Skocz do zawartości
Emir

Guitar Hero III

Rekomendowane odpowiedzi

Nie jestem fanem muzyki gitarowej, ale żadna gra do tej pory nie sprawiła mi tyle frajdy co GHIII. No i świetnie sprawdza się na imprezach. Chociaż po paru piwach cięzko nadążyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co tu mówić... MUST HAVE. Tyle chyba styka? Hehe. Ja akurat uwielbiam rocka/metal (hardcore, metalcore, punkcore ROX!) i nie narzekam na ścieżkę Pojawiło się Rise Against. Zespół z pierwszej półki wśród punk core.

*** Jak ktoś chce zobaczyć ich teledysk (to się nazywa muzyka! przesłanie, przesłanie i ... jeszcze raz przesłanie!) to zapraszam http://pl.youtube.com/watch?v=dScutbJpHoA&...feature=related ***

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie no ja na ścieżkę absolutnie nie narzekam. Powiem więcej, ta gra nauczyła mnie szacunku do gitarowej muzy. Odkopałem dzięki niej takie zapomniane kapele jak Sonic Youth czy Rage Against the Machine. Myślę że każdy znajdzie tu kawałki dla siebie. Od glam rocka po hardcorowe grupy Szkoda tylko, że tak rzadko pojawiają się nowe paczki w PSS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

IMHO dobór kawałków stoi na lekko niższym poziomie, niż w przypadku GHII. Za dużo jest starych, kiepskich smętów, za mało starej, dobrej klasyki i nowszych (ale dobrych) kawałków. Ogólnie nie narzekam, ale czuję niedosyt.

No i mała ilość dodatkowych utworów do ściągnięcia - gdyby było tak dobrze, jak w przypadku Rock Band, to bym był bardzo zadowolony. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem zainteresowany kupnem GH3 i mam takie pytanka.

1. Ile kosztują paczki z nowymi piosenkami na PSStore i ile jest w nich piosenek?

2. Czy gitara z GH3 jest w 100% kompatybilna z RockBand?

3. Czy gitara z GH3 działą z GH2?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi