Skocz do zawartości
pack

Destiny

Rekomendowane odpowiedzi

Do posta Patricko dodam kilka rzeczy.

  • Mecz nie będzie składał się z 5 rund, tylko wygrywa drużyna, która jako pierwsza wygra 5 rund. Czyli maksymalnie może być 9 rund.
  • Jest tryb sudden death - jeżeli runda się przeciągnie i po 2 minutach nie będzie wygranej strony, na mapie w centrum pojawi się flaga, taka jak w Control. Wygrywa drużyna, która zajmie tę flagę.
  • Jeżeli sudden death dalej nie rozstrzygnie rundy, wygrywa drużyna, której jeden ze członków będzie znajdować się najbliżej flagi.
  • Matchmaking Trials of Osiris dobierze nam tylko przeciwników, nie członków naszej drużyny. Czyli trzeba mieć własny team. Wygląda na to, że będzie można też wejść samemu i grać 1v3, jak ktoś jest nienormalny.
  • Ogólnie Crucible ma dostać duży update. Można powiedzieć, że PvP będzie wyglądać tak, jak powinno od samego początku.
  • Podwójne marki za wygraną i porażkę (3 do 2 zmieni się na 6 do 4) i podwójne doświadczenie.
  • Ma być więcej lootu w Crucible, w tym lepszy loot dla osób z lepszym wynikiem w meczu. W wywiadzie designer powiedział, że "chce aby rzadziej zdarzało się, że pierwsze miejsce nie dostaje nic".
  • W Crucible będzie można dostać legendarny sprzęt.
  • Za ukończenie dziennej misji w Crucible (ta co pojawia się po lewej stronie w Directorze, tam gdzie Nightfall itp.) dostaniemy care package, który będzie zawierał Passage Coin do Trials of Osiris. Oprócz tego coiny będą leciały normalnie w Crucible i za Nightfall też będzie można dostać.

 

Mi się to wszystko bardzo podoba, Trials of Osiris również. Z Elimination z revivami to jest świetny pomysł, bo mecze będą trudne, ale będą szły szybko. Chyba udało im się zrobić prawdziwe end-game PvP. Tak jak już wielokrotne było wspomniane przez wiele osób, zmiany z HoW powinny być w grze od samego początku, a nie po 9 miesiącach, to prawda. Ale mimo to fajnie, że wszystko nabrało sensu.

Edytowane przez Siriondel

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli ponownie się sprawdza teoria że to co miało być od samego początku, Acti kazali im pociąć na kawałki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na wiele gier jest często hejt o te DLC i rzekome pocinanie, teorie spiskowe w zasadzie bez potwierdzenia, ale w przypadku Destiny oczami wyobraźni bardzo łatwo mi ujrzeć scenę, w której panowie w garniturach, co w życiu nie grali w nic, każą celowo nie umieszczać czegoś w podstawce, tylko dopiero z płatnym dodatkiem. Na poprzednim streamie Gothalion poruszył na chwilę temat wymian sprzętu pomiędzy graczami i ten lead designer co tam był powiedział, że to co w grze jest a czego nie ma zależy od "inwestorów". I wszystko jasne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby dało się przekazywać przedmioty to gra nie przetrwałaby dłużej jak dwa miesiące od premiery ;).

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to Trials of Osiris raczej nie będą zbyt popularne w dłuższej perspektywie. Ludzie się trochę pomęczą żeby zgarnąć sprzęt i oleją raczej. W końcu komu się chce popier****ć po jednej mapie przez 4 dni? Miejmy nadzieję, że Prison of Elders okaże się nieco ciekawsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, jakby wprowadzili handel między graczami to po chwili już by nie było po co grać. Każdy by miał taki sprzęt jak chcę bez konieczności raidowania czy wbijania rang w pvp. Taka opcją może miałaby sens gdyby był duży wybór itemów a'la Diablo, a nie trzy bronie i dwa pancerze na krzyż  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A i ponoć wraz z wyjściem HoW mapy do PvP z DB będą darmowe dla wszystkich i zostaną dodane do standardowych playlist. Mapy z HoW będą miały oczywiście swoje oddzielne playlisty żeby mogły się szybko znudzić. Nie kumam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak psuć grę to na całego ;)

Niech sobie robią co chca, ja się zawiodłem, juz drugiej szansy im nie daje.

Edytowane przez Nath_147

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobrze, że nie ma dużo dobrych gier na ps4... to i czas na Destiny się znajdzie. 

Jedynie dobre jest to, że Fatebringer powróci w wielkim stylu ;)

mubsi2.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Pisałem tutaj posta jakiś czas temu na temat kupna DLC, wspólnie udało się ustalić to, że muszę kupić DLC na koncie US, tyle że zrobiłem w ten sposób i DLC nie jest widziane z mojego konta US. Da się coś z tym zrobić czy 150 zł w błoto?

 

EDIT

 

Z ciekawości zrobiłem postać na koncie US i o dziwo tam też nie mam tego DLC.  :blink:

Edytowane przez Niemiec

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale jak? Masz grę z konta US i DLC kupiłeś na tym samym koncie US, tak?

W takim razie nie ma możliwości, żeby to nie działało. Na pewno to konto US jest Twoje, a nie jakiś martwiak znowu od januszy z allegro?

Co Ci wyskakuje jak chcesz dołączyć do Strike albo Raid, który jest z DLC? Jeśli wyskakuje opcja zakupu to spróbuj przejść wtedy do sklepu i zobacz co się stanie.

BTW.

Tak właśnie kończy się dziwne kupowanie. Zamiast kupić normalnie na swoim głównym koncie, albo płytę to niepotrzebne kombinacje, które na dłuższą metę nie są żadną oszczędnością.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już sobie poradziłem.

 

https://www.bungie.net/en/Help/Article/12181

 

Tu nie chodzi akurat o taniość tylko dostałem taką płytę po prostu, sam nie miałem pojęcia, że to płyta z regionu US. W każdym razie mieliście rację, wszystko działa tylko trzeba było odnowić licencję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szybki teaser przed dzisiejszym pokazem.

 

 

Zalatuje mi zgloryfikowanym strikiem, ale obym się mylił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi sie ze wlasnie tym to bedzie. Strike z  elementami z raidu. W sensie zrob cos zeby przejsc dalej, a nie tylko zabic wszystko.

Generalnie bardzo duzo ludzi wciaz narzeka na to ze nie ma 6 osob zeby zrobic raid, mysle ze to jest odpowiedz Bungie.

 

Ja bym sie cieszyl, jakby "PoE" bylo zwyklym Horde mode;ppp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w ekipie zawsze było za dużo ludzi do raidu i trzeba bylo kogos wypraszać :D o 20 sie stream zaczyna ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak o 20. 2 poprzednie były także o 20 więc nie powinno się różnić :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesteśmy świeżo po streamie Bungie z chyba najważniejszego wydarzenia w nowym dodatku, czyli "Prison of Elders", które ma być główną czynnością PVE i to właśnie z niej mamy mieć najlepszy sprzęt i bronie.

Przejdźmy zatem prosto do szczegółów, czyli tego co zostało nam przed chwilą pokazane:

- Instancja będzie "matchmade", czyli mówiąc krótko, można grać z randomami.
- Mamy do wyboru 4 Areny, każdą możemy zrobić raz w tygodniu, podobnie jak z Nightfallem.
- Wszystkie są do wyboru na mapie Reef.
- Areny zaczynają się od 28 levelu, aż do 35, która jest najtrudniejszym wyzwaniem.
- Arena zbudowana jest z mini-aren, czyli zaczynamy na środku i mamy wejścia do każdej mini-areny.
- Oczywiście każda mini-arena różni się poziomem trudności i modyfikatorami. Na streamie mieli wzmocniony damage z podstawowej broni, gdzie taki Vex czy Necrochasm robiły rzeźnię.
- Walka wygląda mniej więcej jak tryb hordy, czyli walczymi z falami przeciwników na zamkniętej arenie.
- Są również wyzwania na każdej mini-arenie, np. rozbroić miny w danym czasie (30 sekund). Zadania te nazywają się "Critical Objective". Całość wygląda podobnie jak w PVP, czyli wystarczy stać w okręgu przez kilka sekund. Innym zadaniem było zabicie przeciwnika nim dotrze do checkpointu (podobnie jak w Public Eventcie).
- Pojawi się nowość w postaci "giftów" (prezentów) na mapie, czyli wypasiona broń, którą może podnieść jedna osoba. Oczywiście broń ma ograniczoną amunicję, ale daje sporą przewagę. Na streamie była to rakietnica, która zamiatała wszystko w swoim zasięgu. Rakietnica ma również możliwość przyklejenia rakiety do przeciwnika i detenować ją kiedy chcemy.
- Gifty są losowe, czyli zawsze dostajemy coś innego. Za drugim razem na streamie otrzymali skrzynkę z Heavy Ammo.

Nic więcej nie pokazali, bo lamy nie dały rady ukończyć aktywności...
 

Screeny, które zrobiłem:

8QphdQLl.jpg
8f7rwXel.jpg
F2GVLQul.jpg
CYkkKwil.jpg
wtTmNY3l.jpg
9pCWdiJl.jpg
3lNMhd3l.jpg
na3AmiIl.jpg
Ts8elGtl.jpg
q3ZZlXpl.jpg
iN8nQ1Ul.jpg
aPdf08wl.jpg
X8tGraql.jpg
m7quI13l.jpg

 

PS.

Rym cym cym z dupy dym!

  • Like 4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Matchmaking tylko do 28 poziomu areny :)

 

Na YT są już filmiki z rewardami, dostaje się jakiś kupon do wymiany na armor u Vendora, gośc dostał jeszcze jakiegos Fusiona i Patience And TIme z poziomu 32 jak skończyli + jest niby coś czego nam nie może pokazać jakiś gift po ukończeniu. 

 

1. 

2. 

 

i Dev Diary 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"Fascynująca" gra DeeJa i innych, great steam by bungi.

szh7j9.jpg

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zacznę od tego, że stream był śmiesznie słaby. Nie chcę się rozpisywać na temat tego ćwoka Bromana, ale jego szczeniackie pianie koguta, przy którym chłop chyba posikał się w majtki, było żałosne. DeeJ trochę podratował, podobało mi się jego podejście, poważne ale z dowcipem. Poza tym padaka, że nie zobaczyliśmy wszystkiego co mogliśmy zobaczyć, bo do streamu podeszła ekipa zwyczajnie słabych graczy.

 

Samo PoE jest dla mnie bardzo średnie. Liczyłem na jakieś podlanie tego fabularnym sosem, ale jednak będzie czysta siepanka. Jeden losowy modyfikator plus dwa eventy na krzyż (VIP + Splinter Mines) nie dodają tutaj za wiele pola do różnorodności. Pokoje będzie można oblatywać z zawiązanymi oczami po dwóch obejściach. Takie rzeczy szybko się nudzą. Podobały mi się trzy elementy:

  • Pistolet
  • Działo
  • Agresja mobów podkręcona do tego stopnia, że wrogowie na Nightfallach wyglądają przy tym jak dzieci.

Konstrukcja wydaje się strasznie prosta. Teamworka to wymaga minimalnego. Kto po prostu umie dobrze grać w Destiny i nie dać się zabić, ten wygra. Ten kto jest słabszy w czysto ofensywnej roli i w raidach wyróżniał się np. świetną współpracą czy obroną, będzie miał tutaj ciężko.

 

Stream 3/10

Prison of Elders 6/10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troche gameplayu z nowego striku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×