Skocz do zawartości
Patricko

F1 2012

Rekomendowane odpowiedzi

Vip Pass przypisany jest do konsoli... Musisz koledze pożyczyć konsole albo udostępnić konto

dzieki za odpowiedz , to pozamiatane

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vip Pass przypisany jest do konsoli... Musisz koledze pożyczyć konsole albo udostępnić konto

dzieki za odpowiedz , to pozamiatane

Niekoniecznie, aczkolwiek mogę się mylić i jeśli tak będzie, to niech ktoś mnie sprostuję...

Jeżeli koledze użyczysz na chwile konta, by ten mógł wyposażyć się w vip pass, to potem może się wylogować i zalogować z powrotem na swoje i mieć vip passa, bo ten będzie już na konsoli. Tylko nie może usuwać twojego konta z systemu. Zmień hasło, by się tam nie logował na nim i już.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z vip passem jest jak z kupowaniem na PSN na spółę, czyli VIP pass jest przypisany do konta, a konto jest aktywne na 2 konsolach

mały edit:

1.przynajmniej tak mi działało z passem do U3

2.można grać na swoim koncie byle by konto z aktywowanym passem było na konsoli

Edytowane przez Fuczak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj miałem tą niesamowitą przyjemność jechać w wyścigu ze zmienną pogodą...

Kwalifikacje na sucho, włączam wyścig, widzę że SZANSA na deszcz 100%, patrze w strategie jaką mi przygotowali, widzę że na slickach mnie chcą puścić, patrze z tego boksu - świeci słońce. No to sobie myślę ok to przecież tylko szansa na deszcz, więc pewnie zaraz zacznie padać, no to uruchomiłem wyścig i co? Oczywiście już było mokro, wszyscy na slickach(widocznie każdy ma takich bystrych inżynierów jak ja) i po pierwszym kółku wszyscy zmienili na przejściowe... Głupota.

Jadą tak wszyscy na tych przejściówkach, ten inżynier gada o tym deszczu ile będzie jeszcze padać itd, ale ani słowa o tym aby zjechać na zmianę na slicki. Dopiero zobaczyłem jak inni zjechali, więc też zmieniłem na slicki.

Za chwilę dostaje komunikat, że za 15 min znowu będzie lekki deszcz, no to myślę przedłużę sobie stint na slickach, że jak zacznie padać to wtedy tylko po przejściówki zjadę(a inni zjechali dodatkowo na zmianę opon zaplanowaną). I tak jak mówił po 15 min zaczęło lać, zrobiło się ciemno, a on zaczął gadać że za kilka minut przestanie padać i potem będzie słońce. I faktycznie przestało praktycznie padać, słońce wyszło, no to sobie myślę, że jednak niepotrzebnie przedłużałem stint i przejściówki się nie przydadzą, więc zjechałem i zmieniłem na slicki. Nie wiem, 3 okrążenia później, a cały czas świeciło już słońce i deszcz z ulewy tylko lekko kropił, nagle wszyscy zjechali po przejściówki, a tor stał się całkowicie nieprzyczepny... To jest jakieś chore, jak jest ulewa i jest ciemno to wszyscy na slickach jadą, a jak przestało praktycznie padać i słońce świeci, to nagle tor staje się super mokry. Kretynizm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nie mówiłem. Beznadziejnie to jest wykonane, jedyna metoda to jechać jako drugi i patrzeć co robi AI.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemka. Mam pytanie, gdyż mam dylemat. Wiem,że część z was ma pada, ale i cześć posiada kierownicę. Są różne, ale wpadły mi dwie do gustu. Tylko,że:

1. Kierownica G27, jest dosyć droga, ponad 1000zł. Ale ją usuwam, gdyż poprostu nie posiada ważnych przycisków ( Trójkat i L1 chyba ) do np. DRS i tego "Nitro". No chyba,że ma. Nie wiem, bo nie widziałem go jeszcze. ( O to właśnie proszę was, czy łatwo jest wam włączyć DRS, i jaki macie na to sposób. )

2. Kierownica Driving Force GT - ma przyciski jak trójkąt, natomiast nie wiem czy ma L1. Druga sprawa to podoba mi się,że ma strzałki,by zmienić sobie ustawienia hamulców itp. Jego cena to ok. 500zł.

Czy mogę was zapytać - posiadaczy jednej z dwóch kierownic, i opowiedzenie, która według was lepiej się sprawuje, i nie macie do nich zastrzeżeń.

Dzięki, Zeus.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja posiadam G27 i mogę powiedzieć że jeździ się w miare ok biorąc pod uwagę rozmieszczenie przycisków, a takie przyciski jak kółko, trójkąt, strzałk itp. masz na osobnym panelu na którym znajduje się dźwignia do zmiany biegów. Jeśli chodzi o DRS i KERS to do tych systemów odpowiadają kolejno DRS - po prawej stronie najwyżej umieszczony przycisk, KERS - po lewej tak samo najwyżej umieszczony przycisk (oczywiście mówie o kółku kierownicy) tak więc masz oba systemy pod ręką, faktem jest że ciężko się przełącza rodzaj mieszanki paliwa, czy chociażby hamulce bo trzeba odrywać ręke od kierownicy, w tej kwestii G27 jest gorsza od DFGT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam DFGT i tak jak Patricko napisał, ona ma wszystkie przyciski z pada. Domyślnie kers i drs są pod trójkątem i kółkiem, ale ja sobie zmieniłem je na L2 i R2(na zdjęciu od Patricko to te przyciski są odpowiednio nad krzyżakiem i nad przyciskami trójkąt, kwadrat itd - wciskane od góry), dzięki temu każdym kciukiem odpalam sobie w locie co mi potrzeba:)

R1 i L1 to są 'manetki' do zmiany biegów, co prawda szkoda że nie są to prawdziwe manetki, tylko przyciski, ale mają fajny twardy, krótki skok i wygodnie zmienia się biegi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam G25 - biegi standardowo pod łopatkami , dodatkowo na kierze są jeszcze 2 przyciski które służą jako KERS i DRS, reszta przycisków z pada jest na dodatkowym elemencie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra, dzięki za opinie na temat tych kierownic. Nie dość,że G27 jest droższe, to i gorsze w sensie dostępności guzików. Natomiast DFGT jest tańsze, i bardziej opłacalne i łatwiejsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje sie ze nie popracowali za bardzo z wydajnoscia na ps3.0 ile w probach czasowych jest plynnie to w wyscigach widac wyrazny spadek ponizej 30 klatek tak jak to bylo w f1 2010(w 11 nie gralem to nie wiem jak tam bylo).Ogolnie gra w miare sie prezentuje chociaz po kilku jazdach wroce pewnie do f1 2006 ktora daje wiecej frajdy z jazdy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wy też tak macie, że w co-opie zawsze macie w kwalifikacjach deszcz a w wyścigu sucha i na przemian ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pogoda mega pojebana , okrojone treningi też lipa bo nie można przetestować sobie ustawień na mokro/sucho , czyli np. treningi i kwali na mokro , a wyścig na sucho , i znajdź tu dobre ustawienia .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pogoda mega pojebana , okrojone treningi też lipa bo nie można przetestować sobie ustawień na mokro/sucho , czyli np. treningi i kwali na mokro , a wyścig na sucho , i znajdź tu dobre ustawienia .

http://community.cod...30#U94430Wynika z tego wynika że czekają nas jeszcze minimum DWA patche. Bądźmy dobrej nadziei. Póki co najbardziej boję się problemu z, jak to dobrze nazwać, może "lagami" ? Chodzi o błędne pozycjonowanie bolidów, tzn. jadę za kimś bardzo blisko, dohamowywuję na centymetry, ale widocznie bolidu nie dotykam, niestety gra twierdzi inaczej i bolid zostanie wypchnięty poza tor. Sytuacji doświadczyłem z obu stron, sharent potwierdzi. Pewnie już ktoś zauważył ten mega rażący błąd ... Ale jeszcze co najmniej dwa patche ! :biggrin:

Edytowane przez Tachograf

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do problemu jaki Tacho przedstawił niestety mogę potwierdzić, mówie niestety bo to będzie naprawdę duży problem i będzie powodem wielu sporów w ligach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko ciekawe kiedy będą te patche. Znając CM to śpieszyć się nie będą.

No jak to kiedy? W 2013 i 2014 :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś w końcu trochę pograłem i muszę przyznać, że jestem bardzo pozytywnie zaskoczony.

Jeździ się przyjemnie. Najważniejsza moim zdaniem jest płynność jazdy i dokładne wychodzenie z zakrętów. Bardzo łatwo popełnić błąd i to zaliczyłbym do plusów. Jazda jest zdecydowanie trudniejsza niż w poprzednich wersjach.

Póki co niczym mnie ta gra nie rozczarowała, dlatego już nie mogę doczekać się jutra, żeby znów pojeździć. :)

Pis joł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj... Na rozczarowania przyjdzie pora. Bo akurat pod tym względem ta gra nie ma się czego wstydzić.

No jeździ się trudniej bo w końcu bez asyst grasz :) A przynajmniej mam taką nadzieję.

Wysłane z mojego SGS2 przy pomocy TapaTalk 2.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko. Co oznaczają cyferki na ekranie wyboru opon. Np. 0,8 okr. a pod spodem 25 okr. Ta liczba najniżej oznacza ilość okrążeń jaką można przejechać na danej oponie ale co oznacza to 0,8?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Gra kompletnie mnie rozczarowała. Nie będę pisał dokładnie co i jak ale głównie chodzi o model jazdy i beznadziejne warunki podczas jazdy na mokrym/suchym. Nie wiadomo kiedy zjeżdżać na PIT po inne opony itd itd. o Wszystkim już pisaliście. Jak coś to gra jest do sprzedania na black market. Pozdrawiam cierpliwych do tej gry i powodzenia. Nie rozwalcie kierownicy;) Ja wracam do wersji 2011.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×