Skocz do zawartości
Tomo

Battlefield 3

Rekomendowane odpowiedzi

oglądam na PC czasem gampelaye i na xie to wydaję mi się,że tam sami idioci i nooby grają :biggrin: gościu ich tu ładnie miażdży od tyłu zachodzi a Ci zero reakcji:D masakra:D:D:D Edytowane przez boneso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie zgodzę, grałem metro na 48 slotach i szczerze zero problemu jest wlecieć takiej grupie na plecy. nawet grając na słuch ciężko jest usłyszeć kolesia co drepta za Wami jak obok Ciebie biega z 10 osób z Twojego teamu. też fakt że dla niektórych młodszych graczy BF3 jest pierwszym FPSem i tak dalej można rozkminiać, fakt sam się cieszyłem jak dzieciak na PC jak wjechałem z m4 w plecy grupce. fakt na PC łatwiej mi się kosiło bo wiadomo mycha i te sprawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Więcej mięsa, łatwiej zabić. Jakby na PS3 było Metro 64 to byłoby identycznie. C4, rakiety, USASy, granatniki razy 2 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co wymyślili z tymi:

-L85A2: Increased accuracy, reduced muzzle drift. The L85 differs from other bullpup style ARs by having a low rate of fire, the accuracy and controllability were too low to offset the rate of fire.

-QBZ-95B: Reduced muzzle sway, recoil settle times now similar to other carbines. A bullpup like the A91, the QBZ-95B is steady on the move with a lower rate of fire for controllable shots at longer range. The built in foregrip is now properly reflected in the weapon's stats.

- L85A2: zwiększono celność, zmniejszono przesów wylotu lufy (?). L85 różni się od innych automatycznych karabinów typu bullpup tym że ma mniejszą szybkostrzelność, celność i kontrola nad bronia były za niskie żeby wynagrodzić tą szybkostrzelność.

- QBZ-95B - zmniejszono kołysanie wylotu lufy (?), czas stabilizowania się odrzutu jest teraz podobny do innych karabinów. Bullpup jak A91, QBZ-95B jest stabilny podczas ruchu z mniejszą szybkostrzelnością dla kontrolowanych strzałów na dłuższy dystans. Wbudowany uchwyt jest teraz poprawnie odzwierciedlony w statystykach broni.

Trochę bełkot ale ma sens :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- L85A2: zwiększono celność, zmniejszono przesów wylotu lufy (?). L85 różni się od innych automatycznych karabinów typu bullpup tym że ma mniejszą szybkostrzelność, celność i kontrola nad bronia były za niskie żeby wynagrodzić szybkostrzelność.

- QBZ-95B - zmniejszono kołysanie wylotu lufy (?), czas stabilizowania się odrzutu jest teraz podobny do innych karabinów. Bullpup jak A91, QBZ-95B jest stabilny podczas ruchu z mniejszą szybkostrzelnością dla kontrolowanych strzałów na dłuższy dystans. Wbudowany uchwyt jest teraz poprawnie odzwierciedlony w statystykach broni.

Trochę bełkot ale ma sens :)

Dzięki, o więcej nie pytam bo mnie zlinczują ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, o więcej nie pytam bo mnie zlinczują ;)

Pytaj śmiało, od tego jest forum. Innym też się info przyda. A na tych co nie pomogą a jeszcze przy okazji zjebią, lej sikiem prostym.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanko-z mavami będzie tak,że będzie mógł zabić ale przy tym ulegnie destrukcji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, o więcej nie pytam bo mnie zlinczują ;)

AEK-971: Increased initial recoil, reduced aimed accuracy slightly. The AEK has a very high rate of fire, and also a large muzzle drift that makes control difficult. The low initial recoil allowed a player to kill before the weapon's weaknesses kicked in while the reduced accuracy highlights its close range role.

AK-74M: Reduced initial recoil and vertical recoil. The AK-74M sacrifices rate of fire for controllable automatic fire, the initial recoil was negatively affecting the feeling of controllability.

G53: Reduced recoil and drift, recoil settle times now similar to other carbines. The HK53 is a short carbine with a lot of initial kick but a stable recoil pattern and a medium rate of fire. The changes give it more character compared to the G36.

FOREGRIP

-The Horizontal Sway reduction has been changed from a global percent reduction to a weapon specific value reduction. For most guns this means very little change, for guns which have a large horizontal recoil the change is more substation. The FAMAS, F2000, and AEK971 are most effected, the AK-74, M16, and M416 are nearly unchanged.

-A small long range Aimed Accuracy penalty has been added to the foregrip. Players who generally find themselves fighting at mid to long range may want to change their accessory, while players fighting in CQB will go largely unaffected. Combining the Foregrip with a Silencer or a Heavy Barrel will offset this penalty.

SUPPRESSOR

-The Suppressor no longer reduces the maximum damage of a weapon when equipped. Instead the Suppressor reduces the minimum and maximum range of the weapon, making it ideal for CQB and Stealth. This change will make the Suppressor slightly more effective at long range, where the bullet drop and speed makes shots difficult already, and reduces the power of the suppressor at mid range slightly.

-The Suppressor's recoil bonus remains unchanged at a global 10% decrease. This is less than the Flash Suppressor's bonus for all weapons.

-The Hip Accuracy penalty of the Suppressor has been changed from a global percentage to a per weapon value. Generally this penalty is higher now, but not for all weapons. Specifically, the belt LMGs and bolt Snipers do not have any additional hip fire penalty, as their penalty is already at the maximum possible value.

-Reduced the Aimed Accuracy bonus of the Suppressor from 50% to 25%. A Suppressor and Foregrip combo will have similar accuracy to a weapon without any Accessories, at the penalty of worse Hip Fire Accuracy and Range and with the benefit of much improved Stealth and reduced Recoil.

OK to wszystko co mnie interesuje a przez wyszukane słownictwo nie do końca rozumiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanko-z mavami będzie tak,że będzie mógł zabić ale przy tym ulegnie destrukcji?

Tak. Jeden kill i koniec MAVa. Przy uderzeniu w coś z maksymalną prędkością też ma tak być.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli na chłopski rozum osłabili Famasa i Usasa a delikatnie podrasowali L85A2 i QBZ-95B.Mi bardzo podpasowała giwerka HK53 i właśnie L85A2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

AEK-971: Increased initial recoil, reduced aimed accuracy slightly. The AEK has a very high rate of fire, and also a large muzzle drift that makes control difficult. The low initial recoil allowed a player to kill before the weapon's weaknesses kicked in while the reduced accuracy highlights its close range role.

AK-74M: Reduced initial recoil and vertical recoil. The AK-74M sacrifices rate of fire for controllable automatic fire, the initial recoil was negatively affecting the feeling of controllability.

G53: Reduced recoil and drift, recoil settle times now similar to other carbines. The HK53 is a short carbine with a lot of initial kick but a stable recoil pattern and a medium rate of fire. The changes give it more character compared to the G36.

FOREGRIP

-The Horizontal Sway reduction has been changed from a global percent reduction to a weapon specific value reduction. For most guns this means very little change, for guns which have a large horizontal recoil the change is more substation. The FAMAS, F2000, and AEK971 are most effected, the AK-74, M16, and M416 are nearly unchanged.

-A small long range Aimed Accuracy penalty has been added to the foregrip. Players who generally find themselves fighting at mid to long range may want to change their accessory, while players fighting in CQB will go largely unaffected. Combining the Foregrip with a Silencer or a Heavy Barrel will offset this penalty.

SUPPRESSOR

-The Suppressor no longer reduces the maximum damage of a weapon when equipped. Instead the Suppressor reduces the minimum and maximum range of the weapon, making it ideal for CQB and Stealth. This change will make the Suppressor slightly more effective at long range, where the bullet drop and speed makes shots difficult already, and reduces the power of the suppressor at mid range slightly.

-The Suppressor's recoil bonus remains unchanged at a global 10% decrease. This is less than the Flash Suppressor's bonus for all weapons.

-The Hip Accuracy penalty of the Suppressor has been changed from a global percentage to a per weapon value. Generally this penalty is higher now, but not for all weapons. Specifically, the belt LMGs and bolt Snipers do not have any additional hip fire penalty, as their penalty is already at the maximum possible value.

-Reduced the Aimed Accuracy bonus of the Suppressor from 50% to 25%. A Suppressor and Foregrip combo will have similar accuracy to a weapon without any Accessories, at the penalty of worse Hip Fire Accuracy and Range and with the benefit of much improved Stealth and reduced Recoil.

OK to wszystko co mnie interesuje a przez wyszukane słownictwo nie do końca rozumiem.

AEK-971: Zwiększono początkowy odrzut, troszkę zmniejszono celność przy strzelaniu z L1. AEK ma bardzo dużą szybkostrzelność ale też spory przesuw wylotu lufy (?) co utrudnia kontrolę nad nim. Niski początkowy odrzut pozwalał graczowi zabić zanim "słabości" broni zaskoczyły, a obniżona celność podkreśla jego rolę w bliskich starciach.

AK-74M: Zmniejszono początkowy odrzut i pionowy odrzut. AK-74M poświęca szybkostrzelność na rzecz kontroli nad strzelaniem automatycznym, początkowy odrzut negatywnie wpływał na poczucie kontroli nad bronią.

G53: Zmniejszono odrzut i przesuw (?), czas stabilizowania się odrzutu teraz zbliżony do innyc karabinów. HK53 jest krótkim karabinem z dużym początkowym kopnięciem ale stabilnym odrzutem i średnia szybkostrzelnością. Zmiany dają mu więcej charakteru w porównaniu do G36.

UCHWYT:

- Obniżenie poziomego "kołysania" zostało zmienione z globalnego na specyficzne dla każdej broni. Dla większości broni będzie to bardzo mała zmiana, dla broni które maja duży poziomy odrzut zmiana będzie większa. FAMAS, F2000 i AEK971 będą najbardziej odczuwalne, AK74, M16 i M416 są niemal niezmienione.

- Obniżono lekko celność na długi dystans z uchwytem. Gracze którzy dużo walczą na średni i długi dystans będą mogli chcieć zmienić dodatek, natomiast ci co grają w krótkich starciach raczej nie odczują. Łączenie uchwytu z Tłumikiem lub Ciężką Lufa zrekompensuje tą zmianę.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
-Laser Guided missiles can now be distracted by Flares.

Tej zmiany nie mogę darować DICE, do reszty się nie czepiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

- FAMAS: Famas łączy ekstremalną szybkostrzelność z ekstremalnym odrzutem co czyni go bardzo trudnym do użycia w sytuacjach innych niż bliskie starcia. Z powodu ograniczeń aktualizacj Famas miał różne statystyki na wszystkich trzech platformach. Famas jest teraz jednolity na wszystkich platformach i ma prawidłowy 25 strzałowy magazynek.

- USAS: Zwiększono początkowy odrzut. Zmniejszono ilość śrutu z 12 do 9. USAS ma większą szybkostrzelność niż inne strzelby, zmiana odrzutu lepiej balansuje tą przewagę, a balans śrutu uszkodzenia które powoduje.

@up: nie amunicji tylko śrutu wewnątrz jednego naboju.

Gdzie Famas ma ten ekstrymalny rozrzut :fuck:?Moze na poczatku lekko skreca w lewo. To bronia,mozna strzelac przez pol mapy w to samo miejsce.Innymi karabinami szturmowymi np M16,AK to trzeba burstowac,bo full auto nie da rady.Jesli dla nich to jest ekstremalny rozrzut,ciekawe co powiedza o PKP PECHENEG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

FOREGRIP

-The Horizontal Sway reduction has been changed from a global percent reduction to a weapon specific value reduction. For most guns this means very little change, for guns which have a large horizontal recoil the change is more substation. The FAMAS, F2000, and AEK971 are most effected, the AK-74, M16, and M416 are nearly unchanged.

-A small long range Aimed Accuracy penalty has been added to the foregrip. Players who generally find themselves fighting at mid to long range may want to change their accessory, while players fighting in CQB will go largely unaffected. Combining the Foregrip with a Silencer or a Heavy Barrel will offset this penalty.

SUPPRESSOR

-The Suppressor no longer reduces the maximum damage of a weapon when equipped. Instead the Suppressor reduces the minimum and maximum range of the weapon, making it ideal for CQB and Stealth. This change will make the Suppressor slightly more effective at long range, where the bullet drop and speed makes shots difficult already, and reduces the power of the suppressor at mid range slightly.

-The Suppressor's recoil bonus remains unchanged at a global 10% decrease. This is less than the Flash Suppressor's bonus for all weapons.

-The Hip Accuracy penalty of the Suppressor has been changed from a global percentage to a per weapon value. Generally this penalty is higher now, but not for all weapons. Specifically, the belt LMGs and bolt Snipers do not have any additional hip fire penalty, as their penalty is already at the maximum possible value.

-Reduced the Aimed Accuracy bonus of the Suppressor from 50% to 25%. A Suppressor and Foregrip combo will have similar accuracy to a weapon without any Accessories, at the penalty of worse Hip Fire Accuracy and Range and with the benefit of much improved Stealth and reduced Recoil.

OK to wszystko co mnie interesuje a przez wyszukane słownictwo nie do końca rozumiem.

Foregrip: pionowe "plywanie" celownika zostalo zmienione z globalnego na dostosowane do broni. najwieksza roznica odczuja uzytkownicy broni posiadajych duzy odrzut pionowy (famas,f2000 i aek). ak-74m,m146 i m16 pozostana praktycznie bez zmian

-zostala dodana niewielka "kara" podczas celowania z L1 na dlugie dystanse. gracze lubiacy walke na dlugie dystanse powinni zmienic dodatek do broni na inny,natomiast Ci preferujacy CQB nie odczuja roznicy.polaczenie foregrip z silencerem lub heavy barrel niweluje kare

Suppressor

-suppressor juz nie obniza max obrazen zadawanych przez bron.zamiast tego redukuje min i max zasieg broni czyniac go idealnym dodatkiem do CQB i cichego zabijania.zmiana ta uczyni go nieznacznie skuteczniejszym w walce na dalekie dystanse gdy opadanie posickow i szybkosc czynia strzelanie trudnym i redukuja sile suppressor'a na srednich dystansach

-pozostawiony 10% mniejszy recoil na wszystkie bronie. nadal mniej niz bonus ktory daje flash suppressor dla wszystkich broni

-kara podczas celowania z biodra zostala zmieniona z ogolnej na dostosowana do broni. zasadniczo kara ta jest wieksza jednak nie dla wszystkich broni. LMG i bolt sniper rifles pozostaja bez zmian poniewaz maja juz max mozliwa wartosc kary do strzelania z biodra

-zmniejszono bonus podczas celowania L1 z 50% do 25%. bron z foregrip i silencer bedzie sie zachowywac podobnie do tej bez zadnych dodatkow, jednak z kara do strzelania z biodra i na dlugie dystansy oraz bonusem do walki "po cichu" oraz mniejszym odrzutem

mam nadzieje,ze ten sklecony na szybko tekst sie przyda

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może głupie pytanie ale dlaczego tłumik zmniejsza obrażenia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"kara do strzelania z biodra"? o co kaman? :blink:

Tłumik zmniejsz początkową prędkość pocisku-stąd mniejsze obrażenia-to dokładnie odczuwam przy strzelaniu z m249 z i bez tłumika.

Edytowane przez unki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie jest też duża różnica przy strzelaniu m27 z tłumikiem i bez. bez tłumika na hc mocniej wali ta broń, z tłumikiem zupełnie inaczej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego zmniejsza,ale skoro DICE twierdzi,ze tak jest to trzeba im wierzyc. Kara do strzelania z biodra to poczatkowa celnosc broni obnizona o iles % podczas celowania z biodra i podwyzszona o iles % podczas celowania z L1. Zawsze masz mniejsza celnosc z biodra niz z L1

Gdzie Famas ma ten ekstrymalny rozrzut :fuck:?Moze na poczatku lekko skreca w lewo. To bronia,mozna strzelac przez pol mapy w to samo miejsce.Innymi karabinami szturmowymi np M16,AK to trzeba burstowac,bo full auto nie da rady.Jesli dla nich to jest ekstremalny rozrzut,ciekawe co powiedza o PKP PECHENEG.

Moze na PS3. Teraz powinno byc jak na PC a tam juz nikt nie gra tym badziewiem (bo ogolnie to badziew. 900 naboi na minute i 25 w magazynku + sredni dmg). Taki mam nadzieje,ze bedzie na konsolach po wprowadzeniu latki

Edytowane przez NFL
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jednak największym problemem tej gry ( jak to ktoś już wcześniej zauważył) są ludzie w nią grający. nie chodzi mi o boosterów czy jajcarzy( to już było wałkowane) . chodzi mi o ludzi którzy masowo spieprzają z serwera gdy różnica w ticketach wynosi ok 50 sztuk. kuźwa, tak to psuje zabawę że aż czasami mi się grać odechciewa . rekord miałem wczoraj ,gdzie przy składach 12x12 na sekwanie , zajęliśmy wszystkie flagi w dwie minuty, tracąc w sumie może z pięć biletów. oczywiście nagle w drużynie przeciwnej zostają cztery osoby i dupa z zabawy. najgorsze że najszybciej spieprzają niscy rangą . zamiast poćwiczyć , popróbować , zapoznać się z mapą ,to myk i ich nie ma . i tak 3/4 wczorajszego grania , albo spora wygrana , albo mocny wpier@ol bo ludzi brak .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie dość ważne: rozwiązany zostanie problem z zanikającym dźwiękiem,urywaniem głosu efektów?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tej zmiany nie mogę darować DICE, do reszty się nie czepiam.

Z czołgów wogóle nie będzie można strzelac do latadeł z PeZetki. :help:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie dość ważne: rozwiązany zostanie problem z zanikającym dźwiękiem,urywaniem głosu efektów?

Moim zdaniem nie. Ten blad juz byl w BC2 i do tej pory go nie usuneli wiec nie liczylbym na to. Nie pamietam tez by na liscie zmian byla o tym jakakolwiek wzmianka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie poprawcie mnie jeśli się mylę ale chyba nie da się nadpisać BtK.

Mam BtK już od jego premiery,a wczoraj mimo tego,że wyczerpałem już limit netu na ten miesiąc to spróbowałem nadpisać ten stary dodatek tym naprawionym i ku mojemu zdziwieniu zamiast nadpisać zaczeło się pobierać no i kiedy pokazało mi,ze pobierze się za 3000 godzin to olałem i anulowałem. Więc jednak trzeba ssać od nowa??

Drugie pytanie:) Czemu gdy na Rushu chyba na Wyspie Chark waliłem (z centuriona,który jest na lotniskowcu) do piechurów wroga i ubiłem 7 chłopa z rzędu to nie dostałem baretki za walke bronią stacjonarną?

W tym samym meczu BF3 napędził mi stracha bo gra zaczeła się zacinać ale nie tak jak podczas lagów czy spadków framerate tylko tak jak bym oglądał film z płyty DVD,która jest tak porysowana,że dzwięk i obraz dostają czkawki ruszają i stają na kilka sekund itd. Sam ruch celownikiem powodował kilka takich mini zwiech.

Ktoś z Was tego doświadczył? Można to zwalić na słaby net i mocny rozpierdziel na mapie?(Czy szykować pogrzeb czarnuli:(?

PS. Moje wszystkie gry są w idelnym stanie jak z folii.

Nie wiem dlaczego zmniejsza,ale skoro DICE twierdzi,ze tak jest to trzeba im wierzyc. Kara do strzelania z biodra to poczatkowa celnosc broni obnizona o iles % podczas celowania z biodra i podwyzszona o iles % podczas celowania z L1. Zawsze masz mniejsza celnosc z biodra niz z L1

Moze na PS3. Teraz powinno byc jak na PC a tam juz nikt nie gra tym badziewiem (bo ogolnie to badziew. 900 naboi na minute i 25 w magazynku + sredni dmg). Taki mam nadzieje,ze bedzie na konsolach po wprowadzeniu latki

Pomyliłeś bronie: Famas ma 31 pestek w magazynku+komora,a 25 to np. ma UMP 45.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pomyliłeś bronie: Famas ma 31 pestek w magazynku+komora,a 25 to np. ma UMP 45.

Po patchu FAMAS ma mieć 25 pestek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×