Skocz do zawartości
Patricko

F1 2012

Rekomendowane odpowiedzi

Nieznam dobrze angielskiego ale to co czytałem to ma być trudna ale moge sie mylic -)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale chyba znasz na tyle dobrze żeby zrozumieć to

The overall difficulty could be placed somewhere between the brutal F1 2011 and the challenging F1 2010 – not easy then.

2011 była brutalnie trudna? :D

Edytowane przez mataman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w tych recenzjach bierze udział koleś który pewnie mało co gra na kierownicy, f1 zna ze słyszenia, i pojeździ w każdym trybie z 15 minut. Później napisze kilka zdań wyda ocenę pozytywną, zgarnie kasę, a później wraca do swojego ulubionego jrpg..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miejmy nadzieję że tak jest, wszystko się okaże w moim przypadku pewnie po niedzieli :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej gdyby w grze można było zmienić np z polskiej wersji na angielską. Wiadomo coś na ten temat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej gdyby w grze można było zmienić np z polskiej wersji na angielską. Wiadomo coś na ten temat?

Nic nie wiadomo i patrząc jak się ma sytuacja z większością multiplatformowych tytułów, to nie liczyłbym żeby można było zmienić na ang.

Zresztą CM kiedyś powiedziało, że w przypadku polskiej wersji nie będzie angielskiego, czemu? Nie wiem...a jak nie wiadomo to chodzi o kasę.

Wątpie, że z CDProjekt było inaczej, ale kto ich tam wie...może przez przypadek zostawią?

Ja tam mam pre-order na amazonie i wiem na 101% co kupiłem :) Później bo później, ale jak zobaczyłem i usłyszałem "polonizację" to mi cycki opadły...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Link?

Była promocja na weekend, już nie ma :P

Amazon teraz ma troszkę taniej niż normalnie, warto się skusić.

No i w miarę sensowna recenzja F1 2012 przez RaceDepartment:

http://www.racedepar...ampaign=twitter

Na uwagę zasługują plusy i minusy:

THE GOOD

  • Graphics
  • AI improvements
  • Young Drivers Test
  • Champions Mode

THE BAD

  • Buttons bound twice
  • Lighting issues in Singapore
  • SymProjects displays not working yet (which is down to an update of SimDash!)
  • Shifting appears to be a bit off

THE UGLY

  • Save games are still being corrupted from time to time
  • Invisible walls are still there

Niewidzialne ściany - ciąg dalszy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytam recenzję i potwierdzają Parc ferme, czyli brak możliwości zmieniania ustawień bolidu miedzy kwalifikacjami i wyścigiem. Ekstra! No i jeszcze będzie można ustawiać ilość paliwa przed wyścigiem. Cięższy bolid ale mocniej ciśniemy w końcówce albo lżejszy bolid lecz trzeba uważać na paliwo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i warto zwrócić uwagę na np pierwszy filmik gdzie widać że gościu jedzie na kierze i nie widać aby bolid "pływał" na lewo i prawo jak w demie, więc będzie dobrze :) No i przeciwnicy zarówno ci z przodu co mu tak odjechali jak i ci z tyłu którzy trzymali się mu na tyłku, sprawia wrażenie że jest trudniej niż w 2011 no ale wyjdzie w praniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zostało kilka wolnych miejsc w Lidze 2. Więcej w temacie Lista Obecności.

Jeśli to prawda:

  • Tyre wear doesn't scale for shorter than 100% races. An option tyre will do 18 laps at Abu Dhabi, irregardless of race length. 50% races tend to only need one stop, dut to the tyre lasting so long compared to the race length. Tyres did scale for different race lengths in F1 2011 (option only lasted for 9 laps at Abu Dhabi in 2011), requiring a similar number of pit stops whatever race distance was selected.
  • Fuel strategy doesn't seem to work. Whatever strategy I chose, on whatever race distance, I was always +3 laps once the lights went out (same as F1 2011). Although fuel is used quicker when in fast engine mode.
  • LED flag boards still don't function for yellow flag incidents. I haven't seen a safety car yet, but I will assume that it will be like F1 2011 where they only work when the safety car is out.
  • There's quite a big differnce between AI performance in the different difficulty modes. Pole times from Abu Dhabi - Legend 1:42.6, Pro 1:45.8, Int 1:50.3. If you do a 1:47.x as your best lap, you're going to fall between professional and intermediate difficulty.
  • Marbles can be picked up in the same places in Abu Dhabi as the demo - including the straight with the support pits and start grid. You will pick up marbles if you drive to the right there, where the real life racing line is.
  • There seems to be some aliasing issues with the Xbox 360 version - lots of jagged lines.
  • AI are still pretty easy to outbreak, especially if you chose large brakes and high pressure.

To straszna lipa...ale mam nadzieję, że tylko ktoś trolluje na forum CM bo to przecież by było zbyt duże niedopatrzenie :/

Najbardziej mnie bolą te opony...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przetłumaczysz pierwsze 3 pkt ? Bo u mnie jeszcze ciężko z angielskim

W krótszych wyścigach niż 100% nie działa skalowanie czasu zużycia opon. Paliwo zużywa się co prawda szybciej w "szybkim ustawieniu silnika", jednak nadal nie można dobrze ustalić taktyki z paliwem. Tablice ledowe w okół toru nadal nie działają w przypadku żółtej flagi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O co kurwha chodzi z tym skalowanie zużycia opon...oni naprawdę to wywalili :/ Nie ogarniam, naprawdę...

Czyli podczas ligowych spotkań na 50% będziemy mieli powtórkę z 2010, czyli jeden pit-stop i jedziemy dalej...

Czy to jest normalne?

Opieram się na wypowiedzi samego autora gry, więc chyba sobie w uja nie leci przed samą premierą...

tweetx.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to faktycznie wygląda na to, że opona wytrzyma tyle samo okrążeń, niezależnie czy będziemy jechać 100% wyścigu, czy 20%. Hmm... Dziwna decyzja, zobaczymy czym ją uzasadni jutro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie rzucił takim tekstem...

Steven Hood

I will. Need sleep now. But last year if you had to stop on L10/20 and this year 19/20 (not that simple) where is the difference?

Może w ogóle pit-stopy usunąć? Po co zjeżdżać jak można jechać nadal?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może niech w ogóle wywalą zużycie opon, zużycie paliwa, trzasną jazdę na pełnym gazie przez całe okrążenie i jeszcze niech dorzucą "gymkhane F1 style". Już po ostatnich wersjach wątpiłem czy ci ludzie w CM mają mózgi, teraz zaczynają potwierdzać ich brak.

Liczyłem na zajebiste pojedynki w pit stopach, z dbaniem o opony poprzez odpowiednią zmianę brake balance, zarządzanie paliwem, ale najwidoczniej się przeliczyłem. Szczerze to nawet nie jest mi szkoda tych kilku dni dłuższego czekana na F1 english version z amazona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno strategie z paliwem też nie działają tak jak powinny:P Jakiejkolwiek się nie wybierze to jedzie się dosłownie tak samo.

No i nie wiem czy było, ale usunęli też 2 sesje treningowe z kariery. To mi akurat zwisa, ale chodzi o sam fakt, że gra staje się coraz bardziej uboga w zawartość...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

usunęli 2 sesje treningowe o.O? Może po prostu koleś włączył jakiś tryb kariery pokroju "short race weekend".. Mam nadzieję, że to żart.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj miałem chwile, aby nareszcie popracować nad demem F1 2012.

Faktycznie jazda z wyłączonym TC jest intuicyjna i ja jestem ZA wyłączeniem TC w lidze. Czasy bez TC również są niewiele gorsze, bo w granicach 0,5 s na okrążenie.

Samochód jest mniej stabilny niż w F1 2011 ale myślę że to może być kwestia set-upu.

Czas 1:21:590 (TC ON, G27) po optymalnym przejechaniu toru (niestety przy takim systemie kar ten tor jazdy jest optymalny co mi się nie specjalnie podoba :( )

Generalnie gra się przyjemnie, ale mam nadziej, że w pełnej wersji gry taki przejazd jak mój zostanie skarcony przez grę i okrążenie nie zostanie zaliczone gdyż jak na razie to jakaś parodia :biggrin:.

Edytowane przez Boonk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Parodia to są takie przejazdy. 99% gier nie karci za coś takiego a tylko tutaj widzę żeby ktoś jeździł w ten sposób. Czy to jest przypadłość tego forum czy ogólnie ludzi grających w F1? Bo naprawdę tego nie rozumiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też tego nie pojmuję. Jestem zwolennikiem czystego przejazdu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nie rozumiem po co się chwalić takimi czasami skoro ścinasz każdy zakręt? to samo było w poprzednim sezonie. Też niby mieliśmy jeździć fair..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×