Patricko 8082 Napisano 10 Czerwiec 2014 To zmiana nazwy tematu :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kovacs 367 Napisano 10 Czerwiec 2014 Zostałem oficjalnie kupiony. Co za klimat. Świetna decyzja FS. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TRaCeGuitar 1141 Napisano 10 Czerwiec 2014 Poza The Division to chyba jedyna gra dla której warto kupić Ps4 żeby później się kurzyło po ograniu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kovacs 367 Napisano 10 Czerwiec 2014 Bredzisz, waszmość. W 2015 to już będzie w co grać. I to mówi taki stary zrzęda, jak ja. A osadzenie gry w klimatach wiktoriańskich jest moim zdaniem strzałem w dychę. Czekam, czekam, czekam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasso88 53 Napisano 10 Czerwiec 2014 Mnie kupili tym zwiastunem, czekam i kibicuje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
brzmiwtrzcinie 317 Napisano 10 Czerwiec 2014 (edytowane) Sony wygrało tą grą targi, szkoda, że 2015 (pewnie końcówka). Klimat na zwiastunie wprost wylewa się z ekranu, gameplay to pewnie będzie Soulsy+broń palna, obłęd edit: podobno wychodzi na wiosnę! Edytowane 10 Czerwiec 2014 przez brzmiwtrzcinie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Achilles 22 Napisano 10 Czerwiec 2014 Na przetrzymanie, mogliby odświeżyć Demons Souls i wrzucić na PS4. Bez mrugnięcia okiem kupiłbym ją ponownie :) . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 10 Czerwiec 2014 A Terrifying New World: Journey to a horror-filled gothic city where deranged mobs and nightmarish creatures lurk around every corner. Strategic Action Combat: Armed with a unique arsenal of weaponry, including guns and saw cleavers, you'll need wits, strategy and reflexes to take down the agile and intelligent enemies that guard the city's dark secrets. A New Generation of Action RPG: Stunningly detailed gothic environments, atmospheric lighting, and advanced new online experiences showcase the power and prowess of the PlayStation®4 system. Dziś lub jutro pojawią się nowe informacje. Miyazaki będzie gościem Kotaku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 10 Czerwiec 2014 Nowe informacje pochodzą z najnowszego numeru Famitsu. Bloodborne (PS4) celuje z premierą w wiosnę 2015 roku Prace nad grą rozpoczęły się z myślą o nowej konsoli Sony, zaraz po tym jak ekipa ukończyła DLC co pierwszego Dark Souls - Artorias of the Abyssy Świat i opowieść są kompletnie nowe, a środowisko gry w pełni wykorzysta możliwości PS4 Celują w rozdzielczość 1080p przy 30 klatkach na sekundę animacji. Słowami klucz opisującymi grę są "krew" i "bestia" W walce wykorzystamy zarówno broń białą, jak dystansową ( palną ) Potwierdzono personalizację naszej postaci W grze nie uświadczymy wyświetlanej mapy Twórcy chcą by walka skupiała się nie tylko na akcji, ale również posiadała pierwiastek strategiczny Walka jest tak skonstruowana, byś nieustannie czuł się na skraju życia i śmierci Pojawią się elementy gry wieloosobowej, które pozwolą graczom na wspólne odkrywanie świata. http://www.pssite.com/news-33805-poznalismy_przyblizona_date_premiery_i_szczegoly_gry_bloodborne.html 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vincent 408 Napisano 10 Czerwiec 2014 (edytowane) Po tym pokazie to na serio ostry kop w pysk zaserwowali. Designersko na chwilę obecną niema na rynku gry która by mogła z Bloodborne stanąć w szranki. Poszło to strasznie w stronę dark fantasy i jeszcze te wiktoriańskie klimaty. Patrząc na ten zwiastun aż się sam bałem. Mega zaskoczenie. Na from software trzeba dmuchać i chuchać. Wyrastają na gigantów branży. Design tej produkcji zdmuchnął wszystko z E3 jak na razie. Edytowane 10 Czerwiec 2014 przez vincent 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kovacs 367 Napisano 10 Czerwiec 2014 (edytowane) Hidetaka Miyazaki :thanks: Edytowane 10 Czerwiec 2014 przez kovacs 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vincent 408 Napisano 10 Czerwiec 2014 Oglądając to jakoś ciągle myślę o Nightmare Creatures 2. Wygląda to fenomenalnie po prostu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ezils 89 Napisano 11 Czerwiec 2014 (edytowane) Oglądając to jakoś ciągle myślę o Nightmare Creatures 2. Wygląda to fenomenalnie po prostu. Ha! Dokładnie o tej grze pomyślałem oglądając trailer. Zapowiada się rewelacyjnie, klimat i design mnie rozj*bał. MEGA Edytowane 11 Czerwiec 2014 przez ezils Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kovacs 367 Napisano 11 Czerwiec 2014 Jeszcze info z głównej: Mieliśmy już garść najciekawszych informacji z japońskich magazynów na temat Bloodborne (PS4), czas na wiadomości z pierwszej ręki. Na blogu PlayStation pojawił się Masaaki Yamagiwa z Sony Japan, potwierdzając jednocześnie fakt wydania gry wyłącznie na PS4. Czym będzie Bloodborne (PS4)? RPGiem akcji, osadzonym w mrocznym i nieprzyjemnym gotyckim świecie, wypełnionym terrorem i nieprzyjaznymi kreaturami. Miejsce akcji to starożytne miasto Yharnam znane dotychczas jako miejsce uzdrawiające. Przez lata ludzie zjeżdżali się do Yharnam w poszukiwaniu pomocy. Nasz bohater jest jednym z takich pielgrzymów. Jednak nie wie on, że miasto jest przeklęte zarazą i po ulicach pałętają się różnorakie potwory, zdeformowane bestie i zarażone jednostki. Śmierć i niebezpieczeństwo ma czyhać na nas za każdym rogiem. Walka toczyć się ma tak, byśmy mieli poczucie błyskawicznej śmierci w razie niepowodzenia. From Software zarzuca powolny i defensywny styl z Demon's Souls (PS3) na rzecz szybszych pojedynków z wykorzystaniem broni białej i zasięgowej. Na koniec dostaliśmy krótką wiadomość od reżysera gry - Hidetaki Miyazakiego: Tworzenie Bloodborne jako kompletnie nowy tytuł na PlayStation 4 pozwoliło nam na pchnięcie całości na kompletnie nowe tory. Jak zostało powiedziane, pozwala nam to na jednoczesne zachowanie własnego, wyrobionego stylu. Jako świadomy wybór od momentu produkcji Demon's Souls - tworzymy gry dla prawdziwych pasjonatów i osób kochających tę rozrywkę. Proszę, wyczekujcie nowych informacji o Bloodborne. Dziękuję za wsparcie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 11 Czerwiec 2014 (edytowane) Edytowane 11 Czerwiec 2014 przez ONE Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adick007 872 Napisano 11 Czerwiec 2014 Rewelacja !!! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vincent 408 Napisano 11 Czerwiec 2014 (edytowane) Nie no te screeny to już nudne co mówię ale design tego świata to na razie najlepsze co do chwili obecnej widziałem w grach. Ten wszechobecny bród, niepewność, złowieszcza ciemność w wiktoriańskich klimatach no niema chu.. niema obecnie gry która może stawać w szranki z bloodborne. Po zwiastunie coś mi się wydaję że dopiero tu ta pochodnia i rozświetlanie mroku nabierze takiego znaczenia jakie miało być w dark souls 2. A tak wogule ciągle na to patrząc ciągle widzę nightmare creatures 2 mógłby ktoś zadać pytanie Miyazakiemu czy choć w małym stopniu wzorował się na dziele kalisto jeśli chodzi o wygląd otoczenia. Miazga strasznie to wygląda. Kiedy to wogule ma wyjść w 2015 roku(miesiąc)? jest coś podane? I jak wogule jest z sony bo z tego co wiem to oni mają prawa do marki demon souls a jak to wygląda ze studiem mają je wykupione że jest to Ex dla Sony? Ktoś obyty z tematem niech da znać bo z gry na która wogule się nie czekało wskoczyło to chyba na 1 miejsce u mnie. Edytowane 11 Czerwiec 2014 przez vincent Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ONE 698 Napisano 11 Czerwiec 2014 W ogóle, tak pisze się ten wyraz. Gra jest eks, bo Sony częściowo finansuje ten projekt, a sam developer nię jest własnością Sony. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TRaCeGuitar 1141 Napisano 11 Czerwiec 2014 Dlatego mamy BB zamiast Ds2. Co może i lepiej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vincent 408 Napisano 11 Czerwiec 2014 Lepie,j lepiej. Do mnie dużo bardziej trafia taki klimat niż "rycerskie" Soulsy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Augiash 15 Napisano 11 Czerwiec 2014 Dzisiaj w E3 PS LiveCast o godzinie 3:15PM PDT bedzie pokazywany Bloodborne - licze ze zobacze jakis gameplay. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fenrizpl 14 Napisano 11 Czerwiec 2014 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Starh 230 Napisano 11 Czerwiec 2014 BOOOM 3 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Numinex 636 Napisano 12 Czerwiec 2014 (edytowane) No i nie ma wątpliwości czego duchowym spadkobiercą jest Bloodborne ;). Wchłanianie dusz (?) jest wystarczająco dosadne. Edytowane 12 Czerwiec 2014 przez Numinex 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kovacs 367 Napisano 12 Czerwiec 2014 Wszystko okej, gra wyglada rewelacyjnie tylko ja nie jestem przekonany do jednej rzeczy. Mianowicie broń palna, ja jednak wole klimat rycerzy, magów, smoków itp. Bardziej byłem przekonany o sequelu Demons Souls w takim wykonaniu, obym sie nie zawiódł. Na ps3 miałeś trzy części soulsów w klimatach dark fantasy. Na ps4 za kilka miechów będziesz miał deep down oraz lords of the fallen, mocno inspirowane dziełami From Software. Smoków i szkieletów już wystarczy. Dla mnie zmiana klimatu, to rewelacyjna informacja. Uwielbiam czasy czasy Kuby Rozpruwacza :) Plus jest to ex, więc jestem spokojny o technikalia. Amo do broni palnej będzie zapewne na sztuki, jak w dks. Choć przyznam, że nie wyobrażam sobie grania tylko giwerami na wzór magów. Ta maczeta wygląda po prostu rewelacyjnie, by z niej nie skorzystać. Ciekawi mnie też, gdzie się podziało lockowanie na przeciwnikach i jak będzie wyglądała ta rzekomo bardziej dynamiczna rozgrywka bez tarczy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach