Skocz do zawartości
GT Sunday Cup

GT Sunday Cup - Droga Do F1

Rekomendowane odpowiedzi

No to tak.

Sharent, wiem ze mozesz posluzyc sie moim przykladem ze jechalem pod prad kiedys subaru... Problem polega na tym ze ja sie zespinowalem zaraz za wjazdem  do pitu i odrazu wjechalem. Natomiast ty z tego co tu czytam przejechales pita i po wyjezdzie z  niego zawrociles i pojechales spowrotem. To niestety powoduje dyskwalifikacje za ten wyscig. Bo granice tez musimy znac... i choc nie ma tego w regulaminie to w CRC raczej o tym wzmianka jest...

 

Cieglo, moze i troche faktycznie ja bylem w twoich oczach bardzo szalony ale z mojej perspektywy wygladalo to w miare normalnie... powtorke ogladalem i ani nie wypadles po moim wyprzedzaniu ani nie miales uszkodzen, Tak wiec moim zdaniem takie zdarzenie wyscigowe... not a biggy. 

 

Wyscig w sumie bardzo fajny... duzo sie dzialo choc nie byl to szczyt marzen akcji... ma ktos fotki??

 

====

A i do ligi dolaczylo dwoch nowych... to mialo byc napisane wczesniej ale mi laptop sie schowal pod lozko...

Edytowane przez Sir Siekier

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cieglo, moze i troche faktycznie ja bylem w twoich oczach bardzo szalony ale z mojej perspektywy wygladalo to w miare normalnie... powtorke ogladalem i ani nie wypadles po moim wyprzedzaniu ani nie miales uszkodzen, Tak wiec moim zdaniem takie zdarzenie wyscigowe... not a biggy. 

Jasne, ale gdybym to ja nie zareagował to mielibyśmy większy bigos. W ostatniej chwili rzuciłem okiem na mapkę i nie zamykałem zakrętu licząc, że po prostu przestrzeliłeś i lecisz bezwładnie na kontakt. Kontakt był, dobrze, że lekki ale ja pojechałem daleko od optimum - takie sytuacje chyba powinniśmy eliminować. Już nie wspominam, że po tym napadzie bandy Łysego lekko ciśnienie skoczyło, zacząłem Was gonić i skończyłem na piasku :) Oczywiście nie zgłaszam protestu tylko upominam się o bezpieczniejszą jazdę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego tez ja np domagam sie bardziej wymagajacych furek... z tego prostego wzgledu ze np z f40 bym sie o taki manewr nie postaral.. Bo stracilbym  najwiecej sam.  Itallia tak jezdzila jak chcialem wiec i wieksza pewnosc siebie byla i zapewne wieksze ryzyko podjete...

 

BTW kto ma foty z wyscigu???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prosze sie zapoznac z postem numer 1...  a raczej z tym co wklejam tutaj... Kolejny event gotowy. Prosze poczytac i wszelkie watpliwosci zglaszac juz teraz.  Brak krytycznych uwaga przyjmujemy ze wszystko jest cacy i na wszystko wszyscy sie zgadzaja i nie bedzie zadnych zmian w ciagu trwania eventu.... Bo wnioski zostaly wyciagniete.

 

Zapraszam:

 

"DROGA DO F1"

 

Wyścig nr 1.- MATTERHORN (tor krótki) 07.20

 

DAP RACING KART#17 "80 (do zdobycia za darmo lub 100.000 Cr. ) PO-559. MOC-30KM.

 

pogoda - stała. czas podczas startu - 11:50

 

Wyścig nr 2.- RED BULL RING 07.27

 

WSR 1983 AYRTON SENNA (do zdobycia za darmo lub 1.000.000 Cr.) PO- 559. MOC-175KM. 

 

pogoda - podczas startu 70%. zmienność 10. wilgotność przy starcie 100%. czas podczas startu - stały

 

opony- bez ograniczeń. Start WD. Wychodzenie z poślizgu - WŁĄCZONE!!! 

 

 

Wyścig nr 3. - AUTODROMO NAZIONALE MONZA "80 08.03

 

LOTUS 97T "85 (do zdobycia za darmo lub  3.000.000 Cr.) PO-902. MOC-1064 KM.

 

pogoda - podczas startu 20%. zmienność 15. czas podczas startu - stały

 

opony- start WM. jedna obowiązkowa zmiana na WT. Wychodzenie z poślizgu - WŁĄCZONE!!!

 

zużycie opon i paliwa - SZYBKIE!!!

 

Wyścig nr 4.- BRANDS HATCH GRAND PRIX CIRCUIT "80 08.10

 

LOTUS 97T "85 (do zdobycia za darmo lub  3.000.000 Cr.) PO-902. MOC-1064 KM.

 

pogoda - podczas startu 10%. zmienność 20. wilgotność przy starcie 0%.  czas podczas startu -  16: 00. upływ 1.

 

opony- start WM. jedna obowiązkowa zmiana na WT. Wychodzenie z poślizgu - WŁĄCZONE!!!

 

zużycie opon i paliwa - SZYBKIE!!! 

 

Wyścig nr 5. - COTE D"AZUR 08.17

 

FORMULA GRAN TURISMO (2.000.000 Cr.) PO-884. MOC-949 KM.

 

pogoda - stała. czas podczas startu - stały

 

opony- start WM. jedna obowiązkowa zmiana na WT. Wychodzenie z poślizgu - WŁĄCZONE!!!

 

zużycie opon i paliwa - SZYBKIE!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze mnie ktos przekonac do sensu wlaczonej opcji "wychodzenie z poslizgu - Wlaczone"????

 

Pozatym... skoro mamy Lotusem dwa wyscigi to dlaczego nie mozna jednego na sucho a drugiego na mokro zrobic a gp3 auto dac na sucho??  Mnie nie bedzie na ostatnim wyscigu... Zapraszam na mojego Vloga bo w tym czasie bede w Japoniii wiec pewnie cos fajnego bede krecil.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moze mnie ktos przekonac do sensu wlaczonej opcji "wychodzenie z poslizgu - Wlaczone"????

No jak to po co? Żeby było nudniej :) To chyba największe ułatwienie w grze.

Edytowane przez cieglo
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to w takim ukladzie ja jestem przeciw. Licze na wiecej opinii i jak cos to przeprowadzimy glosowanie... Teraz jest jeszcze duzo czasu na zmiany.. Nie mowimy ze zmiana zajdzie ale chce aby jak najwiecej ludzi wzielo sie za dyskusje... bo ja  nie chce juz slyszec ze skoro nie bylo zapytania oficjalnego to i nie bylo potrzeby odpowiadac... Teraz bedzie transparentnie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolejna sprawa.

Do ligi dolaczyli wraz z licencjami GTL_FALO i lipkens55. Obaj panowie zostali poinformowani o fakcie podania tu na forum w tym temacie swoich numerow startowych... Nasz nadworny grafik bedzie wowczas proszony o wykonanie licencyjnych emblematow...

 

Natomiast, w zwiazku z faktem ze wczoraj kamel zauwazyl sporo spraw ktore sa nieprawidlowo wykonywane w LTE to teraz jesli chodzi o nowych ludzi ktorzy pojada np w nastepnym wyscigu gdy licencje otrzymali przed wyscigiem bede musieli byc wpisani przez profil ten na forum przed startem wyscigu.  Zatem zawsze bedzie info chocby na 5 minut przed ale info bedzie.  Dlatego tez proszeni sa wszyscy uzytkujacy konto LTE aby ewentualnie dzialali przed wyscigiem z wpisem potrzebnym.. w przeciwnym razie no niestety osoba nowa nie pojedzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem za "WYŁĄCZENIEM WYCHODZENIA Z POŚLIZGU" to w końcu jeden z tych ważniejszych elementów sztuki panowania nad gazem i autem!! Jestem więc za zmianą w eventcie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli będą asysty to życzę wszystkim szerokiej drogi i do zobaczenia w następnym evencie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jedźmy bez asyst i wnoszę o jeszcze jeden wyścig WSR 1983 AYRTON SENNA . Jeździłem z GTbN i wrażenia z tego samochodu są bardzo przyjemne. Genialny event!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie poczekajcie z wypowiedziami az Elmijo wyjasni dlaczego wychodzenie z poslizgu daje jako opcje do wyboru.

Elmijo ladnie wytlumaczy o co chodzi i wtedy bedzie czas na decyzje bo na razie to widzicie tylko wychodzenie z posligu bez odpowiedniej argumentacji :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To czekamy, aczkolwiek pewnego Deja Vu doznaje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym miał taką propozycję aby niedzielne ściganie w okresie tych upałów przenieść na godzinę 21.30, lepsza widoczność podczas tych wyścigów w których startujemy rano czy w nocy i kilka stopni mniej w pomieszczeniu..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam jeśli chodzi o zmianę asysty wychodzenie z poślizgu jest to opcja dla tych którzy zechcą zaryzykować jazdę autem o dużej mocy wiemy aż za dobrze że znacznie szybciej się jeździ bez wychodzenia ale i też ryzyko większe tak więc uważam ze ta opcja może zostać zwłaszcza na Monako przy autach o dużej mocy to kolejna opcja może wiele zmienić w całym wyścigu inaczej zchodzi paliwo i gumy się słabiej ścierają tak więc każdy badzie miał inna strategie na wyścig inaczej zaplanuje pit to oczywiście tylko przy autach o dużej mocy

Edytowane przez ikon10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy nie od dziś wiemy, że wspomagacze spowalniają auto czyli ten kto sobie je włączy nie będzie nikomu zagrażał, nawet sobie w pewnym stopniu sam utrudni - będzie wolniejszy, szybciej straci opony. Więc nie rozumiem o co ten strach ?

No chyba, że większość lubi się pośmiać jak ktoś notorycznie wypada z toru i powiększać przewagę przez kilkakrotne dublowanie.

A z wychodzeniem z poślizgu już tego może nie być, taki Kowalski będzie się ostro trzymał na torze i nie da się 15 razy zdublować...

Co z tego, że 3x więcej zaliczy PIT po opony ? I tak na tym straci i tak.... ale przynajmniej będzie jechał po czarnym a nie po zielonym...

... i nie będzie się męczył przez 50 minut próbując wygrzebać się z piachu co drugi zakręt....

Domyślam się, że event jest dla wszystkich - nie tylko tych co mają wypasione sprzęty w domu typu: G ; T , kombinezon, kask i zamszowe rękawiczki ale też tych jeżdżących na padach .... ale za to z wibracjami :P

Edytowane przez INO1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem co to ma do pada. Co za różnica czy wspomagasz tego na kierownicy czy tego na padzie? Poprzedni (bieżący) event też jest dla każdego (chociaż mam wrażenie, że jest na nim przeprowadzany jakiś bojkot - nie sądzę, że chodzi o reguły jazdy).

 

Po drugie, z moich obserwacji wynika, że ta pomagajka działa cokolwiek inaczej niż kontrola trakcji. Ta druga zdusza auto, nie pozwala nabierać obrotów i stąd efekt "bezpiecznej jazdy". Wychodzenie z poślizgów wydatnie pomaga, mam wrażenie, że momentami jedzie się jak na szybkim autopilocie - wypadnięcie jest oczywiście wciąż możliwe ale auto w zakrętach po prostu bajecznie płynie i granica ryzyka jest daleko. Być może wpływ na opony istnieje ale i tak trudno to zestawiać z dzwonami tych, którzy będą jechali ambitniej i przesadzą. Nie ma ryzyka to i przyjemność mała. A przecież nikt nie nakazuje jeździć jak wariat, trzeba zdjąć nogę z gazu i żaden zakręt niestraszny :)

 

Stosowanie takich ułatwień powoduje, że kierowcy stoją w miejscu - zawsze przecież można włączyć pomagajkę i nie trzeba się starać w szlifowaniu techniki jazdy. Szczerze tego nie rozumiem bo uważam, że większej satysfakcji nie ma kiedy uświadamiasz sobie, że auto, które do tej pory uchodziło za potwora, da się w miarę sensownie prowadzić bez żadnych asyst. Przemyślcie to :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, to miałem na myśli zestawiając z kontrolą trakcji (która ogranicza czasowo).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuję, to jeszcze niedawno wychodzenie z poslizgu można było włączyć w sezonówkach, no i różnica była 3-4s... Jeszcze nigdy nie jechałem z tym dopalaczem, więc nie wiem czy te większe zużycie gum jest prawdą ;)

 

Poza tym F3 o mocy 175KM na WM(jak przyschnie), i z wychodzeniem z poslizgu rly? To chyba będzie pierwszy event, który przejadę na padzie ;)

Edytowane przez MrKubool

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poza tym F3 o mocy 175KM na WM, i z wychodzeniem z poslizgu rly? To chyba będzie pierwszy event, który przejadę na padzie ;)

Poprawka - 175 KM na WD w deszczu...

Z tego co pamiętam to na Nurbie w deszczu nawet kiera Ci nie pomagała jechać prosto autem 4x4 :P

Edytowane przez INO1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprawka - 175 KM na WD w deszczu...

Z tego co pamiętam to na Nurbie w deszczu nawet kiera Ci nie pomagała jechać prosto autem 4x4 :P

Auć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet na deszczu z włączonym wychodzeniem z poślizgu wystarczy w zasadzie tylko trzymać gaz ;) Gdzie tu ściganie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wstrzymam się od dalszych komentarzy do czasu przedstawienia argumentacji na ten temat ze strony organizatora...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A więc dlaczego wychodzenie z poślizgu? Event powstał z myślą o wszystkich a nie bo ja tak chcę!

1064KM na tylną oś  bez możliwości dostosowania pojazdu do specyfikacji toru i warunków na nim panujących to kompletna bzdura! gdzie się tak jezdzi?

Wychodzenie z poślizgu ułatwia utrzymanie się na torze, zmniejsza zużycie opon! bez tego jeden spin powoduje utratę połowy opon.To samo tyczy się jazdy w 100% wilgotności nie jezdzimy figurowej jazdy na lodzie tylko wyścigi!

To że kilka osób jezdzi hardcorowo  nie oznacza że mają tak jezdzić wszyscy, większość z nas jezdzi dla zabawy  i niema czasu na kilku godzinne treningi by opanować trudną furę. Nie każdy ma wypasioną kierownicę, fotel recaro czy rekawiczki z przędzy jedwabnika! A jazda na padzie i na kierownicy to duża różnica. 

Od teraz każdy event będzie układany tak by było dożo walki na torze między zawodnikami a nie walka z samochodem w burakach albo kuwecie! Wychodzenie z poślizgu daje więcej możliwości i częściowo zastępuje brak tuningu, i będzie stosowane przy wysokim PO i extremalnych warunkach na torze!

Jesteśmy ligą dla tych którzy chcą się dobrze bawić  wspólnym gronie, wystarczy porównać eventy: Subaru 12 -16 zawodników i  Ferrari 6 - 10! czyli większość woli łatwo i przyjemnie! 

Wszystkie następne evenyt będą dopuszczane przez dwie osoby z zarządu odpowiedzialne za eventy  i te które nie spełnią warunków dobrej zabawy będą odrzucane!

Od następnego ewentu KONIEC DEMOKRACJI najważniejsze decyzję podejmuje zarząd i kropka!!!

Jeżeli ktoś uważa że jest za dobry na naszą ligę, droga wolna są inne ligi i symulatory na PC. Sędziowie odpowiedzialni za kary będą stać na straży porządku i będą karać nawet bez wnoszenia wniosku o ukaranie!

Wybryki w stylu pojadę se pod prąd i "możecie se mnie zdyskwalifikować" nie skończy się odebraniem 8 punktów lecz np: zakazem startu na 2 wyścigi!!! CRC się kłania!

Event "Droga Do F1" został zatwierdzony przez zarząd i nie będzie żadnego głosowania!

Na koniec , zastanawia mnie w jaki sposób UŁATWIENIE POWODUJE UTRUDNIENIE?!

 

PS: wychodzenie z poślizgu ON nie oznacza że musisz z nim jechać, tylko że możesz z nim jechać!

PS2: KOWAL bierz się do roboty ,porządki czas zacząć !

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×