Marcossik 57 Napisano 4 Październik 2016 Mam nadzieję, że pozostałe dema, które znajdą się na płytce w USA, również zostaną udostępnione poprzez PS Store. Ciekawi mnie tylko co z tym Robinsonem. Na targach E3 twórcy mówili, że planują z Sony uczynić tę grę tytułem startowym PS VR, potwierdzili mi to też kilka tygodni temu na swoim fanpage. Do premiery gogli pozostał tydzień, a tu ani widu ani słychu o rychłej premierze. Takiej gry PS VR potrzebuje na start. Takiej właśnie eksploracyjnej przygodówki w podobnych klimatach. W ogóle na co Sony czeka z ogłoszeniem kompletnej listy tytułów startowych wraz z cenami? Bo dalej nie wiem w jakie i w ile gier się zaopatrzę, bo nie znam cen większości z nich. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko 49 Napisano 4 Październik 2016 Niestety aby cieszyć się w pełni dźwiękiem 3d słuchawki muszą być tylko przewodowe. Mam bezprzewodowe Astro do końca liczyłem że się uda ale chyba już nie ma nadzieji http://www.polygon.com/2016/10/3/13155460/playstation-vr-headphones-3d-audio Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcossik 57 Napisano 4 Październik 2016 No i jeszcze jedna łyżka dziegciu w tym miodzie https://www.vg247.com/2016/10/04/playstation-vr-4k-tv-hdr-limitations/ Tak w skrócie - jeżeli chcemy korzystać z trybu HDR na konsoli, mając przy tym podłączone PS VR, coż.. będziemy musieli się bawić w przepinanie kabli, bo ta mała czxarna skrzyneczka nie wspiera HDR, a to ona stoi pomiędzy naszą konsolą a telewizorem. Lipa straszna, bo zamierzam w niedalekiej przyszłości kupić PS4 Pro i telewizor 4K HDR, i będzie to bardzo upierdliwe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko 49 Napisano 4 Październik 2016 (edytowane) Ja to samo mam już TV z HDR a będę kupował ps pro Lipa straszna, no ale tak to jest już na tym świecie nie ma rady może jakiś switch HDMI załatwi sprawę żeby nie było trzeba przepinać, bo tak to można tylko wejście uwalić od ciągłego przepinania :/ Takie coś by załatwiło sprawę przepinania ale z pewnością stworzy dodatkowe opóźnienia (lag) w przesyłaniu obrazu http://allegro.pl/switch-przelacznik-hdmi-5x1-2-0-ultrahd-4k-hsw25-i5524683658.html Edytowane 4 Październik 2016 przez marko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko 49 Napisano 5 Październik 2016 Są już pierwsze recenzje PS VR http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1289339 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 5 Październik 2016 Można powiedzieć, że umiarkowanie optymistyczne. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wili23 258 Napisano 5 Październik 2016 To co obstawiamy kto pierwszy oślepnie od tego? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcossik 57 Napisano 5 Październik 2016 Sony w swoim Ultimate FAQ pisze, że gogle są bezpieczne dla naszych oczu, ale mimo wszystko zaleca robić 15 minutowe przerwy od grania co każdą godzinę. To są te same zalecenia co w przypadku standardowych gier i obcowania z monitorami w ogóle. To już znamy. A teraz do rzeczy - pojawiły się recenzje pierwszych gier na PS VR, i cóż.. cierpią na bolączkę gier startowych. PS VR Worlds, Batman Arkham VR czy Until Dawn: Rush of Blood są co najwyżej ok. Najwyższe oceny zbiera Gacek, ale to jest maksymalnie 7/10. Czyli po prostu dobra gra, to wszystko. Najgorzej wypada gra, którą również chciałem wziąć z goglami, czyli Harmonix Music VR. IGN wlepił tej "grze" marne 3.5/10. Ponoć jedna wielka nuuuda. Trochę jakby włączyć sobie dowolną piosenkę na Spotify i w tym samym czasie malowac sobie w paincie. Wciąż jest embargo na Driveclub VR czy RIGS. Also, Sony w końcu ujawniło kompletną listę gier startowych, oraz tych, które mieszczą się w tzw. okienku premierowym. Proszę: http://blog.us.playstation.com/2016/10/05/playstation-vr-launch-lineup-and-beyond/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko 49 Napisano 5 Październik 2016 PS VR Worlds i Until Dawn: Rush biorę na premierę czekam na Robinsona i Residenta a reszta czas pokaże jakie będą recenzje . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frog__PL 121 Napisano 5 Październik 2016 Ja od poczatku w ogole sie nie napalalem na to VR. uwazam ze to jeszcze nie czas i miejsce na to.. moze nastepna generacja bedzie jakos zjadliwa. W tej wroze poprostu KUPE pokroju PS MOVE... 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 5 Październik 2016 50 minut temu, Frog__PL napisał: Ja od poczatku w ogole sie nie napalalem na to VR. uwazam ze to jeszcze nie czas i miejsce na to.. moze nastepna generacja bedzie jakos zjadliwa. W tej wroze poprostu KUPE pokroju PS MOVE... Jesli gen1 VR skonczy jako ciekawostka to prawdopodobienstwo kolejnej generacji tego sprzetu bedzie malec. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragonosi 43 Napisano 5 Październik 2016 3 godziny temu, marko napisał: PS VR Worlds i Until Dawn: Rush biorę na premierę czekam na Robinsona i Residenta a reszta czas pokaże jakie będą recenzje . Ja łykam na premierę rigsa, eve; valkyre, ps world i until dawn, portfel pęknie mi od tych zakupów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcossik 57 Napisano 5 Październik 2016 Co do RIGS-a to polecam wpierw wypróbowac demo. Ci, którzy mieli już okazję zagrać, donoszą że rozgrywka potrafi bardzo dezorientować poprzez dziwny schemat celowania. U niektórych też pojawiały się nudności. Ja łykam tak: VR Worlds, UD: Rush of Blood, Driveclub VR, Batman Arkham VR oraz Bound. Miało dojść jeszcze Harmonix Music VR, ale z recenzji wynika że to straszna kaszana. W to miejsce kupię co innego, ale mam dylemat pomiędzy kilkoma tytułami. Headmaster, SportsBar VR, Job Simulator i 100ft Robots Golf. Nad Rezem też myślałem, ale zanosi się na to, że będzie drogi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 6 Październik 2016 wczoraj spedzilem troche czasu czytajac i ogladac recki/wrazenia z PS VR. Nic odkrywczego nie powiem jesli stwierdze ze PS VR ma szanse sprzedac sie lepiej i zagarnac wiecej rynku nizli inne dedykowane urzadzenia. (pomijam te ktore uzywaja telefonu jako wyswietlacza). Widac jednak ze gen1 ma swoje problemy, widac tez moim zdaniem ze sony zaliczylo falstart z kamera (czy ktos kto kupil ja na premiere jej do czegos uzywal?) oraz ze proboje reanimowac move ktore to jako kotrolery sa po prostu srednie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragonosi 43 Napisano 6 Październik 2016 (edytowane) movy może średnie ale w vr się świetnie sprawdzają. lag praktycznie żaden. Edytowane 6 Październik 2016 przez dragonosi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 6 Październik 2016 11 minut temu, dragonosi napisał: movy może średnie ale w vr się świetnie sprawdzają. lag praktycznie żaden. coz bazujac na recce The Verge - trigger i duzy guzik i gory to jedyne 2 wygodne przyciski - bazujac na wlasnym doswiadczeniu (bez vr) umieszenie przyciskow geometrycznych jest zwyczajnie srednie - kolejna rzecz to fakt ze jesli w grze sie obrocisz i np jedna reka zaslonisz druga ktora trzyma move to jego wykrywanie nieco glupieje Nie oszukujmy sie, sony wolalo wykorzystac to co juz ma lub czesc graczy moze juz miec zeby nie zwiekszac jeszcze bardziej kosztow. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragonosi 43 Napisano 6 Październik 2016 myślę że dobrze zrobili, że się nie bawili w nowe kontrolery, + dla nich, Cena nowych move w packu to przesada. Więc proponuje zakupić używki puki nie podbiją ceny ze względu na popyt. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nath_147 267 Napisano 6 Październik 2016 Kinecta by nie zrobili bo to pewnie opatentowal MS, nowe kontrolery, nowe kamerki, nie chce sie zastanawiac ile by to wszystko kosztowalo, nawet dla zachodu mogloby byc drogo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dragonosi 43 Napisano 6 Październik 2016 (edytowane) dlatego sony uderza do wszystkich graczy, uważam że to co potrafi ten sprzęt to jego cena jest przyzwoita jak na start, Oczywiście mam na uwadze Polskich odbiorców gdzie 1769 zł to nie mały wydatek na technologie która może lecz ma małe szanse skoczyć jak 3d. (Może 3d w tv była uśmiercona ze względu na vr). Na zachodzie to dość atrakcyjna cena w porównaniu do oculusa i htc vive. Nie sądzę żeby w Polsce były wyścigi w sklepach jak na start ps 4. Zdania w Polsce są podzielone jak w polityce. Jedni plują jadem, drudzy czekają na przeceny lub bundle z grą, oraz czy sprzęt się utrzyma na rynku a reszta kupuje. 13 niedługo zobaczymy jak się sprzeda na premierę, jeśli tak jak prognozują to zejdzie do koca roku nawet do 5 mln użytkowników. Czyli to już jest wielki sukces patrząc na sprzedaż htc i oculus ok. 800 tyś w sumie Edytowane 6 Październik 2016 przez dragonosi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Horban 0 Napisano 6 Październik 2016 Czy PlayStation VR można podłączyć do konsoli PlayStation 4 bez TV? Chodzi o to czy mogę sobie wykorzystać VR jako zamiennik TV? Mam obecnie jeden TV i jak żona czy córka oglądają TV to nie mam na czym grać... Gdyby się tak dało to mógłbym sobie leżeć i grać w innym pokoju Wysłane z mojego Note 7 przy użyciu Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chazy_Chaz 133 Napisano 7 Październik 2016 możesz ale trzeba najpierw miec tv do konfiguracji Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Horban 0 Napisano 7 Październik 2016 Czyli po pierwszej konfiguracji będę w stanie używać VPN zamiast TV bez podłączenia TV? Wysłane z mojego Note 7 przy użyciu Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rambo8 362 Napisano 7 Październik 2016 Chyba tak ma to działać. Ja na początku się napaliłem na nie właśnie ze względu na to że można na nich grać we wszystkie gry na dużym kinowym ekranie. Ale chyba okazało się że ten tryb Cinematic to kupa ... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marko 49 Napisano 7 Październik 2016 (edytowane) Nasza kadra piłkarska testuje Playstation VR od 7:05 minuty można oglądać Edytowane 7 Październik 2016 przez marko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rambo8 362 Napisano 7 Październik 2016 Tak Sony promuje VR Trzeba samemu obadać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach