piotrek86 12 Napisano 30 Listopad 2011 skalowanie tv Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kazikosky 270 Napisano 30 Listopad 2011 skalowanie tv Gdzie to sie ustawia? Wiem,ze niektore gry obsluguja 1080p ale nie wszystkie,jak sie skaluje? Prosilbym o wiadomosc priv lub tutaj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael88 70 Napisano 30 Listopad 2011 (edytowane) Nie chce wyjść na malkontenta, ale wujowy ten patch. U mnie nadal voice chat sprawdza się przy dwóch rozmówcach, kiedy włączy sie trzecia osoba z HS to nie idzie się dogadać. Celownik IRNV w zasadzie można wyrzucić do kosza, obraz generowany przez to ustrojstwo wypala oczy, sylwetka człowieka jest wyraźna i daje sygnaturę cieplną na max 20-30m; z większej odległości nikogo już nie zauważymy. Menu drużynowe wygląda teraz bardziej czytelnie, to chyba jedyny plus jakiego doszukałem się po 3 godzinach grania. Gra nadaje się do ponownego spaczowania. EDIT: aha, to co mnie najbardziej rozjebało - jak recon zrespawnuje się na własnym "bekonie" to ten wybucha... brak mi słów, nie dość że ciężko się grało ta klasą to teraz będzie jeszcze weselej. Edytowane 1 Grudzień 2011 przez azrael88 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomisior 110 Napisano 1 Grudzień 2011 (edytowane) Nie chce wyjść na malkontenta, ale wujowy ten patch. U mnie nadal voice chat sprawdza się przy dwóch rozmówcach, kiedy włączy sie trzecia osoba z HS to nie idzie się dogadać. Celownik IRNV w zasadzie można wyrzucić do kosza, obraz generowany przez to ustrojstwo wypala oczy, sylwetka człowieka jest wyraźna i daje sygnaturę cieplną na max 20-30m; z większej odległości nikogo już nie zauważymy. Menu drużynowe wygląda teraz bardziej czytelnie, to chyba jedyny plus jakiego doszukałem się po 3 godzinach grania. Gra nadaje się do ponownego spaczowania. Znając opieszałość i politykę Dice poczekamy do lutego 2012 minimum. Oni popełniają podstawowy błąd - za długo zwlekają ze zmianami. Robi się tego gigantyczna lista, jeb wszystko wywracają do góry nogami. Gracze muszą się przestawiać na nowe bronie, ich zachowania itd. Po czym po paru miesiącach kolejne przetasowanie. Przy każdym patchu coś dodatkowo psują i mamy błędne koło. Wg. mnie tutaj świetnie sprawdza się polityka Infinity Ward czy Treyarch. Uwaznie słuchają głosu graczy i dostarczają zmian, napraw tak szybko jak to możliwe. Stopniowo dodając modyfikując po pare rzeczy na patch. Dice tym patchem strzeliło sobie w stopę i po ograniu stwierdzam że 90% "zmian" jest na minus. Osłabili już to co i tak było słabe a nie ruszyli podstawowych kwestii - HS i input lag. Jak kur... w grze opartej na grze zespołowej mogą nie działać prawidłowo headsety?! dla mnie to jest nie do pomyślenia i do czasu następnego patcha gra ląduje na półce. Edytowane 1 Grudzień 2011 przez Tomisior 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szlachcic* 251 Napisano 1 Grudzień 2011 EDIT: aha, to co mnie najbardziej rozjebało - jak recon zrespawnuje się na własnym "bekonie" to ten wybucha... brak mi słów, nie dość że ciężko się grało ta klasą to teraz będzie jeszcze weselej. Przed patchem było to samo. Radyjko Maryja nei wybuchało jedynie w becie :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael88 70 Napisano 1 Grudzień 2011 Przed patchem było to samo. Radyjko Maryja nei wybuchało jedynie w becie :) Nie kolego, zawsze zaczynałem reconem i stawiałem bekona w pobliży jakiejs flagi. Do czasu zgona robiłem swoje, potem respiłem się na swoim bekonie jako support. Bekon zostawał i służył innym członkom składu. Przed paczem bekon wybuchał kiedy respiłeś się na nim reconem, teraz wybucha kiedy respisz się kimkolwiek... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szlachcic* 251 Napisano 1 Grudzień 2011 Nie kolego, zawsze zaczynałem reconem i stawiałem bekona w pobliży jakiejs flagi. Do czasu zgona robiłem swoje, potem respiłem się na swoim bekonie jako support. Bekon zostawał i służył innym członkom składu. Przed paczem bekon wybuchał kiedy respiłeś się na nim reconem, teraz wybucha kiedy respisz się kimkolwiek... No właśnie chodziło mi o respienie się reconem. Innymi klasami nie próbowałem więc byłem w błędzie :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SmoQ_88 186 Napisano 1 Grudzień 2011 Ktoś pytał wcześniej czy da się samemu rozpirzyć antenę na Caspianie po łatce. Oczywiście że samemu się... nie da :) Wszystko jest oskrtyptowane jeśli można tak powiedzieć. Antena upada kiedy tickety spadną do 10. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rejczu 115 Napisano 1 Grudzień 2011 proszę o wspieranie akcji: http://battlelog.battlefield.com/bf3/pl/platoon/2832655391440088406/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tachograf 211 Napisano 1 Grudzień 2011 Jak ogólnie się wam gra po patchu ? Mi bardzo dobrze, choć niestety nie ma prywatnych rzeczy, a właśnie na to najbardziej czekałem ... Może w przyszłości. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
boneso 61 Napisano 1 Grudzień 2011 Powiem Wam,że na poczatku ciezko bylo sie przyzwyczaic po patchu-moze dlatego ze czesto uzywalem INRV;) gralo mi sie z tym przyjemnie po znerfienu masakra--nic nie widac i tylko oslabiamy druzyne zamiast ja wzmacniac:) zaczalem grac wsparciem z PDW-lepszy fun,przyjemnosc z gry:) nawet wyniki duzo lepsze:) nawet wbilem rekord wczoraj na podboj-metro 49-10 bodajze:) szkoda tylko ze te miny az raza w oczy na pomaranczowo:) nie wspominam o chacie glosowym i dalej w sumie rozdziela sklady choc wydaje mi sie ze troszeczzke mnie:) pozdrawiam! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bsc 3 Napisano 1 Grudzień 2011 w czołgach też zmienili INRV ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jechu 378 Napisano 1 Grudzień 2011 (edytowane) w czołgach też zmienili INRV ? Nie, dalej czołg jest wrogiem piechoty :D Wie ktoś jak wyłączyć tę belkę na dole na Battlelog lub chociaż ją ukryć? Edytowane 1 Grudzień 2011 przez Jechu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SmoQ_88 186 Napisano 1 Grudzień 2011 (edytowane) Nie, dalej czołg jest wrogiem piechoty :D Wie ktoś jak wyłączyć tę belkę na dole na Battlelog lub chociaż ją ukryć? Obawiam się, że nie da rady. Jechu jak zwykle rządzi :P Spotkałem Cie na serwerze :) Oczywiście na szczycie listy :P Edytowane 1 Grudzień 2011 przez SmoQ_88 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
busaba 2 Napisano 1 Grudzień 2011 Jak ogólnie się wam gra po patchu ? Mi bardzo dobrze, choć niestety nie ma prywatnych rzeczy, a właśnie na to najbardziej czekałem ... Może w przyszłości. Gra nam się dobrze,komunikacja moim zdaniem jest dużo lepsza no i tak jak piszesz brak meczy prywatnych..lipa.Jak tu grać klanowo? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lindworm 7 Napisano 1 Grudzień 2011 (edytowane) Szkoda że nie zmniejszyli oślepiania latarką mam nawet wrażenie że jeszcze bardziej daje po oczach. Po za tym to kosmetyka troszkę tekstury szybciej wczytuje i balans broni. Jakoś większych powalających zmian nie zaobserwowałem jak wczoraj grałem. Podoba mi się claymore pozostają po śmierci. Edytowane 1 Grudzień 2011 przez lindworm Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rokkyu 109 Napisano 1 Grudzień 2011 (edytowane) W końcu! Edytowane 1 Grudzień 2011 przez Rokkyu Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek86 12 Napisano 1 Grudzień 2011 (edytowane) to juz 3cia ktora widze tabela a tan pach jak by sie wam nie sciagal swiadomie to nawet byscie nie zauwazyli zmian bo tak naprawde nic nie zmienil w rozgrywce :thumbsup: Edytowane 1 Grudzień 2011 przez piotrek86 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daw1985 38 Napisano 1 Grudzień 2011 Ponawiam pytanie: Czy też tak macie że po patchu nie wykrywa wam drużyny. Wczoraj grałem sam i po godzinie się wnerwiłem i wyłączyłem grę. Jak wchodzę w ustawienia drużyny to nie mogę ani wyszukać ani opuścić zespołu. Co jest grane??? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SmoQ_88 186 Napisano 1 Grudzień 2011 Ponawiam pytanie: Czy też tak macie że po patchu nie wykrywa wam drużyny. Wczoraj grałem sam i po godzinie się wnerwiłem i wyłączyłem grę. Jak wchodzę w ustawienia drużyny to nie mogę ani wyszukać ani opuścić zespołu. Co jest grane??? U mnie wygląda to tak: ładuje się mapka i masz do wyboru dołączyć do squadu "X", lub nie, dołączę się później "O". Zaznaczam "X" ale nie dołącza mnie do squadu mimo że są otwarte i mają wolne miejsca jak później sprawdzam. Trzeba ręcznie. Problemu z wyszukaniem lub opuszczeniem squadu nie mam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nathrent 106 Napisano 1 Grudzień 2011 to juz 3cia ktora widze tabela a tan pach jak by sie wam nie sciagal swiadomie to nawet byscie nie zauwazyli zmian bo tak naprawde nic nie zmienil w rozgrywce :thumbsup: jak ktos gra tylko asfaltem lub siedzi w czołgu, to faktycznie zmian może nie zauważać :D 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rogalec 20 Napisano 1 Grudzień 2011 Ktoś pytał wcześniej czy da się samemu rozpirzyć antenę na Caspianie po łatce. Oczywiście że samemu się... nie da :) Wszystko jest oskrtyptowane jeśli można tak powiedzieć. Antena upada kiedy tickety spadną do 10. A ja przywaliłem jetem i padła. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nathrent 106 Napisano 1 Grudzień 2011 oskryptowane czy nie, fajnie takie smaczki wyglądają (jak np. w rushu na metrze), chętnie zobaczyłbym kilka takich elementów w nowych mapach; Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mori 176 Napisano 1 Grudzień 2011 jak ktos gra tylko asfaltem lub siedzi w czołgu, to faktycznie zmian może nie zauważać :D Albo jak ktoś popyla tylko z INRV i gra non stop na Granicy , wtedy zmiany są wręcz kolosalne :D Kompletnie zbędne prawie 800MB danych na HDD konsoli. VOIP dalej ssie, latarki wciąż są magiczne, respy na Cq to wciąż loteria i nie ma pewności zrespienia się pod lufą wroga. na co na to DICE: "W odpowiedzi na skargę/protest Obywatela, kierownictwo naszej placówki informuje, że personel został odpowiednio poinstruowany i pouczony na okoliczność zażalenia.Prosimy o dalsze uwagi" Tyle cytując klasyka. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Valchall 141 Napisano 1 Grudzień 2011 (edytowane) Mam pytanie nie związane z pathem. Czy przed Claymorami można się ubezpieczać. Bo widziałem jak gość przebiegł po ładunku który wybuchł a on przeżył. Myślałem, że kamizelka nie chroni przed tym. Powiem szczerze, że wcześniej się nad tym nie zastanawiałem bo byłem pewien, że nie da się przed tym uchronić. Co do zmian, to ja cieszę się, że osłabili IRNV, przecież widoczność tego przekraczała granice. Można było wyczaić gościa przez pół mapy. Edytowane 1 Grudzień 2011 przez Valchall Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach