Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Na Nurbie...no nie;) Moze cos sie jeszcze odmieni:))

jednak poniedzialk :) czyli ostatni wwyscig przd nurbem na nurbie :) Edytowane przez Nie_znam_Lakera
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie potrafię pojąć logiki tego eventu :) Willow - Nissan nie nadąża a na papierze powinien niszczyć. Z kolei Monako - na papierze królestwo Alpiny - Nissan wymiata. Dzisiaj będzie ciekawie bo dochodzą nam dodatkowo bandy a i z wyprzedzaniem będzie problem :) Ciekawe czy pojawi się Jaski - chodzą słuchy, że Samba nie mieści się na wysokość w tunelu a agrafkę pokonuje na trzy razy :D

  • Like 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzisz Cienglasz a ja juz to rozkminilem:) Twoja Alpina najlepiej sprawuje sie na kretych ale i szybkich torach ,tam gdzie zakret przechodzi w zakret i wazna jest predkosc z jaka te zakrety mozesz pokonac. Znowu moj Nissan swietnie przyspiesza i lubi tory gdzie do zakretow trzeba mocno do hamowac by wyjsc z nich na mega przyspieszeniu. Takie jest Monaco a Willow to kompletne przeciwienstwo:))

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiedzialem ze dasz rade:) Panie NurbProfesorze;))))))))))))))

taa prosfesorze a zostane objechany przez wszystkich pewnie, dzis bede na wyscigu i mam nadzieje ze zdaze chociaz przemalowac auto :)   ....mam nadzieje ze uchodzcy nie opanowali nurba jeszcze ;)

 

Cienglasz nie strasz Jaskiego  swoimi bl   to sie pojawi 

Nie potrafię pojąć logiki tego eventu :) Willow - Nissan nie nadąża a na papierze powinien niszczyć. Z kolei Monako - na papierze królestwo Alpiny - Nissan wymiata. Dzisiaj będzie ciekawie bo dochodzą nam dodatkowo bandy a i z wyprzedzaniem będzie problem :) Ciekawe czy pojawi się Jaski - chodzą słuchy, że Samba nie mieści się na wysokość w tunelu a agrafkę pokonuje na trzy razy :biggrin:

odnosze wrazenie ze za duzo myslisz  :P

Edytowane przez Nie_znam_Lakera
  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Straszyć na tym torze to może Yogi :) A co do myślenia to nie mam pojęcia o co Ci chodzi :) Myślenia nigdy dość, gorzej jak człowiek przesadzi w drugą stronę ;)

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie będę dziś na styk. Jakbym nie dał znaku życia na PSN lub forum do 22 to jedzcie beze mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehh... Panowie w Project cars sie zagralem i zapomnialem... Sorki...:(

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ehh... Panowie w Project cars sie zagralem i zapomnialem... Sorki...:(

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Żałuj... Było mega. 9 osób. Był jeszcze jaski ale niestety musiał nas opuścić (maly poślizg ze startem). Wyścig marzenie. Gratulacje dla Yogi za zwycięstwo. Graty Nervus za P2. Gratulacje Falo za P3. Super walka. Dzieki cienglasz. Na oponach 8 moje auto juz pływa i końcówkę stint miałeś przewagę (czas okrążenia). Brakowało ci tylko szybkości na prostej gdzie moja mazda ma znaczną przewagę nad twoja Alpina ;) Edytowane przez pela222
  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Było mega! Non stop w zasięgu jakiegoś auta a w drugim stincie miodna walka z Pela. Ostatni raz taką gonitwę miałem z Blackiem w BMW na GP Nurbie :) Wybacz podcięcie pod koniec, niegroźne ale mało eleganckie - chyba Cię wyniosło Pela a ja zbyt optymistycznie założyłem, że szybciej odzyskasz gripa :) Jeśli chodzi o wynik to dla Alpiny bardzo sprawiedliwy bo przy niedostatkach mocy mogło być znacznie gorzej - naprawdę się męczyłem kiedy na byle prostej wszyscy odjeżdżali równo ale jeszcze gorzej było kiedy spowalnialiście mnie w krętych, szybkich partiach gdzie musiałem mocno zwalniać by nie uszkodzić Wam tyłków :) Pela, tak naprawdę myślałem, że po stopie (przy którym też była jakaś zamota i wtedy zyskałem P4) ucieknę ale wystarczył jeden błąd by wystawić się na strzał na prostej i potem już nie było siły by bez Twoich błędów oraz dobrym pilnowaniu wewnętrznej coś ugrać :)

 

Graty jeszcze raz dla Yogiego - mega pogoń, przebicie się po dzwonie i ostatecznie P1. Wow. Nervus nie dał się Falo. Z kolei Falo notuje chyba kolejny solidny wyścig, nie patrzyłem w tabelę ale coś mi się zdaje, że dotąd wszystko na pudle, wow :)

 

Hanti wybacz atak pod koniec 1. okrążenia. Wyniosło Cię dość mocno a ja próbowałem się wcisnąć. To było chyba otarcie jedynie ale miałeś pierwszeństwo, trzeba było jechać dalej :) Graty za wytrwałość, nauka nie pójdzie w las!

  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki przede wszystkim że zaczekaliście (walka z apteką; wycieczka po przeciwgorączkowe piguły; :) a to nie ma terminala bezprzewodowego a to nie można kartą zbliżeniowo, no ale w końcu wpuścili mnie do apteki i załatwiłem co miałem załatwić)
Co do wyścigu wiedziałem że i tak na prostych mnie łykniecie, ale aż tak ? :shok: Nie bardzo jest o czym pisać bo to była raczej wycieczka po Monaco i obijanie się od czasu do czasu po bandach (twarda ta Alpina :biggrin: ), ale sytuację uratowała gonitwa za Blackiem gdyby nie moje błędy i uszkodzone zawieszenie na ostatnich 3 okr. była by szansa na dogonienie ale nie wiem czy na wyprzedzenie. Po za ty miło jest pośmigać po takich miejscach :yes: 

  • Like 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie wyścig jak marzenie , było dosłownie wszystko :biggrin:  Początek z końca, jak zwykle spokojnie. Staram się jak najpłynniej i bez kontaktowo. Po jakimś czasie instaluje się za Nissanem Blacka :) Pierwszy świetny pojedynek przede mną . Wiedziałem że nie będzie łatwo i myszkowałem to tu to tam , było super , dzięki Black za kawał dobrego scigania:) Po kilku kółkach walka kończy się po błędzie Blacka w szykanie. Kurcze mało brakowało a bym dał radę wyminąć ...nie udało się i spinuje również ja. Zamarłem przy bandzie i poczekałem az wszyscy przejadą, cud że bez uszkodzeń. Jak oglądałem to nasze ściganie na powtórce to śmiać mi się chciało że ja jadę w pomarańczowym Datsunie (pod dziewczynki:) a gonie Nissana ( seryjnego mordercy , albo auto uciekające z napadu na bank:) Jak na Blacka przystało:)  Wracając do wyścigu , zaczynam gonitwę , dobrze że zdarzenie z Blackiem wpadło wcześnie bo był czas na odrobienie strat. Tak się skupiłem na gonitwie że zpomniałem o strategicznym , wcześniejszym zjezdzie. Patrze a tu wszyscy pitują :) Zyskałem kilka pozycji ale kiedy ja zjechałem wszystkie z powrotem straciłem :) Wyjechałem tuż za Pelą i ponownie miałem przed sobą TONY MIODNYCH POJEDYNKÓW. Najpierw Pela którego próbowałem podgryzć przez kilka kółek . Super ściganie , dzięki Pela:) Po jakimś czasie udaję się doczekać błędu i wykorzystać uślizg Mazdy:)  Alpiny Cienglasza i Cataniego udaje się wyprzedzić na prostych ;) A Falo i Lakera wykolegowałem zgodnie z powiedzeniem ''gdzie dwóch się bije tam yogi skorzysta'' :) Laker złapał lekki uślizg , Falo się od niego odbił a ja szybciutko wskoczyłem w lukę po środku:) Jak na to popatrzyłem na powtórce to był to manewr z kategori '' Mistrzostwo świata''  :) ale możliwy tylko dzięki temu że wszyscy super profesjonalnie trzymali swoje tory jazdy. Dzięki Panowie , szacun że to się udało , THX:)

Po tej akcji cały w skowronkach wskoczyłem na p2 i gnałem za niebieską Bemą Nervusa. Cieszyłem się bo widziałem że tempo mam lepsze i stratę coraz mniejszą . Jednak gdy się zbliżałem do Nervusa to uderzyła mnie świadomość że zbliżyć to sie mogę a wyprzedzić ......to już inna bajka:) Szczególnie gdy chodzi o niebieskie BMW;) Jednak to był mój fartowny wieczór :) Nervus na ciężkim wyjściu na prostą S/M łapie uślizg dzięki temu wskakuję w lukę i dziękuję wszystkim świętym że się udało . Wiedziałem że gdyby nie ten błąd to walka mogła trwać aż do samego końca i nic bym nie wskórał :biggrin:  :biggrin:  Zresztą przekonał się o ty Falo atakując Nervusa aż do samej mety , nie skutecznie:) Dzięki Nervus za super ściganie :)

No i na koniec wielkie dzięki za profesjonalne respektowanie ''niebieskiej flagi'' dla Hantiego:) Na tym torze nie jest to łatwe a wczoraj udało się idealnie. Hanti o ile wykażesz się wytrwałością to nie długo nie będzie tematu dubli tylko temat super walki bok w bok:) Jest potencjał , czasu potrzeba tylko:)

 

Dzięki Panowie za super ściganie :)

Graty Nervus za mega p2 :)

Graty Falo za p3:)

 

Do zobaczenia na treningach:)

 

A i jeszcze jedno , co do statystyk :) Oczywiście wszedłem w powtórki i sprawdziłem date ostatniego zwycięstwa : 03.2015 Ferrari GTO event:)

Jak kiedyś będę miał czas to wyciągne dane z tych powtórek: liczba wyścigów/zdobyte pkt i podeślę do Ciebie Cienglasz do obróbki :) Zdradziłeś kiedyś że lubisz statystyki i wszelkiego rodzaju porównania:))))) 

  • Like 7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No Panowie świetnie było znów w tym uczestniczyć. Mimo mojej pozycji oraz strat poniesionych w trakcie jazdy bacznie przyglądałem się co działo się na torze - Nervus, Falo oraz Yogi graty tutaj raz jeszcze ;) Jak również za miłe słowa. Cieglo jasna sprawa, sam jeszcze niepewnie się zachowuje w jeździe bok w bok stąd mogę być kłopotliwy w odczytaniu. Dzięki, doceniam te słowa ;) Błędy zostały popełnione, pora na wyciągnięcie wniosków. Długi dystans wyciąga z każdym okrążeniem braki w doświadczeniu przez co łatwo o przytulenie bandy przez chwilę nieuwagi.

 

Nie lubię przegrywać, ale za to lubię uczyć także mamy racjonalny kompromis :D

  • Like 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Graty Nervus za P2 ciężko było cie wyprzedzić była szansa na ostatnim zakręcie na koniec wyścigu kiedy miałeś uślizg ale sam też zawinołem tyłkiem i nic z tego nie wyszło.

Graty Yogi za P1. No ty to za skoczyłeś mnie kompletnie. To była jakaś teleportacja z końca na P1, jak się pytam? To jak się przedostalem z końca na P3 podczas startu a potem utrzymujące się dobre tempo i jeszcze długo utrzymujący się BL napawało mnie optymizmem. Nawet przeszła mi myśl przez główkę że to może być ten mój historyczny wyścig który zapisze się na ałłanach dla przyszłych pokoleń "GTL_FALO P1". Marzenia prysly kiedy nas objechałeś z Lakerem. Szkoda ze tam Laker złapał uślizg. Gdy by nie to to nie miał byś tak łatwo. Aczkolwiek jak zobaczyłem cie na plecach kiedy wychodzisz z zakrętu po SM to wiedziałem że będzie z tobą ciężko. Prędkość miałeś na wyjściu mega wieksza. Co za tuner ci ustawił auto, podaj adres.

Tak czy inaczej wyścig bardzo udany nie spodziewałem się że będę miał tak dobry wynik.

  • Like 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Monako jak zwykle było niesamowite!

Wpadłem bez przygotowania, pół godziny przed startem i zdobyłem P2 bez żadnego dzwona :shok: Moja beemka ślizgała się jak szalona, ale utrzymałem koncentrację do końca i dojechałem mega szczęśliwy do mety. Dzięki Yogi za super walkę, jak zwykle :thumbsup: Nie miałem szans. Jechałeś jak torpeda. Z Falo też ledwo się udało. Dzięki, że nie wykorzystałeś tych kilku stuków w mój kufer do ataku. Zawsze odpuszczałeś i czekałeś, aż opanuję autko :thumbsup: Gdyby wyścig trwał jeszcze 1 okrążenie, to bym poległ zapewne ;)

Jechało się rewelacyjnie. O dziwo udawało się nawet wyprzedzać. Piękne chwile w stolicy hazardu :thanks:

Do zobaczenia w piątek na wyścigu.

 

Dzisiaj planuję wygospodarować trochę czasu i zaliczyć wreszcie jakiś porządny trening. Będzie ktoś jeszcze, tak około 22-iej?

  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bede dzisiaj na pewno. Planowalem potrenowac ale tez i po testowac:)))

Jesli ktos mial by ochote pomoc w testach to prosze zaopatrzyc sie w nastepujace auta:

1: MERCEDES VISION RACE CAR

2: BMW VISION

3: LEXUS VISION

4: TOYOTA VISION

I z innej beczki:

1:Mazda roadster TC

2: Lotus Ellise Race Car '96

3: Honda S2000 Race Car

4: BMW 320i Race Car ..czy jakos tak ogolnie to najslabsze z wyscigowych BMW

Inne MALE!! Race Cary lub Tuning Cary mile widziane;)

Do wieczora:)

Edytowane przez dr-yogi-reborn
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popieram Lakera :)

Z vision to fajny jest też golf i subaru ale nie wiem jak z mocą pasują do reszty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajny trening wczoraj śmigneliśmy. Tor techniczny , wymagający skupienia i dający sporo frajdy ...w tych autach szczególnie:) Będzie się działo w piątek :)

 

Po treningu miałem iść spać ale coś mi odbiło i postanowiłem po testować Vision Cary. Wcześniej z Catanim jezdziliśmy Race Carami ....i to byłby bardzo fajne furki:)

Jednak gdy odpaliłem Vision Cary to dosłownie WGNIOTŁO MNIE W FOTEL:) Na pierwszy front poszedł mój ULUBIONY :) Lexus. Ma niesamowite malowanie i wygląda prze kozacko:)

Testowałem na nowym/starym torze MildFields. Odpaliłem furkę i już przeszły mnie ciarki, te auta mają o niebo lepszy dzwięk niż cała reszta:) Wyjechałem na tor i po chwili byłem na prostej , gaz do dechy i.....obraz zaczyna drgać , wszystko się rozmywa ( dosłownie:) silnik ryczy jak szalony a ja na pace mam już 320km/h . Jak to zapierdala :) Do tego godzilliard przyczepności i po prostu byłem w wyścigowym niebie:) Co do czasu to 1.04 wpadło spokojnie:) Postanowiłem przesiąść się do najsłabszego ...na papierze auta :) BMW 620PO ( najmniej) Auto wygląda zaje...wiadomo , brzmi ...wiadomo a prowadzi się ...jak BMW jeszcze lepiej od Lexusa, kwintesencja miodności. Na prostej dużo wolniej bo 275km/h ale prowadzenie najlepsze w klasie i czas 1.05.200. Do tego czasu i prędkości na prostej postanowiłem dopasować inne auta :) I tak:

 

1) BMW : 620 PO, czas : 1.05.200, Vmax: 275

2) Lexus :skundlony do 600 PO , czas 1.05.300  Vmax: 268

3) Toyota :skundlona do 610PO   czas 1.05.100  Vmax: 267

4) Mercedes: skundlony z 632 do  630PO;) na Jaskiego chyba za mało:)  czas 1.06.100 Vmax : 284

 

5) Golf GTI Sport Vision 617PO , 1.05.300, Vmax :273 auto rezerwowe z napędem 4x4

 

Ogólnie wyszła klasyka gatunku: Lexus i Toyota są najlżejsze i co za tym idzie najszybsze w zakrętach a wolniejsze na prostych , BMW i Golf to wypośrodkowane osiągi: dobry Vmax i świetne prowadzenie , no i Najcięższy Merc który nokautuje na prostych ale odstaje w zakrętach ...typowy Jaskiniowiec:)

 

Powiem tak , byłem zmęczony o 12 jak kończyliśmy trening a o 2 żałowałem  że trzeba już kończyć testy bo dzisiaj robota:) Te auta są ZAJEBISTE :)

Edytowane przez dr-yogi-reborn
  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie jestem za tym żeby pojechać Vision carami zresztą zanim przyszedłeś zdążyłem zrobić parę kółek Lexusem i Toyotą; mega jazda w porównaniu do żółwiego tempa obecnych autek ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strasznie sie zajaralem tymi furkami wczoraj:)))

Dzis chyba wpadne nimi na Monze. Zobaczymy jak w tych limitach sprawuja sie autka na torze typowo szybkosciowym.

Potem juz tylko testy na kretym BH lub Suzuka i dobieranie limitow i aut powinno sie wyklarowac:)

Laker gwarantuje Ci ze w tych autkach nie zgasisz fajka w czasie jazdy;)))

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×