Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Byłem dzisiaj na chwilkę, coś tam podziałałem ale czas bez rewelacji - mój BL to jakieś 2:45.

Jeszcze prośba o wrzucenie czasów, które posiadacze Ferrari kręcą na Panoramie - będę miał jakieś porównanie. Nie wiem czy już tego Nervus nie pisał ale wydaje mi się, że auto nie jest specjalnie szybkie (abstrahując już od mojego skilla i bieżącego ustawienia fury :) ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

1:69:69 :P Trenuj dalej, bo jesteś minutę wolniejszy :biggrin: Drużyno Ferrari, tu jest kilka setupów, obczajcie sobie: https://sites.google.com/site/gt6tunes/general Może uda się coś tyknąć tę maszynę ;)

 

Jaguar Team, PW :P

Edytowane przez lalek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

1:69:69 :P Trenuj dalej, bo jesteś minutę wolniejszy :biggrin: Drużyno Ferrari, tu jest kilka setupów, obczajcie sobie: https://sites.google.com/site/gt6tunes/general Może uda się coś tyknąć tę maszynę ;)

 

Roberto, sprawdź PW

Plebann, sprawdź PW

 

:P

Fakt, że jeździłem dopiero ~1h więc to kropla w morzu potrzeb :) Wiem, że wczoraj kręciliście w BMW/Jagu okolice 2:30 więc jest co zbijać - nie wiem za to jak sobie radzą nasi :) Dzięki za setupy Lalek!

 

PS. Zerknąłem na szybko w te setupy. Oczywiście odstajemy z oponami, mocą i wagą (może by tak jednak przesiadł się z KM na coś bardziej przyczepnego?  :yes:) Z innych rzeczy, ciekawostka: żaden z wklejonych setupów nie lansuje obniżenia tylnej zawiechy poniżej poziomu przedniej. Ja z kolei takie założenie przyjąłem dla R5 i miałem naprawdę fajne efekty (wiem, że auto zgoła inne ale w zakresie problematyki nadsterowności jest to chyba jedna z preferowanych tendencji).

oversteer-diagnosis-guide.png

Edytowane przez cieglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tor jest trudny, nie ukrywajmy. Jedno złe dohamowanie i już jesteś pół sekundy w plecy. Optymalna linia jest tylko jedna, ale trzeba się trochę skupić, żeby pojechać na prawdę szybko. Z Jaskim zeszliśmy wczoraj na wysokie 2:31, ale jeżeli chodzi o mnie to uważam że takie tempo wyścigowe jest nierealne w moim wykonaniu. Ja będę zadowolony z 2:33 z pustym torem przed sobą. Teraz w GT Academy jest GT-R i właśnie ten tor, polecam jako naukę. Można sobie ładnie obczaić co i jak i opanować kilka ważnych miejsc.

 

Odnośnie setupów to i tak Ty musisz podjąć decyzję. Plebann i ja mamy inny styl jazdy i każdy z nas potrzebuje czegoś innego. To co pasuje jemu nie pasuje mnie i odwrotnie. Roberto też inaczej dostraja samochód, także widzisz. Każdemu pasuje coś innego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem tego świadomy. A tak przy okazji to moim zdaniem jedna z lepszych cech imprezy z tuningiem :) Dobrze, że nie wystarczy podzielić się setupem i zapewnić sobie 10 darmowych sekund. Dobrze, że każdy musi we własnym zakresie pomajsterkować :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Troszke sie zdziwilem ze yogi mi odchodzi na prostej ale mustang daje rade moze ziemniak cos podpowie ja ustawilem 260km/h max. best lap 1.35.xxx ale jeszcze cos bym poprawil moze 1-2 sek. Na tym setupie

Podoba mi sie jazda bez ABS :) ale trzeba pojechac kilka kolek zeby obczaic hamulce ja chyba zostane przy wyscigowych ustawillem 2/2 innaczej nie probowalem nawet ale wydaje sie byc dobrze zobaczymy co ziemniak zaproponuje o ile sie pokaze kiedys :)

Narazie bardziej martwi mnie to co sie dzieje w pokojach ciagle dc itp.

Piotras cos ostatnio sie nie pojawiasz na treningach :( co z toba? Lalek twoje gadanie skutecznie mnie usypia moglbys opowiadac dowcipy zamiast gadac o pochyleniu kola przez godzine :)

Edytowane przez laker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To nic dziwnego, że na końcu prostej się tak szybko do Ciebie zbliżałem. Tylko ustawieniami skrzyni bardzo poprawiłem trakcję i co za tym idzie prędkość, więc się tym pobaw ;)

Szacun za jazdę na takich heblach. Moja lewa noga jest dalej dużo za ciężka na takie hamulce. Prawą radzę sobie lepiej, ale tracę czas na przekładanie nogi, dlatego zostałem przy standardowych hamulcach i rozdziale 5/5.

 

Jestem tego świadomy. A tak przy okazji to moim zdaniem jedna z lepszych cech imprezy z tuningiem :) Dobrze, że nie wystarczy podzielić się setupem i zapewnić sobie 10 darmowych sekund. Dobrze, że każdy musi we własnym zakresie pomajsterkować :)

 

Tak, o ile masz na to czas i chęci. Jeżeli zabraknie czasu, to wyścig jest dla Ciebie treningiem. Choćby nie wiem jak kto chciał, to w pół godziny przed wyścigiem nie opanuje auta i setupu, który pozwoli się czuć pewnie przez godzinę jazdy. Zresztą każdy wyścig w tym sezonie, to walka z autem i samym sobą. Już wypracowanie sobie regularności i równości przejazdu to ogromne wyzwanie, a gdzie tu do jakiś best lapów, czy jazdy na limicie :P Przez brak ABS skończy się też jazda na zderzaku przed punktem dohamowania i overlap będzie trudny do wypracowania. Zapowiadają się na prawdę zajebiste emocje :thumbsup:

 

500 stron pękło. Pierwszy tom książki "Szajka bez końca" niebawem w kioskach :P Ostatnio dopisano rozdziały: "Piotrek zgubił dziadka oko, a Jasiek chce dożyć spokojnej starości" i "Odkryj cudowne zioła" :P

Proszę, oto kawał :P

Edytowane przez lalek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż , podobno tor MP jest mocno zbugowany?? No i chyba jest , wczoraj jezdziłem 5h i trzy razy tor wieszał się przy próbie wejścia. Musiałem kończyć gre a w czasie tego kończenia zawsze resetowała się konsola:( Z tego powodu nie zasejwowały się  żadne moje wczorajsze zmiany w setupie:( Dobrze że wszystko pamiętam:) Do tego samo jeżdżące auto Roberto, hehe, dobre to było.

Dziwie się tylko że wcześniej już kilka razy jechaliśmy ten tor w wyścigu godzinnym i nie było problemów , przynajmniej tak widocznych. Mam nadzieję że w wyścigu nie będzie już takich niespodzianek.

 

Co do auta to prowadzi się bardzo dobrze, hehe , jak na tą specyfikacje. Jazda jest dużym wyzwaniem ale mi się mega podoba . Trzeba być bardziej ostrożnym , skoncentrowanym i ''wolniejszym'' niż zwykle:) Brawurowe akcje nie przechodzą :biggrin:

 

Po mega wczuciu testowałem hamulce i też doszedłem do 2/2 na wyścigowych. Da się jechać ale na długi dystans to za wiele. Chyba 1/0 będzie najlepszy:)

Dziś kolejny wieczór przy setupie , Matta jak się pojawisz to podyktuje ustawienia do testów , przez hs. Tak najsprawniej:)

Wczorajszy B/L to 2.34.800 ale to w wyścigu nie będzie miało kompletnie żadnego znaczenia :biggrin:

 

Do wieczora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po mega wczuciu testowałem hamulce i też doszedłem do 2/2 na wyścigowych. Da się jechać ale na długi dystans to za wiele. Chyba 1/0 będzie najlepszy:)

Wyjaśnij dlaczego "za wiele" :) W czym to się przejawia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym to się przejawia że jak skontroluje nóżkę i mega dokładnie pracuje hamulcem to super. Droga hamowania krótsza:) Ale wystarczy jedno mniej trafne wciśnięcie i blokuje hamulce na amen. 

Do wykręcenia B/L ustawienie 2/2 było ok ale do godzinnego wyścigu to już za wiele.... noga mi się zmęczy i odpadnie po 5 kółkach:)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Yogi, dziś powinienem być. Mam też dwa sety z neta, zobaczymy jak się sprawdzą.

Co do pokoju/toru, wydaje mi się ze ostatni update coś namieszał. W LTE też były problemy ostatnio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Dostalem ta robote :)

Teraz w piatki raczej bedzie ciezko mi sie stawic na wyscig :(

Panorama to najlepszy tor po nordschleife szkoda ze nie wypada w poniedzialek

Edytowane przez laker

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanko, czy ktos ma G27 i probowal zamienic lub ustawic hamulec zamiast sprzegla?

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze prośba o wrzucenie czasów, które posiadacze Ferrari kręcą na Panoramie - będę miał jakieś porównanie. Nie wiem czy już tego Nervus nie pisał ale wydaje mi się, że auto nie jest specjalnie szybkie (abstrahując już od mojego skilla i bieżącego ustawienia fury :) ).

Auto nie jest szybkie, albo ja nie potrafię go ustawić. Chłopaki mówili wczoraj o prędkościach na prostej 260 - 270 km/h. Mój bolid ledwo rozpędzał się do 250. Moje grzebanie w setupie pozwoliło wykręcić BL 2:37:2xx (czyli lekko 5 sekund wolniej od czołówki), ale wydaje mi się, że w tych mistrzostwach będzie liczyło coś innego niż najszybsze kółko. Bardzo łatwo o błąd.. Nie raz na kilka okrążeń, a kilka razy na okrążeniu :) Wszystko będzie zależało od tego, ile tych błędów będzie. Jazda na limicie raczej nie wchodzi w grę. Raczej ostrożne i cierpliwe wyczekiwanie na problemy rywali.

 

Mój setup wyślę Ci zaszyfrowanym łączem prosto z Maranello ;)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapatrzyłem się na pierwszą stronkę właśnie :biggrin:  Zajebiście te auta wyglądają, każde z nich ma swój niepowtarzalny charakter. Ferrari to istne dzieło sztuki stworzone przez wizjonerów fanatyków, Mercedes to kwintesencja luksusu i majstersztyk techniki, BMW jest pięknym autem , dzięki otwartemu nadwoziu musiało dawać poczucie wolności i niesamowitą frajdę z jazdy, Shelby to oczywisty , ryczący amerykański mięśniak, takim najchętniej jezdził bym do roboty:) i na koniec Jagguar klasa i szlachecki luksus , wyrafinowana linia i świetne jak na tamte czasy osiągi a to wszystko za rozsądną jak na super auto , cenę :biggrin:  Oj jak takich 16 maszyn będzie wyglądać na torze..... zajebiście , już się nie mogę doczekać :pooh_lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nowy event bardzo ładnie oprawiony ale ja zerknąłem jeszcze na tabelę starego i wydaje mi się, że jestem niesłusznie na 6. miejscu. Dziwne punkty dla Meda (on był przede mną w wyścigu), Matta też powinien być chyba o punkt w tabeli wyżej. Osoba, która wypadła z czołówki to na pewno Tomek bo ten w ogóle na Suzuce nie pojechał. Zerknij tam Nervusie :)

 

Dzisiaj miałem ogromne parcie na trening, tym bardziej, że dodzwonili się do mnie z Maranello. Teraz jednak ledwo siedzę, bez sił, chyba jakiś wirus - może to jednak prawda, że kierowcy Jagów to jadowite osobowości, które każdym sposobem zwiększą swoją przewagę ;) Zasłyszałem na mieście ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Pytanko, czy ktos ma G27 i probowal zamienic lub ustawic hamulec zamiast sprzegla?

 

 

Nie da się. Można za to rozsunąć nakładki na pedałach, dzieki czemu hamowanie lewą nogą jest komfortowe. Jeżeli o to ci chodzi oczywiście ;)

Edytowane przez mataman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Laker, rzadziej się pojawiałem bo i czasu i weny jakoś mniej.

Co do nowego eventu, to cieszyłem się jak Nervus wrzucił mnie do Ferrari. Po niedzielnych testach zmieniam zdanie i w wyścigu będę się jedynie frustrował. Auto na 100% mocy silnika nie osiąga 250 km/h na prostej a kombinacjami Etapów i innych części osiągnąłem 256 km/h przy ok. 70%. Moment wzrósł bardzo, więc nie wiem jak to się odbije bo zrobiłem tylko kilka okr i nic jeszcze nie ustawiałem oprócz skrzyni. Może Po będzie lepszym wyjściem? Merc grubo ponad 260 km/h a Lalek w Jagu osiągnął ponad 270.  

Smokey, nie słuchaj się Matamana. Da się i ludzie robili już takie rzeźby. Czasem zmieniają tylko potencjometry jak zaczynają się duże problemy z hamulcem, ale zdarza się, że hamują tak jakby sprzęgłem. Ja nie wiem dokładnie jak to zrobić bo tego nie robiłem, ale się da. A jeśli można spytać to chcesz po prostu mieć lżejszy hamulec? Jeśi tak to chyba możesz podmienić samą sprężynę. Ale jak dla mnie hamulec w g27 jest jeszcze za miękki.   

Edytowane przez piotras3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Nowy event bardzo ładnie oprawiony ale ja zerknąłem jeszcze na tabelę starego i wydaje mi się, że jestem niesłusznie na 6. miejscu. Dziwne punkty dla Meda (on był przede mną w wyścigu), Matta też powinien być chyba o punkt w tabeli wyżej. Osoba, która wypadła z czołówki to na pewno Tomek bo ten w ogóle na Suzuce nie pojechał. Zerknij tam Nervusie :)

 

Wszystko jest w porządku. Punkty naliczone przy zielonym stoliku, zgodnie z regulaminem ;) Nie wiem, czy uda mi się dzisiaj pojawić na testach w ośrodku rozwojowym Ferrari. Obcięto nam poważnie budżet na rozwój i główny inżynier wyścigowy zagroził odejściem z zespołu... :sad:

 

Ferrari w ojczyźnie, jeszcze przed wylotem do Australii ;)

67072197720697487689.jpg

Edytowane przez NERVUS_PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Ja nie wiem dokładnie jak to zrobić bo tego nie robiłem, ale się da.

 

 

Ustawić się nie da.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie da się. Można za to rozsunąć nakładki na pedałach, dzieki czemu hamowanie lewą nogą jest komfortowe. Jeżeli o to ci chodzi oczywiście ;)

To wiem, ale dzieki. Bardziej chodxilo mi o zamaine "pedalow". Mmstojak ze wsprnikiem po srodku i ciezko lewa nodasiegnac hamulca.

P.s. Jakby ktos z Wawy lecial nad morze, to polecam autosyrade A2 do strykowa i pozniej A1 do Gdanska. Transjt time: 2,5h do bramek pod Gdanskiem :) w szoku dzisiaj bylem, bo pamietam czasy kiedy taka podroz zajmowala 5-6h :)

Zmiany, zmiany, zmiany ..... :) jak to mawial klasyk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie możesz podmienić pedały, nawet wywalić zbędny. Byle by tylko dobrze podłączyć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Spokojnie możesz podmienić pedały, nawet wywalić zbędny. Byle by tylko dobrze podłączyć.

E tam, po co zmieniac potencjometry i inne gowna :) przykrece deske laczaca pedaly hamulca i sprzegla z przedluzeniem na lewa manke ;) jednym ruchem bede wciaskal dwa pedaly....jeden duzy, drugi maly :) bez abs taka podwojna twardosc bedzie jak milion dolarow ;)

Edytowane przez SMokey76er

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to tak spokojnie możesz podmienić. Na forum, o którym napisał Roberto jest koleś co właśnie miał problem ze stelażem z rurką przy nogach. Po za tym możesz dokupić szeroką nakładkę i mieć hamulec szeroki na dwa pedały. Oczywiście trzeba by odłączyć sprzęgło. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sam nie wiem ile razy dzisiejszego wieczora zwieszała mi się konsola, 5 może 7...

Najgorsze jest to że gdy zaczynałem ustawiać auto, zrobiłem kilka okrążeń zwis i cały setup od nowa. W końcu podirytowany złośliwością przedmiotu martwego zapożyczyłem gotowy setup od Lakera. W sumie jest niezły tylko wymaga kilku szlifów ale to już jutro, mam nadzieję że bez problemòw. Na pewno zacznę od skrzyni i LSD.

Wczorajsze Best lapy i sprinty pokazują że mòj mięśniak nie jest zbyt szybki na tle stawki. Powinienem powalczyć z Ferrari, z kolei mogę zapomnieć o rywalizacji z Mercem i Jagiem. Każde auto można dobrym setupem przyspieszyć w zakrętach, niestety nie wyczaruję brakującej szybkości na prostych a Shelby niestety jest najwolniejszy :/

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×