Sir Siekier 861 Napisano 13 Grudzień 2016 Kupczyk.... Przyjacielu!!! Patrz tan gdzie wzrok nie siega!!! Sent from my MI 5 using Tapatalk Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tprudzic 192 Napisano 13 Grudzień 2016 TT ustawia sie tak: 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 15 Grudzień 2016 Kurde, pojeździłem sobie wczoraj beemką i irytująca jest jedna kwestia: za cholerę nie mogę na TT powtórzyć czasu, który lekką ręką robię w treningu. O co chodzi? Auto jest tak samo ustawione a mimo to nie prowadzi się tak samo, jakby gorsza przyczepność i zacieśnianie zakrętów nie wychodzi już tak dobrze. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pela222 552 Napisano 15 Grudzień 2016 Kurde, pojeździłem sobie wczoraj beemką i irytująca jest jedna kwestia: za cholerę nie mogę na TT powtórzyć czasu, który lekką ręką robię w treningu. O co chodzi? Auto jest tak samo ustawione a mimo to nie prowadzi się tak samo, jakby gorsza przyczepność i zacieśnianie zakrętów nie wychodzi już tak dobrze. To jest bug czynnika ludzkiego. W literaturze nazywany często "presja wyniku" lub bardziej potocznie "stres" Sent from my HTC One using Tapatalk 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 15 Grudzień 2016 Nieprawda Jedzie się wyraźnie inaczej po prostu. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeeS 99 Napisano 15 Grudzień 2016 Godzinę temu, cieglo napisał: Kurde, pojeździłem sobie wczoraj beemką i irytująca jest jedna kwestia: za cholerę nie mogę na TT powtórzyć czasu, który lekką ręką robię w treningu. O co chodzi? Auto jest tak samo ustawione a mimo to nie prowadzi się tak samo, jakby gorsza przyczepność i zacieśnianie zakrętów nie wychodzi już tak dobrze. to prawda. Ale może to być wina ustawień pokoju bo tak naprawdę wiemy tylko że jest ładna pogoda w TT a reszty nie. W treningu ustawiasz sobie pokój jak chcesz. Ale pocieszę Cie bo ja mam tak samo - online/trening robię sobie znacznie lepsze czasy niż TT. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 15 Grudzień 2016 Faktycznie, może jakieś parametry są różne od tego co w treningu. Taka temperatura pewnie wpłynie na przyczepność. Zauważyłem też, że inaczej zużywają się gumy. W treningu podbiłem sobie ciśnienie na lewym przodzie co pozwoliło na fajne wyrównanie zużycia na osi oraz eliminację (całkowitą) grzania opony a w TT mam ją dość często na brązowo. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gustaw 267 Napisano 15 Grudzień 2016 do dupy to trzeba robić setup na wyścig i na TT ? może takie warunki jak w TT da się odtworzyć w wyścigu ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaczyVR6 16 Napisano 15 Grudzień 2016 TT masz ustawienia takie jak na treningu, tyle że jak już było pisane jest inna pogoda inna temp. toru przez co inna przyczepność . Mam ten sam problem , na treningu opony zachowują się super a na TT grzeją mi sie do 160 stopni... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 15 Grudzień 2016 Może jest gdzieś info o warunkach na TT? Ja się nie doszukałem ale może gdzieś to publikują. Fakt, że warunki muszą być niezmienne by każdy miał równe szanse. Tyle pewnego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sir Siekier 861 Napisano 15 Grudzień 2016 Mnie sie wydaje ze za duzo temu TT poswiecamy... Kto bedzie szybki to szybko awansuje. via Xiaomi Mi5 ver Karramba 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaczyVR6 16 Napisano 15 Grudzień 2016 (edytowane) Panowie aby uniknąć problemów z nagrzewaniem się opon w TT należy wyłączyć ich zużycie... Edytowane 15 Grudzień 2016 przez KaczyVR6 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 15 Grudzień 2016 Sprawdzałem ale i tak nie wyrównuje warunków w porównaniu z treningiem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sieniu 506 Napisano 15 Grudzień 2016 Ja zauważyłem ze trening,kwalifikacje,wyścig,TT różnią się od siebie Np. Mi w treningu zjada szybko opony a wyścigu już nie albo w TT się grzeją a w kwalifikacjach nie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cieglo 977 Napisano 16 Grudzień 2016 (edytowane) Z tymi oponami na wyścigu to też bierz pod uwagę, że tempo nie jest maksymalne na wielu okrążeniach. Na treningu masz czysty tor, jedziesz ile fabryka dała a w wyścigu a to okrążenie formujące, a to zamuła za kimś i tym samym opony mniej dojechane. A co do tego TT to uważam, że to jednak istotna sprawa bo jakby nie patrzeć ktoś kto się przyłoży ma na starcie gwarantowane 50 pkt do klasyfikacji. W ogólnym rozrachunku całych mistrzostw może to mieć duże znaczenie, niekoniecznie do walki o medale w generalce ale np. do udziału w kolejnych eventach. Edytowane 16 Grudzień 2016 przez cieglo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tprudzic 192 Napisano 19 Grudzień 2016 moze bysmy pomysleli o czyms takim: na wykopie sie chlopaki pokazuja ze swoimi wyscigami ;-) moze my tez bysmy im konkurencje zrobili ;-) tylko jakis dobry ziomek do komentarza by sie przydal. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sir Siekier 861 Napisano 20 Grudzień 2016 Juz mialem pewne kontkaty z gosciem z wykopu na temat ligi i tego jak oni to robia. Komenatrz nie jest problemem, problemem jest czas bo u nas to trzeba dogrywac po wyscigu. Natomiast faktem jest ze z checia bym sprobowal komentarza bardziej profesjonalnego. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KaczyVR6 16 Napisano 20 Grudzień 2016 Fajne to tylko inny komentator mógł by być. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yarek 59 Napisano 20 Grudzień 2016 Na transmisje z wyścigów i miejsce dla komentatora musimy poczekać. W Project CARS 2 będą takie bajery dopiero. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach