Skocz do zawartości
Patricko

F1 2013

Rekomendowane odpowiedzi

a to już tylko na priv jakbyś chciał :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie edycja cyfrowa. A jeśli nie, to poproszę info na PW bo jednak postanowiłem sprzedać F1 2012 (po jednym dniu, i nie że kiepska heca, ale po prostu chcę mieć bardziej na czasie składy i GP) i wziąć tegoroczną edycję, ale oczywiście nie za 170 zeta.

Co do kiery, to odradzam zawsze DFGT ze względu na plastikowe pedały, których osobiście nie mogłem nigdy wyczuć ani się do nich przyzwyczaić. Zabawa zaczyna się dopiero od G25 / G27 a pewnie jeszcze lepiej jest z Thrustmasterem (tym kozackim za 4 klocki).

Mały OT: sprzęgło w GT5 zostało kompletne zrąbane. Nie czuć w ogóle, że jeździmy ze sprzęgłem. W GT5 Prologue sytuacja była zupełnie inna. Tam czuło się sprzęgło a biegi zmieniało się szybciej i z dużo większa frajdą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie edycja cyfrowa. A jeśli nie, to poproszę info na PW bo jednak postanowiłem sprzedać F1 2012 (po jednym dniu, i nie że kiepska heca, ale po prostu chcę mieć bardziej na czasie składy i GP) i wziąć tegoroczną edycję, ale oczywiście nie za 170 zeta.

Co do kiery, to odradzam zawsze DFGT ze względu na plastikowe pedały, których osobiście nie mogłem nigdy wyczuć ani się do nich przyzwyczaić. Zabawa zaczyna się dopiero od G25 / G27 a pewnie jeszcze lepiej jest z Thrustmasterem (tym kozackim za 4 klocki).

Mały OT: sprzęgło w GT5 zostało kompletne zrąbane. Nie czuć w ogóle, że jeździmy ze sprzęgłem. W GT5 Prologue sytuacja była zupełnie inna. Tam czuło się sprzęgło a biegi zmieniało się szybciej i z dużo większa frajdą.

 

Co do DFGT nie zgodzę się, jeździłem kilka sezonów w małej lidze własnie na tej kierze i nie miałem żadnych problemów, jedyne co mnie denerwowało i czym np taka G27 bije na głowę DFGT to fakt że DFGT chodzi jak brzeszczot :p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na DGFT kolega nasz uzyskał 5 albo 6 miejsce w świecie na czasówkach tak że kiera na pewno nie jest zła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To, że uzyskał wysokie miejsce, nie znaczy że kiera jest dobra. Pewien Japończyk wbił się do top 10 w GT academy, grając analogiem (chyba jasnym jest, że w GTA konkurencja była większa niż w F1).

Nie mówię jednak,że DFGT to zły wybór, tylko to, że różnica między plastikowymi pedałami a tymi z G, to dzień do nocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak i cena. To że tobie nie szło na DFGT nie umniejsza faktu, że ta kiera to bdb wybór w swojej cenie.

Edytowane przez mataman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

szczerze mowiac mialem g25 i dfgt , scigalem sie w lidze rothmans club racing to  byly czasy pc gra r factora mod 1991 wiec jeszcze skrzynia w ukladzie h , zabawa na g25 byla przednia na manualu bez asyst , ale to byly bolidy ze skrzynia w ukladzie H.... obecne bolidy tego nie maja wiec po co pchac tyle kasy w kiere , ktorej na dobra sprawe nie wykorzystamy w 100% ..na ps3 tez sie scigalem w lidze na f1 2011 i mialem dfgt w zupelnosci wystarcza , uwazam ze jest dobra kiera za rosadna cene , wszystkie przyciski pod reka , nie trzeba odrywac reki z kierownicy (przypadek g25/27) , pedaly tez daja rade .. wiec niema co narzekac ,...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdania są jak dupy, czyli podzielone (w kwestii kierownicy).

Tymczasem takie pytanie : są 3 wersje gry. Jedna zwykła, druga classic edition i trzecia z napisem including classic. Czym one się różnią? Tzn wiem ze zwykła to zwykła, ale te dwie classic.

I czy kolega podzieli się w końcu informacją nt możliwości zakupienia gry za te tam 70 czy 80pln czy to jakaś ściema albo wałek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się,ze są dwie wersje gry...

ta standard własnie z classic include i na nią się nabrałem,

a potem się okazało,ze ma zawarte tylko tory i auta z 1980r.

zaś pełna classic edition,ma dodatkowo rok 1990,bolidy i dodatkowe tory.

póki co mając pełną wersje i chcąc zagrać online na starych torach rok1980,

to nie połączysz się z tym kto ma grę standardowa z rokiem 1980...

taki kwiatek. pokój musi zakładać osoba z wersja standard,nie odwrotnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale pewnie te zawartosc mozna kupic w PSS. Pozniej sprawdze co sie bardziej oplaca, ale chyba wole kupic od razu pelna wersje ze wszystkim. Przyznam, ze troche sie podpalilem po pierwszej jezdzie na kierze w F2012, choc model jazdy zupelnie inny niz w GT5 - ale to pewnie kwestia ustawien.

Co do kwestii grania miedzy osobami z roznymi wersjami, to mam nadzieje, ze wyjdzie jakis patch.

identyczna sytuacja byla w Street Fighter, gdzie tez byly 2 wersje (standardowa i bogatsza) z tym, ze tam problemu nie bylo kto i jak zaklada pokoj. Po prostu jak gralo dwoch ze soba z roznymi wersjami, to ten z bogatsza, mial okrojona do standardowej.

Ponawiam tez pytanie: gdzie najtaniej wyhaczyc F 13 calssic?

Czy jesli kupie poza Polska (EU), to i tak bedzie poslki dubbing?

Edytowane przez Klaxxon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , mam pytanko odnośnie f12013 , chodzi o setupy , grałem sobie na spa w ramach zapoznania się z grą , chciałem znaleźć jakiś dobry set na yt , na tą trasę ,znalazłem set na spa od goscia ROBYF1ITA , jego czas bodajże to 1:44.272, wszystko by było ok , ale chcąc ustawić skrzynię biegów , u niego np na drugim biegu max to 195km/h , a u mnie max 192 i na innych biegach też miał chyba o jedno oczko więcej , czy ktoś mógłby mnie oświecić? , może to wersja na xboxa , sam nie wiem , ja mam wersję classic edition. pl. na ps3, może włoska wersja różni się od polskiej , czy ktoś wie coś na temat tych różnic? , dzięki z góry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest maksymalnie do ustawienia 192 km/h i u ROBYF1ITA na filmiku tez tyle jest, chyba że to nie ten sam filmik który ja widzialem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie jest maksymalnie do ustawienia 192 km/h i u ROBYF1ITA na filmiku tez tyle jest, chyba że to nie ten sam filmik który ja widzialem

właśnie są dwa filmiki jeden z czasem 1:44, 280 , i drugi z czasem 1:44, 272 to na tym drugim własnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśnie są dwa filmiki jeden z czasem 1:44, 280 , i drugi z czasem 1:44, 272 to na tym drugim własnie

Rzeczywiście, masz rację, czyżby to była wersja pc i sobie "zmodyfikował" grę? Z resztą z kolejnymi biegami jest to samo, ma dłuższą skalę...

 

Mam tez pytanie. Posiada ktoś kierownicę Thrustmaster F1 lub ją testował, prosiłbym o podzielenie się wrażeniami.

Chodzi mi o ten sprzęt który widać na załączonym obrazku

z11450508Q,Thrustmaster-Ferrari-F1-Integ

Edytowane przez d.naj

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co lepiej nie wspominać o tym temacie na forum :P 

 

Konto można przypisać do dwóch konsol także nie pokombinujesz. 

 

280 zł dać za F1 2013... mózg rozj... 50 zł to jest dopiero dobra cena (oczywiście w pakiecie ze wszystkim).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej

Jeśli to do mnie, to możesz jaśniej? Bo nie kapuje czemu nie wspominać i o co chodzi z tym przypisaniem dwóch konsol...

Co do ceny to mała nie jest, ale najnowsza odsłona jest warta tych pieniędzy jeśli ktoś jest fanem F1. Przerabiałem wszystkie F1 od 2010. Jak dla mnie to fizyka jazdy w F1 2010 jest najbardziej zbliżona do realnego prowadzenia auta, podobnie jak Gran Turismo, potem długo nic do teraz. Fizyka jazdy w F1 2013 jest sporo inna od 2010, ale jest też ten miód, czuć auto, bolid nie wariuje, słucha się kierowcy i stawia mocne wyzwanie co do techniki prowadzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do ceny to mała nie jest, ale najnowsza odsłona jest warta tych pieniędzy jeśli ktoś jest fanem F1.

Jack-Nicholson-lol-eccbc87e4b5ce2fe28308

 

Nie, no proszę Cię, za GTA V to może jeszcze, ale nie za grę od CM ...

 

//EDIT:

 

Ten Thrustmaster to chyba nie do F1 2013, bo jeśli tak to dobry żart :P

tumblr_mepxixTEJc1rnvwt1.gif

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kryman, Kowi

Radze wam pograć trochę w najnowszą odsłonę, zanim zaczniecie wyrokować jaki to nie jest crap, i jakie to CM nie jest złe i leniwe.

Dzięki zmienionemu handling'owi gra się zupełnie inaczej, lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie glownie online by interesowalo, jak zwykle pieprzone problemy po premierze rozwiazywane w czasie zycia 4 pokolen.

Troche pojezdzilem i nie zaprzecze ze postep jest jezeli chodzi o prowadzenie, tylko w ogolnym rozrachunku mamy dalej na dzien dzisiejszy gre kosztujaca te 2 stowy w ktorej jakakolwiek rywalizacja online nie ma sensu.

Nie bede kolejny rok placil za gowno ktore nie jest gotowe na premiere i trzeba czekac miliard lat zeby patch wyszedl bo szanowne CM nie jest w stanie zrobic czegos dobrze, ewentualnie poniesc konsekwencji finansowych w postaci wydawania patchy na konsole na bierzaco.

Nie oszukujmy sie poziom gier od CM zjechal na leb ma szyje a ceny pozostaja dalej standardowe...

Mnie offline nie interesuje prawie wcale, duzo wieksza mam ucieche z rywalizacji online i strasznie bym chcial dostac gre o tematyce F1 w ktora moglbym ze swietym spokojem i przyjemnoscia pograc z towarzystwem tutaj z forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok KOWI, ale jeśli mówisz gówno to wymień jakie błędy wg Ciebie ma 2013, bo ja podtrzymuje zdanie, że 2013 jest najlepsza ze wszystkich do tej pory wydanych od CM. Ja nie polemizuję, ja jak na razie nie widzę większych baboli...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj jeszcze raz co napisalem odnosnie online. Mowie offline mnie nie interesuje, a miesiac poslizgu w patchu tylko dlatego ze cm oszczedza zakrawa o kpine.

Gry nie mam na ps3 wiec i nie jestem w stanie sprawdzic wszystkiego co i jak jest w tej wersji. W poprzednich tez nie wszystko wychodzilo odrazu.

Dalej uwazam 10 za najbardziej dopracowana tuz po wydaniu, a 4 gry z rzedu nie mam zamiaru kupowac tylko i wylacznie biorac pod uwage to co zobaczylem jak narazie.

Dla mnie gra nie warta takich pieniedzy jakie sobie krzycza.

Wole nie kupic i zaoszczedzic sobie nerwow po poprzedniej edycji. Zjedzie cena do 50-60 zl wtedy moze kupie, jak nie bedze mial w co gierczyc( w co watpie bo kupka wsrydu urosla do rozmiarow palacu kultury :P)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nierówne bolidy online są wystarczającym powodem deklasującym tą część.

Słabe Ferrari i ultra szybki Lotus? Only from CM.

Poza tym w tej grze poza handlingiem nie zmienia się nic...kary do dupy, safety car pewnie nadal działa w kratkę, niewidzialne ściany pewnie nadal gdzieś tam są, setupy podobno dalej zwalone i ustawianie na pałę działa jak zawsze, jestem ciekaw jak z rozmowami, bo w 2012 to praktycznie było to niemożliwe.

F1 to królowa i gra też taka powinna być. Nie będę chwalił chłamu tylko dlatego, że polepszyli jedną rzecz, a całą resztę zostawili bez zmian.

Niech CM oddaje licencję kumatemu producentowi, bo te kretyny nic dobrego z tej licencji nie wycisną już.

O tych klasykach to gadali już od czasu 2010, ale zorientowali się, że generacja się kończy, to wcisnęli to na siłę.

Senny nie dali bo Polyphony się dogadało w tej sprawie i chwała im za to. Ile bym dał, żeby mieli też pełną licencję na F1.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok, dla mnie w każdej ścigałce chodzi o realizm prowadzenia auta. 2010 idealnie to oddaje mimo wielu bugów. Co prawda nie prowadziłem bolidu F1 w realu, ale kocham szybką jazdę, a F1 daje mi tę radość i wolność gdy ciśniesz 300 km/h. Licencje,kierowcy... dla mnie najważniejsza jest fizyka jazdy i frajda z gry, reszta to są niuanse.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×