Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko po dłuższej nieobecności. :)

Niestety ostatnio nie mam zbyt czasu na granie, pracy od początku roku po pachy - w sumie należy się cieszyć ;), ale oczywiście na bieżąco śledzę wątek.

MAm nadzieje ze w najbliższych tygdniach praca pozwoli na uczestnictwo w evencie. Juz sie nieco steskniłem za kółkiem i ściganiem w dobrym towarszystwie.

Zaczynam od dzisiaj "swietowac" takze pewnie sie wieczorem pojawię potestowac autka pod nowy event. 

Do zobaczenia na torze.

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja z innej beczki: jest ziomek, który chciałby wpaść do nas na trening. Rozumiem, że najpierw musi dostać zaproszenie do klubu by w ogóle zobaczyć nasz pokój treningowy? A może jest inna metoda, daj znać Nerv, chciałem mu przekazać wskazówki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja z innej beczki: jest ziomek, który chciałby wpaść do nas na trening. Rozumiem, że najpierw musi dostać zaproszenie do klubu by w ogóle zobaczyć nasz pokój treningowy? A może jest inna metoda, daj znać Nerv, chciałem mu przekazać wskazówki.

Normalnie. Niech wyśle mi i yogiemu zapke do znajomych i dostanie zaproszenie do klubu. Wpadnie na treningi i zobaczymy.
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

My dopiero skończyliśmy jeździć. Po przejechaniu się na kilku torach różnymi samochodami jest taka propozycja:

 

- wybór auta do maksimum 450PO

- samochód cięższy niż 1,1t

A ścigamy się na 440PO, reszta tak jak mówiliście w pokoju.

 

Obniżenie limitu PO o 10 i dodanie limitu wagi skreśla "wyścigówki" i sprawia że auta o wyjściowym 420PO mają realną szanse na nawiązanie walki z mocniejszymi. Mamy zatem dzięki temu więcej konkurencyjnych aut do wyboru.

Jaski i Laker też są za tym. Dajcie znać co o tym myślicie.

 

Dzięki za dzisiaj :thumbsup:

Popieram w koncu idea byla taka zeby jechac  autami drogowymi a  nie drogowymi wyscigowkami.  Jaski przymierza sie do 190 evo ,ja zawsze chcialem integra dc2 pojechac ale juz jest za slaba przy 440PO moze dc5 bym pojechal :yes:  no ale moze skoncze w NSX 

Rozwijając wczorajszą wypowiedź: ściganie było świetne, nie wiem czy kiedykolwiek bawiłem się tak dobrze. Serio. Żałuję tylko, że wczoraj nie mogłem pojeździć dłużej albo założyć HS. Liczę, że dzisiaj będzie  powtórka z rozrywki. Odszczekuję moje zarzuty do KM - przyczepność jest ok, przy tej mocy świetny kompromis. 

 

Czy ktoś może podsumować ustalenia "z pokoju"? Najlepiej jak Nerv poda już oficjalne wytyczne :) Rozumiem, że w grę wchodzi ewentualna wymiana oleju oraz kundlenie auta, tak by zmieścić się w 440 PO?

 

Z autek trzymam się tego co napisałem wyżej, Madzia jest szybka, mogłaby nieco bardziej zarzucać tyłkiem ale na tą chwilę byłby to mój wybór. Świetnie jeździ się też S2000 - jest niesamowicie miodna w zakrętach ale brakuje nieco na prostej.

 

Co do wczorajszego toru - Motegi to świetne odświeżenie po europejskich obiektach. Czy można zakładać, że to pierwszy wyścig serii? :)

 

PS. Wybaczcie wczorajsze stuki i walkę w zakrętach ale wydaje mi się, że nie byłem sam - chyba każdy pakował się w zakrętach dość ostro :) Co więcej, ostatnio oglądałem relację z DTM w Rosji i tam to dopiero jeżdżą na kontakcie i się wypychają w łukach :) Nie mam nic przeciwko temu, żeby i u nas jechać na większym kontakcie (o ile rzecz jasna nie doprowadzi to do uszkodzeń), jakieś przepychanki bok w bok dodają pazura a i tak kończy się na różnicy 1-2 sekund pomiędzy pierwszym a ostatnim na mecie!

taka propozycja- 440 PO ale wybieramy posrod aut ktore fabrycznie maja do 450PO zeby ktos nie wzial lambo np. 

jak ci sie podoba s2000 to bierz, jaski chce merca 190 -416PO ja integre dc2,lub dc5 jak wybierzesz s2000 to sie poganiamy troche na torze  :yes: 

pewnie ze komforty ok -nawet miekkie a jak ktos szuka wrazen to proponuje toyote mr2 gts turbo z 97- auto nie dla mieczakow  

 

A motegi wybralem bo lubie nic mi nie wiadomo o torach-oficjalnie ;)

 

Siemka Smokey :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No patrz, dziwnym zbiegiem okoliczności sam proponowałem nie dalej niż wczoraj Motegi do puli torów na kolejny event :) Fajnie :)

 

Z tą MR2 to mnie zaintrygowałeś :) Dzisiaj bankowo ją sprawdzę, chyba wczoraj ją ujeżdżałeś, nie? Trzymam się póki co wspomnianej Madzi (w wersji Type RZ a nie RS jak pisałem wcześniej) ale będę szukał argumentów dla S2000 (wczoraj jeździłem bez zmiany oleju) oraz tej Toyotki. NSX też spróbuję, mam sentyment do tego auta.

 

Troszkę żałuję, że wypadają takie auta jak Toyka GT 86 czy Suzuki BRZ - zawsze mi się podobały.

 

Jeśli w tym evencie co wyścig nie będzie kompletu to mocno się zdziwię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mialem wlasnie takie auta na mysli , ale ciesze sie z tego co jest,inni chetnie widzieli by tutaj vipery i ferrari kazdy lubi cos innego.

To moze kolejny event na 420PO i komf.twarde ? :p - potem 400 w koncu prelude by miala szanse :D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj tylko Laker że nie wszystkim musi pasować dążenie do poziomu Prelude :))  Wczoraj wybieraliśmy auta do 460 PO a ścigaliśmy się przy 450 PO . W sumie nie mam nic przeciwko obniżeniu poziomu PO o 10 bo faktycznie Merc Jakiego słabo się prezentował w limicie 450:) Przy limicie 440 też powinien być do objechania  :P

Finalnie Nervus musi zdecydować jakie limity i wtedy będzie wiadomo co i jak:)

 

Do wieczora Panowie ...pózniejszego , będę po 22 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktos bedzie wczesniej? Nie wiem jak to bedzie..mam jakis syf z netem :(

Mały patch, a mieli mi juz z 30 minut :(

Edytowane przez SMokey76er

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie nie długo będę się pozbywał ps3, ale może jeszcze kilka wyścigów uda się pojechać. Czy w nowym evencie  jedynym limitem będzie PO? Można wybierać starsze autka? Jeśli tak, to zaklepuje Lancia stratos. Z tego co pamiętam ma poniżej 420 Po, ale chyba da radę jak czytam tu o integrze i 190.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest limit kilogramów (ponad 1100 dopuszczone) oraz chyba zakaz 4WD. Nie pamiętam czy Stratos będzie miał z tym problem. Poza tym nie mamy jeszcze ostatecznych wytycznych Nerva.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie kupuję autka i.... moim zdaniem powinniśmy zostać przy limicie wyboru 460PO. Między 450-460 Po jest sporo fajnych autek. Żeby jednak podnieść konkurencyjność tych słabszych pojechał bym na limicie 440PO  Wtedy autka z wyjściowym PO poniżej 440 będą miały szanse i będzie szerszy wybór:)  Na 16 chłopa nie jest tego tak dużo znowu;)


Zaraz się pojawię na torze , jeszcze kilka autek tylko kupię :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój nowy kolega: Nsx type S '01. Nie będę miał już chyba okazji do testów więc jeśli założenia nie zmienią się drastycznie to biorę to auto.

Piotras, apeluję: nie sprzedawaj ps3. Pozostań tu jak najdłużej.

Edytowane przez cieglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli beda same nsx i rx7 to ja nie wezme integry raczej, juz sie ogladam za nissanem silvia albo s2000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzis dopiero mialem okazje potestowac auta w sposob odpowiedni. Kierownica naprawiona. Gala zmiany biegow robila problem, calkowiecie ja rozlaczylem i wsio dziala dobrze.

Co do nowych aut to powiem szczerze ze prowadza sie one duzo ciezej niz sie spodziewalem.. Jak nie znajde szybko czegos dobrego to bede ostatnie miejsca okupowal...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie kupuję autka i.... moim zdaniem powinniśmy zostać przy limicie wyboru 460PO. Między 450-460 Po jest sporo fajnych autek. Żeby jednak podnieść konkurencyjność tych słabszych pojechał bym na limicie 440PO  Wtedy autka z wyjściowym PO poniżej 440 będą miały szanse i będzie szerszy wybór:)  Na 16 chłopa nie jest tego tak dużo znowu;)

 

Auta, które niszczyły na 450PP robią to również na 440PP. Może nie jest to już różnica 5 sekund, tylko około 3 (na krótkim torze), ale to dalej pogrom.

Edytowane przez lalek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie pojadę na Suzuce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie pojadę na Suzuce.

polamales kciuki na komfortach ? :)

Ja to wszystko pierdziu i biore jednak integre przez ponad rok nie bylo okazji i nie moge tego przegapic a ze bede wciaz ostatni to nic ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hehe :) Nie, mam akurat co innego do roboty dzisiaj ale na KM nie mogę się już doczekać. Udało mi się tak ustawić wyjazdy świąteczne, że na konto dzisiejszej absencji jutro będę pewnie w stanie jeszcze potestować pod nowy event. Liczę też na oficjalne założenia i info o pierwszym torze. Mam nadzieję, że nie wszyscy jutro będą bawić się tylko jajkami ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorka , będę za jakieś 15 min.  Suzia w Zondzie , to będzie coś :) Zastanawiam się jak z pogodą?? Nie testowałem nic w tym temacie skupiając się na autkach. Może na sucho na koniec eventu się przejedziemy?? Początek i koniec ..bez deszczu??:) 

 

Do za chwilę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przykro mi, ale ja dziś nie dojadę...;(

Wszystkiego najlepszego na Święta Wielkanocne dla całej ekipy GTbN

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczorajszy wyścig kompletnie bez treningu. Kilka sekund straty do pozostałych, ale jechało się przyjemnie. Szybko zostałem wyprzedzony i jechałem swoje podziwiając krajobraz. Sporo błędów ale udaje się przegonić errora, który chyba sobie odpuścił. Po tym złapałem trochę optymizmu i postanowiłem postraszyć pościgiem yogiego. Kilka kółek przed końcem widzę go w picie i wyprzedzam. Jednak opony mam już słabe i yogi odzyskuje pozycję. Gonię jednak uparcie i w ostatnich sekundach wyprzedzam po jego błędzie. Dzięki za fajne emocje Graty dla podium.

Wesołych Świąt Wielkanocnych dla Was i Waszych rodzin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj wczoraj bylo za ciezko dla mnie. Troche swierzosci musze nabrac. Nie mniej gratulacji dla Podium. Wesolych swiat. Rozumiem ze w poniedzalek jedziemy nowy event czy raczej zaczynamy w piatek??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×