Skocz do zawartości
baku83

Mad Max w Empiku czyli drama i bony na 120zł

Rekomendowane odpowiedzi

Ja też byłem na to przygotowany, ale jakoś mnie zirytował fakt, że się wykręcają brakiem towaru zamiast uczciwie napisać, że dali ciała i walnęli byka w cenie.

 

Musza, nie pamietam jaki regulamin ma empik ale sorry zawarcie umowy kupna sprzedazy kiedy placisz za produkt jest umowa. Ty sie wywiazales wiec i druga strona powinna (przykladem moze byc allegro i to ze ktos cos sprzedal ponizej wartosci bo zapomnial ceny minimalnej ustawic). 

 

Jak znam zycie empik ma jakis zapis o dostepnosci towaru. 

 

To co ja bym zrobil to napisal maila, ze to nieprofesjonalne wystawiac towar ktorego sie nie ma, ze zle rzutuje na marke i na tego jak klienci (w tym ja) postrzegaja takie praktyki. 

I czy w zwiazku z tym Empik przewiduje jakies zadosc uczynienie. 

 

byc moze dadza jakies bony na 20 czy 50pln ale zawsze lepsze to niz nic. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cóż oni są bankrutem z tego co słyszałem i niedługo padną

więc nie stać ich na prezenty

skoro until dawn maja po 299 to mad max spokojnie mogli dac po 399 a nawet okragle pincset:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@MagEllan, mniej więcej coś takiego właśnie im napisałem. 

@arkadiuszj nie sądzę. Oni mają umowy z różnymi firmami - vouchery, bony itp. 

Osobiście dostaję z pracy vouchery o wartości około 600 ~800zł rocznie do wykorzystania w sieci Smyk/Empik dzięki którym przymykam oko na delikatnie wyższe ceny gdy realnie i tak płacę za produkt mniej niż w innych tańszych sklepach.

Maszyna się kręci więc w dupie mają klienta indywidualnego. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można zrobić prezent na kilka sztuk ale nie na 1000 wzwyż a pewnie było tyle zamówień...

Mad Max od producenta sklepy skupują za ok 180zł a wystawili omyłkowo za 130zł czyli 50zł musieliby dołożyć do każdej sprzedanej gry. Biorąc pod uwagę 1000, 2000 a może więcej sztuk zamówionych gier w tej "promocji" daje ogromne straty.

Nie powinniście się złościć na sklep tylko bardziej powinnieście wstydzić się tego, że chcieliście zyskać na pomyłce jednego pracownika. To nie była prawdziwa promocja z której się nie wywiązali tylko pomyłka pracownika, który pewnie poniósł szeroko idące konsekwencję.

Zrozumcie sklep a nie patrzycie na swoją stronę!

Nikt nie może pozwolić sobie na taką stratę ;)

Tapatalk & SGS 5

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można zrobić prezent na kilka sztuk ale nie na 1000 wzwyż a pewnie było tyle zamówień...

Mad Max od producenta sklepy skupują za ok 180zł a wystawili omyłkowo za 130zł czyli 50zł musieliby dołożyć do każdej sprzedanej gry. Biorąc pod uwagę 1000, 2000 a może więcej sztuk zamówionych gier w tej "promocji" daje ogromne straty.

Nie powinniście się złościć na sklep tylko bardziej powinnieście wstydzić się tego, że chcieliście zyskać na pomyłce jednego pracownika. To nie była prawdziwa promocja z której się nie wywiązali tylko pomyłka pracownika, który pewnie poniósł szeroko idące konsekwencję.

Zrozumcie sklep a nie patrzycie na swoją stronę!

Nikt nie może pozwolić sobie na taką stratę ;)

Tapatalk & SGS 5

 

Ale z pkt widzenia klienta mnie to gówno obchodzi, poneiważ jeśli np. zamówiłem towar i zapłaciłem to nie zamówiłem go np. w Media Markt. gdzie był o 1zł tańszy niż obecnie w Empiku. Więc z pkt widzenia ekonomicznego jestem 1zł stratny. POmijam całkowicie, że przelew by do nich doszedł i do czasu oddania kasy moga dysponować pieniędzmi klienta (możesz sobie szybko wyliczyć zysk z inwestycji dla 129zł x 1tys-2tys).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można zrobić prezent na kilka sztuk ale nie na 1000 wzwyż a pewnie było tyle zamówień...

Mad Max od producenta sklepy skupują za ok 180zł a wystawili omyłkowo za 130zł czyli 50zł musieliby dołożyć do każdej sprzedanej gry. Biorąc pod uwagę 1000, 2000 a może więcej sztuk zamówionych gier w tej "promocji" daje ogromne straty.

Nie powinniście się złościć na sklep tylko bardziej powinnieście wstydzić się tego, że chcieliście zyskać na pomyłce jednego pracownika. To nie była prawdziwa promocja z której się nie wywiązali tylko pomyłka pracownika, który pewnie poniósł szeroko idące konsekwencję.

Zrozumcie sklep a nie patrzycie na swoją stronę!

Nikt nie może pozwolić sobie na taką stratę ;)

Tapatalk & SGS 5

 

Jasne, pomyłki ludzka rzecz, tylko po co zasłaniają się brakiem towaru? Takie sytuacje często się zdarzają i nieraz sklepy potrafiły wyjść z tego z twarzą. 

Powinienem się także oczywiście wstydzić, że miałem czelność skorzystać z okazji i zamówić grę prawie 100 zł taniej. Nie wiem jak mogłem to zrobić, teraz pewnie biedny pracownik będzie miał dużo nieprzyjemności przez moje zachłanne zachowanie.

Następnym razem pomyślę dwa razy i nawet w razie 5% rabatów będę dzwonił i  pytał czy to nie przypadkiem jakiś błąd.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@osama

Nie bylo by żadnego zysku jak to napisałeś (129zł x 1000, 2000 tyś ) bo sklep kupuje tą grę za 180zł. Tak na prawdę to, że zrobiłeś przelew za produkt, który był wystawiony omyłkowo w takiej kwocie to była Twoja sprawa. Można byłoby czuć nie smak, gdybyś kupił produkt w prawdziwej promocji i zabrakłoby towaru i zamiast wysylki przy kolejnej dostawie wciskaliby Tobie zwrot kasy zasłaniając się tym, że promocja się skończyła ale nie można czuć złości na taką sytuację, raczej powinno dać to do myślenia osobie zamawiającej...

Zrozumcie sklep, na prawdę!

Tak na prawdę nic nie stracicie bo kasę odzyskacie ;)

@emtek

Wiesz dobrze, że co innego promocja z 5%rabatu. Tutaj nikt nie miał wątpilwiści, że to błąd i każdy tylko liczył aby doszło do transakcji. Każdy kto robił przelew wiedział, że to błąd a nie promocja i sam dobrze o tym wiesz ;)

Tapatalk & SGS 5

Edytowane przez Kolos28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie bylo by żadnego zysku (129zł x 1000, 2000 tyś) bo sklep kupuje tą grę za 180zł. Tak na prawdę to, że zrobiłeś przelew za produkt, który był wystawiony omyłkowo w takiej kwocie to była Twoja sprawa. Można byłoby czuć nie smak, gdybyś kupił produkt w prawdziwej promocji i zabrakłoby towaru i zamiast wysylki przy kolejnej dostawie wciskaliby Tobie zwrot kasy zasłaniając się tym, że promocja się skończyła ale nie można czuć złości na taką sytuację, raczej powinno dać to do myślenia osobie zamawiającej...

Zrozumcie sklep, na prawdę!

Tak na prawdę nic nie stracicie bo kasę odzyskacie ;)

Tapatalk & SGS 5

 

W którym miejscu na stronie jest informacja o tym czy promocja jest prawdziwa czy... fałszywa? 

Klienta nie powinno to interesować. Kupuje, płaci i czeka na dostawę. Anulowanie zamówienia wiąże się z tym, że pieniądze zwrócą dopiero po weekendzie w okolicach wtorku - środy. Do tej pory te pieniądze można by spożytkować inaczej. 

 

btw. http://www.empik.com/gears-of-war-ultimate-edition-epic-games,p1112364475,multimedia-p

W tym przypadku promocja jest prawdziwa czy nie?

 

edit @up - Nikt nie miał wątpliwości? Nie generalizowałbym, wystarczy poczytać komentarze pod newsem na ppe, a także jego treść ; ) 

Edytowane przez emtek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie może pozwolić sobie na taką stratę ;)

Tapatalk & SGS 5

 

Oj uwierz mi że np. 50-100 tys. zł dla takiego empiku to nie są duże pieniądze. Sieć, która zatrudnia prawie 7 tys. osób (czyli na pensje idzie ok. miliona dziennie). A mogli z tego mieć niezłą reklamę, bo pewnie sam bym się przekonał do kupowania w empiku gdyby umieli wyjść z tego z godnością albo chociażby zaproponowali teraz bon na 10 zł dla każdego.

A w tej chwili przetrzymują też kilkaset tysięcy złotych swoich klientów (zapewne już byłych). Kompletnie nie chodzi mi tu o to czy będe miał grę za pare złotych mniej. Chodzi o zwykłe przyznanie się do błędu.

Edytowane przez kevcio23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@emtek

Wiesz sam dobrze, że każdy to zrobił z premedytacją. Na FB była akcja zamawiania i każdy chciał zyskać na pomyłce a nie promocji.

Na prawdę czujesz niesmak, że zwrot kasy dostaniesz w przyszłym tygodniu?

Sam wiedziałeś, że tak się pewnie stanie kiedy zamawiałeś ten produkt. Zrobiłeś to z pełną świadomością.

Z całym szacunkiem ale nie jest mi nikogo żal.

Najważniejsze, że odzyskacie pieniądze!!

@kevcio

Chyba robiłbyś tam w przyszłości zakupy kiedy były by kolejne takie "okazje" :)

O jakiej Ty mówisz reklamie dla sklepu w tym przypadku. Ta sprawa szybko by ucichła a normalne ceny w emiku są każdemu znane i nie od dziś wiadomo, że tam się raczej nie robi zakupów.

Tapatalk & SGS 5

Edytowane przez Kolos28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@emtek

Wiesz sam dobrze, że każdy to zrobił z premedytacją. Na FB była akcja zamawiania i każdy chciał zyskać na pomyłce a nie promocji.

Na prawdę czujesz niesmak, że zwrot kasy dostaniesz w przyszłym tygodniu?

Sam wiedziałeś, że tak się pewnie stanie kiedy zamawiałeś ten produkt. Zrobiłeś to z pełną świadomością.

Z całym szacunkiem ale nie jest mi nikogo żal.

Najważniejsze, że odzyskacie pieniądze!!

Tapatalk & SGS 5

 

Oh, łaskawcy, jeszcze nam nawet pieniądze zwrócą! 

Nie wiem czy się spodziewałem, w momencie zamawiania nie byłem przekonany czy to jakaś limitowana promocja, czy zwykły błąd sklepu.

Rozwiązali tą sytuację w najgorszy możliwy sposób i wizerunkowo ponownie na tym stracą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Kolos28

Odzyskanie pieniędzy to minimum.

Błąd się zdarza każdemu. Chodzi o szacunek do klienta i wyjście z sytuacji z twarzą.

Jak Empik tak będzie robił i "wszystko będzie w porządku" to wszyscy zaczną tak robić. Nie wystarczy że inne instytucje nas mają w głębokim poważaniu? 

 

Jak znajdziesz banknot 100zł na ulicy tez nie podniesiesz "bo zaraz ktoś się połapie że zgubił i po niego wróci"? Ty chyba młody jesteś, nie masz na utrzymaniu rodziny że tak za przeproszeniem pierdolisz. Jest okazja to się z niej korzysta i stara wycisnąć jak najwięcej. 

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@emtek

Nie martw się ich stratami.

Ciesz się, że Ty nic nie stracisz poza oczekiwaniem na zwrot kasy za omyłkową promocję o której każdy zamawiający wiedział!!

@Sephiro

Nie jestem młody i mam na utrzymaniu nie tylko siebie ale jestem uczciwą osobą. Pewnie jak znajdę 100zł to podniosę ale jak znajdę portfel z nawet najmniejszą sumą (tymbardziej z dużą) z dowodem osobistym czy innymi danymi to oddam właścicielowi :)

Tapatalk & SGS 5

Edytowane przez Kolos28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@osama

Nie bylo by żadnego zysku jak to napisałeś (129zł x 1000, 2000 tyś ) bo sklep kupuje tą grę za 180zł. Tak na prawdę to, że zrobiłeś przelew za produkt, który był wystawiony omyłkowo w takiej kwocie to była Twoja sprawa. Można byłoby czuć nie smak, gdybyś kupił produkt w prawdziwej promocji i zabrakłoby towaru i zamiast wysylki przy kolejnej dostawie wciskaliby Tobie zwrot kasy zasłaniając się tym, że promocja się skończyła ale nie można czuć złości na taką sytuację, raczej powinno dać to do myślenia osobie zamawiającej...

Zrozumcie sklep, na prawdę!

Tak na prawdę nic nie stracicie bo kasę odzyskacie ;)

Tapatalk & SGS 5

Mylisz się. Sklep nie kupuje gdy dla mnie, a nakład gry dla sklepu. Moje zamówienie przedpremierowe jest tylko deklaracją chęci zakupu gry, ale też informacją, że jeśli 2tys osób obecnie zamówiło grę to nie zamówią nakładu 1 tyś skoro popyt jest większy. Empik zamawia gry na półki i do sklepów stacjonarnych. Wpłacone pieniądze dotarły na konto Empik w związku z tym Empik może nimi dysponować. Nie musi ich przelewać za daną grę. Może nimi dowolnie obracać (Może np. zakupić za tą kasę książki od danego wydawcy za 50% wartości, bo np. "wczoraj wydawca ogłosił wielką okazję i upust na daną książkę." Wszystko jest kwestią decyzji podyktowaną ekonomicznie). Klient zamroził swoją kasę na 1-2 dni (lub więcej) więc potencjalnie stracił. Empik nie wywiązał się ze swojego regulaminu. Sądząc po naszym podobnym do siebie wieku rozumiem, że masz spore pojęcie o inwestowaniu (to nie sarkazm).

Więc zapytam CIę drogi forumowy kolego inaczej- jeśli kupisz ode mnie na allegro Mad Max na PS4 za 200 zł, przelejesz mi kasę, ja sobie za nią kupię nowe buty adaśki w sklepie bo akurat jest promocja (-50% i tylko dziś), a nie mam kasy. Po czym odpisze, że gra uległa zniszczeniu i odsyłam Ci kasę to nadal będziesz taki pozytywnie nastawiony do mnie jako sprzedawcy czy też potraktujesz mnie negatywem? Pamiętaj, że zajarany gierka oczekując na wysyłkę ode mnie np. ominiesz promkę w Media Markt za 199zł i później będziesz zmuszony kupić grę za 249zł ;) Teraz rozumiesz?

Edytowane przez OsamaBombLaden87
  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@osama

Nie musiałeś płacić z z góry za grę tylko przy odbiorze.

Wybrałeś specjalnie taką formę bo wiedziałeś czym taka "promocja" pachnie. Więc nie miej żalu do sklepu a do siebie za swoje postępowanie :)

Z mojej strony koniec tematu.

Tapatalk & SGS 5

Edytowane przez Kolos28

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Kolos28

Portfel z dokumentami to już inna bajka. Chyba każdy by zrobił wszystko żeby jak najszybciej znaleźć pechowca.

 

Empik się pomylił i zamiast przeprosić sypie nam gównem w twarz. Ja to tak widzę a nie inaczej.

Jeżeli ja bym się pomylił to Empik by mnie miał w głębokim poważaniu.

 

Skończmy już może ten offtop.

 

W skrócie:

Ktoś w Empiku zwalił sprawę, ludzie zauważyli i chcieli skorzystać na zasadzie "a nuż się uda" - jest to normalny ludzki odruch. Empik w najgorszy możliwy sposób tuszuje całą sprawę mając w dupie klienta.

  • Like 3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję wszystkim za uwagę. Można się rozejść. 

Nie pierwszy raz i nie ostatni. Chyba każdy się przyzwyczaił.

 

 

Przywróćmy temat do tego czego ma służyć , czyli ciekawym promocjom, które z racji startu jesiennego sezonu są dla wszystkich istotne, a całe zamieszanie zaśmieca w tym momencie temat, powodując, że można coś naprawdę ciekawego przegapić.

 

https://www.facebook.com/empikcom

Żale proszę kierować na profil empiku

  • Like 2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem że temat został już ucięty ale pojawiła się odpowiedź empiku. Bzdura jakich mało, wynika z niej (różne interpretacje) że gra była w "limitowanej" ilości egzemplarzy i rozeszła się bardzo szybko. Szkoda tylko że nie ma ani jednej osoby, której nie anulowałoby zakupu za 129,99. Mimo wszystko pisałbym do centrum wsparcia klienta, tak jak doradziła Pani rzecznik... Ja już to zrobiłem.

http://playingdaily.pl/2015/08/28/szalona-promocja-na-mad-max-w-empiku/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja .ebie bon na 120 zł! aż żałuję że nie dałem się oszukać

 

 

Drodzy fani gry Mad Max. Najmocniej przepraszamy za sytuację, która miała miejsce wczoraj. Gra Mad Max w wersji na PS4 z dodatkiem w postaci otwieracza cieszyła się wśród klientów empik.com ogromnym zainteresowaniem. Limitowany nakład produktu bardzo szybko został wyczerpany, a z powodu błędu na karcie produktu widniała nieprawidłowa informacja o dostępności towaru w sklepie internetowym. Wszyscy klienci, którzy złożyli zamówienie i otrzymali informację o wyczerpanym nakładzie, otrzymają zwrot środków oraz bon prezentowy w wysokości 120 zł na zakupy w empik.com. W przypadku pytań, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta na adres obsluga.klienta@empik.com lub pod numerem telefonu +48 22 462 72 50.


edit zamykam. sprawa idzie do offtopa i bedzie mozna dyskutować o empikach

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najs.
 

Pewnie, żeby wykorzystać bon, trzeba zrobić zakupy na minimum 5000zł. Jeśli nie, to z bonem i tak wyjdzie podobna cena za tego mad maxa, jeśli nie będzie można dołożyć gotówką to się po prostu opchnie komuś, za mniejszą cenę.

Wszyscy klienci, którzy złożyli zamówienie i otrzymali informację o wyczerpanym nakładzie, otrzymają zwrot środków oraz bon prezentowy w wysokości 120 zł

Ciekawe ile osób taką informacje dostało. 

Edytowane przez Kisiel-PL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najs.

 

Pewnie, żeby wykorzystać bon, trzeba zrobić zakupy na minimum 5000zł. Jeśli nie, to z bonem i tak wyjdzie podobna cena za tego mad maxa, jeśli nie będzie można dołożyć gotówką to się po prostu opchnie komuś, za mniejszą cenę.

Wszyscy klienci, którzy złożyli zamówienie i otrzymali informację o wyczerpanym nakładzie, otrzymają zwrot środków oraz bon prezentowy w wysokości 120 zł

Ciekawe ile osób taką informacje dostało. 

Wydaję mi się że chodzi o każdego któremu przyszedł mail o anulowaniu zamówienia. No i chyba tylko o tych, którzy zapłacili z góry, tak wynika z kontekstu wiadomości.

Edytowane przez kevcio23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaję mi się że chodzi o każdego któremu przyszedł mail o anulowaniu zamówienia. No i chyba tylko o tych, którzy zapłacili z góry, tak wynika z kontekstu wiadomości.

 

"Każdy, kto otrzymał wiadomość o anulacji otrzyma bon" - ze strony fb empiku.

Kody mają pojawić się najpóźniej do wtorku, zobaczymy ; ) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
 

Szymon Bronkowski A ja myślałem że to po prsotu błąd w systemie i cena zła była w sklepie. Ale skoro tak, to super, czekam na mój bon. Jak zamówiłem z płatnością i odbiorem w salonie, to mam nadzieję, że też dostanę?

 

 

empik.com Pewnie 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×