Skocz do zawartości
Emir

Gran Turismo 5 - Archiwum

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie odnosnie gt!

Czym sie rozni w kierowaniu samochodem amator, profesjonalista o symulacja?

Chodzi mi o to czy duza roznica jest w prowadzeniu samochodu?

Najprościej?

Amator - widzisz zakręt, nie hamujesz

Profesjonalista - widzisz zakręt, hamujesz w ost chwili albo w trakcie skrętu

Symulacja - widzisz zakręt, musisz zwolnić bo się rozp****isz!!!

;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trasy jak z jakiegoś RPGa :o Może pokazują bajery graficzne, ale nie wygląda to realistycznie (Mowa o Forzie).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GT5P - FORZA 3 - http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=17750602&postcount=1732

Może jestem fanboj? :wink:

1 screen - w Forzie jest bardziej naturalny, wyostrzony krajobraz niz w GT

Co do samochodow: W GT jest ladniejszy, bardziej dopracowany, np. mozna zauwazyc po widoku w szybie, ilosci "zabkow"

2 screen - Krajobraz ladniejszy w Forzie, bardziej fotorealistyczne gory, natomiast w Forzie mozna zauwazyc na tym screenie mniej realistyczna karoserie... gorzej odzwierciedlone jest odbijanie swiatla.

3 screen - Bez porownania na korzysc GT, perfekcyjne odwzorowanie kokpitu.

4 screen - W GT znowu perfekcyjne odwzorowanie samochodu, przyjrzyjcie sie najdrobniejszym rzecza, np. to wgniecenie przy bagazniku,swiatla, rury wydechowe, odbijanie swiatla od karoserii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

5 screen po prawej stronie, tekstura podłoża. Fuuuuj (Forza), w GT nawet kwiatki są :o Mowa o poprzednim porównaniu

Będziemy się tak rozwodzić nad każdym screenem ?? GT ładniejsze bez porównania.

Edytowane przez Reven

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Antylasing GT > Forza ( ostre krawędzie w forzie i to w wielu miejscach )

Szczegóły kokpitu GT > Forza ( w forzie kierownica i zegary tak aby wyglądały jak w danym modelu w GT dokładne odwzorowanie kokpitu

Otoczenie GT > Forza

Cienie, refleksy etc GT > Forza ( w forzie mamy jakieś plamy na masce które mają niewiele wspólnego z otoczeniem

I tak można w nieskończoność frustracja fanów klocka wywołana tym że po prostu Forza graficznie nie jest rewelacyjne ;] juz shift ma lepszy antylasing i modele samochodów.

A co do tego że GT niby jest w tyle. Ta gra własnie taka ma być , bez przesadnego tuningu, bez nitro, rozmyć, zwalniania czasu etc. Ta gra kładzie nacisk na realizm... i nie ma tu mowy o zostawaniu w tyle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiecie co wam powiem na temat porównywania fz do gt ? sam fakt, że ktoś w ogóle porównuje forze go gt bardzo schlebia forzie. Te gry to przepaść jeśli idzie o grafe, trzeba być ślepym żeby tego nie zauważyć. Co do fizyki to się nie wypowiem bo grałem tylko w Fz2 i to parę godzin więc nie wiem jak jest w 3. Jednak jeśli nie zmienili nic albo mało to też nie ma czego porównywać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem tą przyjemność zagrać w Forzę 3 i nie dość, że grafika jest słabsza, to do tego nie rozumiem nagonki na zniszczenia w GT5. Przecież w Forzie to jest śmiech na sali. Trzeba 3 razy zaliczyć czołowy dzwon przy 200 na godzinę, żeby zderzak odpadł (specjalnie to sprawdzałem).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie ciekawi jeszcze co innego. Czy logitech wypuści nową kierę dedykowaną GT5?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem tą przyjemność zagrać w Forzę 3 i nie dość, że grafika jest słabsza, to do tego nie rozumiem nagonki na zniszczenia w GT5. Przecież w Forzie to jest śmiech na sali. Trzeba 3 razy zaliczyć czołowy dzwon przy 200 na godzinę, żeby zderzak odpadł (specjalnie to sprawdzałem).

jesli grales w demo F3 to w demku zniszczenia sa wyciete tak jak to bylo kiedys chyba w F2

moim zdaniem auta w GT5 wygladaja lepiej ,jednak sami powiedzcie ile to juz trwa, produkcja idzie w dlugie lata, gry nie widac poki co , a Forzy liczbami zapewne dogonia i mozliwe ze przegonia serie od sony jesli chodzi o ilosc czesci.

Malo tego kazda forza ma duzy popyt a jej produkcja trwa moze z 2/3 lata, klienci kupuja , autorzy zarabiaja interes sie kreci.A u sony? co by nie mowic o pieknych autach w serii GT to i tak nie zmieni faktu ze produkcja gry ciagnie sie niemilosiernie i z pewnoscia nie przynosi chluby ani sony ani czekajacym gracza.

dlatego jak by nie prownywac F3 do GT5 to GT5 poki co przegrywa w kazdym aspekcie - dlatego ze tej gry fizycznie nie ma dopiero powstaje a F3 zaraz bedzie w konsolach- jak juz wrescie GT5 sie pojawi pewnie bedzie zjawiskowa ale poki co trzeba CZEKAC i jeszcze raz CZEKAC

ps.widzialem w ostatnia niedziele GT5 demko na wystawie w Paryzu, nie czekalem zeby zagrac bo kolejka dluga, w demku gosc jechal chyba Koleos'em czy jakos tak, widok byl z kokpitu, tylko zerknalem bo mialem obok HR i God of War3 w ktorego nie omieszkalem zagrac ;)

Edytowane przez renovator

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jednak sami powiedzcie ile to juz trwa, produkcja idzie w dlugie lata, gry nie widac poki co , a Forzy liczbami zapewne dogonia i mozliwe ze przegonia serie od sony jesli chodzi o ilosc czesci.

W/g Ciebie gra jest tym lepsza im ma więcej części ?

Malo tego kazda forza ma duzy popyt a jej produkcja trwa moze z 2/3 lata, klienci kupuja , autorzy zarabiaja interes sie kreci.A u sony? co by nie mowic o pieknych autach w serii GT to i tak nie zmieni faktu ze produkcja gry ciagnie sie niemilosiernie i z pewnoscia nie przynosi chluby ani sony ani czekajacym gracza.

A wiesz czemu ludzie kochają i TAK CZEKAJĄ Gran Turismo ? Bo to jest klasa sama w sobie.

50 mln. sprzedanych egzemplarzy (czyniąc ją najlepszym exclusivem dla Playstation) w tym 3.9 MLN samego GT 5 Prologue (które jest jakby demem...)

Średnia ocen jak na razie 4 pełnych wersji to ok. 92 %

Wierne odwzorowanie, doskonałe modele. To jest coś co znają i cenią gracze na całym globie za diabelską pracowitość i detale.

Po screenach między GT5 a Forza 3 ta ostatnia wygląda dla mnie jak marna podróbka.

Poza tym jeśli zawsze bierzesz w życiu wszystko co szybciej żeby mieć, to nie poczujesz tego co naprawdę wartościowe (choćby w grach)

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jesli grales w demo F3 to w demku zniszczenia sa wyciete tak jak to bylo kiedys chyba w F2

Nie no zniszczenia były. Mogły być ewentualnie uproszczone, ale były. W forzie 2 też były (demo).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejne posty dotyczące Forzy3 będą nagradzane warnem. To jest temat o GT5.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby nie było :D Przynajmniej wiadomo na co czekamy. Imo ważniejsze elementy wyboldowałem.

Now, Gran Turismo 5's a work in progress so a Sony rep let me know that the damage I was seeing in the game was still in development and will change by the game's release. Still, that didn't stop me from slamming on the brakes and turning into t-bone collisions to see just what Polyphony had put under the hood.

Now, for starters, there's going to be deformation damage -- scratches and stuff -- for all normal cars, but race cars are going to take hits hard in a way that will cause doors and side panels to tear completely off.

To put these differences to the test, I took the Subaru racer out on the track and began wildly smashing into walls. At first, it looked like nothing was happening until, finally, the passenger door popped open as I sped around the raceway. I was a bit underwhelmed and went to jerk the car into the left wall, but as I made the move, another ride flew up and clipped my front end.

When the spinning was over, my bumper was hanging on by a thread.

Eventually, I'd get into a few more fender benders and have my rear bumper hanging from one side as well. No matter how hard I tried, I couldn't get either bumper to completely breakaway. Still, the car looked all sorts of screwed up.

When I climbed into the Ferrari and the Benz, I got to see how the other half lived. I slammed the rides into tire piles, rammed other cars, and grinded along guardrails; the only damage I could see were superficial cracks and scuffs on the fenders, sides, and hoods -- you know, like people had scratched away the paint.

Now, even though the Subaru looked like death and the Benz/Ferrari looked scratched up, all three drove like crap after the accidents. Whereas I could fly around in the rides beforehand, now I felt tension in the wheel when I'd be driving down a straightaway and cornering was tougher than ever.

I'll admit it: I had a hell of time wrecking these cars today. Slamming into orange plastic and watching it get kicked up in the air is fun, the smoke from a spinout is refreshing, and I'll be damned if I'm not going to knock off every bumper I can when Gran Turismo 5 is released.

W skrócie - lekkie zniszczenia oraz mechanika dla wszystkich samochodów, odpadające drzwi, maska itp i grubsze zniszczenia dla samochodów wyścigowych (pewnie WRC + NASCAR).

Dodatkowo, coraz częściej pojawiają się "dziwne" malunki na samochodach nie związane z żadnym z oficjalnych "malowań" samochodów wyścigowych - wygląda to jak przymiarki PD do liverowania samochodów. Zmieniona jest również fizyka "kontaktu" oraz dźwięk opon :D

Edytowane przez Gerath

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie nie pojmuje dlaczego jest wogole jakis podzial na "lekkie" zniszczenia i "ciezkie" zniszczenia? no i dlaczego te "lepsze" maja byc w WRC a nie zaimpletowane w calej grze?

ps.moze to jest cena za wstawienie tylu setek aut do gry a pozniej przeniesienia zniszczen na wszystkie auta-pewnie wtedy gra nie wyszlaby przed 2012 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie nie pojmuje dlaczego jest wogole jakis podzial na "lekkie" zniszczenia i "ciezkie" zniszczenia? no i dlaczego te "lepsze" maja byc w WRC a nie zaimpletowane w calej grze?

PD nie udało się z wszystkimi dogadać w kwestii zniszczeń, tak więc pozostało zaimplementować (dop. coś pokręciłem?) zniszczenia ''z prawdziwego zdarzenia'' (czyt. takie, jakie PD chciało zapewne wprowadzić do wszystkich fur) tylko w rajdach i wyścigach NASCAR. Bo chyba nie wyobrażasz sobie, że podczas jednego wyścigu ''te'' samochody ulegają zniszczeniom, a ''tamte'' nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na necie jest juz filmik z uszkodzeniami Ferrari Italia. Moim zdaniem starczy, to ma bawic a nie denerwowac za kazdym razem gdy przeryssuje swoje ferrari. Poza tym ja nie bede ich rozbijac ale starac sie jechac idealnie od takich rzeczy to jest barnout i cala reszta, wole zeby sie idealnie je prowadzilo ;]

Edytowane przez BrzozaLuk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wątpię, żeby w pełnej wersji gry, w jednym wyścigu auta rajdowe ścigały się z wersjami seryjnymi... to się kupy nie trzyma i takie sceny są tylko dopuszczalne w jakichś demkach na targach (czytaj Gamescom) ;) Idąc dalej - zniszczenia będą takie same u wszystkich zawodników, no chyba, że w free race będzie można ich ustawić :P Grając w WRC/Nascar itp. będą zniszczenia lepsze, grając w wyścigach seryjnych - będą gorsze - proste :thumbsup:

BTW. Odświeżyli oficjalną stronę Gran Turismo, niestety jeszcze bez języka polskiego (ale będzie :turned: )

http://www.gran-turismo.com/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinno was cieszyć że nareszcie w GT powinny być zniszczenia ;] a czemu takie tu a takie tu? proste auta nascar i wrc mają mało wspólnego z autami "drogowi" a na zniszczenia ich nie zgadzały się firmy które je produkują :P Zaraz zapytacie dlaczego się zgadzali w NFS-ach itp proste tak auta po tuningu mało maja wspólnego z tymi które widzimy na drogach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy wiadomo coś o przeniesieniu osiągnięć, wozów i licencji z GT4 na GT5 ? Wiem że z Prologue to przechodzi ale mnie bardziej interesuje 4.

Gran Turismo 4 przeszedłem w jakiś 72 % więc bardzo miło by było żeby choć urywek tej pracy pozostał :whistling:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Imho to wątpie w to... aczkolwiek mam takie malutkie marzenie żeby pojawiło się na ps3 GT3+Gt4 jako remastered jak GoW i GT i GT2 na ps store do kupienia. Jest to niestety tak realne jak wygranie przez naszych piłkarzy mistrzostw świata

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Dominik

Nie licz na to, PS2 to inna generacja :P

Co innego GT5: Prologue, podobno savy z GT5: P będzie można jakoś przenieść do GT5 ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×