Skocz do zawartości
Gość Dasqez

Program „ Welcome Back ”

  

555 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Które z tytułów wybierzesz w ramach programu welcome back?

    • Dead Nation
      283
    • Infamous
      324
    • Little Big Planet
      250
    • Ratchet and Clank: Quest for Booty
      76
    • Wipeout HD/Fury
      173
    • Żaden, wszystkie już miałem
      18
  2. 2. Czy jesteś zadwolony z listy udostępnionych tytułów?

    • Tak
      410
    • Nie
      142
  3. 3. Czy po darmowych 30 dniach usługi PS+ zdecydujesz się na jej przedłużenie?

    • Tak
      11
    • Nie
      71


Rekomendowane odpowiedzi

Welcome FuBack

A ręką mi tak zadrżała przy pisaniu

Jak już otrzymałem te 60 dni "PLUSA" no i w dalszym ciągu nie działa Store, Plus i pierdoły. Dziś pokusiłem się i zadzwoniłem na infolinię SONY ot tak sobie z nudów - bo pewnie i tak się tam nudzą i w bierki sobie grają dla zabicia czasu.

No to po tym jak już jestem full happy, no to polska zazdrość i dlaczego inni mają mieć lepiej skoro dostałem 60 dni extra przy czym 37 dni z tego to i tak poszło w powietrze to postanowiłem się dowiedzieć co i jak, bo przecież wszyscy Ci bezPLUSOWCY dostaną 30 dni a mi zostanie ze 20

Na pytanie co to za profit darmowy Pani odpowiedziała: "...dla wszystkich posiadaczy PLUSA - okres od wyłączenia do włączenia nie będzie naliczany" czyli wyciągając wnioski powinniśmy mieć dopisane jeszcze czas awarii, czyli przyjmijmy jeszcze 40 dni do abonamentu.

Dlaczego 40 dni - prawie jak wielki post - w dalszej części rozmowy zapytałem się czy jest znany lub też nie termin uruchomienia usług w odpowiedzi usłyszałem: "Wszystkie usługi powinny działać do dnia 31 maja - niestety oni też nie mają do niczego dostępu".

No i tak naprawdę okaże się, po uruchomieniu, czy też ręka dobrze mi zadrżała czy też nie. Oczywiście będę dzwonił w przypadku gdy nie otrzymam mojego "POSTNEGO". O czym szanowne grono poinformuję. Jeżeli będzie taka potrzeba

Pozdrawiam

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stachna01

Coś ta Pani kręci: "...dla wszystkich posiadaczy PLUSA - okres od wyłączenia do włączenia nie będzie naliczany" - skoro nie będzie naliczany to dlaczego od kilku dni plusowicze mają przedłużony abo o 60 dni; chyba sama nie wie co mówi :turned:

Ciekawe co z tego wyjdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Fakt kręci - bo później przyznaje, że sama nie wie. Z rozmowy nawet wynika, że nie wie jak wygląda informacja o plusie i subskrypcji - ot full kompetencja, ale będę temat drążył - skoro stwierdziła po zasięgnięciu informacji u innych, że nie będzie naliczane to będę się tego trzymał.

Nie śmiać się - nagrajcie się kiedyś - i przesłuchać siebie

http://www.hornet-bls.pl/ps3/n.amr

najbardziej to 2:50

Edytowane przez stachna01
  • Like 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LOL

Infolinia jak każda inna. Ktoś wam kiedyś pomógł w takiej usłudze? Ale obśmiałem się setnie, dzięki Stachna za ten pouczający podcast. Teraz wiem na pewno by tam nigdy nie dzwonić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

LOL

Infolinia jak każda inna. Ktoś wam kiedyś pomógł w takiej usłudze? Ale obśmiałem się setnie, dzięki Stachna za ten pouczający podcast. Teraz wiem na pewno by tam nigdy nie dzwonić.

Haha :D Wiedziałem że miłe panie obsługujące infolinie nie dostają wytycznych od sony i nie wkuwają ich przez kilka h, ale jakieś chociażby najważniejsze informacje, pewne, oficjalne, zwłaszcza w takim momencie powinny mieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle mają tych informacji, że zastanawiam się, jak to możliwe, że ten system jeszcze nie padł, jak zero komunikacji wewnętrznej.. Przecież infolinia powinna być na bieżąco informowana o postępach, a nie te ich 'oficjalne' informacje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tyle mają tych informacji, że zastanawiam się, jak to możliwe, że ten system jeszcze nie padł, jak zero komunikacji wewnętrznej.. Przecież infolinia powinna być na bieżąco informowana o postępach, a nie te ich 'oficjalne' informacje...

Ale niestety taka jest natura tych infolinii że nic nie wiedzą. Miło by było gdyby w takiej infolinii Sony było 2 nerdów fanbojów którzy co 5 minut sprawdzali by najnowsze informacje na oficjalnych stronach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt kręci - bo później przyznaje, że sama nie wie. Z rozmowy nawet wynika, że nie wie jak wygląda informacja o plusie i subskrypcji - ot full kompetencja, ale będę temat drążył - skoro stwierdziła po zasięgnięciu informacji u innych, że nie będzie naliczane to będę się tego trzymał.

Nie śmiać się - nagrajcie się kiedyś - i przesłuchać siebie

http://www.hornet-bls.pl/ps3/n.amr

najbardziej to 2:50

Mistrz. :), Ja się dziwie że kobieta w ogóle wie co to PSN, PS+ itd.

Dla tych którzy nie mogą odsłuchać http://www.speedyshare.com/files/28676556/n.mp3 - Wersja MP3.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Śmieszna sprawa z tym telefonem do infolinii. Szkoda, że użytkownik stachna01 trochę pogmatwał w rozmowie i pani chyba nie do końca skumała o co chodzi. Sam przez początek nie umiałem załapać, bo w końcu dostaniemy te 60 dni. Później oczywiście skojarzyłem, że dodany czas 60 dni dla PS+ to tak naprawdę 60-X (X- czas, w którym usługi nie było i dalej nie ma). Pani pewnie pomyślała, że skoro Sony obiecało 60 dni to oni je przecież dodali, ale kogo obchodzi taka rekompensata skoro ten czas powinni dodać od uruchomienia store. Muszę przyznać, że ja jeszcze nie patrzałem ile mi przedłużyli (jestem posiadaczem PS+), więc faktycznie jeżeli pozostanie to tak jak "rzekomo" jest, to Sony zrobi posiadaczy subskrypcji w balona i to ostro.

Co do samej infolinii to szkoda nerwów, tam praktycznie nigdy nic nie wiedzą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja osobiście nie posiadałem nigdy PS+ dlatego jakoś zaczynam rozumieć zamiar Sony. Dzięki temu "włamaniu-awarii" dali 60dni gratis dla plusowiczów i 30 dni dla reszty użytkowników.

Jak dla mnie jest to nie tylko rekompensata za stracony czas' nie działania usługi oraz odzyskanie zaufania ale również swego rodzaju reklama. Sony dając miesięczną subskrypcją każdemu kto posiadał konto przed 21 daje okazje dla wypróbowania PS+ (cudowny chwyt marketingowy). Nie zdziwił bym się gdyby cała masa ludzi po darmowym okresie kontynuowała plusa.

Chłopaki i drogie Panie wyjaśnijcie mi jedno. Dlaczego tak bardzo jesteście napaleni na ten PSS? Coś mi się widzi, że chodzi tylko o te "gratisowe" gry. PSN działa więc również i multi - a więc super. Nie mówcie, iż jak tylko ruszy PSS zaczniecie kupować gry na potęgę. :D

Trzymajcie się!!! Do uruchomienia PSS jest bliżej niż dalej.!

Edytowane przez SethAngel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...Chłopaki i drogie Panie wyjaśnijcie mi jedno. Dlaczego tak bardzo jesteście napaleni na ten PSS? Coś mi się widzi, że chodzi tylko o te "gratisowe" gry. PSN działa więc również i multi - a więc super. Nie mówcie, iż jak tylko ruszy PSS zaczniecie kupować gry na potęgę. :D

Trzymajcie się!!! Do uruchomienia PSS jest bliżej niż dalej.!

Tak strasznie napalony jestem

http://www.ps3site.pl/forum/topic/60055-program-%e2%80%9ewelcome-back%e2%80%9d/page__view__findpost__p__530351

A przy okazji rozmowy jak przysłuchałem się to rozmówczyni też dość często yyyka :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja czekam na PSS dlatego, że miałbym ochotę pograć na multi w mortal kombat i dirt 3, ale one mają online pass, więc bez pss sobie nie zagram :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ja czekam na PSS dlatego, że miałbym ochotę pograć na multi w mortal kombat i dirt 3, ale one mają online pass, więc bez pss sobie nie zagram :(

Stronę wcześniej użytkownik Moniek napisał, że online pass można wpisać przez przeglądarkę.

Edytowane przez LLoD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaloguj się na PSN przez stronę to będziesz mógł wykonać wyżej opisane rzeczy:

PLAYSTATION NETWORK

Trochę nie rozumiem. Co trzeba nacisnąć jak się już zaloguje(chce wprowadzić online pass do fify 11)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie właśnie pomyślałem; skoro plusowcy mają już przedłużoną usługę o bonusowe 60 dni (mimo niedziałającego store) to może nieplusowcy też już dostali swoje 30 dni :whistling:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja troszkę nie jestem w temacie. Te gry można już ściągnąć czy jeszcze nie? I co daje PS+ w tym miesiącu, jakieś tytuły? Szczerze mówiać nigdy z tego nie korzystałem to też nie wiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy Ci, którzy narzekali na dobór tytułów gratisowych, mogą się cieszyć, że nie mieszkają w Azji. ;)

Oto lista gier, spośród których będą dokonywać wyboru azjatyccy gracze:

The Last Guy

Loco Roco

Echochrome

WipEout HD

Hustle Kings

LINK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy jeżeli wpisałem tego passa przez stronę, to muszę coś ściągnąć na konsoli?

Trzeba wejść w tą stronę, zalogować sie i pobrać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, spodziewałem się że pobiorę gry w weekend (zamówiłem sobie Just Cause 2), ale w sumie to lepiej, będe grać w JC2 i inFamous i Wipeout będą się pobierać. Tylko mam poprawy w przyszłym tygodniu i nie będę mógł grać. :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×