Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Coś poszło nie tak... I to chyba tyle co mogę powiedzieć na gorąco. Najpierw wypycham Nervusa na okr nr 4. Przepraszam. Potem niby jadę ok ale tempo wolne. Pit na 15 okr i hej dalej. Na 20 okr ponowny kontakt z Nervusem... Szybko ciebie dogonilem na tym okr i myślałem ze jedziesz z uszkodzeniem. Na łuku przed s/m wyjechałeś na zew i myślałem ze mnie puszczasz... No ale chyba nie to było twoja intencją... Nie wiem czy straciłeś panowanie (poślizg?) w każdym razie dostaje w tylne koło i z uszkodzeniem jadę dalej zastanawiając się co tam się stało... Tempo słabe 1.29 - 1.31...drugi pit na chyba 28 okr i do mety... Z tym deszcze to coś było nie halo? Jadę za Yogi od okr 30 chyba. Zaczyna padać. 0%. Powoli pojawiają się strugi deszczu spod kół. Na okr 39 - 40 na do hamowaniu na łuku przed s/m próbuje hamować ale lecę jak na lodzie w bandę. Całe okr z uszkodzeniem. Ślisko jak na lodzie. Zmieniam opony na deszczowe. Jak wyjechałem to deszcze z pól okrążenia skacze na 100%...a jak spojrzałem na powtorce to bug, jaski cisną na normalnych oponach??? Coś tu się chyba popierdo....

Edytowane przez pela222
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jechałem na deszczówkach. Zmieniłem jak tylko dostrzegłem wodę z pod kół ale to był błąd bo jednak jeszcze dość długo można było jechać na WT. No ale to była moja jedyna szansa że Bugg nie zjedzie i utknie gdzieś w piachu jak ja będę gnał na deszczówkach :D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PSN pokazał co potrafi i wywalał mnie notorycznie no i walka o pozycję zakończyła się gdzieś po 6 okrążeniu. No to spadnę w tabeli z hukiem :shok:

Jakiś durny błąd [1250]. Łączę się z PSN wchodzę w społeczność i ten błąd wyskakuje i komunikat o rozłączeniu z PSN :down:

PS.: Złapałem irytację...może przejdzie mi do piątku :blink:

Edytowane przez WRL_CATANI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Start ułożył się dobrze i przez jakiś czas jechałem na P3. Potem jednak kilka błędów i spadłem w okolice 7-8 miejsca. Tempo było jednak ok i liczyłem, że w połączeniu z zamierzoną strategią uda mi się odkuć. Pierwotnie nie mogłem się zdecydować czy jechać na dwa stopy czy jednak wyluzować i zjechać w okolicach 10-11 kółka. Nikt przede mną jednak się nie decydował więc i ja nie wyskakiwałem przed szereg :) Zjazd po 15 okrążeniu, muszę powiedzieć, że spodziewałem się na tym etapie straszniejszych objawów ze strony zużytego ogumienia (pod koniec stintu wpadło bodajże wysokie 1:26, przyzwoicie) :) Jedziemy dalej. Chmurzy się. Zaczyna padać. Falo a zaraz zanim ja - obaj z chytrym planem oszukania całej reszty i zapakowania deszczówek :) Obaj nie trafiliśmy :D Okrążenie później manewr (stop) trzeba powtórzyć - po deszczu ani śladu ale okrążenie do tyłu :) Potem ten deszcz a właściwie jakaś anomalia :) Długo, długo zero objawów ślizgawki, wilgotność nawet nie drgnie - pamiętając jednak wydarzenia z GT3 na Apricot trzeba było być przezornym, sytuacja była właściwie bardzo podobna. Nie każdy chyba kontrolował rzeczywisty stan nawierzchni, udało się wyprzedzić mającego problemy np. Pele. Ostatecznie P8, bez straty na pochopny pitstop pewnie byłoby spokojnie co najmniej P7. Zadowolony jestem :) Zero dzwonów, czysty przejazd, żadnych kolizji - świetny wyścig :) Graty dla Bugga - jak wydarł na początku tak nie oglądał się do końca :)

 

Teraz temat kierownicy. Wreszcie poczułem, że żyję...nie łapiąc za nią :) Po prostu wybrałem pada i zacząłem walczyć o środek stawki, jak zwykle. Prawda jest taka, że mam chyba za mało czasu na naukę jazdy na kierze - owszem, samemu jeździ się nawet zajawkowo ale kiedy przychodzi do rywalizacji z kimkolwiek - czar pryska.  W takiej sytuacji nie miałem nawet motywacji jeździć z Wami wyścigów i sam przeraziłem się, że stała atrakcja w postaci GTbN zaraz może zniknąć z mojego życia ;) Nie mam na tyle czasu by ćwiczyć systematycznie kierownicę i - dodatkowo - kto wie ile pojeździmy jeszcze w tym gronie (pCars się zbliża...). Rachunek w miarę prosty. Realnie rozważam teraz sprzedaż kółka. Wiem, że czyni to ze mnie lamę ale uśmiechniętą :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@cienglasz

A właśnie miałem zapytać skąd taka metamorfoza. Jak teraz czytam to co napisałeś to faktem jest, ze jak ja pierwszy raz chwycilem kółko podpięte do komputera, to wtedy nie było nawet takiego coś jak ściganie online... (a internet na modemie dialup... Ehh to były czasy ;)) wiec i skali odniesienia nie miałem. To znaczy miałem jak do mojego "lobby" w domu wpadł jakiś kolega ;) Drugi wniosek to okazuje się ze fajnie, że są kierownicę budżetowe i można, za nieduże pieniądze, sprawdzić temat. Trzeci wniosek jest taki, że przygodę zacząłeś na kółku z Zonda R.... a jak widziałeś wpis Yogiego, który przecież nie pierwszy wyścig na kółku jechał, to od spinow mu się w głowie zakręcilo... mi niestety też ;). Biorąc powyższe sugerował bym,poczekać na kolejny event, gdzie będzie coś stabilniejszego i wolniejszego, z podjęciem decyzji o sprzedaży kierownicy. Ot i tyle z mojej strony... (podpisał.... Wujek Dobra Rada)

Edytowane przez pela222
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cienglasz, a nie ustawiłeś sobie za mocno FF? Poza tym ta Zonda to trochę trudne autko. Pamiętam że DFGT ogarniałem w Mercu C63 na Nurbie GP/F :D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyścig okazał się trudniejszy niż Nurb, :shok:  RbR w tym aucie to chyba najbardziej wymagający temat z jakim miałem do czynienia. Jechałem słabo , jechałem wolno , ciągle wydygany o każdy zakręt a i tak złapałem więcej spinów niż przez ostatnie pół roku :biggrin:  Oczywiście królował zakręt nr.2, którego szczerze nienawidzę od dzisiaj :biggrin:  Cały wyścig był jednak jak zwykle w tym aucie mega ekscytujący. Inni też mieli kłopoty i a to spadałem na koniec stawki by potem znowu troszkę awansować. Pogoda też mnie nie zaskoczyła:) Tyle już wyścigów za sobą. Znam tą anomalię :) Czasami pada ostry deszcz a wilgotność dalej na 0% . Trzeba wtedy cisnąć jak przystało na WT ale trzymać się ''suchej linii'' , w deszczu jest jakby jaśniejsza:) No i są też wczesne symptomy , lekkie uślizgi tam gdzie ich być nie powinno i tumany wody tryskające z pod kół na kamerce z tyłu:) Widziałem Pela w lusterku jak spinujesz tam gdzie ja cisnąłem  ale po dobrej linii:) To mnie trochę uspokoiło bo ciśnieniowałeś ostro :thumbsup:

Na kolejnym kółku też zjechałem z linii i wypadłem z toru , to był czas na WD pomimo 0% 

Było ciężko , było mokro i trochę mi się KRĘCI w głowie dalej ale w sumie wyścig miodzio:)

 

Graty Buggarek za zwycięstwo i rakietowe tempo :thumbsup:  Pozamiatałeś w takim gronie  :biggrin:

Graty Cienglasz za decyzję , miło było zobaczyć Cie walczącego na torze ...jak dawniej :thumbsup:  Jeśli sytuacja życiowa Cie nie zmusza to nie sprzedawaj kiery :)  Są treningi , luzne sprinty no i w przyszłości wolniejsze eventy, trenuj mieszaj kontrolery , można mieć przecież dwa włączone i trenuj , nawet czasami:) Za jakiś czas może się okazać że różnica w czasach się wyrówna:)

A na razie tnij na padzie , w pełni rozumiem, to ma dawać radość  :thumbsup:

 

Dzięki wszystkim za fajny wyścig:) Jutro wyjeżdżam na kolejną służbówkę i wracam w czwartek wieczorem. Nie wiem czy dam radę potrenować więc jak by co to do piątku:)

 

Ps. Współczuję awarii neta Black i problemów z PSN Catani, u mnie padł internet mobilny w służbowych urządzeniach . Awaria w pomarańczy, heheh . Może też macie neta z tamtych stron;)?

Edytowane przez dr-yogi-reborn
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi z kolei jechało się całkiem przyjemnie, mimo kilku głupich błędów.

Gdy się rozpadało miałem chęć dopaść Lakera, ale niestety wyleciałem w piach i straciłem mnóstwo czasu wygrzebując się z tej kuwety.

Jak na tak ograniczone treningi, mój wynik uważam za mega sukces :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cienglasz nie poddawaj sie i walcz z capuccino a potem bedzie lepiej.mnie sie teskni za autami ktore widujemy na drogach ale GTbN jest jak SZYBCY I WSCIEKLI i niektorzy nie chca sie pokazywac w takich autach ;)

dobrze ze Jaski czasem zlapie zajawke Cienglasz musisz do nas wpadac czasem na luzne sprinty bez totalnej spinki i szerokim wyborem aut ,ff coupe,hot hatche,itd ostatnio testowalem auta typu celica,integra,fto,200sx a nawet hyunday coupe i ja jakos tam czerpie z tego frajde

Zreszta ta Zonda to auto dla samobojcy JAJA URYWA przy najmniejszej okazji a poskromienie tej bestii nie jest latwe

Jaski jedziemy cos?

Edytowane przez Nie_znam_Lakera
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nurba się jeszcze nauczysz przy okazji :biggrin:.


Jakoś przed 22 mogę być. Za godzinę najwcześniej. Może być i Sierra.

Edytowane przez jaskiniowiec95

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nurba się jeszcze nauczysz przy okazji :D.

Jakoś przed 22 mogę być.

ostatnio Sierre katowalem wpadasz? ja jestem online

Nurba się jeszcze nauczysz przy okazji :biggrin:.

Jakoś przed 22 mogę być. Za godzinę najwcześniej. Może być i Sierra.

ok :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Macie dużo racji, może faktycznie zagalopowałem się nieco po wnioskach z GTO/Zondy. Zobaczymy co przyszłość przyniesie, treningi wiadomo - wskazane i gdybym tylko miał więcej czasu to pewnie z pokoju byście mnie nie mogli wypędzić ;) 

 

Jaski: jeżdżę na max. FF. Zakładałem, że to klucz do sukcesu bo dzięki temu lepiej czuć auto a to - w stosunku do pada - główna moja bolączka. Sam nie wiem też czy to przypadkiem nie tyle sama kierownica co widok - na kierce ostatecznie wybrałem maskę a na padzię - widok pełnej bryki (co poradzę, bardziej cieszy oko kuper niż zakręty ;) ). Tam wiem gdzie są granice auta i co więcej - z grubsza - gdzie jest przeciwnik. Widok z maski czy inny z wewnątrz - komfortu nie daje. Może to kwestia wjeżdżenia...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś też trochę kombinowałem z innymi kamerami ale w końcu jakoś ogarnąłem rozmiary auta na widoku z zegarów. Ja FF mam bodaj 8 6? Albo 6 8 nie pamiętam :) chyba to pierwsze. Oprócz tego że masz czuć co się dzieje z autem to musisz też być w stanie swobodnie i szybko kręcić kierownicą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie potrzebujesz wolniejszych wyscigow obejrze powtorke z wczoraj i za jakis czas bedziemy smigac. kup jakas toyote gt86,golfa gti,czy co tam ci sie podoba i wpadaj bez stresu mozesz wziac szybsze auto i scigac sie z jaskim :) ale powiem ci w tajemnicy ze czasem go leje w sprintach nawet slabszymi autami :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyscig wczorajszy byl do pewnego momentu super. Gdy jednak zaczelo padac wszystko sie posypalo. Wyscig uwazam za srednio udany.

 

Przychylam sie do opinii tutaj ze nastepny event powinien byc wolniejszy. Za szybko sie wszystko dzieje ostatnio.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no, nie popadajmy w paradoksy :) Wychodzę nieco na niewolnika Zondy ale wcale tak nie jest. Wyjmując kierownicę z dyskusji, muszę powiedzieć, że tym autem jeździ się świetnie. Jest wymagające ale do opanowania :)

 

FF faktycznie może jeszcze muszę dopracować. Brakuje mi właśnie tego kontrowania - na padzie jestem w stanie krótkim ruchem gałki korygować koła/ujmować gazu a nie znalazłem sposobu by zrobić to na kierce. Może kwestia widoku, może co innego (FF i brak możliwości zrobienia szybkiego, krótkiego ruchu).

Edytowane przez cieglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę powiedzieć tyle, że na kierach Logitecha nigdy nie byłem w stanie wyjść z takich opresji jak na obecnej kierownicy. Dodając do tego mocny FF i robi się już problem z kontrowaniem.

Żeby dobrze czuć auto na DFGT, moim zdaniem wystarczy FF dać na 7 lub 8 max.

Natomiast co do widoku, to jeżeli nie przestawisz się na stałe na np maskę, nigdy nie poczujesz wymiarów auta. Później nie będziesz już mógł jeździć zza auta (podobnie jak na automacie).

Edytowane przez mataman
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Z góry sory za offtop, ale kiedyś ktoś tutaj podał link do strony na której można było oglądać większość sportów samochodowych na żywo.  Pamięta ktoś jaka to była strona?  Gdzieś link zapodziałem, a coś tego teraz znaleźć nie mogę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@dwd95

Chyba lalek pisał wiec może podrzuci znów link.

Z innej beczki to kierownice fanatec będą działały z Project Cars na konsolach PS4 i xbox one. Link dałem w dziale o kierownicami na ps4 http://www.ps3site.pl/forum/index.php?/topic/81291-Kierownica-do-PS4#entry1150657

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Z góry sory za offtop, ale kiedyś ktoś tutaj podał link do strony na której można było oglądać większość sportów samochodowych na żywo.  Pamięta ktoś jaka to była strona?  Gdzieś link zapodziałem, a coś tego teraz znaleźć nie mogę.

To byl Piotras chyba :) A link byl zamieszczony z okazji wyscigu GT3 na Nurbie ..

.chyba;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jezdze na dfgt i mam sile ff na 9 zawsze bylo 10 ale po jakiejs tam latce w autach wyscigowych 10 zrobilo sie za ciezko. Mielismy 1 dzien sniegu w Irlandii i jak zlapalem poslizg W mojej "wyczynowej" :D hondzie hrv to dopiero bylo krecenia czulem sie jak bym krecil sterem Titanica albo conajmniej prowadzil Ikarusa :) ...ale sie udalo cale szczescie drugi pas byl wolny :)

Ja mam luzy na kierownicy wieksze jak te kontry na dfgt :)

Jezdzi ktos cos dzisiaj?

Edytowane przez Nie_znam_Lakera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Syrenką po Nurbie :crazy:

Panowie zapraszam dzisiaj na RETRO CUP do mnie szczególnie tych co Lubią Nurba :biggrin:
Nurburgring Nordschleife - Mercedes 300SL '54 wyścig 60min (Start godzina 21.00 - 21.30)
 

Edytowane przez WRL_CATANI
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś dzisiaj coś jeździ po Spa? :) Już widzę, że Jaski i Laker pewnie nie :D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×