Skocz do zawartości
Emir

Gran Turismo 5 - Archiwum

Rekomendowane odpowiedzi

to nie NFS musi być tak że na zwykłych guziczkach będzie siębardzo ciężko grało... to jest gra na kierownicę albo na co najmniej analogi inaczej to się mija z celem...

Akurat NFS'a nie miałem na myśli , bardziej Forza 3 ;) A system ustawiania czułości z Shift'a nie był wcale taki zły.

Ale faktycznie masz rację , gra zdecydowanie dostosowana pod kierownicę. Chociaż można by było się trochę postarać i ułatwić życie graczom nieposiadającym kierownicy :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo tam siedzą przeważnie ludzie, którzy nie mają nic innego do roboty niż granie.

Zresztą w każdej grze tak jest. Jacyś maniacy siedzą dzień i noc, żeby zrobić wynik, na który i tak większość normalnych ludzi macha ręką.

Co do stwierdzenia, że granie na padzie mija się z celem jest trochę nie na miejscu... Wiem, że takich dyskusji była masa i nie mam zamiaru tutaj owej wznawiać.

Wiadomo, że wyczucia kierownicy na padzie nigdy nie osiągniesz. Co nie znaczy, że nie można robić podobnych czasów, a co najważniejsze równie dobrze się bawić...

Niektórzy chyba wychodzą z założenia, że granie na padzie = bezsens... Pozostawię to bez komentarza może lepiej.

Większość serii grałem na padzie i nigdy mi to nie przeszkadzało. Bez problemu śmigałem każdym autkiem, czy to na zwykłych przyciskach czy analogach.

Wystarczy tryb jazdy Standard i wszyscy grający na padach będą wniebowzięci.

Poczekamy do pełnej wersji GT5 i wtedy zacznie się gra.

Edytowane przez Patricko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

demo oferuje, zabawę w jeszcze słabszym wydaniu niz Prologe, powiem tak system jazdy moze być, bo zawsze w GT była to super mocna strona, ale wizualnie to demo wygląda po prostu brzydko, no i nie ma zniszczeń. Nie rozumiem, jaki jest sens w wypuszczniu produktu, tak okrojonego i tak słabego? bo ja sie czuje zniesmaczony, pewno oleje ten tytuł .. tak jak juz 2 razy olali mnie producenci gry. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Racja, jest to okrojony produkt ale wypuścili go w innym celi niż demonstracyjny. Chcą wyłonić kandydatów do GT Academy, więc nie ma się co czepiać czy też porównywać do F3.

Wracając to modelu jazdy po trawie, dziś zrobiłem bączka właśnie na trawie i jadąc tyłem zauważyłem że prędkośc zamiast mi spadać, rośnie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie też się zastanawiam czy PD nie popełniło błędu wydając to demko bo niestety połowa a może nawet więcej użytkowników nie potrafi czytać. o zrozumieniu tekstu nie ma już w ogóle mowy. Milion razy było pisane, że to test fizyki i GT Academy ale zawsze znajdzie się typ, który nie zrozumie i będzie pytał jaki jest cel wypuszczania tak okrojonego dema ... Brak słów, niestety kaz musi wziąć poprawkę na analfabetów i może następnym razem rzeczywiście się zastanowić czy warto coś takiego wypuszczać bo może sobie tylko zaszkodzić...

Fiza imo jest rewelacyjna! Trzeba ogarnąć kierownicę żeby mieć jakąkolwiek przyjemność z jazdy. Jak już zacznie się łapać o co chodzi to jest sam miód i walka. Urywanie kolejnych sekund, setnych a na koniec pewnie i tysięcznych :]

btw ktoś tam napisał, że ten nissan jest podsterowny? mój boże ... boję się, że jak ludzie zaczną pierdoły wypisywać to kaz okroi GT5, polukruje przewijaniem i całą resztą dziwnych fajerwerków w obawie przed słabą sprzedażą ... Takie czasy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@lst

kilka osób mądrych jednak można znaleźć na tym forum - nie wiem , jak to jest właśnie, jak wół napisane przy ściąganiu , nawet po instalacji, że to nie DEMO, tylko trial challenge w celach wyłonienia kandydatów do GT Academy, ale nie, idą w zaparte, ludzie, jak Kazu będzie chciał zareklamować full GT5 to wam szczeny poopadają, da trasę przez jakiś lasek z bajerami i furę... nissana mikrę, żeby wszyscy czuli się jak Robert Kubica i za tor nie wyjeżdżali

Edytowane przez kochan4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może nie wszyscy wiedzą ale w ostatnią edycje GT Academy wygrał koleś, który w pierwszym sezonie zajął piąte miejsce, pokonując wielu profesjonalistów (albo wyżej). Nie chodzi o to, że GT5 jest symulatorem pełną gębą bo nie jest. Ważne, że zbliża się powoli do celu. 

Chodzi mi o to, że target tego dema nie skupia się na kwadratowych drzewach czy płaskiej publiczności. Oni walczą o możliwość startu w oficjalnych zawodach z profesjonalistami

Kokpit z SHIFTa :] Poprawili wreszcie wrażenie prędkości przez to. Dobrze, że nie przegięli tak jak w shifcie. Trzeba naprawdę z głową używać gazu, czule jak z dziewicą lol bo inaczej jest ciężko. Najbardziej zaskoczyło mnie, że przy małych prędkościach w ciasnych zakrętach za ostre użycie gazu kończy się bączkiem. Trzeba się skupić na tym jeb***m gazie :]

Minus to nowe menu, ikonki są z dupy. Genialne pod tym względem jest gt5: p i nie powinni tego ruszać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ale na logikę... po co demo miałby wypuszczać? czy jest ktoś na tym świecie kto jest nieprzekonany do tytułu Gran Turismo że trzeba go jeszcze dodatkowo wabić??? nie ma nawet miedzy czym wybierać...

Poza tym wszędzie trąbili że to do GT Academy ma być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi się wydaje , że powinno być jeszcze jedno demo. Bo to , które wydali teraz jest po prostu próbą czasową dla potencjalnych uczniów GT Academy. Ono nie ma na celu przyciągania , liczy się tylko tor i samochód.

A demo dla wszystkich pewnie pokażą juz w nowym roku , wtedy powinniśmy mieć do wyboru więcej autek no i jakiś efektywnie wyglądający tor ... Nurburgring o zmierzchu... :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trial jest beznadziejny. Dużo gorszy model jazdy (na padzie) od tego z Prolog'a. Ale fizyka jest bardzo dobra. Mam nadzieję, że przed premierą wydadzą pełnoprawne demo i pokażą na co ich stać, a wszystkim nie zadowolonym kopara opadnie :) Na wielkanoc sprawie sobie kierownice, lato zapowiada się bardzo gorąco :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 dora, więc co to jest to GT Academy? i w jakim celu wypuścili trial? zeby wykręcać jakk najepsze czasy podejrzewam, ale co za tym idzie? jakie jest wynagrodzenie? innym słowy po co ta cała szopka? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla nas (mieszkańców kraju europy wschodniej, Polski...) nie ma to żadnego znaczenia i nie ma żadnych nagród. Jedynie satysfakcja z wykręcenia dobrego czasu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mnie to GT zaczyna bardziej martwic jak bawić !!

Jak większość z was czekam z utęsknieniem na pełna wersje wspominając z sentymentem pierwsza odsłonę gry z przed lat.

Teraz jednak gdy jadę tym całym Nissanem i wypadam z toru na piaszczyste tereny mające na celu amortyzacje i wyhamowanie szybkości i nie widzę przy tym ani małej chmurki ani dymka kurzu to zaczynam się zastanawiać czy to aby najlepsza gra w tej dziedzinie i warta tylu wyczekiwań.

Szczególnie razi to na powtórkach okrążeń !! Nie wiem ale chyba nie wymagam aż tak wiele !!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ale chyba nie wymagam aż tak wiele !!!!

:turned:

TO NIE JEST DEMO GT5 ile razy trzeba to napisać żeby było jasne.

"To" co teraz dostaliśmy zajmuje troszkę ponad 200MB i jedyne co jest w "tym" z GT5 to fizyka jazdy i tyle. Grafika jest gorsza niż w GT5.P ponieważ wszystko oprócz samego asfaltu i auta jest uproszczone i bez znaczenia. "To" jest wypuszczone dla GT Academy !! Po raz wtóry !!

W porównaniu z GT5.P poprawione jest przede wszystkim wrażenie "pędu", czuć że samochód jedzie szybko. W GT5.P troszkę jest "wolno"

Takie rzeczy jak dym z palonych gum, fizyka jazdy po trawie i piachu też jest schematyczna, wzbijany kurz na poboczu, grafika otoczenia jest schematyczna bo nie jest potrzebna do tego żeby wyłonić najlepszego w GT Academy.

Pełnoprawne demo GT5 zawierało by cos koło 1,5GB a 2,5GB a tu mamy 200MB. Zobaczcie sobie ile zajmuje demo GOW3. Ponad 2GB a jest tam zaledwie kawałek levelu który przechodzi się w kilka minut.

DEMO to coś co teoretycznie wygląda jak Full wersja z okrojonymi elementami rozgrywki a nie w wyłączonym dymem z opon i zniszczeniami.

Ja jestem pełen nadziei na to że jak już doczekam się GT5 to nie odejdę z przed LCD przez kilka dni i już. A jeśli będzie demo GT5 to na pewno będą zniszczenie dym itp rzeczy. Pozdrawiam wszystkich GT maniaków :biggrin:

P.S. Żeby porównywać "te" 200MBajtowgo "coś" do Forza 3 to w ogóle nie można mieć mózgu. :tongue:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogarnąłem już troszkę tą wersję trial i rewelacji wielkiej nie ma. Zresztą sam nie wiem czego się mogłem spodziewać po tym czymś. Jakbym nie wiedział, że jest to Gran Turismo to pomyślałbym, że jest to jakaś pierwsza lepsza ścigałka zrobiona w pół roku, chociaż napewno ma wiele wad i niedoróbek. Bardzo denerwuje mnie to, że jak uderzysz w bandę, to automatycznie obecne okrążenie oraz następne masz do d*** Śladów opon, które się tworzą przy hamowaniu czy paleniu gumy też nie widziałem, co nie znaczy, że jestem ślepy. To chyba wszystko, mam nadzieję, że pełna wersja będzie o wiele lepsza, po prostu nie ma innego wyjśćia, inaczej byłaby to największa porażka w historii gier. :sweat:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam dymek jak najbardziej widze. Mały bo mały ale widze, tak samo przy "paleniu gumy". Myśle, że powtórzenie setny raz tego, że jest to tylko GT ACADEMY mające na celu wyłonić najlepszych kierowców z całego świata (no właściwie to tylko co bogatszych i większych państw) a nie pokazanie możliwości graficznych, efektów i fajerwerków na trybunach. Pozatym moim zdaniem Ci, co czepiają się płaskich postaci, średniego wyglądu krajobrazu i braku "dymku" na piasku, nie czują najważniejszej rzeczy, która są cechami tej gry. Realizm, multum aut, świetne tory, nieskończone wręcz możliwości ustawienia auta. Kto pędząc po torze, chcąc wyprzedzić innego gracza online lub walcząc o ucięcie kolejnej dziesiątej sekundy w time trial zwraca uwage na to, czy publika jest trójwymiarowa? Mnie to osobiście gówno obchodzi. Fajnie, jest publika, coś tam pomacha i tyle. Nie przywiązuje do niej większej wagi. Grałem chyba we wszystkie gry samochodowe, który miały być symulatorem, no może oprócz enthusii na ps2 ale mam zamiar to nadrobić. Przed żadną nie spędziłem tyle czasu co przy teoretycznie najbardziej okrojonej części czyli GT5P i czekam z niecierpliwością na pełną wersję. GT Academy troche różni się od GT5P ale po spędzeniu 30minut już przyzwyczaiłem się do tego auta i wykręcanie coraz to lepszych czasów sprawiało mi ogromną przyjemność a to jest najważniejsze.

EDIT: Gratuluje ci Maaaziu. Pisze ci ktoś wyżej na czym polega ta gra a ty dalej bezmyślnie powtarzasz to co 50 osób wyżej. Pokaż mi taką grę w której tak zaje*iście zrobiony jest model jazdy, poczucie prędkości, ogólnie realizm. Jeżeli uważasz, że np. blur w shifcie przy 200km/h to poczucie prędkości to nie mam nic więcej do dodania. Samochód świetnie myszkuje na koleinach na prostej startowej, przy hamowaniu widać jak się trzęsie, moim zdaniem jest to bardzo ładnie zrobione. Temat powinien się nazywać "GT ACADEMY - NIE, TO NIE JEST DEMO"...

Edytowane przez tomkierz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

racja , Tomkierz , popieram, panowie moderatorzy zmieńcie nazwę tematu bo już się płakać chce od narzekań demoznawców

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to nie jest demo GT5, ok ok, ale w tym 'czymś' jest wyraźny napis na początku "this is a demo of Gran Turismo 5 coming 2010" czy coś w tym stylu.

model jazdy jest ostry i trudny(na kierownicy). trzeba jechać z wyczuciem - jak wychodzisz z zakrętu, troszkę za mocno naciśniesz gaz i robisz 360 stopni obrotu.

stuningowane 370z znacznie lepiej się prowadzi - szybsze, stabilniejsze, i lepiej brzmi. :x

szkoda, że nie dali zniszczeń, lepiej żeby było, nawet jakby to miało kosztować kolejne 200mb. no i trasa, a mianowicie grafika trasy - tragedia - zobaczcie na drzewa. 2 kartki papieru :| z bliska to naprawdę brzydko wygląda, ale widać to też, jak się jedzie. no i nie wspomnę o replayu. ;|

jeszcze jeden mankament - poczucie prędkości. strasznie słabe . a braku w ogóle śladów opon nie skomentuję. :(

miejmy nadzieję, że PD w końcu wysłucha narzekania fanów i doda taką pierdołę. nawet w GTA2 są ślady opon jak 'driftujesz' :E

jeszcze podrzędna sprawa - mogli jakieś nowe piosenki dać, a nie ciągle te same z GT5:P. już się nudne robią. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@wisznia " poczucie prędkości. strasznie słabe"

facet, weź se włącz GT5p (jak wogóle posiadasz) i szarpnij się furą nawet szybszą od 370z - i wtedy zastanów się nad bredniami które wypisujesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

'Nissan 370Z w FM3 jest nudna jak flaki....nie wiem jak się ten samochód zachowuje w realu...ale myślę że model jazdy z GT5 jest znacznie bliższy. Ten trial posłużył mimowolnie do jeszcze jednej rzeczy: oddziela mężczyzn od chłopców....i po to chyba jest. :) niedzielne dziadki swawolą w forzie bo ta na to pozwala..każdy da radę...gt5 idzie w stronę symulacji faktycznie, nie każdy ogarnie tę grę...i chyba dobrze :) Dobrych czasów życzę wszystkim którzy jeżdżą a nie tylko oglądają GT5...Pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@wisznia " poczucie prędkości. strasznie słabe"

facet, weź se włącz GT5p (jak wogóle posiadasz) i szarpnij się furą nawet szybszą od 370z - i wtedy zastanów się nad bredniami które wypisujesz

jak dla mnie to on bredni nie pisze, jechalem prosta w akademii ponad 245 km/h po czym zauwazylem ze wkrotce zakret, chamuje chamuje, mowie ok wystarczy, zaczynam skrecac, jeb lece 100 metrow na lewo w bande, patrze, jechalem 140 km/h a wydawalo mi sie ze to bedzie z 60-70 km/h ...

spieprzyli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pierdziele.. skąd ci ludzie sie biorą?

Sobie włacz burnouta. bedziesz miał i poczucie prędkości i zniszczenia i lepsze drzewa, a GT5 nie kupuj bo kiepska jakość time triala dla GT Academy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie to on bredni nie pisze, jechalem prosta w akademii ponad 245 km/h po czym zauwazylem ze wkrotce zakret, chamuje chamuje, mowie ok wystarczy, zaczynam skrecac, jeb lece 100 metrow na lewo w bande, patrze, jechalem 140 km/h a wydawalo mi sie ze to bedzie z 60-70 km/h ...

spieprzyli.

prędkość czuć i to dużo lepiej niż w GT5p, natomiast zwiększyli efekt poślizgu na trawie, by za duzo "pro graczy" im sie do academiii nie władowało robiąc sobie skróty i inne udogodnienia - trzymaj się trasy, pilnuj gazu a zobaczysz o co w tej grze naprawdę chodzi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kochan4

"facet", przeszedłem całego GT5P, więc wiem, jakie jest poczucie prędkości w GT.

uwaga, teraz mnie zbesztacie, wiem o tym.

jestem bardziej fanboyem GT niż Forzy, ale w Forzie, lub Shifcie jest znacznie lepsze poczucie prędkości(fizyka nadal najlepsza w GT). wprawdzie grałem w te gry może po 30 minut, ale różnicę widać gołym okiem.

nie chcę wprawdzie wybajerzonych blurów, rozmazań, itp, ale jednak poczucie prędkości w GT jest słabe.

i tak wiem, że ortodoksi będą mówić, że F3 i NFS:S to gówno, dziadostwo, ale takie są fakty. nie mówię o fizyce jazdy, która nadal jest najlepsza w GT, tylko o poczuciu prędkości.

poza tym grafika tras mogłaby być lepsza.

i tak kupię GT5, więc mam nadzieję, że PD chociaż drzewa poprawi. i ślady opon by też się przydały.

tyle ode mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×