz i wrzuce ci filmik :)

obecnie męcze nurburing i kurde dop. 3 na złoto mam :D hehe

Ajj wybacz zapomnialem o gokartach. Gokartami jedzie sie na pelnym gazie pokonując zakręty puść lekko z gazu a potem ponownie przyspiesz. z Gokartami mialem tylko problem troche z ostatnim wyscigiem na ostanim poziomie ale dalo rade :) sie przejechać 2 .5 sek przewagą :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I taka mała porada do gokartów : nie dawaj skrętu na maksa .

Ja mam problem z pierwszym grand tour , tym z Alfą , strasznie idzie bokiem , a jak włączę TCS to to samo tyle że obniża mi obroty na wyjściu

I jeszcze mam problem z eventem Nascar z wyjazdem z pit stopu , mam srebro , jakoś nie daje rady tego ostatniego auta wyprzedzić .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I taka mała porada do gokartów : nie dawaj skrętu na maksa .

Ja mam problem z pierwszym grand tour , tym z Alfą , strasznie idzie bokiem , a jak włączę TCS to to samo tyle że obniża mi obroty na wyjściu

I jeszcze mam problem z eventem Nascar z wyjazdem z pit stopu , mam srebro , jakoś nie daje rady tego ostatniego auta wyprzedzić .

A wziales ABS na 0. Ja po tym nie mialem problemow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wziales ABS na 0. Ja po tym nie mialem problemow.

dokładnie ABS ustawiając na 0 daje bardzo duzo nie ma oporu na kolach i mozna duzo szybciej jechać :)

a co do gokartów ja dodawalem gaz przy niektorych zakrętach i smialo moglem jechać ale bardzo latwo można wpaść w poślizg i nas obkręci :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam problem z pierwszym grand tour , tym z Alfą , strasznie idzie bokiem , a jak włączę TCS to to samo tyle że obniża mi obroty na wyjściu

No właśnie. Tej Alfy też nie mogę ozłocić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jak wam idzie postęp z Zawodami Specjalnymi ?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w grand tour w alfie brakuje pół sekundy do złota, no i lambo w nocy jeszcze mi zostało na złoto zrobić . no i ten nieszczęsny vettel..... na padzie :/ nawet nie mam za bardzo czasu posiedzieć nad tym bo zaliczenia, kolokwia non stop......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też się męczę z kartami, zawsze skopię jakiś zakręt na 4 lub 5 kółku :/ wieczorkiem robię kolejne podejście ;) Pomógł mi trochę ten filmik, można zobaczyć z jakimi prędkościami wchodzić w poszczególne zakręty. Mała ciekawostka, koleś ma... 8 lat :shok:

Edytowane przez goofy3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyścig ogórem przeszedłem. Na brąz ale zawsze. Nie mogę lotusem, bo nie mogę się przyzwyczaić do tego samochodu. Za mocno hamuję a on jest leciutki i wystarczy tylko musnąć hamulec. Co do gokartów mam wszystko na złoto poza właśnie ostatnim wyścigiem, którego w ogóle nie mogę skończyć. O NASCARze się nie wypowiem, bo nie będę używał tak brzydkich słów. Podobnie z Loebem. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyścig ogórem przeszedłem. Na brąz ale zawsze. Nie mogę lotusem, bo nie mogę się przyzwyczaić do tego samochodu. Za mocno hamuję a on jest leciutki i wystarczy tylko musnąć hamulec. Co do gokartów mam wszystko na złoto poza właśnie ostatnim wyścigiem, którego w ogóle nie mogę skończyć. O NASCARze się nie wypowiem, bo nie będę używał tak brzydkich słów. Podobnie z Loebem. ;)

Lotusy: ABS-1, TCS-1 ewentualnie 2, hamulce 7P/4T lub 8P/5T, trzymaj gaz i wciśnij hamulec, delikatnie ujmij gazu, redukcja i jednocześnie dodając gazu puszczaj powoli hamulec.

Jeśli zdejmiesz nogę (palec) z gazu gwałtownie to Lotus będzie zamiatał tyłkiem, szczególnie w pierwszym zakręcie. Ja w/w techniką wbiłem złoty pucharek. Jeśli nie jesteś fanem utrudnień możesz włączyć wspomaganie wychodzenia z poślizgu, nie jest to kluczowe ale zawsze trochę pomoże biggrin.gif.

Nascar: wszystko na off i odrobina cierpliwości

Loeb: tylko ABS-1, hamulce 5P/8T, reszta off i koniecznie luknij na przykładowe powtórki zwracając uwagę, na których biegach jechać poszczególne zakręty bo gra podpowiada do d.... szczególnie widać to na śniegu (tam gdzie wyświetlało mi 1/2 ja jechałem 4/5).

Powodzenia

Edytowane przez Kovalov
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajcie ludzie z tymi eventami top gear. ogórki są proste. Przez to, że tak wolno się jedzie dużo łatwiej zaplanować wyprzedzanie itp. do tego drafting i złoto wpada. Lotusy też trudne nie są, jedynie na pierwszym łuku trzeba uważać bo można wpaść w poślizg. Ostatni event to samo co ogórki z tym, że troche przypadku jest na "skrzyżowaniu" bo ktoś może na nas wpaść i trzeba zaczynać od nowa. 2-3 próby i wszystko na złoto. Gokarty tez trudne nie są, wystarczy niezbyt gwałtownie skręcać żeby nie zarzuciło i złoto wpada. Z pomocy tylko ABS na 1, reszta off i standardowe ustawienia.

W Loebie trzeba wyczuć auto i pamiętać żeby na zakrętach nie dawać gazu na maksa bo wtedy mamy neverending drift i tracimy masę czasu.

Wychodzi na to, że część wiary jak nie ma w wyścigu auta 300koni mocniejszego od rywali to od razu jest problem z przejściem, a większość rzeczy na prawdę trudna w tej grze nie jest..

Edytowane przez Shady

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że w evencie z lotusem spróbujcie włączyć sobie wspomaganie kierowania na silne , auto samo nam wychodzi z poślizgu . I nie traktójcie mnie jak super-mega-hiper n00ba bo po prostu nie radze sobie w poślizgu ;P

To jak z tą Alfą (tam to wspomaganie nie działa)?

Aaa i jeżdze w szkole AMG , Początkujący , luzik tylko w czwartym sektorze musiałem z 5 razy powtarzać , Amator wyzłocony tyle że całe kółko mi nie wychodzi , na te śmierdzące 7.05min zabrakło mi 0,2sek(FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU) jakieś rady ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzajcie ludzie z tymi eventami top gear. ogórki są proste. Przez to, że tak wolno się jedzie dużo łatwiej zaplanować wyprzedzanie itp. do tego drafting i złoto wpada. Lotusy też trudne nie są, jedynie na pierwszym łuku trzeba uważać bo można wpaść w poślizg. Ostatni event to samo co ogórki z tym, że troche przypadku jest na "skrzyżowaniu" bo ktoś może na nas wpaść i trzeba zaczynać od nowa. 2-3 próby i wszystko na złoto. Gokarty tez trudne nie są, wystarczy niezbyt gwałtownie skręcać żeby nie zarzuciło i złoto wpada. Z pomocy tylko ABS na 1, reszta off i standardowe ustawienia.

W Loebie trzeba wyczuć auto i pamiętać żeby na zakrętach nie dawać gazu na maksa bo wtedy mamy neverending drift i tracimy masę czasu.

Wychodzi na to, że część wiary jak nie ma w wyścigu auta 300koni mocniejszego od rywali to od razu jest problem z przejściem, a większość rzeczy na prawdę trudna w tej grze nie jest..

Szanowny Mistrzu Kierownicy, zwróć uwagę. iż ten temat "Zawody Specjalne" w podtytule "porady" służy do wsparcia swoimi doświadczeniami tych kierowców, którzy mają problemy z uzyskaniem odpowiednich wyników w tych zawodach. Twoje uwagi typu "trzeba uważać" lub "trzeba wyczuć" raczej wiele do sprawy nie wnoszą, a ostatnie zdanie przemilczę.

Reasumując, daj pokój w przyszłości z tego typu postami tym bardziej, że w jednym temacie szydzisz z mniej doświadczonych graczy, a w drugim zadajesz jak dla mnie śmieszne pytanie (wałkowane kilka razy wystarczy poszukać odpowiedzi na tym forum).

Edytowane przez Kovalov
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kovalov nie badz juz taki zly i niedobry:) a tak na powaznie to niech lepiej mi ktos pomoze zdobyc zloto w wyzwaniu vettela:) to dopiero jest poziom:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kovalov nie badz juz taki zly i niedobry:) a tak na powaznie to niech lepiej mi ktos pomoze zdobyc zloto w wyzwaniu vettela:) to dopiero jest poziom:)

Jak dobrze, że to tego "fetela" brakuje mi jeszcze 4 lvl, bo od 30 jest? Jakoś mi nie śpieszno ;) Ale życzę udanego poskładania okrążenia :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Mistrzu Kierownicy, zwróć uwagę. iż ten temat "Zawody Specjalne" w podtytule "porady" służy do wsparcia swoimi doświadczeniami tych kierowców, którzy mają problemy z uzyskaniem odpowiednich wyników w tych zawodach. Twoje uwagi typu "trzeba uważać" lub "trzeba wyczuć" raczej wiele do sprawy nie wnoszą, a ostatnie zdanie przemilczę.

Reasumując, daj pokój w przyszłości z tego typu postami tym bardziej, że w jednym temacie szydzisz z mniej doświadczonych graczy, a w drugim zadajesz jak dla mnie śmieszne pytanie (wałkowane kilka razy wystarczy poszukać odpowiedzi na tym forum).

Nie miałem zamiaru z nikogo szydzić no i za żadnego mistrza kierownicy się nie uważam bo z paroma rzeczami też mam problemy. Co do porady typu "wyczucie" owszem może i to nie daje za wiele, ale dla takich wyzwań Leoba nie ma innej rady niż to. Po prostu trzeba wyczuć ile gazu dodawać na zakrętach żeby auto jak najmniej chodziło bokiem bo przez to traci się dużo czasu.

Pewnie Ci chodzi o pytanie dotyczące savów w endurance, śledzę większość tematów tutaj i tego nie widziałem wcześniej, więc zapytałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×