tm-tz 37 Napisano 8 Marzec 2018 Nie do końca wiem gdzie pisać ale spotkałem się z takim problemem, że raprotowanie upierdliwego gracza w PSN (wysyłał mi wiadomości o wydźwięku obraźliwym/trollującym) nie zwracało przez 3 dni informacji o tym, że raport poszedł do SEN. W międzyczasie gość znowu zaczął zaczepki i wysłałem kolejne raproty, łącznie z poprzednimi poszło ich 6. Wczoraj wieczorem i dziś rano dostałem 12 wiadomości od SEN .: 6 z nich dotyczyło potwierdzenia złożenia skargi 6 z nich dotyczyło podjętych działań. Z tych 6 działań.: 3 wiadomości (raportowałem te same) dotyczyły tego, że rzekomo zachowania nie naruszają zasad SEN 3 wiadomości (dotyczące tych samych raportowanych wiadomości) zwróciły informację o naruszeniach zasad SEN Teraz pytanie brzmi tak - raz już w takiej sytuacji dostałem blokadę za rzekome nadużycie funkcji raportowania, tutaj 3 krotnie otrzymałem informacje, że raportowanie było nadużyciem oraz trzykrotnie to samo raportowane zachowanie okazało się niezgodne z regulaminem SEN (wtf) - czy w razie ewentualnej blokady orientuje sie ktoś, gdzie można to zgłosić i domagać się wyjaśnień jakim cudem te same wiadomości skutkują dwoma różnymi werdyktami i odwoływać od kary? Bo serio czuję, że pozbawią mnie konta na 14 dni. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 8 Marzec 2018 Nie do końca wiem gdzie pisać ale spotkałem się z takim problemem, że raprotowanie upierdliwego gracza w PSN (wysyłał mi wiadomości o wydźwięku obraźliwym/trollującym) nie zwracało przez 3 dni informacji o tym, że raport poszedł do SEN. W międzyczasie gość znowu zaczął zaczepki i wysłałem kolejne raproty, łącznie z poprzednimi poszło ich 6. Wczoraj wieczorem i dziś rano dostałem 12 wiadomości od SEN .: 6 z nich dotyczyło potwierdzenia złożenia skargi 6 z nich dotyczyło podjętych działań. Z tych 6 działań.: 3 wiadomości (raportowałem te same) dotyczyły tego, że rzekomo zachowania nie naruszają zasad SEN 3 wiadomości (dotyczące tych samych raportowanych wiadomości) zwróciły informację o naruszeniach zasad SEN Teraz pytanie brzmi tak - raz już w takiej sytuacji dostałem blokadę za rzekome nadużycie funkcji raportowania, tutaj 3 krotnie otrzymałem informacje, że raportowanie było nadużyciem oraz trzykrotnie to samo raportowane zachowanie okazało się niezgodne z regulaminem SEN (wtf) - czy w razie ewentualnej blokady orientuje sie ktoś, gdzie można to zgłosić i domagać się wyjaśnień jakim cudem te same wiadomości skutkują dwoma różnymi werdyktami i odwoływać od kary? Bo serio czuję, że pozbawią mnie konta na 14 dni.Telefon na wsparcie. Nie możesz gościa zablokować prostu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tm-tz 37 Napisano 8 Marzec 2018 Nie mam w zwyczaju blokowania ludzi, wierzę, być może naiwnie, że da się z nimi rozmawiać, kultrualnie zapytałem z czym ma problem, podałem mu rozwiązanie i dostałem bluzgi, poszły raporty i olałem sprawe, gość dwa dni później ocknął się i znowu zaczał mnie jechać z niczego xD Wtedy poszły kolejne raporty + blokada. Rozumiem, że te tickety z SEN są dostępne dla ich pracowników niezależnie od regionu i w razie czego mogę się na nie powoływać, tym bardziej, że raporty dotyczą w każdym z przypadków, tych samych tekstów, nie pojmuję jak te same zwroty raz nie naruszają regulaminu SEN, drugi raz naruszają - zależy od humoru osoby czytającej zgłoszenie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 8 Marzec 2018 Nie mam w zwyczaju blokowania ludzi, wierzę, być może naiwnie, że da się z nimi rozmawiać, kultrualnie zapytałem z czym ma problem, podałem mu rozwiązanie i dostałem bluzgi, poszły raporty i olałem sprawe, gość dwa dni później ocknął się i znowu zaczał mnie jechać z niczego xD Wtedy poszły kolejne raporty + blokada. Rozumiem, że te tickety z SEN są dostępne dla ich pracowników niezależnie od regionu i w razie czego mogę się na nie powoływać, tym bardziej, że raporty dotyczą w każdym z przypadków, tych samych tekstów, nie pojmuję jak te same zwroty raz nie naruszają regulaminu SEN, drugi raz naruszają - zależy od humoru osoby czytającej zgłoszenie?Pamiętaj że tam pracują zwykli ludzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cykor 129 Napisano 8 Marzec 2018 (edytowane) Jak to jest z pobieraniem patchy na czuwaniu? To działa tak, że zaczynam pobierać patcha i włączam czuwanie i pobiera go dalej, ale czy jest też tak, że zostawiam ps4 na czuwaniu i ono samo pobiera patche które zostają udostępnione w czasie kiedy ps4 "śpi"? Edytowane 8 Marzec 2018 przez cykor Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 8 Marzec 2018 (edytowane) Działa tylko na tym koncie na którym jest kupiony i na konsoli która jest domowa dla tego konta. Edytowane 8 Marzec 2018 przez SephiroT Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cykor 129 Napisano 8 Marzec 2018 (edytowane) Czyli jak mam konsolę domową dla konta z PLUSEM, ale to nie moje "głównie" używane konto, to mogę zapomnieć o automatycznym pobieraniu i mam się nauczyć codziennie rano odpalać konsolę na czuwanie? Tutaj niby jest napisane, że aktualizacje są darmowe, ale jest tez haczyk, że system wybudza się i sprawdza aktualizacje, więc można to zrozumieć na różne sposoby. https://www.playstation.com/pl-pl/get-help/help-library/games/installing--downloading---updating/automatic-update-and-download/ Edytowane 8 Marzec 2018 przez cykor Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 8 Marzec 2018 (edytowane) Doczytałem komunikat. Jednak miałem rację na początku ... Edytowane 8 Marzec 2018 przez SephiroT Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
INTseed 11 Napisano 24 Marzec 2018 Panowie jak najprościej przenieść wszysto z mojej ps4 na nową pro? Trzeba wcześniej deaktywować konta na moim i koledze końcie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 24 Marzec 2018 Jeżeli masz cokolwiek aktywowane u siebie jako podstawowe to wiadomo że musisz dezaktywować. Robisz kopię zapasową save i gier jeżeli masz dysk przenośny albo ściągasz wszystko od nowa. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
INTseed 11 Napisano 24 Marzec 2018 Nie idzie ich do siebie podpiąć jakoś? Już znalazłem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 25 Marzec 2018 23 godziny temu, INTseed napisał: Nie idzie ich do siebie podpiąć jakoś? Już znalazłem. Ja pierdolę tak ciężko wpisać w google? http://manuals.playstation.net/document/pl/ps4/settings/transfer.html 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tm-tz 37 Napisano 1 Kwiecień 2018 Korzystaj z weryfikacji dwuetapowej - mówili Będzie fajnie i bezpieczniej - mówili I od 3 dni gówno dostaję a nie sms do weryfikacji, a spamowanie "wyślij ponownie kod" zablokowało mi możliwośc korzystania z tej funkcji xD Typowe sony, niech jeszcze podniosą cenę PS+ do 350zł Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mandi 121 Napisano 23 Maj 2018 Hej. Sorry za głupie pytanie, ale nie śledziełem dawno wątku na forum odnośnie dzielenia kont,a może coś się w tej kwestii zmieniło?Brat kupuje konsolę, ja mam sporą bibliotekę gier z plusa, I parę cyfraków że sklepu. Teraz chciałem mu aktywować moje konto jako podstawowe a u siebie miałbym swoje poboczne. On zakłada sobie jakiś tam profil i gra w moje gierki i online z racji tego że mam plusa. A ja gram również w to co mam. I teraz pytanie, cały proceder działa tak samo jak kiedyś I tak jak mniej więcej opisałem i czy np. Moglibyśmy razem sobie grać w tym samym czasie w BF lub w fifę, ba nawet w tej samej druzynie czy w klubie? Dzięki za odpowiedź. Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SephiroT 5981 Napisano 23 Maj 2018 Hej. Sorry za głupie pytanie, ale nie śledziełem dawno wątku na forum odnośnie dzielenia kont,a może coś się w tej kwestii zmieniło?Brat kupuje konsolę, ja mam sporą bibliotekę gier z plusa, I parę cyfraków że sklepu. Teraz chciałem mu aktywować moje konto jako podstawowe a u siebie miałbym swoje poboczne. On zakłada sobie jakiś tam profil i gra w moje gierki i online z racji tego że mam plusa. A ja gram również w to co mam. I teraz pytanie, cały proceder działa tak samo jak kiedyś I tak jak mniej więcej opisałem i czy np. Moglibyśmy razem sobie grać w tym samym czasie w BF lub w fifę, ba nawet w tej samej druzynie czy w klubie? Dzięki za odpowiedź. Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu TapatalkaTak. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danken000 352 Napisano 23 Maj 2018 1 minutę temu, Mandi napisał: Hej. Sorry za głupie pytanie, ale nie śledziełem dawno wątku na forum odnośnie dzielenia kont,a może coś się w tej kwestii zmieniło? Brat kupuje konsolę, ja mam sporą bibliotekę gier z plusa, I parę cyfraków że sklepu. Teraz chciałem mu aktywować moje konto jako podstawowe a u siebie miałbym swoje poboczne. On zakłada sobie jakiś tam profil i gra w moje gierki i online z racji tego że mam plusa. A ja gram również w to co mam. I teraz pytanie, cały proceder działa tak samo jak kiedyś I tak jak mniej więcej opisałem i czy np. Moglibyśmy razem sobie grać w tym samym czasie w BF lub w fifę, ba nawet w tej samej druzynie czy w klubie? Dzięki za odpowiedź. Wszystko powinno działać. Nic się nie zmieniło. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mandi 121 Napisano 23 Maj 2018 Dzięki wielkie chłopaki rozwialiście moje wątpliwości. Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Klaxxon 33 Napisano 7 Czerwiec 2018 Czy z PS App doładuję swoje konto PSN za pomocą PaySafe? Szukam i nie mogę znaleźć...Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danken000 352 Napisano 11 Czerwiec 2018 W dniu 7.06.2018 o 16:02, Klaxxon napisał: Czy z PS App doładuję swoje konto PSN za pomocą PaySafe? Szukam i nie mogę znaleźć... Doładujesz na stronie Sony Entertainment Network. Jak wybierzesz "Redeem Codes" to Cię tam przekieruje. Nie ma znaczenia czy zrobisz to przez aplikację czy przeglądarkę. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartas504 4 Napisano 12 Czerwiec 2018 Mam pytanie. Mam 2 konta na konsoli. Jedno na aktywne drugie nie. Na aktywnym mam Horizona i teraz chcialbym kupic ten dodatek ale na koncie ktore nie mam jako aktywne(mój kumpel ma) a ja na nim gram. Czy ten dodatek bedzie dzialac? Skoro kuoie je na koncie ktore nie mam dodane jako aktywne? Ale defakto loguje soe na nim i tam gramWysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danken000 352 Napisano 13 Czerwiec 2018 W dniu 12.06.2018 o 07:21, bartas504 napisał: Mam pytanie. Mam 2 konta na konsoli. Jedno na aktywne drugie nie. Na aktywnym mam Horizona i teraz chcialbym kupic ten dodatek ale na koncie ktore nie mam jako aktywne(mój kumpel ma) a ja na nim gram. Czy ten dodatek bedzie dzialac? Skoro kuoie je na koncie ktore nie mam dodane jako aktywne? Ale defakto loguje soe na nim i tam gram Aktywne w sensie ustawione jako podstawowe? Jeśli oba konta są europejskie to dodatek powinien działać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartas504 4 Napisano 13 Czerwiec 2018 Tak. Tam gdzie mam horizona mam jako aktywne a w horizona gram na swoim ktore nie jest aktywne no bo loguje sie na nie i nie musze(znajomy je ma) i to na tym nie aktywnym chce kupic dodatek. Czyli bedzie dzialac?Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danken000 352 Napisano 13 Czerwiec 2018 Będzie. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mandi 121 Napisano 18 Czerwiec 2018 Ja wiem że nie ten dział, ale zakupiłem grę cyfrową a płytę z grą chce pogonić. Dalej muszę pobrać na nową całą zawartość, czy coś w tej kwestii zmieniono? Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xavris 2446 Napisano 19 Czerwiec 2018 8 godzin temu, Mandi napisał: Ja wiem że nie ten dział, ale zakupiłem grę cyfrową a płytę z grą chce pogonić. Dalej muszę pobrać na nową całą zawartość, czy coś w tej kwestii zmieniono? Raczej nic się nie zmieniło. Sam mając pudełkowego deus exa musiałem go wywalić i pobrać wersję z plusa, nie dało się w żaden sposób przerobić. O ile wiem odwrotnie nie ma z tym problemu, ale umożliwienie przeróbki w drugą stronę wykracza poza umiejętności obu chińskich informatyków sony 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach