Dav 9 Napisano 17 Październik 2011 P Mine’s BNR34 SKYLINE GT-R N1 base ’06 Dużo koniów i tani dość ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablomoc 2 Napisano 29 Październik 2011 panowie jakie auto będzie najlepsze do 600 koni ? takie żeby dobrze się prowadziło Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emyl123 10 Napisano 29 Październik 2011 Polecam Ferrari F430 Scuderia. Prowadzi sie jak marzenie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablomoc 2 Napisano 29 Październik 2011 jeszcze jedno pytanko, robie teraz w klasie amatorskiej wyścig muscle cars i super cars (tych starych) kupiłem w używkach chargera 70' na maksa go zrobiłem ale wyciąga tylko 186km/h a wcześniej jechał na 195 km/h, co poradzicie, na dodatek licho się go prowadzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dav 9 Napisano 29 Październik 2011 Konfigurowalna skrzynia, zawiecha w dol i twardo, redukcja masy + najlepsze opony jakie możesz mieć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hipsta 0 Napisano 30 Październik 2011 Krótka piłka: co do 3-4 mln? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablomoc 2 Napisano 30 Październik 2011 jakie auto najlepsze jest na nirburgring (ten 20 km) do 300 tys ? zeby się dobrze prowadziło, mam scuderie ale szukam czegoś lepszego co równie dobrze się prowadzi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Khazar 21 Napisano 30 Październik 2011 Chyba wszystko 4x4 dobrze jeździ po ringu, wszelkie GTRy i Skyline, osobiście upatrywałbym coś w GTRach, ale to moje wypaczenie bo kocham te fury :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablomoc 2 Napisano 30 Październik 2011 liczyłem na jakieś konkretne modele, szybkie i dobrze się prowadzące, mam teraz ferrari 430 scuderia, jeździ elegancko i na ten wzór czegoś szukam tylko że lepszego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kupczyk 61 Napisano 31 Październik 2011 Audi R8 kup sobie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
swietym 141 Napisano 31 Październik 2011 Chevrolet Corvette ZR1 '09, Ferrari Italia, Mercedes SLS to z tylnionapędówek bym polecał Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Oszum 0 Napisano 31 Październik 2011 Chyba najlepiej jest kupic Nissan'a GT-R'a z salonu. Ja przynajmniej przejechalem nim duzo wyscigow. Nie wiem tylko czy mozna go kupic juz na 16lvl... Mozna miec tego standardowego za 77tys, o tym mowa? Czy podrasowanym za 950? Bo nie mam rozeznania :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Khazar 21 Napisano 31 Październik 2011 Kup sobie za 500k Nissana GT-R N24 Schulze Motor Sports (jest od 15lvl) z salonu, dziś go ogarniałem pod 4h nurba, świetnie się prowadzi, choć ring to specyficzny tor więc i tak trzeba uważnie jechać :) 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Oszum 0 Napisano 31 Październik 2011 (edytowane) Po Twojej myśli - kupiony :) To teraz zapodaj jakiś config :) Edytowane 31 Październik 2011 przez Oszum Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablomoc 2 Napisano 1 Listopad 2011 przydaje się do czegoś bugatti veyron ? dostałem go ale z tego co czytam na forum to kiepsko się nim jeździ i zastanawiam się czy go nie pogonić i zainwestować w coś lepiej prowadzącego się :) jak będzie potrzebny to zostawie na wszelki wypadek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emyl123 10 Napisano 1 Listopad 2011 Nie przydaje się do niczego bo jak dla mnie nie skręca. Ale niestety nie da się go sprzedać ani wymienić, więc pozostaje w kolekcji. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kupczyk 61 Napisano 1 Listopad 2011 przydaje się do czegoś bugatti veyron ? dostałem go ale z tego co czytam na forum to kiepsko się nim jeździ i zastanawiam się czy go nie pogonić i zainwestować w coś lepiej prowadzącego się :) jak będzie potrzebny to zostawie na wszelki wypadek Jasne, że sie przyda :) Jak najdzie Cię ochota na przejażdżke to będziesz miał. Ja kupuje wszystkie auta. Co tylko nowego pojawi się w używkach, a nie mam tej wersji kupuje (nawet te kilka wersji RX7 czy Skyline'ów). Chcę mieć wszystkie występujące w tej grze auta :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Khazar 21 Napisano 1 Listopad 2011 (edytowane) Veyron jest fajny...do jazdy prosto :D Nie bawiłem się jego setupem, ale wątpię, żeby ustawienia wpłynęły na to, żeby ta cegła zaczęła skręcać. Ogólnie szkoda, że nie jest to model premium, ale spoiler skacze góra/dół przy jeździe i dla mnie to chyba jedyna frajda pooglądać... Co do GTRa, to na razie tak wstępnie: Wszystkie części jakie się da zakładamy + olej + myjnia (a co tam :D) Aero 35/60 Wyważenie 52/48 (nie dorzucałem nic, bo i tak sporo waży, a aż takie złe nie jest, wzmocni się hamulec na przodzie i jest ok) Skrzynia standard + Vmax 360 LSD przyspieszanie tył podbite do 45 Zawias: Wysokość 0/0 Sprężyny 16,5/12 Amory sprężanie i rozprężanie 9/8 Stabilizatory 3/3 Pochylenie 2/1,3 Zbieżności nie ruszam Hamulce 6/4 Ogólnie podejrzewam, że zanim pojadę to 4h to jeszcze pokombinuję z ustawieniami. Takie wskazówki do jazdy, jak sugerujesz się linią pomocniczą przy hamowaniu to staraj się wyprzedzać jej czerwone odcinki, tzn hamuj wcześniej, przed zakrętami i składaj się w zakręt puszczając już hamulec. Baaardzo rzadko samochód potrafi zamielić i stanąć bokiem, raczej zdarzy się to tylko wtedy kiedy przy dużej prędkości niefortunnie złapiesz trawę bądź krzywą tarkę. Ring to specyficzny tor i wypada go znać na pamięć, Linia pomocnicza może tylko sugerować pewne sprawy, ale nie ma co jej ufać, trzeba czuć tor i samochód. Jeśli masz problem z tym, że fura gdzieś przy ciśnięciu gazu traci przyczepność na tyle, to zmiękcz tylni zawias, daj jakieś 10-11 i ewentualnie amory na 7. Pohylenie jest ok, samochód ładnie składa się we wszystkie zakręty i pokonać można je szybko. Ogólnie zabawa sprowadza się do sprężyn i amorów, by nie wybijało samochodu z toru. No i oczywiście nie jestem żaden pro, generalnie od baardzo niedawna bawię się zawiasem, więc te ustawienia nie muszą być jakieś super, ja osobiście na nich się czuję lepiej. Jeszcze nie próbowałem iśc w drugą stronę i zmiękczyć ten samochód i czy wtedy prowadziłby się lepiej, nurb to tor ostro nierówny...ale wydaje mi się, że skoro poprawiam czasy, a samochód trzyma się drogi, to ten zawias taki maxymalnie twardy jeszcze nie jest, choć 16,5 to dość sporo. Pzdr AA no i jakby ktoś bardziej doświadczony udzielił jakiś wskazówek, porad etc to przyjmę każdą krytykę, bo sam się uczę :) @edit Trochę jeszcze dziś pojeździłem i raczej w setupie nic nie zmienię już, wszelkie kombinacje zmiękczenia powodowały, że samochód nie trzymał się tak ładnie w zakrętach, a ustawienie w tendencję nadsterowności nie przyniosło efektu w lepszym czasie, jedynie poobijałem auto :( Ogólnie ten setup mi pasuje, bo samochód nie jest ani jakoś znacząco podsterowny, ani nadsterowny, nie gubi przyczepności, a zarazem opony są szanowane i wyścigowe miękkie drą się równo. Jedynie można podbić pochylenie na jakieś 2,3/2, choć pojadę 4h ringa na tych ustawieniach powyżej. Edytowane 2 Listopad 2011 przez Khazar Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Oszum 0 Napisano 5 Listopad 2011 Dzięki Khazar - jak bede w domu to z pewnoscia zastosuje. Co do Veyrona to nic specjalnego - jezdzi się w nim o wiele gorzej niż Skyline'm GT-R, no moze szybszy na prostej jest ale to niewiele wnosi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mac1989 8 Napisano 16 Listopad 2011 (edytowane) witam panowie szukam czegoś do rajdu gran turismo na zawodowcu, kupiłem Forda WRC ale nie bardzo daje nim radę :) Możecie coś doradzić? Edytowane 16 Listopad 2011 przez mac1989 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
emyl123 10 Napisano 16 Listopad 2011 Ja to przejechałem C4 WRC, ale Focus też mocno nie odstaje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bzyczek 15 Napisano 16 Listopad 2011 ja ganiałem Focusem i się udało, a stanowczo mistrzem pada nie jestem :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stey 60 Napisano 30 Grudzień 2011 Jak to jest panowie, doskwiera mi brak gotówki aby jeździć w poszczególnych wyścigach. Ciągle trzeba kupować auta na różne eventy typu wyścig Lupo, Yarisów czy starych aut z Japonii. Kończy się, że muszę farmić jeden wyścig aby zarobić na odpowiedni samochód. Może powinienem jakieś wyzwania specjalnie robić? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kraciun 2 Napisano 30 Grudzień 2011 Wysłałem ci zaproszenie. Daj znać co ci potrzeba. Mam fury do wszystkich eventów poza lupo (którego sprzedałem i nie mam gdzie teraz kupić) i nascar. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kupczyk 61 Napisano 30 Grudzień 2011 Jak to jest panowie, doskwiera mi brak gotówki aby jeździć w poszczególnych wyścigach. Ciągle trzeba kupować auta na różne eventy typu wyścig Lupo, Yarisów czy starych aut z Japonii. Kończy się, że muszę farmić jeden wyścig aby zarobić na odpowiedni samochód. Może powinienem jakieś wyzwania specjalnie robić? Nie wiem jak w Gran Turismo może doskwierać brak gotówki . Ja muszę specjalnie kupować wszystkie auta i inne pierdoły, bo mam cały czas ok 20 mln. Teraz pojawiły się nowe zawody sezonowe i muszę wydać ok 10 baniek, żeby móc pomieścić nagrody pieniężne :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach