Skocz do zawartości
Patricko

F1 2012

Rekomendowane odpowiedzi

Odpaliłem w końcu do demo i co mógłbym napisać...

Na pewno graficznie wygląda lepiej od 2011, dźwięk silnika wydaje się dziwny, ale z tego co pamiętam, to w Williamsie i w poprzednich odsłonach dziwnie brzmiał.

Prowadzenie bolid? - no właśnie. Nie dziwię się, że były narzekania tych, którzy jadą na kierownicy, bo ja jadąc na padzie ledwo utrzymywałem bolid w linii prostej. Ale dam głowę, że to właśnie kwestia setupu bolidu. Tu chyba w szybkich ustawieniach są zmieniane tylko skrzydła i lekko sprężyny, jeśli dobrze widziałem, a cała reszta leży.

Chwaliliście się czasami, a ja uzyskałem w Q tylko 1:26. Pomyślałem, że ładna klapa, ale okazało się, że dało mi to PP. To nie wiem, jakieś dziwne czasy panują na Monzie w F1 2012.

Ale potwierdza się już w kolejnej odsłonie F1, że na padzie kręci się czasy zbliżone do rzeczywistych, a na kierownicy jak zwykle przesadne.

EDIT: i bym zapomniał! śmialiśmy się z "iensona", a teraz jechałem i typ mi mówi "jesteś przed Alonzem" :biggrin:

Edytowane przez MilczaR-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja z ciekawości sprawdziłem Romana i ku mojemu zaskoczeniu usłyszałem słowa: " Twoim rywalem będzie ROMĘ GROŻĄ ". BRAWA!

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

KOWI, większość która narzekała po ponownym przetestowaniu gry mówi że jest dobrze i mają racje.

Dobrze to by było jakbym miał frajde z jazdy, a tego nie mam i już nie próbuj mi wmawiać, że jest dobrze. Dla ciebie i innych jest ok dla mnie jest do dupy i tyle w temacie, bo już mnie wkurza takie kto będzie miał ostatnie słowo. Ja już więcej tematu nie poruszę do wydania pełnej wersji. Poczekamy zobaczymy, może akurat w pełnej wersji będzie dobrze to zrobione i wtedy napisze, że jest ok, na ten moment nie jest i tyle w temacie.

Edit: A i specjalnie dla ciebie demo dostanie jeszcze jedną szanse :P

Edytowane przez KOWI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście nie żebym adresował to do KOWI'ego, ale tak ogólnie, że przy odpaleniu dema pojawia się napis, iż ów demo nie reprezentuje jakości gry, która będzie w wersji finalnej, czy jakoś tak. Tak więc jest szansa, że problemy zaistniałe w demie nie dadzą znać o sobie w wersji pełnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oby pelna wersja byla lepsza bo po kilku przejazdach nie czuje tej gry.Choc cala oprawa lacznie z menusami wyglada dobrze jak na moj gust - to feeling jazdy jest zje..ny - poki co jestem na NIE.

Edytowane przez UniteD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
O co chodzi z brakiem Grand Prix ? nie bede mial w cale kariery czy co ?

Kariera będzie, nie będziesz mógł sobie sam zrobić całego sezonu.

Trzeba przyznać rację tym którzy wspominali o lekkim skręceniu kierownicy, z czasów na poziomie 1:29 zrobiło się 1:26 (na padzie 1:27). Ale trochę cieżko jest się pilnować na każdym zakręcie i trochę mało ma to wspólnego z dobrą zabawą

Edytowane przez mataman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Milczar właśnie dlatego czekam do 18 i wtedy się stwierdzi czy jest lepiej czy nie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego mówię że trzeba zaczekać do premiery z oceną gry, demo nie wypadło dobrze (u niektórych). Ja też już mam dosyć tego przekrzykiwania się więc zaczekajmy spokojnie na premierę.

Milczar, nie zapominaj że AI jest z 2011, w pełnej wersji będzie inaczej (mam nadzieje że to wyjdzie na dobre).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niebywała sprawa z tym jeżdżeniem na padzie. Dziś dla odmiany zastąpiłem DFGT padem i ...... lekka konsternacja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi tam sie podoba bo nie ma łatwo, trzeba umiejetnie wchodzic w zakrety, bo inaczej czeka cie pobocze, licza sie dobre punkty dohamowan, odpowiednia linia jazdy i caly czas koncetracja po paru kołkach nie umiejac jeszcze dobrze w parabolice wchodzic krece jakos o np 1;22.350 taki czas mam zapamietany na zdjeciu ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawosci, jakie czasy robicie na Yas Marina? Mi najszybciej udalo sie przejechac 1:44:747 bez asyst.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja obawiam się że nie został poprawiony system kar, miałem już dwie sytuacje gdzie zostałem ukarany bez sensu, np. Na Monzy, za nieprzepisowe wyprzedzanie na łuku za pierwszą szykaną, normalnie wyprzedziłem po wewnętrznej. Ale w końcowej ocenie F1 2012 podoba mi się, bolid prowadzi się trudniej co nie znaczy że gorzej, graficznie bardzo ładnie. Można powiedzieć że prawie jak Fifa, co roku będa ludzie narzekać i kupować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No a mnie znowu denerwuje możliwość cięcia zakrętów, ale nie mam zamiaru pisać że CM to debile bo nie potrafią tego naprawić, więc mam nadzieję że to się zmieni wraz z pełną wersją.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W/g mnie fajnie że kers wzmocnili bo będzie ciekawsza walka na torze. Ciekawe ile błędów będzie w wersji finalnej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W/g mnie fajnie że kers wzmocnili bo będzie ciekawsza walka na torze. Ciekawe ile błędów będzie w wersji finalnej?

Yyyy... :blink: Co ma KERS do walki na torze i skąd mamy wiedzieć ile będzie błędów w finalnej wersji?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podsumowując moje wrażenia z dema.

- bolid prowadzi się trudniej

- defaultowe ustawienia kierownicy są błędne. W każdej innej grze jest ustawiony jakiś deadzone czy czułość sterowania (słynne linearity)

- FF nawet przy wszystkim na 100% jest za słaby (dziwne ze na pc jest to lepiej zrobione, czyli można) i słabo wyczuwalny jest moment kiedy przednie koła tracą przyczepność.

Po małych korektach jeździ się przyjemnie, tylko przydałby się mocniejszy FF.

Edytowane przez mataman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Yyyy... :blink: Co ma KERS do walki na torze i skąd mamy wiedzieć ile będzie błędów w finalnej wersji?

Przy takiej mocy kers-a łatwiej będzie wyprzedzić niż przy DRS, oczywiście jeżeli wyprzedzany nie będzie już posiadał zasobów bateryjki, zresztą po są te systemy aby były większe możliwości rywalizacji. A o ilość błędów Ciebie nie pytałem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przy takiej mocy kers-a łatwiej będzie wyprzedzić niż przy DRS, oczywiście jeżeli wyprzedzany nie będzie już posiadał zasobów bateryjki, zresztą po są te systemy aby były większe możliwości rywalizacji. A o ilość błędów Ciebie nie pytałem.

Kers jest zrobiony przecież tak samo jak w poprzedniej wersji, to że dźwięk jest mocniejszy podczas jego używania to nie znaczy że jest mocniejszy :) Dla mnie osobiście to jest wada bo dźwięk ten jest mocno przesadzony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fajne jest to, że jak się wyprzedzi po za torem to trzeba oddać pozycję. O ile się nie mylę tego nie było w poprzedniej edycji (nie wiem bo ja zawsze wyprzedzałem zgodnie z przepisami :) )

Mój czas bez asyst 1:32:210, co ciekawe lepszy niż z asystami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×