Skocz do zawartości
KopaczK

Dragon`s Dogma

Rekomendowane odpowiedzi

Czyżby japońscy producenci gier wracali do łask europejskich graczy. Gra zapowiada się bardzo sensownie i całkiem ładnie. Zobaczymy jak będzie się prezentować później.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

To moze wypalic. Filmik mnie zainteresowal, i od teraz bede sledzic losy tej gry. Jak najbardziej na plus :happy:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Demon's Souls / Dark Souls i teraz Dragon's Dogma ...

Osobiscie jestem za, pod warunkiem ze DD. nie bedzie jota w jote tym co produkcje od From Software.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie będą, bo sam klimat jest inny (tak to przynajmniej wygląda na obrazkach i filmiku).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wygląda naprawdę dobrze. Ciekawe, czy będzie wybór klasy postaci, czy z góry narzucone granie tym wojownikiem w pelerynie.

Sama walka wygląda na bardzo ciekawą.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

3 towarzyszy, otwarty świat...gdzie tu podobieństwo do DSa?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

3 towarzyszy, otwarty świat...gdzie tu podobieństwo do DSa?

Coz, nadchodzacy Dark S. tez ma miec otwarty swiat, ja tu imo widze podobienstwo, pomijam tez fakt ze w Demon S. tez mogles miec 3 towarzyszy, zywych.

Licze tylko ze to nie bedzie kopia, nie tyle klimatu, bo to mozna w sumie wykluczyc juz, co samej mechaniki, gameplayu. Szkoda tylko ze tak dlugo przyjdzie nam czekac na te gre.

Edytowane przez AlucardMZ

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Otwarty świat ma wiele gier...no i ciężko mi jakoś znaleźć podobieństwo między 3 graczami w co-opie online a 3 NPCami towarzyszącymi nam w przygodzie gdzie każdy z nich ma jakąś tam swoją historie i osobowość nakreśloną przez twórców. A może sie jeszcze okazać, że ta trójka bedzie sterowalna jak w FFversusXIII. Coś tak czuje, że tak będzie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Otwarty świat ma wiele gier...

Ale nie wszedzie sa smoki i inne tego typu pasci.

Co do sterowalnosci naszych kompanow, wydaje mi sie ze bedzie sie dalo nimi sterowac, w tym trailerze wyzej byl moment kiedy latalo sie ta laska z lukiem (?), przez 1 czy 2 sekundy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No ladnie to wyglada. Szkoda ze nie pokazali mage'a bo ta postac mnie najbardziej interesuje.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Serce roście. :) Najprawdopodobniej tytuł ten będzie kolejnym cRPG, które zakupię (SKYRIM, potem FFXIII-2, może F:NV, no i DD). Wreszcie fani gatunku dostaną więcej smakołyków.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Hmn.... połączenie Dragon Age ...z Demon's souls + domieszka czegoś nowego........ trzeba obserwować co z tego tytułu wyrośnie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Coraz bardziej ciekawi mnie ta produkcja. Zapowiada się kawał fajnego action-RPG. Filmik z gryfem pokazuje, ze gra ma potencjał.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gameplay z gryfem

Robi wrażenie! DA przy tej grze, to produkcja z innej (gorszej) generacji konsol.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

gameplay z gryfem zachwycający..... ciekawe, że pierwsze co mi przyszło do głowy oglądając to World of Warcraft.....

Edytowane przez Dragio

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Leee..... i znow ten archer dry.gif

Mam nadzieje ze w koncu pokaza "troche" gameplay'u z super hiper prze kozackim mage'm

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×