Skocz do zawartości
Patricko

Kierownica do PS4

Rekomendowane odpowiedzi

mam t300 od stycznia 2015. Koło działa bez zarzutu. Pedały musiałem reklamować i przysłali mi nowe z thrustmaster. O ile wiem problemy z baza koła są sporadyczne. Czasem czytałem o problemach z centrowaniem ale chyba to można było załatwić podłączając kolo do komputera.

 

Do kolegi co pytal - pare osob jak przesledzisz ten watek mialo problem z pedalami od T300 i w kazdym przypadku reklamacja bezposrednio u T. dawala efekt a proces z tego co opisywal pela byl bezproblemowy.

 

@Pela - centrowanie zalezy od problemu, moja po pierwszym podlaczeniu do PC miala centrum na 6% na lewo od zera. W instrukcji jest kombinacja Start & Select + Mode -> robic w menu konsoli nie grze.

To pomaga na wypadek jesli auto kalibracja po wykonaniu pokazuje odchylenie kierownicy. Pamietam ze widzialem jakies posty tyczace sie innych problemow ale te wydawaly byc sie powiazane z kontretna gra.

 

Co do kierownicy to mam budżetowego Thrustmaster'a F458 Spider na Xbox One a kiedyś grałem na Logitech Driving Force EX. Więc teraz chcę kupić coś co da mi naprawdę fajne doznania i posłuży długo. Myślę że raczej zdecyduję się na tego Thrustmastera T300RS.

 

Gralem i zajezdzalem Driving Force Pro - szczerze mimo lacznie kolo 400h w GT5 i GT6 kolo bylo nie do zajechania to tyle w temacie staryszych mechanizmow Logitecha to samo tyczylo sie DFGT.

Jedyne co mi padlo to jeden mikrostyk pod prawa lopatka i to przesadzilo o zmianie kola.

 

T300 w porownaniu do DFP to jak mercedes przy maluchu. Z jednej strony tylko kontroler a z drugiej zupelne inne wrazenia (oczywiscie na plus dla T300).

Przejrzyj jeszcze ten watek masz tu pare opinii.

 

Dodam nie zrazaj sie pedalami od T300 ja tez bylem na poczatku troche negatywnie nastawiony, nie dosc ze mimo swojej platikowatosci sa zdecydowanie twardsze nizli te od DFP to jak sie ich uzywa a ich nie oglada mozna zapomniec o tym ze sa jakie sa.

 

Alternatywa dla ciebie w zaleznosci od funduszy moze byc tez T150 (gorsza niz T300 to bez watpienia, widac ze miala to byc srednia półka) strone czy 2 wczesniej masz pierwsza opinie od ISRtv.

Edytowane przez MagEllan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do kierownicy to mam budżetowego Thrustmaster'a F458 Spider na Xbox One a kiedyś grałem na Logitech Driving Force EX. Więc teraz chcę kupić coś co da mi naprawdę fajne doznania i posłuży długo. Myślę że raczej zdecyduję się na tego Thrustmastera T300RS.

Dodam tylko ze na amazon.de możesz kupić za 319 eur (ok 1340pln) wliczając koszty przesyłki. Chyba w takiej cenie w Polszy nie kupisz. Gwarancja na produkt europejska wiec luz. Jak byś chciała zwrócić do Amazon bo uszkodzona tez na ich koszt wiec luz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedzcie mi jeszcze czy te spiralne koła zębate są z plastiku i czy to ma duży wpływ na wytrzymałość kierownicy czy raczej jest to rzecz mało awaryjna i raczej się nie przejmować tym? A i jak z tym silnikiem na szczotkach szybko się kończą i trzeba serwisować czy też dają radę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładaj w sumie nie dużo i kupuj T500 to jest porządna kierownica nie dużo droższa od t300 i zajefajne pedały z regulowanym hamulcem 

 

G29 to będzie pedał a nie kierownica za ta kasę tj udoskonalona g 27 na tych samych podzespołach w środku plastyk fantastic jest ok ale nie za tą kasę , dokładaj i t500 że się powtórzę.

przy t500 zwróć uwagę żeby była w niebieskim opakowaniu z gran turismo 6 bo to jest nowszy model jak tak w opakowaniu z czerwonym wykończeniem ta nowsza t500 ma poprawione chłodzenie  i pamiętaj żeby tej kiery nie wyłączać od razu po skończeniu zabawy często musi sie przewietrzyć  jeszcze z 10min wiatrakami .

t300 lubi się przegrać jak źle ją ustawisz w Project Carsach wchodzi wtedy w taki głupi tryb że Force Feedback działa na pół gwizdka prawię go nie czuć w t500 nie ma takich przygód.

 

masz pytania pisz 

Edytowane przez Gustaw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedzcie mi jeszcze czy te spiralne koła zębate są z plastiku i czy to ma duży wpływ na wytrzymałość kierownicy czy raczej jest to rzecz mało awaryjna i raczej się nie przejmować tym? A i jak z tym silnikiem na szczotkach szybko się kończą i trzeba serwisować czy też dają radę?

 

Mój błąd bo nie dopisałem że chodzi o G29.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiedzcie mi jeszcze czy te spiralne koła zębate są z plastiku i czy to ma duży wpływ na wytrzymałość kierownicy czy raczej jest to rzecz mało awaryjna i raczej się nie przejmować tym? A i jak z tym silnikiem na szczotkach szybko się kończą i trzeba serwisować czy też dają radę?

 

G29 to G27 z malymi usprawnieniami, nie widzialem zbyt wielu narzekan na G27 i wytrzymalosc, ba jak pisalem nawet stare DFP byly nie do zajechania jesli chodzi o mechanizmy.

A jesli chodzi o samo G29 to jak juz Pela pisal kierownica jest zbyt krotko na rynku zeby ocenic jej zywotnosc/wytrzymalosc.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak wyglądała sprawa "deadzone" w G27 bardzo może to być uciążliwe w grach? Wiem, że T300RS nie ma tego problemu. Ale znowu oglądając filmiki na youtube ludzie mówią że najlepiej np w Forza 5 w grze ustawić sobie martwą strefę na poziom między 3-5, żeby nie mieć problemu z utrzymaniem jazdy samochodem w linii prostej. Więc wychodzi na to że i tak i tak jest niedobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że jednak ciągnie Ciebie w stronę G29. Jeżeli ją kupisz będziesz pewnie zadowolony, lecz pod żadnym pozorem nie próbuj nigdzie T300 ;)

Edytowane przez mataman
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widzę że jednak ciągnie Ciebie w stronę G29. Jeżeli ją kupisz będziesz pewnie zadowolony, lecz pod żadnym pozorem nie próbuj nigdzie T300 ;)

 

Szczerze to tak. Ciągnie mnie w stronę G29, w 100% wiem że powinna kosztować nie 1600 zł tylko max 1000-1200 zł. Ale jestem wstanie zapłacić 400 zł, tylko dlatego że posiadałem myszki, klawiatury i joysticki tej firmy i nigdy się nie zawiodłem na jakości. Sugeruję się również opiniami ludzi którzy posiadali/posiadają poprzednika G27, wszyscy zgodnie twierdzą że bądź co bądź to dobra kierownica, która nie jest awaryjna i jest dobrze wykonana.

 

Z drugiej strony stoją opinie o tym żeby wybrać za tą samą cenę Thrustmastera T300RS, który jest nowszy technologicznie i który oddaje lepiej wrażenia z jazdy. I na tym kończą się te "za" bo zaczynają się zaraz opinie o tym "pedały gorsze", "akcesoria droższe", "spora ilość awarii oraz problemów z kierownicą w trakcie użykowania".

 

Kupiłem jakiś czas temu Thrustmastera F458 Spider za 400 złotych i jak przyjechał do mnie to doznałem szoku po dotknięciu tego:P Myślę że to zaważyło na tym że teraz stawią tą firmę w tabeli znacznie niżej niż Logitecha. Pamiętam tanią budżetową kierownicę Logitech Driving Force EX, która była tańsza a dużo lepiej wykonana. Dla mnie Thrustmaster to taki Huawei w świecie telefonów, niby flagowiec super/hiper technologia, ale i tak wolę przepłacić i mieć Samsunga.

 

Sorki jeśli kogoś to co piszę uraża, piszę tylko swoje odczucia.

 

Głupie, ale chciałbym przeczytać "Idź chłopie, kup Logitecha bo to dobry wybór, kierownica jest naprawdę fajna, odczucia z jazdy super i będziesz w 99% zadowolony:)"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie przeczytasz :P

Pod względem jakości wykonania T300 to pierwsza liga. Pedały mimo że plastikowe z metalowymi tylko nakładkami, są znacznie lepsze od tych w G29, a to z prostego powodu. Posiadają znacznie lepszą "rozdzielczość" dzięki czemu są bardzo precyzyjne. Logitech to stare pruchno w nowym opakowaniu.

Akcesoria Thrustmastera są droższe bo są poprostu lepsze.

Kupno G29 to moim zdaniem błąd, ale oczywiście zrobisz jak uważasz ;)

Edytowane przez mataman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Idź chłopie kup Logitech. To fajna kierownica. Będziesz zadowolony ;)

Ps.

Pewnie byś był bardziej zadowolony z T300 ale o tym i tak się nie przekonasz ;)

Tak na poważnie to ja bym nie kupił t300 gdyby nie zmusiła mnie polityka firmy Sony / Logitech / Thrustmaster i kogo tam jeszcze. Moja g25 była super. Nie miałem jej nic do zarzucenia. Nie potrzebowałem nic lepszego. I gdybym nie został zmuszony do wymiany to bym nie zmienił. Niemniej faktem jest że na g25 często miałem spiny (gram w GT6) których nie mam już na t300. Thrustmaster jest dużo bardziej precyzyjne i przekłada się to na dużo lepsze wrażenia z jazdy.

Podsumowując mam lepszy fan z jazdy niż na g25...wiec może dobrze wyszło ze mnie zmusili.

Ps2

Dodam jeszcze, że najlepsze kolo nie spowoduje że staniesz się mistrzem. Jest z nami (GTbN) kolega co na starej kierownicy dfgt, mocowanej do deski do prasowania, leje mi po 2sec na kółku (mataman wie o kim mowie ;)) a więc na koniec dnia i tak decydują umiejętności ;)

Edytowane przez pela222
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ale z tego co gdzieś wyczytałem to G27 jest lepsze od G25 pod względem płynności. Wiec w G29 nie powinno być żadnych zacięć.

 

ps. Mistrzem to nie zamierzam być. Chcę tylko czuć fun z gry na kierownicy, bo na padzie to tak średnio się jeździ w samochodówkach, tak bezpłciowo:P

Edytowane przez Curraras

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, ale z tego co gdzieś wyczytałem to G27 jest lepsze od G25 pod względem płynności. Wiec w G29 nie powinno być żadnych zacięć.

ps. Mistrzem to nie zamierzam być. Chcę tylko czuć fun z gry na kierownicy, bo na padzie to tak średnio się jeździ w samochodówkach, tak bezpłciowo

Tak jak pisałem miałem obie i to równocześnie g25 i g27. Lepsza płynność g27 polega na tym ze dzięki temu skosnemu ustawieniu trybów ruch kierownicy jest cichszy, mniej czuć ze napęd jest przenoszony po kołach zębatych bezpośrednio na silnik. W g25 jest to bardziej odczuwalne. I to koniec. Drugi koniec kija jest taki ze ząbki przeskakuja przy skrecie w jedna ze stron i stad to klekotanie w g27.

Jak pisałem o tym ze na T300 nie łapie spinow to chodziło mi o to ze jest szybsza reakcja, bo kierownica jest bardziej precyzyjna. Co więcej na T300 czuje ze te uslizgi łapie i mogę zareagować i wyprowadzić auto z poślizgu. Na g25 udawało się to bardzo rzadko bo jak się połapałem ze mam uślizg to było już za późno na reakcję. Przyznam że to co teraz napisałem dawało mi mega radoche w pierwszych dniach po zakupie t300. Teraz nawet o tym zapomniałem bo traktuje jako normalne.

 

I na koniec ode mnie:

Thrustmaster T300RS możesz mieć za 1340 pln 

Logitech G29 chyba taniej niż 1560 pln nie dostaniesz.

 

Tu naprawde nie ma się co zastanawieć. Tyle ode mnie.

Edytowane przez pela222

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja dalej napisze dołóż proszę do T500 , G29 nie jest OK za ta kasę miałem DFGT i miałem G27 ze względu na PS4 przesiadłem się na T500 i żadnej złotówki nie żałuje i super pedały , możliwość wymiennego wieńca kierownicy , możliwość dokupienie rewelacyjnej skrzyni w układzie H etc... polecam gorąco  

śmigam obecnie w GT6 Project Cars i iRacing.com wszędzie te kółko jest wspierane na zasadzie że tak powiem fabrycznych sterowników, i pedały w podwójnym układzie f1 i turismo - wiszące i wystające że tak napiszę. 

nie jest tak że chwalę swoje najlepsze w stosunku cena jakość są tak kierownice FANATEC ale to inna bajka i półka cenowa niektóre modele są wspierane na ps4. 

t500 można kupić za mniej jak 1700,-  teraz ceny niestety trochę powariowały po straciliśmy do kursu dolara. 

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisałem miałem obie i to równocześnie g25 i g27. Lepsza płynność g27 polega na tym ze dzięki temu skosnemu ustawieniu trybów ruch kierownicy jest cichszy, mniej czuć ze napęd jest przenoszony po kołach zębatych bezpośrednio na silnik. W g25 jest to bardziej odczuwalne. I to koniec. Drugi koniec kija jest taki ze ząbki przeskakuja przy skrecie w jedna ze stron i stad to klekotanie w g27.

Jak pisałem o tym ze na T300 nie łapie spinow to chodziło mi o to ze jest szybsza reakcja, bo kierownica jest bardziej precyzyjna. Co więcej na T300 czuje ze te uslizgi łapie i mogę zareagować i wyprowadzić auto z poślizgu. Na g25 udawało się to bardzo rzadko bo jak się połapałem ze mam uślizg to było już za późno na reakcję. Przyznam że to co teraz napisałem dawało mi mega radoche w pierwszych dniach po zakupie t300. Teraz nawet o tym zapomniałem bo traktuje jako normalne.

 

I na koniec ode mnie:

Thrustmaster T300RS możesz mieć za 1340 pln 

Logitech G29 chyba taniej niż 1560 pln nie dostaniesz.

 

Tu naprawde nie ma się co zastanawieć. Tyle ode mnie.

 

Powiedz mi jak sprawuje się u Ciebie ta 300RS jakieś problemy w grach miałeś z kierownicą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zamówiłem zestawik kiera g29 + wheel stand pro deluxe :). W całości mnie wyszło 1830 zł. Już nie mogę się doczekać odpakowania. Zaufałem jednak firmie logitech. Uważam, że produkty są bardzo dobrze wykonane. Tej firmy również posiadam głośniki z5400 thx, które mam podłączone pod ps4. Cykają :) mi już około 9 lat i nie zdarzyła mi się żadna awaria.

Podziele się później opinia, wrażeniami odnośnie kiery. Pstrykne może później foto. Pozdro :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też przed chwilą zamówiłem jednak Logitech G29. Dam znać jak przyjdzie i jak się na niej przyjadę jakie wrażenia na mnie wywiera ta kierownica.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No Panowie dzisiaj kurierek do mnie zawitał z paczuszkami :) logitech g29 + wheel stand pro deluxe. Od razu po otwarciu kartonu momentalnie doszedł do mnie niesamowity zapach skóry :). Wykonanie kiery to pierwsza klasa. Jestem już po pierwszych testach w driveclubie super sie jeździ. Z tego co wiem to dopiero przy project cars w pełni się wykorzysta potencjał. Narazie muszę ograć Wieśka :).

Jakby co to wbijajcie nicki ten kto gra w drivecluba.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No Panowie dzisiaj kurierek do mnie zawitał z paczuszkami :) logitech g29 + wheel stand pro deluxe. Od razu po otwarciu kartonu momentalnie doszedł do mnie niesamowity zapach skóry :). Wykonanie kiery to pierwsza klasa. Jestem już po pierwszych testach w driveclubie super sie jeździ. Z tego co wiem to dopiero przy project cars w pełni się wykorzysta potencjał. Narazie muszę ograć Wieśka :).

Jakby co to wbijajcie nicki ten kto gra w drivecluba.

 

Akurat DC to ma Force Feedback na poziomie NFS MW z 2005r to w moim odczuciu.

Online i kluby jesli chodzi o DC masz osobny watek od tego w odpowiednim dziale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Thrustmaster wydał aktualizacje na kierownice

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Thrustmaster wydał aktualizacje na kierownice

Dzieki za info. W skrócie to dodano funkcje wymuszonego trybu wiatraka jeśli ktoś gra na wysokim poziomie ff. Pewnie chodzi o te sytuacje gdzie z racji na przegrzanie kierownica wchodziła w tryb "słabego ff".

Poniżej przykleilem opis z pdf ze strony thrustmaster.

“Automatic” cooling mode: •

When you are using the wheel in a game, the cooling fan starts up when the wheel has reached a certain temperature. (= after a few minutes of gameplay, depending on the strength of the Force Feedback effects used) • When you’re done playing: due to the motor’s thermal inertia, the cooling fan continues to operate until the temperature drops below the fan’s startup level. Your wheel has been designed in this way in order to facilitate cooling, and to protect the motor. (= this may take from 5 to 45 minutes, depending on the temperature reached while using the wheel in a game)

“Forced” cooling mode: (requires Firmware V25 or above) •

In this mode, the cooling fan operates whenever the racing wheel is powered up, and stops only when the wheel's USB connector is no longer powered. This mode enables quicker cooling of the motor, and is particularly useful: - When playing with a very high Force Feedback setting - When playing in a high-temperature environment Process to switch from the “Automatic” cooling mode to the “Forced” cooling mode (and conversely):

• The selected mode is automatically saved to the racing wheel's internal memory (i.e. you do not need to repeat this process after restarting the wheel). • You can switch from one mode to another at any given time (even during a game). - - Simultaneously press the “ST*” and “MODE” buttons = The “Forced” mode becomes active (the LED flashes twice). Simultaneously press the “ST*” and “MODE” buttons = The “Automatic” mode becomes active (the LED flashes once).

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×