Skocz do zawartości
sieniu

Mała Liga LTE - Mercedes vs Mclaren Event (Start 27.11.2016 - Zapraszamy!)

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie mogłem siła wyższa :(

No juz sie martwiliśmy ze cos sie stało ;)

Dokonałem poprawek i aktualizacji pierwszej strony

Wysłane z mojego iPhone 5

przez Tapatalk

Edytowane przez sieniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Renault Clio Cup

film jest moim komentarzem, ale rzeczywiście  dobry wyścig rekompensuje minusy gry

Edytowane przez yelon65
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ginetta Junior
Umnie tez film jest komentarzem, bo naprawde tyle sie działo ze nawet ten blad gry ktory mnie pozbawił P2 a moze nawet P1,został wybaczony przez świetna walkę i atmosferę ;)
 od 8:30 do 11:55 jakiś bład można przewinąć :D
 https://www.youtube.com/watch?v=CPHosUDO16Y


Wysłane z mojego iPhone 5
przez Tapatalk

Edytowane przez sieniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka kwestii:

 

1) Kiedy koljeny wyścig? Bo jestem ślepy i nie mogę znaleźć

2) W wyścigu miałem na kilkanaście kółek przed końcem dużą przewagę nad cienglaszem i spokojnie sobie jachałem. Tylko trochę ciężko się kontroluje przewagę jak raz pokazuje 30 sekund raz 5 sekund a za chwilę 1,5 minuty o.O

3) Co do tabelki to jeżdżę na padzie. No i z ciekawości dlaczego tabelka jest po angielsku? :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ polskie odpowiedniki są za długie i ogólnie lepiej wygląda to w języku motorowym, dlatego zdecydowałem się na "inglisz" :P

Jak będziemy jeździć w klasie pikaczento po torze w Poznaniu, to zapodam polskie znaki ;)

Edytowane przez Laptok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka kwestii:

 

1) Kiedy koljeny wyścig? Bo jestem ślepy i nie mogę znaleźć

2) W wyścigu miałem na kilkanaście kółek przed końcem dużą przewagę nad cienglaszem i spokojnie sobie jachałem. Tylko trochę ciężko się kontroluje przewagę jak raz pokazuje 30 sekund raz 5 sekund a za chwilę 1,5 minuty o.O

3) Co do tabelki to jeżdżę na padzie. No i z ciekawości dlaczego tabelka jest po angielsku? :P

Fakt, z tą przewagą/stratą było dziwnie ale po przejechaniu mety info to było aktualizowane. Nie wiem od czego to zależy bo już moja przewaga nad Toreso była poprawna.

 

Wyścig co niedziela. Pewnie więc jedziemy w najbliższą :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz wszystko zostało poprawione na pierwszej stronie, w przeciągu kilku dni podam ilośc okrążeń

Wysłane z mojego iPhone 5

przez Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sieniu a może by tak pojechać na przyspieszonym zużyciu? Przy obecnych ustawieniach nie czuć w zasadzie wpływu opon a paliwa wystarcza na cały wyścig - trochę tak łyso kiedy nie ma elementu taktyki. Oczywiście pewnie trzeba by potestować i dobrać odpowiednie ustawienia zużycia, tak tylko pomysł rzucam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Taka luźna propozycja. Dałoby radę minimalnie zmniejszyć ilość okrążeń? tak aby wraz z kwalifikacjami nie przekraczać 1h. Również optuje za zmianami w zużyciu opon i paliwa :)

Druga sprawa, może warto w końcu wzorem z wątków z ps3 utworzyć subfora? - pytanie raczej do moderów i adminów :)

Edytowane przez Laptok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem zamiar jutro badz pojutrze dokonać testów wlasnie z elementem szybszego zużycia opon i paliwa.

W kwesti twojego zapytania laptok moze i warto by było, tylko w tedy potrzebował bym pomocy. Jesli jest ktoś chcemy aby pomagać mi rozwijać ligę i prowadzić ja zemna to bardzo chętnie przyjmę takiego kogos ;)

A co do wyścigu z kwali wychodzi 1h 15minut, ale zobaczymy co da sie zrobic

Wysłane z mojego iPhone 5

przez Tapatalk

Edytowane przez sieniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2) Poproszę o info dot. pad czy kiera :)

 

 

Jeżdżę na padzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

 

Ja na kierownicy ;)

 

Co do wyscigu to jak dla mnie miod malina. Zwlaszcza ze spedzilem wczesniej 10 minut na tym torze Zyleta.

Walka z siedzacym na ogonie Zybim przekozacka. Pooprawilem B/L o ponad 3 sekundy ;P i trzepalem regularnie niskie 0:55, a Zybi caly czas w lusterku :)

Swietna walka. Po pitach bronilem sie przed Piotrasem...chwile... :)

Sieniu, co sie stalo z Toba? P4 dostalem od Ciebie gratis, jakas awaria?

Cisnienie mi podniosl jeden jedyny spin jaki mialem. Oczywiscie na 3 zakrecie..przedostatnie kolko...juz mi sie goraco zrobilo i zegnalem sie z P4, ale przewagi starczylo, a stracilem tam 20 sekund.

Nie wiem jak odebrala wyscig reszta, ale ja gratuluje wszystkim czystego wyscigu. Jak na pierwszy start gdzie tak jak ja, pewnie nie wszycy ze soba juz jezdzili, to kultura na torze 1 klasa. Widac bylo szacunek dla innych w kazdym manewrze wyprzedzania/obrony, a juz dublowanie to byla przyjemnosc.

 

Cienglasz, Torreso, akurat chyba po tym moim spinie, mnie wyprzediliscie i widzialem ten moment jak po S/M lecicie jak zakochana para w milosnym uscisku :) Fajnie to wygladalo, bo tam akurat z gory sie nadjezdza..

 

p.s. mialem niezlego stracha przed startem, bo na treningach i kwali zdarzalo sie, ze na ostatnim lagodnym prawym przez prosta S/M przekrecalo mi kierownice w lewo i walilem w bande. Na szczescie na wyscigu bez problemu. Ale za kazdym razem gdy tam przejezdzalem, to mialem spiete poslady.

 

Faktycznie, miedzyczasy przeklamywaly

Poza tym po wymianie opon, praktycznie caly czas mialem je "na czerwono". Ktos podopowiadal ze moze zalozyli mi deszcowe, ale czasy krecilem praktycznie identyczne, chociaz trzeba bylo nieco inaczej pokonywac zakrety

 

p.s. cienglasz, to zdaje sie Sieniu sam wkurzony komentowal to, ze nie wylaczyl inzyniera. Ja mu tylko delikatnie zwrocilem uwage ;) Sieniu, wylacz za pamieci ;)

 

jeszcze raz dzieki za super start eventu i ligii,

Edytowane przez SMokey76er
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak to ja przez chwile komentowałem to ze nie wyłączyłem tego gamonia, a co do wyscigu blad gry ktory przez chwile nie pozwolił mi jechac i stad spadek na z P1 naP5 tu masz filmik z ta awaria

https://vimeo.com/130773381

Wysłane z mojego iPhone 5

przez Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyglada jakbys biegu nie mogl wrzucic..co pomoglo? Wylaczales kiere?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyglada jakbys biegu nie mogl wrzucic..co pomoglo? Wylaczales kiere?

Gram na padzie a niewiem co pomogło, moze to ze wyszedłem do menu głównego i wróciłem bo po chwil wszystko było okej. Ale zagotowalem sie jak silnik w maluchu ;)

Wysłane z mojego iPhone 5

przez Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mniejsza ilość okrążeń ? po co ? spieszy się komuś do spania ? te samochody są wolne więc trzeba mieć więcej czasu na dogonienie i atak przeciwnika, godzinny wyścig i 15 min kwalifikacji jest OK. Paliwo też jest w porządku, jedno tankowanie lub jego brak podczas wyścigu to chyba odpowiednia liczba, przecież nie będę tankował 2-3 razy ...

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też jestem za tym, żeby wyścigu nie skracać ale - jak pisałem - element taktyczny się przyda. Teraz mamy sztucznie wymuszony pit stop, nie dyktuje go ani zużycie opon ani paliwa - tylko decyzja "administracyjna". Zróbmy warunki, w których pit stop naprawdę ma znaczenie, paliwa może nagle zabraknąć (swoją drogą, co wtedy w pCars? też dojeżdżamy w trybie "serwisowym" do boksu?) albo ryzykujemy jazdę na zużytych oponach oszczędzając czas na zjazdach do boksu. Dlaczego nie tankować 2-3 razy? Nie widzę przeszkód, pomijając potencjalne problemy z bugami w pitstopie, które trzeba ogarnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

paliwa może nagle zabraknąć (swoją drogą, co wtedy w pCars? też dojeżdżamy w trybie "serwisowym" do boksu?)

 

Paliwo się kończy, silnik gaśnie, stajesz i kończysz wyścig, tak to wygląda.

Chyba że uda Ci się doczołgać jakoś

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ilość okrążeń w czasie wyścigu musi być tak obliczona aby każdy mimo woli musiał zjechać do pit stop, na każdym torze będzie to inna  suma okrążeń,jeśli będzie taka potrzeba  mogę przed każdym  torem przetestować ile okrążeń da się wycisnąć na pełnym baku.Renówki mało  zużywają paliwa, tak że trochę pojeździmy ,ale jak pisał Tachograf bedzie więcej czasu na odrobienie strat jak i na więcej walki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeciez ostatniego wyscigu renault nie dalo sie dojechac bez tankowania. Z imprezy na okolo 25 kolku rowniez dochodzily glosy " Tez macie wrazenie, ze opony coraz gorzej trzymaja?"

Wedlug mnie aktualna formula wyscigow jest praktycznie idealna

Edytowane przez Wyso52

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zgadza się :thumbsup:


mi się udało dojechać do 31 okrążenia przy  dosłownie paru litrach paliwa ale opony już  puszczały

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może w Clio, ja odnosiłem się do Ginetty. Może warto pomyśleć o subforach admini :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Renault Clio Cup

jeżeli chodzi o zużycie paliwa na torze Donington Park to wygląda następująco - 42 litry paliwa około 33 okrążenia -3/4 czasu wyścigu ,a z oponami minimalnie słabsze czasy od 30 okrążenia,

czyli można by było zużycie opon dać x2,  ale to już decyzja Sienia , te dane należy traktować +/-

Edytowane przez yelon65

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akurat zwiększanie zużycia przy Clio nie ma większego sensu moim zdaniem ,  akurat w tym samochodzie to nie będzie miało żadnego wpływu na strategię.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×