Skocz do zawartości
pablos_83

Guardians Of Middle Earth

Rekomendowane odpowiedzi

Też mnie to zdziwiło

No właśnie przeszukałem całe forum i chyba nie było, ale jak dubel to usunę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A właśnie miałem zamiar kupić tą grę, dla mnie bardzo dobre wieści.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Od 2 stycznia ma być w plusie, będziesz miał z kim grać ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na 100% gram od 2 stycznia, trial już zassany, czekam tylko na te 6kb update :) grałem kiedyś w lola na kompie, z 2 lata temu, był max lvl sumonera, jak jest choć troszeczkę frajdy z gry, będę grał na 100%, dużo i dobrze ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem kompletnie zielony w temacie MOBA, pobrałem trial, zagrałem kilka starć z botami. Jak dla mnie jeden wielki chaos, kupa jednostek tłoczy się w "korytarzu", podchodzę, żeby zadać cios to ginę w kilka sekund zanim zdążę się wycofać. Ew wpadam, walę jakimś obszarowym zaklęciem i uciekam. I tak cały czas. Czekam, aż będzie w Plusie za darmo i pobiorę. Szukam kogoś z HSem, kto wytłumaczy mi jak w to grać, bo widzę, że gra ma potencjał, ale ja nie mam doświadczenia z grami tego typu i nie daję sobie rady. Są chętni ? Daavek ? Pogramy po 2gim stycznia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No t czekam na inv:) Gra daje radę jak narazie ranga 10-ta:). laguje mało a jeśli już to wywala delikwenta co zamula. Na blisko 50 gier tylko dwa dc. Tylko problem z ogarniętymi graczami istnieje, jak już ktoś dostaje kilka kili to rage quit i to niestety dosyć często się dzieje (mimo info o czasowym banie za quitowanie takowego nie ma, bądź przynajmniej ja nie zauważyłem).

Edytowane przez diazowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach