Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ty się lepiej upewnij, że grę w piątek odpalisz :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę o dodaniu dodatkowego ograniczenia w postaci 620 PO. Testuję teraz jak by coś

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

No to ja chyba z 640 PO i 829KM odpadnę a tak trzymałem się stawki całkiem nieźle, a myślę że w przypadku tego auta to go zabije. Jeszcze jest drugi aspekt, mam z tego co pamiętam,1.65kg/KM, a z tego co pamiętam większość ma około 1,40kg/KM......Będę o 20.00.

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Edytowane przez WRL_CATANI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proponuję nie zakładać płaskiej podłogi. I tak nie wszyscy mogą, a dodaje sporo PO.

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ograniczenie PO to dobry pomysł na zniwelowanie przewagi płaskiej podłogi ;). Ja w takim wypadku będę musiał jeszcze przemyśleć wybór auta :). Daj znać Nervus czy to już postanowione. 

Edytowane przez jaskiniowiec95
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To lepiej wprowadzić ograniczenie w stosunku masy do mocy

Dla przykładu Audi Rs6 Avant które w miarę dobrze sobie radzi ograniczymy mu PO i ten 1,5 tonowy klocek będzie już nic nie wart.

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Edytowane przez WRL_CATANI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ograniczenie masy do mocy i PO :P. Podłoga sporo daje ale z tego co pamiętam ze słabszych aut to lepiej było mieć przy takim samym PO więcej mocy niż podłogę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze słabszych aut to np mój Jagg więcej nie może mieć mocy.

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ograniczenia moc, masa i po zostają. Na ostatnim treningu różnice dochodziły do kilkudziesięciu po i nikt mi nie powie, że to nie robi różnicy.

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka

Edit Dzisiaj w 1h na sezonowych dorobiłem prawie 5 mln. Przy premii 200%.

Edytowane przez NERVUS_PL
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Będę około 22.30. Mam nadzieję, że ktoś jeszcze pozostanie.

Podsumowując:

*moc maksymalna 900km

*masa minimalna 1300 kg

*po maksymalne 620

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja proponuję ustalić PO na 649 to wzmocni i wyrówna całą stawkę , a po drugie punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. No i te auta będą się mieszać na innych torach.

Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jako że warunki się zmieniły biorę Nissana Fairlady Z 300ZX TwinTurbo 2seater (Z32) '89 czyli ten premium :)

Nie wytrzymałem i sprawdziłem teraz jak to jeździ żeby nikt mi go nie zwinął :D.

Edytowane przez jaskiniowiec95
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli już tak wszyscy coś zaklepuja to mi dobrze jeździło się ISF. Ma co prawda tylko 810 czy 830 KM ale nim robiłem najlepsze czasy. Dzisiaj chciałem sprawdzić BMW M4 ale widzę że furka jest już zajęta.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Falo, tym Lexem też mi się dobrze jeździło i myślałem nad nim. Trudno go wyprowadzić z równowagi, cholernie trudno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po dzisiejszych testach że zmianą Po na 620. Moim faworytem jest BMW M5 '08

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakie czasy? U mnie przed zmianą setupu wpadło ledwo poniżej 1:56. Po zmianie na pewno szybsze auto ale nie mogłem skleić okrążenia, ledwo trawę łapie i mogiła.

Testowaliście z nitro?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

M5 bez nitro 55,500. Z nitro 52,300

kur.. SZOK!!!!!! niezly czas.   Nam sie udalo do 1.58.xxx zejsc i myslalem ze juz event jest moj  ja tez zmienie tego merca ale jeszcze nie wiem na co w kazdym razie merc odklepany   :)

Jaski szczena ci opadnie , RAJD KOLONIA-ARHWEILER  czyli NURB do TYLU !!!!!!!!!!    

Edytowane przez Nie_znam_Lakera

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

To ja narazie zaklepuje Forda Mustanga Bossa:) Nie przejechałem zednego czystego kolka i nie mam pojęcia jaki czas moze wykręcić , moze dzisiaj sie przekonam:)

Mam jeszcze tylko pytanie , sugestie , co do limitow:) Limit PO faktycznie sprawia ze montowanie płaskiej podłogi staje sie problematyczne bo bardzo podbija PO . Byłbym za takim limitem , jednak nie wprowadzał bym wtedy limitu moc/masa. Spełnienie wszystkich trzech kategori jest juz problematyczne . Chyba tylko Supra i BMW M4 idealnie wpasowują sie we wszystkie limity,

Nic jeszcze nie jeździłem w zasadzie wiec tylko gdybam ale wydaje mi sie ze limit PO byłby wystarczający. Wtedy za masa szły by tez konie i jazda ciężkimi lub lżejszymi autami miała by sens i była zróżnicowana : ciężki i mocny Merc byłby super szybki na prostej a np. takie Subaru 1200kg i tylko 600km byłoby zwinne w zakrętach.

Nie wiem , nie testowałem wiec to tylko takie dywagacje . Moze faktycznie 3 limity spłaszcza stawkę , choć wydaje mi sie ze PO by wystarczyło.

Jakby co to wylądowałem na zwolnieniu po wczorajszym basenie. Do końca tygodnia sie kuruje wiec pewnie zaraz coś ten teges:)

Edytowane przez dr-yogi-reborn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Ale czy wszystkie auta muszą idealnie wpasowywać się w limity? Ja jak wcześniej pisałem byłbym ewentualnie za limitem na współczynnik moc/masa, 1,45kg/1KM byłby odpowiednikiem aktualnych 900KM i 1300kg. Takie Subaru 1200kg i 600KM nigdy nie będzie konkurencyjne :P za mała moc.

 

 

Laker, może nikt im nie powiedział że jadą nie w tą stronę :).

Edytowane przez jaskiniowiec95
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

U mnie w Jaggu ograniczenie PO i tak trochę zabiło go ale chyba zostanę przy nim bo w zakrętach prowadzi się miodnie :biggrin:, a tracę trochę na prostych. Tak czy siak każdemu kiedyś skończy się NItro i wtedy zobaczymy :crazy:. Tak naprawdę wystarczy na 2 okrążenia, a o uzupełnieniu nie ma mowy nawet przy tankowaniu.

 

Oczywiście podpisuję się pod ograniczeniem stosunek masa/moc zamiast innych (w moim przypadku to chyba 1,65kg/1KM) W zakrętach oczywiście zyskuję ale na prostych będę nadal tracił. Było by może jeszcze ciekawiej.

Edytowane przez WRL_CATANI
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jeśli jako limit dasz tylko stosunek moc/masa czy oddzielnie limit na moc i na masę , to to samo;) to uprzywilejowane bedą auta z podłoga i lepszym zestawem aero:( Dlatego kusi mnie tylko limit PO bo wtedy będzie mozna wybrać auto słabsze ale lżejsze lub cięższe i mocniejsze lub założyć full aero z podłogami ale kosztem mocy i wagi .

Jeśli do PO dołożymy jeszcze moc/masa to gama konkurencyjnych aut zawęzi sie do tych które najbliżej wpisują sie w potrójny limit , a tych jest niewiele. Jak na mój gust rozjazd będzie większy. Reasumując sam limit moc/masa jest be ; zbyt duży rozjazd w PO , potrójny limit moc/masa/po to chyba tez za dużo bo eliminuje auta cięższe które musza mieć tyle samo kucy co lekkie .

No i limit PO który sprawia ze coś zawsze zmienia sie kosztem czegoś innego . Jak ktoś postawi na full aero z podłogami to będzie musiał zejść z mocy i na prostszych torach będzie do przodu :) Jak ktoś postawi na moc to będzie musiał dodać kilogramów i zrezygnować z full aero i na trudnych torach będzie w plecy. Przy takim tuningu auta i tak bedą nierówne ale przynajmniej zachowają swój harakter i będzie więcej do wyboru .

No dobra , sie pogadałem a tu na tor trzeba wyjechać:)) Kusi mnie Camarro SS , moze pobije Forda:)

Jaski a z tym Subaru to chyba faktycznie zbyt słabe , musieli byśmy sie tylko na krótkich krętych torach ścigać ......najlepiej w górach , hehe

Edytowane przez dr-yogi-reborn

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×