kupczyk 61 Napisano 28 Maj 2011 Kolega, to trochę inna liga i pewnie się strasznie wynudził zamiatając nami w tym wyścigu Troszke przesadzasz . Tak jak pisałeś wcześniej kluczem do sukcesu jest jechać spokojnie i czekać na okazje do ataku (albo aż przeciwnik sam popełni błąd). Tak było w moim przypadku, że kolega w nissanie 350Z wykluczył pierwszego zawodnika i moim zadaniem było kontynuować jazde swoim tempem. Bardzo mi się podobało i mam nadzieje, że dotre na dzisiejszy wyścig moim Lanosem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marqus_Pirx 371 Napisano 28 Maj 2011 Witam! Mam ogromną ochotę pojechać z Wami,ale jest to uzależnione od...pory,w której moja Kobieta zacznie poziewywać przed TV!! Stąd moje pytanie: czy można do Was dołączyć tak "z biegu",bez wcześniejszego zapisywania się na listę startową?Oczywiście zgłaszając się punktualnie.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 28 Maj 2011 Zapraszam! Zapoznaj się tylko z zasadami i znajdź swoje miejsce na okrążeniu formującym. Z tabeli wynika, że ustawiasz się na przedostatnim miejscu na formującym. Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marqus_Pirx 371 Napisano 28 Maj 2011 Dzięki! Postaram się być i nie narobić "bydła".... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrandeBombik 66 Napisano 28 Maj 2011 Świetna relacja Nervus :) Nakręca na wyścig. Zapisuję się na dziś. Tym razem pojadę NSX-em z 97 roku. Moja Subarka coś dziwnie hamowała, nie potrafiłem ustawić dobrego balansu hamulców. NSX jest szybki, ale nie wybacza błędów :) Zobaczymy...:) Jedna uwaga. Jeździłem wczoraj trochę po Suzuce i przypomniałem sobie, że na tym torze jest mnóstwo miejsc gdzie można oszukać i ściąć szykanę, zakręt. Jak czytamy zasady CRC, jeżeli komuś zdarzy się wypaść i ściąć to powinien po powrocie na tor zwolnić i "oddać" ten czas, który "zarobił". Co do kolejnych wyścigów autami amerykańskimi, to sprawdzałem wczoraj możliwości w moim garażu i mam taki wniosek. 1200 kg to zdecydowanie za mało na jak auta USA. Zostają tylko głupie Focusy, a taka waga wyklacza w zasadzie muscle cary. Mam takiego fajnego zielonego Dodge'a Czargera z 70 lat bodajże. Jest wiele innych fajnych aut USA, ale nie da się w nich zbić wagi do 1200 kg. Moja propozycja: Zwiększmy wagę do np. 1400 - 1500 kg, no i może do takiej wagi zwiększmy moc do np. 500 - 550 km. Co Wy na to? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 28 Maj 2011 (edytowane) Mam w planach event tylko dla muscle car'ów w następnej kolejności... Co do cięcia szykan, to po ostatnim wyścigu (patrz fotorelacja) zastanawiam się nad ustawieniem kar w czasie wyścigu... Edytowane 28 Maj 2011 przez NERVUS_PL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kryman 2016 Napisano 28 Maj 2011 NERVUS_PL widzę, że temacik Ci się rozkręca brawo :) Niestety nie dołączę bo późno, ale to w końcu GT by Night :P Powodzenia z eventem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aragornik 7 Napisano 28 Maj 2011 Ja dziś postaram się stawić o ile nie zasnę :) i będę w stanie (%:P ) pozwalającym na jazdę :). Marqus akurat Ty bydła jeszcze nie narobiłeś podczas wyścigów ;) Natomiast kary nerwus wszystko ok ale dublowanie = duchy = kupa ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 28 Maj 2011 A jak jest różnica między kary lekkie/ciężkie? No dupa. Ale po ostatnim wyścigu widzę, że są problemy z jazdą po torze... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remigio 9 Napisano 28 Maj 2011 Mnie dziś nie będzie-idę do pracy na noc i pewnie zapuszcze B-spec.Co do zmiany wagi lub mocy w autach amerykanskich wstrzymajmy się!Jest sporo samochodów ,którymi można pojechać: Shelby,Corvetta,DMC,Chrrysler-ja mam już przygotowanych 5 tylko muszę nimi pojezdzic i wybrać najszybszy.Życze milej zabawy i bezkolizyjnej jazdy! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
medmaxx 70 Napisano 28 Maj 2011 witam, można się na dziś zapisać ? nie wiem jak z resztą wyścigów będzie ale dziś chętnie bym pojechał - lubię się ścigać road carami ;) aha, i o co chodzi z tym okrążeniem formującym, kwalifikacje ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 28 Maj 2011 1200 kg to zdecydowanie za mało na jak auta USA. Zostają tylko głupie Focusy, a taka waga wyklacza w zasadzie muscle cary. Mam takiego fajnego zielonego Dodge'a Czargera z 70 lat bodajże. Jest wiele innych fajnych aut USA, ale nie da się w nich zbić wagi do 1200 kg. Moja propozycja: Zwiększmy wagę do np. 1400 - 1500 kg, no i może do takiej wagi zwiększmy moc do np. 500 - 550 km. Co Wy na to? Teraz tak myślę i przecież limit 1200kg, to jest waga minimum... a maksymalna nie jest określona. Więc możesz jechać 1400-1500kg. Tak chyba działa limiter wagi, w dół, a nie w górę..?? Zgadza się? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aragornik 7 Napisano 28 Maj 2011 Tak nerwus zgadza się:) Czyli musisz miec 1200 lub nawet 2 tony. A co do kar małe duże to małe puszczają chyba troszkę więcej oraz są krótsze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 28 Maj 2011 witam, można się na dziś zapisać ? nie wiem jak z resztą wyścigów będzie ale dziś chętnie bym pojechał - lubię się ścigać road carami ;) aha, i o co chodzi z tym okrążeniem formującym, kwalifikacje ? Tak lubisz objeżdżać słabszych zawodników? ;) Formujące jest wg pozycji w tabeli + osoby bez pkt alfabetycznie i start odwrócony. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
medmaxx 70 Napisano 28 Maj 2011 hmmm, podobno pokój jest dla : ludzi mających szacunek do swoich przeciwników , nie rozbijających się po torze, zapracowanych i mających po dziurki w nosie szukania pokoju, gdzie jeździ się czysto ;) no więc do rzeczy : staram się jeździć czysto, a jak już kogoś wypchnę niechcący poza tor to na niego czekam/ustępuje mu pozycję , jestem "zapracowany" gdyż zbliża się sesja i jest po uszy nauki/poprawiania/zaliczania (do tego dochodzi dziewczyna, dla której też muszę znaleźć czas) no i nie lubię szukać pokoi gdzie jest "clean or kick" bo w rzeczywistości wcale nie jest "clean" . No i oczywiście popieram ściganie się road carami z tak dobranymi ograniczeniami (jak choćby do 95% mocy można maks. zdusić samochód, czy docisk przód 0 tył max 20 - jak widać są to dosyć PRO ograniczenia, a taki niedzielny kierowca na to nawet nie zwróci uwagi) . No i na koniec - fotorelacja mnie również zachęciła ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 28 Maj 2011 Tak nerwus zgadza się:) Czyli musisz miec 1200 lub nawet 2 tony. A co do kar małe duże to małe puszczają chyba troszkę więcej oraz są krótsze. A jak jest różnica w "duchach" itp? hmmm, podobno pokój jest dla : ludzi mających szacunek do swoich przeciwników , nie rozbijających się po torze, zapracowanych i mających po dziurki w nosie szukania pokoju, gdzie jeździ się czysto ;) no więc do rzeczy : staram się jeździć czysto, a jak już kogoś wypchnę niechcący poza tor to na niego czekam/ustępuje mu pozycję , jestem "zapracowany" gdyż zbliża się sesja i jest po uszy nauki/poprawiania/zaliczania (do tego dochodzi dziewczyna, dla której też muszę znaleźć czas) no i nie lubię szukać pokoi gdzie jest "clean or kick" bo w rzeczywistości wcale nie jest "clean" . No i oczywiście popieram ściganie się road carami z tak dobranymi ograniczeniami (jak choćby do 95% mocy można maks. zdusić samochód, czy docisk przód 0 tył max 20 - jak widać są to dosyć PRO ograniczenia, a taki niedzielny kierowca na to nawet nie zwróci uwagi) . No i na koniec - fotorelacja mnie również zachęciła ;) Wszystko się zgadza. Chcemy być PRO ;) Jak chcesz, to wbijaj. Zobaczymy ilu zawodników pociągnie moje łącze? I załóż sobie komfortowe twarde, żeby były równe szanse ;) Pozdro Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrandeBombik 66 Napisano 28 Maj 2011 ok, kwestię parametrów do aut USA zostawiam organizatorowi :) Za to wybrałem juz super autko do europejskich. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aragornik 7 Napisano 28 Maj 2011 Nerwus o ile się nie mylę to w duchach żadna i tu i tu są duchy podczas dublowania a co nawet gorsze ( o ile coś mi się nie uroiło ) to wszyscy zawodnicy, którzy mają stratę okrążenia stają się dla siebie duchami ( może coś się zmieniło dawno na karach nie grałem ) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz 76 Napisano 28 Maj 2011 (edytowane) Fajnie , fajnie , podoba mi się . Wiem o tym wyjeździe na prostej , od początku o tym mówiłem , nie potrafię obrać takiego toru , żeby wyjechać na prostą , a nie na pobocze , a staram się to zrobić i pracuję nad tym od dobrych 3 lat , przez Prologue'a , GT Psp no i 5 - efekty widać ^ . Ale wydaje mi się , że to wcale nie jest szybsze . A co do tej trawy , to mi się zdarzyło może ze 3 razy max , a nie że na każdym okrążeniu . Jak ktoś napisał wcześniej " Fuji jest dziwnym torem" , obiecuję ci , że na Suzuce nie będziesz miał czego fotografować . Ps. Ja się przesiadam z Mistu na Subarkę , bo Misiu się wybitnie nie sprawdził . Edytowane 28 Maj 2011 przez Lukasz Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GrandeBombik 66 Napisano 28 Maj 2011 Jeszcze o amerykańskich autach. Czy Acura, Infinity i Lexus to amerykańskie auta w rozumieniu GT5? (nie wiem, nie mam żadnego) Jeżeli tak, to czy także organizator je dopuszcza? :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz 76 Napisano 28 Maj 2011 To są marki japońskie :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mart_102 15 Napisano 28 Maj 2011 Witam wszystkich. Śledzę z zaciekawieniem ten wątek od kilku dni - gratuluję inicjatywy. Jeżeli macie jeszcze wolne miejsca to się piszę - PSNid: mart_102 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz 76 Napisano 28 Maj 2011 Sorry , na trzecim okrążeniu rzeczywiście chamówę straszną zrobiłem tuż przed Yogim z tym poboczem . :ermm: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NERVUS_PL 1528 Napisano 28 Maj 2011 (edytowane) Lukasz obejrzyj sobie całą swoją powtórkę. Uwierz mi, jest co oglądać. Potrafiłeś na jednym kółku złamać kilka razy zasady CRC (wyjeżdżanie za tor, ścinanie itp.). Musisz nauczyć się jeździć zgodnie z zasadami, jeśli chcesz dalej z nami jeździć. Nie rozumiem wytłumaczenia, że nie umiesz wziąć jakiegoś zakrętu i wyjeżdżasz za trasę. Wystarczy zwolnić. Może się zdarzyć czasem, ale nie co kółko lub co szykana. Będę Cię miał na oku i zobaczę, czy jest poprawa :ninja: Jeśli nadal będzie tak jak ostatnio, to posypią się pkt karne lub ostatecznie nawet dyskwalifikacja. Witam wszystkich. Śledzę z zaciekawieniem ten wątek od kilku dni - gratuluję inicjatywy. Jeżeli macie jeszcze wolne miejsca to się piszę - PSNid: mart_102 Wpadnij, zobaczymy ile będzie osób. Edytowane 28 Maj 2011 przez NERVUS_PL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz 76 Napisano 28 Maj 2011 Oj tam , marudzisz . Nieszczęśliwie zaczynałem zabawę z wami właśnie na Fuji , na którym rzeczywiście się nie popisałem i macie teraz takie wrażenie . Suzukę mam opanowaną , powinno być ok albo będę jechał tylko dla zabawy i powoli , walcząc o przedostatnie miejsce , jak też ktoś ostatnio napisał . No jest co oglądać , w czasie jazdy nie wiedziałem , że to wygląda tak tragicznie . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach