SephiroT 5981 Napisano 4 Lipiec 2014 Nie ma. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Reku 65 Napisano 4 Lipiec 2014 Nie wiem czy dobry dział wybrałem, ale spróbuje. Co mam zrobić jeżeli grywałem w Fianl Fantasy XIV na PS4, konto chwilowo zawieszone, do gry sie loguje ID i PW z gry - inne niż PSN. Robie nowe konto PSN, jeszcze raz wpisuje kod promocyjny z ps3 na ps4, chwyta wszystko dla pewnosci jeszcze raz pobieram, ale ciagle mnie pyta o ten kod promocyjny - dodam, ze oba konta mam na 1 konsoli, da sie coś zrobić abym mógł z innego PSN zagrać? Czy muszę kupić gre poraz 10, na kazde konto inne? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 4 Lipiec 2014 (edytowane) Chyba nie do końca zrozumiałem. Próbujesz się logować na innym sprzęcie ale na tym samym koncie Square Enix? Z tego co się orientuję to licencja/subskrypcja jest przypisana do konta Square Enix a nie do konsoli więc jeżeli próbujesz na 1 licencji grać z kilku kont to za bardzo próbujesz przycebulić :D Edytowane 4 Lipiec 2014 przez SephiroT Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Reku 65 Napisano 4 Lipiec 2014 Na 1 konosli gram, gdzie mam 2 konta, wrobili mnie i mam zablokowane przez tydzien. Tak sobie myśle po prostu bo np mogę grać w CoD'a na innym koncie, gdzie licencja jest na podstawowym zawieszonym. To zdawało mi się ze nie bedzie problem z Fianl gdzie i tak loguje sie kontem square. I tak mimo wszystko dziekuje bogu i sie ciesze, ze nie dostalem takiego prezentu na czas trwania bety Destiny ; D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 4 Lipiec 2014 OK, już łapię. Na Square Enix chyba robiłeś powiązanie PSN ID i Square Enix ID? Już nie pamiętam bo bawiłem się tylko w wersję beta, ale konta nie są przypadkiem powiązane? Tak z ciekawości, jak się dorobiłeś zablokowania konta na tydzień? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Reku 65 Napisano 4 Lipiec 2014 Cisnołem się z kumplem 4fun, podpiepszył mnie do supportu -_- Tam na stronie coś patrzałem czyli bardziej szukać powiazan PSN z Square i tam najwyżej zmienić, dobra dzięki za rade : D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 4 Lipiec 2014 Cisnołem się z kumplem 4fun, podpiepszył mnie do supportu -_- To fajne masz zajęcia, a jeszcze lepszych kumpli ^_^ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Reku 65 Napisano 4 Lipiec 2014 Nom, friend-zone poziom veteran.. Widzę, że musze teraz siedzieć tydzień bez grania.. hmm, może maturę zdam albo znajdę prace xP Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rambo8 362 Napisano 5 Lipiec 2014 A ja sie spytam na szybko o przedluzenie Plusa. Konczy mi sie za 2tyg i chce przedluzyc na nast 3m. Ale w PsStore nie moge. Wszystkie opcje widnieja jako "zakupione". Mam kase na koncie a nie chce zeby z automatu mi przedluzylo o miech jak poprzednio Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 5 Lipiec 2014 Zdrapka? http://www.fabrykakluczy.pl/gra/playstation-network-27/90-dni-plus-playstation-network-plus-card-psn-153.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rambo8 362 Napisano 5 Lipiec 2014 Zdrapka? http://www.fabrykakluczy.pl/gra/playstation-network-27/90-dni-plus-playstation-network-plus-card-psn-153.html No tak to nie problem ale akurat mam 60zl w PSN i chce wykorzystac na 3m. Dziwne... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 5 Lipiec 2014 Chcesz to kupić z poziomu konsoli, czy poprzez stronę WWW? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rambo8 362 Napisano 5 Lipiec 2014 Przez www sprawdzalem. Z poziomu konsoli pewnie to samo - chociaz nie sprawdzalem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 5 Lipiec 2014 Sprawdź więc z poziomu konsoli... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rambo8 362 Napisano 6 Lipiec 2014 Faktycznie z konsoli jest mozliwosc. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
energy910 14 Napisano 8 Lipiec 2014 Panowie, jeżeli mam swoje konto jako podstawowe i śmigają gierki konkret, to jakbym zdezaktywował je z poziomu WWW to kumpel będzie mógł na takiej samej zasadzie śmigać co nie ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 8 Lipiec 2014 Panowie, jeżeli mam swoje konto jako podstawowe i śmigają gierki konkret, to jakbym zdezaktywował je z poziomu WWW to kumpel będzie mógł na takiej samej zasadzie śmigać co nie ? Przeczytaj uważnie pierwszy post. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
energy910 14 Napisano 9 Lipiec 2014 Nie ma tam jednoznacznej odpowiedzi na moje pytanie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 9 Lipiec 2014 To napisze jeszcze raz, "wyraźniej". Twoje konto nie musi być podstawowe dla twojej konsoli. Wystarczy że je dezaktywujesz (nie myl z usuwaniem konta), kolega ustawi je jako podstawowe a ty go u siebie nie aktywujesz ponownie. W takim układzie Ty grasz na swoim a kolega na swoim (w twoje gry). Reset przez stronę możesz zrobić raz na pół roku. Jeżeli nie dezaktywowałeś u siebie konsoli to wtedy "kto pierwszy ten lepszy" zaklepuje slota. Czy ty czy kolega, nie ważne. Jeżeli nie chodziło o to, to napisz jaśniej o co ci chodzi bo albo jesteś idiotą i nie umiesz czytać ze zrumienieniem albo próbujesz zrobić przekręt z "umarlakiem" za którego możesz wyrwać bana na konto PSN. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GreenMan!!! 1 Napisano 9 Lipiec 2014 Witam, Mam taka sytuację: kupiłem kod do ps+ na 3 miesiące i po wpisaniu kodu wyskakuje mi błąd (moge później sprawdzić jaki dokładnie). Dodatkowo zauważyłem, że moje konto w jest zarejestrowane na UK, a nie na Polskę - nie mam pojęcia jak to się stało. Czy istnieje taka możliwość, że kod do ps+ mi nie wchodzi bo konto jest zarejestrowane na UK? Dodam, ze pierwszy raz próbuję doładować ps+, ale kod był kupiony ze sprawdzonego źródła. I drugie pytanie, chciałem samodzielnie zmienić kraj na Polskę (poprzez WWW), ale jest ustawione na sztywno UK - istnieje możliwośc zmiany bez kontaktu z supportem? Pozdrawiam, Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 9 Lipiec 2014 1> Kod jest przypisany do danego kraju. W tym wypadku do Polski. 2> Konto jest na UK i nie dasz rady zmienić kraju 3> Albo odsprzedaj komuś kod albo załóż drugie konto PL i ustaw je jako podstawowe - gry z niego będą dostępne na twoim normalnym koncie UK. Na Twoim miejscu bym od razu zmienił konto bo jak będziesz chciał coś kupić to na koncie UK będziesz miał ceny w funtach które są zazwyczaj droższe od polskich. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GreenMan!!! 1 Napisano 9 Lipiec 2014 dzięki za szybką odpowiedź. Da się tak usunąć konto by odblokować maila na jaki został założony? Tego maila podałem na stronie Bungie by otrzymać dostęp do Bety i nie wiem czy usunięcie całkowicie konta nie będzie miało jakiś negatywnych skutków w tym aspekcie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 9 Lipiec 2014 Na pewno da sie z kontem US. Na koncie PL się nie da. Zaraz sprawdzę jak jest z kontem UK. Zamów na Amazonie kolejny pre-order jak coś i go anuluj po otrzymaniu kodu :P ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GreenMan!!! 1 Napisano 9 Lipiec 2014 tak zdobyłem pierwszy kod do bety :p znowu będe musiał ich naciągnąć Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 9 Lipiec 2014 Nie pamiętam hasła do mojego konta UK, ale z poziomu konsoli jest opcja zmiany adresu email. Sprawdź czy dasz radę: Ustawienia > PSN > Informacje o koncie > zmiana adresu email. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach