energy910 14 Napisano 19 Luty 2012 Kierownica już u mnie ;) Jakieś porady dla początkującego ? W grze mam jakieś 50% (dwie ostatnie klasy wyścigów, połowa licencje i wszystkie specjalnie do zaliczenia). Gdzie najłatwiej wyrobie sobie skilla ? :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 19 Luty 2012 Jak dostałem kierownicę od razu zabrałem się za licencje. Po ozłoceniu wszystkiego skill znacznie się poprawił. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kryman 2016 Napisano 19 Luty 2012 energy910 ja radzę Ci poćwiczyć najpierw na słabszych samochodach z napędem FF w trybie treningu. Na początku z kierownicą jest dość ciężko z racji przyzwyczajenia do pada, ale z czasem się przyzwyczaisz. Tor do ćwiczeń? Tutaj już według własnego uznania, ja preferuję tor: Laguna Seca, albo Nurburgring Nordschelife. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TPS 3 Napisano 20 Luty 2012 (edytowane) Mam pytanie do posiadaczy DFGT, którzy przesiedli się na droższe/lepsze kółka (np G27) - Czy zmiana kiery miała jakikolwiek wpływ na polepszenie czasów? Mówię o ułamkach sekund, choć może to wydawać się śmieszne. Wedle tego opisu, G27 jest szybsza niż DFGT. DFGT vs L G 27 Mój sposób jazdy na DFGT to lewa hamulec - prawa gaz, palce na paddle shiftersach. Gałki nie dotykam, o ile nie muszę czegoś zrobić na ręcznym ;-) Z tego co czytam, lepsze czasy uzyskam przy używaniu sprzęgła i korzystaniu z H-shiftera. Czyli będę musiał zmienić styl jazdy, żeby poprawić wyniki. Tom Edytowane 20 Luty 2012 przez TPS Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 20 Luty 2012 Miałem okazje grać na obu kółkach. W domu posiadam DFGT jednak u kumpla siedziałem przy G27. Co do czasów Ci nie powiem czy była różnica, jednak jeśli teraz miałbym wybierać dołożyłbym te 400zł i kupił od razu G27. Grając na G27 czułem się jakbym miał prawdziwie profesjonalny sprzęt w dłoniach, a nie zabawkę dla dzieci. Jednak mimo wszystko DFGT uważam za świetny sprzęt i w zupełności mi starcza. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TPS 3 Napisano 20 Luty 2012 Miałem okazje grać na obu kółkach. W domu posiadam DFGT jednak u kumpla siedziałem przy G27. Co do czasów Ci nie powiem czy była różnica, jednak jeśli teraz miałbym wybierać dołożyłbym te 400zł i kupił od razu G27. Grając na G27 czułem się jakbym miał prawdziwie profesjonalny sprzęt w dłoniach, a nie zabawkę dla dzieci. Jednak mimo wszystko DFGT uważam za świetny sprzęt i w zupełności mi starcza. Ja na swojej DFGT nie mogę/nie umiem/nie potrafię wykręcić nic lepszego. Czuję ograniczenie, być może w sobie, być może w kierownicy. Niemniej jednak z tego co czytam, DFGT, pomimo swojej rewelacyjnej jakości do ceny nie nadaje się do hardcorowego wykręcania czasówek, zwłaszcza w GT5. Tom Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Xus 0 Napisano 20 Luty 2012 moze i ja dorzuce swoje 2 grosze. Mam g27 jak jezdze gdzies gdzie ulamaki sek maja znaczenie bo uzywam pad shifterow bo nie ma opcji zebym szybciej zmienil bieg na galce. Chodzi mi tu glownie o auta typu redbull co biegi zmienia sie dosc szybko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
racer 128 Napisano 21 Luty 2012 (edytowane) Ja na swojej DFGT nie mogę/nie umiem/nie potrafię wykręcić nic lepszego. Czuję ograniczenie, być może w sobie, być może w kierownicy. Niemniej jednak z tego co czytam, DFGT, pomimo swojej rewelacyjnej jakości do ceny nie nadaje się do hardcorowego wykręcania czasówek, zwłaszcza w GT5. Tom To wyłącznie (jak sam napisałeś) twoje subiektywne odczucia, znam wielu hardcorowych graczy, chociażby na tym forum, co z powodzeniem używają DFGT, lub TM F430 FFB, lub nawet padów.... i zajmują widoczne miejsca w światowych eventach sieciowych na tzw. sezonówkach w GT5... Nie kierownica czyni mistrza.. Jeśli ktoś jest kierowcą niedzielnym, to jeśli kupi drogą kierownicę, dalej będzie kierowcą niedzielnym... tylko z drogą kierownicą.... :) za którą bezsensownie przepłacił.... Edytowane 21 Luty 2012 przez racer 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ssedgee 0 Napisano 21 Luty 2012 Mam akurat na sprzedaż DFGT za 330zł z wliczoną wysyłką. Kupiona w grudniu. Jedyny problem to brak oryginalnego zasilacza w zamian uniwersalny zasilacz, który bezproblemowo działa z kierą. Zainteresowanych odsyłam na Black Market lub PW:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bagilks 20 Napisano 21 Luty 2012 Mam akurat na sprzedaż DFGT za 330zł z wliczoną wysyłką. Ja kupiłem DFGT za 215 zł i jest bardzo dobra :thumbsup: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrad330 0 Napisano 21 Luty 2012 WITAM MAM PROBLEM zastanawiam się nad kupnem kierownicy do pc i ps3 (szegolnie gt5) cena do 500 zł zastanawiam się nad dwoma: -logitech driving force gt -thrustmaster rgt clutch jezeli chodzi o logitecha to plus że działa w gt5 a drobny minus to ze nie ma sprzęgła a co do thurstmastera to plus że ma sprzęgło ale czy działa w gt5?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TPS 3 Napisano 21 Luty 2012 To wyłącznie (jak sam napisałeś) twoje subiektywne odczucia, znam wielu hardcorowych graczy, chociażby na tym forum, co z powodzeniem używają DFGT, lub TM F430 FFB, lub nawet padów.... i zajmują widoczne miejsca w światowych eventach sieciowych na tzw. sezonówkach w GT5... Nie kierownica czyni mistrza.. Jeśli ktoś jest kierowcą niedzielnym, to jeśli kupi drogą kierownicę, dalej będzie kierowcą niedzielnym... tylko z drogą kierownicą.... :) za którą bezsensownie przepłacił.... Czy aby tak jest, że wszystko leży tylko w naszych rękach? Sam wiesz, że odpowiednie opony w aucie polepszają przyczepność. Tak samo może być z kierownicą, ktora może lepiej przenosić ruchy rąk i nóg. Tom Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shemaforash 881 Napisano 22 Luty 2012 (edytowane) WITAM MAM PROBLEM zastanawiam się nad kupnem kierownicy do pc i ps3 (szegolnie gt5) cena do 500 zł zastanawiam się nad dwoma: -logitech driving force gt -thrustmaster rgt clutch jezeli chodzi o logitecha to plus że działa w gt5 a drobny minus to ze nie ma sprzęgła a co do thurstmastera to plus że ma sprzęgło ale czy działa w gt5?? Zobacz ten wątek: http://www.gtplanet....ad.php?t=149952 Nie działała na początku, ale jakiś koleś napisał 4 stycznia, że działa. Szkoda, że nie podał szczegółów w jakim zakresie. Ja bym jednak nie ryzykował, bo z kolejnym patchem może to się zmienić. Osobiście brałbym DFGT (to naprawdę dobry sprzęt za tą cenę) lub dozbierał do G27. Edytowane 22 Luty 2012 przez shemaforash Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojtek_L 1 Napisano 22 Luty 2012 (edytowane) WITAM MAM PROBLEM zastanawiam się nad kupnem kierownicy do pc i ps3 (szegolnie gt5) cena do 500 zł zastanawiam się nad dwoma: -logitech driving force gt -thrustmaster rgt clutch jezeli chodzi o logitecha to plus że działa w gt5 a drobny minus to ze nie ma sprzęgła a co do thurstmastera to plus że ma sprzęgło ale czy działa w gt5?? thrustmaster działa bez problemu bawiłem sie u znajomego minus brak 900 stopni DFGT kupilem mam od poczatku lutego jestem mega zadowolony i spelnia w 100% moje oczekiwania tak naprawde zastanawialem sie nad kierownica fanatec za niespelna 100 euro ale wyrwalem nowke dfgt ze sklepu od kumpla za dobra kase wiec kupilem mozesz zainteresowac sie kierownica fanateca ma 900 stopni (ale masz mozliwosc zmiany zakresu), skrzynie H i sprzeglo a w 500 zl masz szanse zmiescic sie z przesylka bo w polsce niestety jej nie kupisz Pozdrawiam Edytowane 22 Luty 2012 przez Wojtek_L Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TPS 3 Napisano 22 Luty 2012 Różnice są minimalne ;-), więc po co przepłacać?Tom Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
konrad330 0 Napisano 22 Luty 2012 którą kierownice wybrac -thurstmaster rgt clutch -logitech driving force gt plus thurstmastera to to ze ma sprzegło a nie wiem do konca czy działa w gt5 plus logitecha to ze działą w gt5 a minus ze brakuje sprzęgła Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
medmaxx 70 Napisano 22 Luty 2012 z tych dwóch wybrałbym fanatec 911 carrera to taka hybryda tych dwóch kierownic, ma i H shiftera, czyli i sprzęgło, oraz jest wspierana przez GT5 (na fanateca stronce znajdziesz taką informację }. Ja mam tą kierownicę, więc jak życzysz sobie więcej info to cośtam skrobnę ;) przy kursie euro 4.41 (obecnie poniżej 4.20) zapłaciłem za nią razem z przesyłką lekko ponad 500 zł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomluc 9 Napisano 25 Luty 2012 Witam, kupiłem niedawno GT5, mam kierownicę DFGT i mam pewien problem. Otóż przy dużych prędkościach kierownica strasznie mi lata to w lewo to w prawo. Ciężko ją utrzymać w rękach. Nikt mi nie powie, że prawdziwe auto tak się zachowuje. I tu moje pytanie/prośba. Jak najlepiej ustawić kierownicę żeby gra była jak najbardziej realistyczna. Dodam, że ten problem występuje tylko w GT5, F1 2011 chodzi ładnie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bagilks 20 Napisano 25 Luty 2012 Zmniejsz FF w ustawieniach z 10 na 5 i powinno być lepiej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomluc 9 Napisano 25 Luty 2012 no właśnie ma ustawione na 4 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kryman 2016 Napisano 25 Luty 2012 (edytowane) Zgaduję, że kierownica lata przy Vettelu? Jak jedziesz ponad 400 na godzinę to normalne. Jak powiedział mi jeden z użytkowników forum: Trzeba trzymać mocno kierownicę, a nie jak picza Edytowane 25 Luty 2012 przez Kryman Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomluc 9 Napisano 25 Luty 2012 Właśnie ona lata też przy normalnych autach koło 25-300 km/h tak, że jak ją puszczę to auto jedzie slalomem aż w końcu wpada w poślizg. Dziwni mnie to trochę bo tak jak pisałem wcześniej w F1 tego nie ma. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kryman 2016 Napisano 25 Luty 2012 (edytowane) Tego się nie da naprawić. Tak już po prostu jest :) //EDIT: Tylko po co Ty ją masz puszczać przy takich prędkościach? Edytowane 25 Luty 2012 przez Kryman Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomluc 9 Napisano 25 Luty 2012 Teraz jechałem Clio sportem i przy 170 już zaczęła latać. Nie jest to jakoś mega uciążliwe tylko mnie trochę dziwi czym to jest spowodowane bo na pewno prawdziwe auto się tak nie zachowuje. i dlaczego w innych grach tego nie ma skoro a kierownica jest dedykowane GT5. To jest błąd gry czy taka jest ta kierownica po prostu ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kryman 2016 Napisano 25 Luty 2012 (edytowane) Takie zachowanie powoduje to, że kierownica próbuje kalibrować swoje położenie. Zresztą zobacz filmik od 13:28: http://www.youtube.com/watch?v=lGf-dIaCpsE Edytowane 25 Luty 2012 przez Kryman Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach