Skocz do zawartości
Sir Siekier

Pomysly, rozwoj, przyszlosc... Wizje male i duze

Rekomendowane odpowiedzi

Kupczyk.... Przyjacielu!!! Patrz tan gdzie wzrok nie siega!!!

Sent from my MI 5 using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde, pojeździłem sobie wczoraj beemką i irytująca jest jedna kwestia: za cholerę nie mogę na TT powtórzyć czasu, który lekką ręką robię w treningu. O co chodzi? Auto jest tak samo ustawione a mimo to nie prowadzi się tak samo, jakby gorsza przyczepność i zacieśnianie zakrętów nie wychodzi już tak dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kurde, pojeździłem sobie wczoraj beemką i irytująca jest jedna kwestia: za cholerę nie mogę na TT powtórzyć czasu, który lekką ręką robię w treningu. O co chodzi? Auto jest tak samo ustawione a mimo to nie prowadzi się tak samo, jakby gorsza przyczepność i zacieśnianie zakrętów nie wychodzi już tak dobrze.

To jest bug czynnika ludzkiego. W literaturze nazywany często "presja wyniku" lub bardziej potocznie "stres" ;)

Sent from my HTC One using Tapatalk

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nieprawda :) Jedzie się wyraźnie inaczej po prostu.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, cieglo napisał:

Kurde, pojeździłem sobie wczoraj beemką i irytująca jest jedna kwestia: za cholerę nie mogę na TT powtórzyć czasu, który lekką ręką robię w treningu. O co chodzi? Auto jest tak samo ustawione a mimo to nie prowadzi się tak samo, jakby gorsza przyczepność i zacieśnianie zakrętów nie wychodzi już tak dobrze.

 

 

to prawda. 

Ale może to być wina ustawień pokoju bo tak naprawdę wiemy tylko  że jest ładna pogoda w TT a reszty nie. W treningu ustawiasz sobie pokój jak chcesz.

 

Ale pocieszę Cie bo ja mam tak samo - online/trening robię sobie znacznie lepsze czasy niż TT.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie, może jakieś parametry są różne od tego co w treningu. Taka temperatura pewnie wpłynie na przyczepność. Zauważyłem też, że inaczej zużywają się gumy. W treningu podbiłem sobie ciśnienie na lewym przodzie co pozwoliło na fajne wyrównanie zużycia na osi oraz eliminację (całkowitą) grzania opony a w TT mam ją dość często na brązowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

do dupy to trzeba robić  setup na wyścig i na TT ? może takie warunki jak w TT da się odtworzyć w wyścigu ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

TT masz ustawienia takie jak na treningu, tyle że jak już było pisane jest inna pogoda inna temp. toru przez co inna przyczepność .  Mam ten sam problem , na treningu opony zachowują się super a na TT grzeją  mi sie do 160 stopni...:wacko:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może jest gdzieś info o warunkach na TT? Ja się nie doszukałem ale może gdzieś to publikują. Fakt, że warunki muszą być niezmienne by każdy miał równe szanse. Tyle pewnego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie sie wydaje ze za duzo temu TT poswiecamy... Kto bedzie szybki to szybko awansuje.

via Xiaomi Mi5 ver Karramba

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie aby uniknąć problemów z nagrzewaniem się opon w TT należy wyłączyć  ich zużycie...:1_grinning:

Edytowane przez KaczyVR6
  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałem ale i tak nie wyrównuje warunków w porównaniu z treningiem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zauważyłem ze trening,kwalifikacje,wyścig,TT różnią się od siebie

Np. Mi w treningu zjada szybko opony a wyścigu już nie albo w TT się grzeją a w kwalifikacjach nie

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tymi oponami na wyścigu to też bierz pod uwagę, że tempo nie jest maksymalne na wielu okrążeniach. Na treningu masz czysty tor, jedziesz ile fabryka dała a w wyścigu a to okrążenie formujące, a to zamuła za kimś i tym samym opony mniej dojechane.

 

A co do tego TT to uważam, że to jednak istotna sprawa bo jakby nie patrzeć ktoś kto się przyłoży ma na starcie gwarantowane 50 pkt do klasyfikacji. W ogólnym rozrachunku całych mistrzostw może to mieć duże znaczenie, niekoniecznie do walki o medale w generalce ale np. do udziału w kolejnych eventach.

Edytowane przez cieglo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze bysmy pomysleli o czyms takim:

 

na wykopie sie chlopaki pokazuja ze swoimi wyscigami ;-) moze my tez bysmy im konkurencje zrobili ;-) tylko jakis dobry ziomek do komentarza by sie przydal.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz mialem pewne kontkaty z gosciem z wykopu na temat ligi i tego jak oni to robia. Komenatrz nie jest problemem, problemem jest czas bo u nas to trzeba dogrywac po wyscigu. Natomiast faktem jest ze z checia bym sprobowal komentarza bardziej profesjonalnego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na transmisje z wyścigów i miejsce dla komentatora musimy poczekać. W  Project CARS 2 będą takie bajery dopiero.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×