Patricko 8082 Napisano 14 Sierpień 2019 Podobno Miami lata 80. Jak się okaże prawdą to może to być jeden z lepszych NFS'ów ostatnich lat. 15.08 o godzinie 15:00 ma być oficjalna prezentacja. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 14 Sierpień 2019 coz biorac pod uwage jak nisko zawieszona jest poprzeczka... z drugiej strony to EA wiec podchodze ostroznie. Na cale szczescie niewazne PC, XO, PS4 za 15pln moza sprawdzic to to przed premiera. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 14 Sierpień 2019 Prezentacja jednak dzisiaj o 15:00: https://www.ea.com/en-gb/games/need-for-speed/onetime-37-qrx No i chuj, a nie lata 80te... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 14 Sierpień 2019 No to mamy 2 minutowy trailer w ktorym pani z silnym hiszpanskim akcentem cos tam sobie gada - widac bedzie drag i drift i mamy kolejny 5 dniowy licznik do GamesComu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
manoszek 561 Napisano 14 Sierpień 2019 Oglądnąłem ale nie zrobił na mnie żadnego wrażenia, jestem marnym fanem NFS'a. Poczekam na więcej materiałów i może w końcu się skuszę na uliczne wyścigi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 14 Sierpień 2019 Payback z innymi teksturami. W dzień będzie Pro Street, a w nocy NFS z 2015. Nie widzę tutaj nic ponad to. Teraz pozostaje pytanie ile będzie mikrotransakcji i czy znowu będzie ulepszać samochody jakimiś durnymi kartami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwir 12843 Napisano 14 Sierpień 2019 Ale... czym to się różni? Wygląda jak poprzednie 5 NFSów... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 14 Sierpień 2019 No właśnie niczym Payback z modem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
manoszek 561 Napisano 14 Sierpień 2019 Da się w to grać komfortowo na kierownicy? czy tylko na padzie gra ma sens, Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwir 12843 Napisano 14 Sierpień 2019 Bez kitu, mimo że grałem w większość z nich (nie długo ale jednak) to jakby mi ktoś pokazał screeny/klipy z każdego z nich bez podpisów który jest który, to bym strzelał w ciemno każdy z nich bo nie miał bym pojęcia. Z kultowej serii zrobili pozycję na prezentacje dla akcjonariuszy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 14 Sierpień 2019 16 minut temu, manoszek napisał: Da się w to grać komfortowo na kierownicy? czy tylko na padzie gra ma sens, NFS i kierownica przestały mieć sens od czasu NFS Shift. Przecież to full arcade. 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danken000 352 Napisano 14 Sierpień 2019 Godzinę temu, Patricko napisał: No i chuj, a nie lata 80te... Lata 80te w grze wyścigowej to za duże ograniczenie. Kto kupi grę bez współczesnych samochodów? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 14 Sierpień 2019 Ja 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 14 Sierpień 2019 1 godzinę temu, cwir napisał: Z kultowej serii zrobili pozycję na prezentacje dla akcjonariuszy. Tak ale kiedy ta seria byla kultowa? jakos do pierwszej polowy zeszlej dekady. A i nawet wtedy bywalo roznie choc lepiej niz dzis. no wlasnie nie do konca jest to prezentacja dla akcjonariuszy. EA nie chwali sie NFS zbytnio w trakcie spotkan z inwestorami. Nie na ostanim a na poprzednim wspomnieli ze wydadza w tym roku i oczekuja okolo 4mln sprzedanych kopii co jest wynikiem porownywalnym do poprzednich odslon. To moim zdaniem pokazuje ze wyklepia ot kolejna gre ktora ma sprzedac sie jak poprzedniczki, nie bedzie tutaj drastycznych zmian, ma zarobic swoje zeby bylo ze szacunki byly OK. I mozna bylo sie pochwalic enigmatycznym "gra spelnila nasze oczekiwania" lub "gra sprzedala sie powyzej oczekiwan" lub "gra sprzedala sie xx% powyzej oczekiwan" (jesli przyjmiemy ze xx to liczba 2 cyfrowa). Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwir 12843 Napisano 14 Sierpień 2019 43 minuty temu, MagEllan napisał: no wlasnie nie do konca jest to prezentacja dla akcjonariuszy. 43 minuty temu, MagEllan napisał: wyklepia ot kolejna gre ktora ma sprzedac sie jak poprzedniczki, nie bedzie tutaj drastycznych zmian, ma zarobic swoje zeby bylo ze szacunki byly OK. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 14 Sierpień 2019 (edytowane) @cwir Biorac pod uwage ze poprzednie 2 sprzedaly sie ponizej oczekiwan. To o czyms swiadczy. Jakby chcieli obsysac inwerstorom to by zapowiedzieli ze to najwieksza, najlepsza gra w serii ktora sprzeda sie lepiej niz poprzedniczki. No ale chyba jakos pominales ten drobny fakt, co? Pomijam fakt ze 4mln to skromne jak na EA przewidywania. BF V - mialo byc 8 mln bylo 7 i przepraszali SW BF2 (fiasko) - mialo byc 14mln a sprzedalo sie 9 (i tak uwazam ze sporo za duzo biorac pod uwage jak to wygladalo na premiere) Edytowane 14 Sierpień 2019 przez MagEllan Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwir 12843 Napisano 14 Sierpień 2019 2 godziny temu, MagEllan napisał: @cwir Biorac pod uwage ze poprzednie 2 sprzedaly sie ponizej oczekiwan. To o czyms swiadczy. Jakby chcieli obsysac inwerstorom to by zapowiedzieli ze to najwieksza, najlepsza gra w serii ktora sprzeda sie lepiej niz poprzedniczki. No ale chyba jakos pominales ten drobny fakt, co? Ale co mają im obsysać. W ogóle nie w tym tonie to pisałem. Chodziło mi o to że zrobili z tego regularnie klepaną przeciętną gierkę zbudowaną na kultowej marce z której już tylko nazwa została, każda wygląda tak samo, fabuła ta sama, fury te same, silnik pewnie te sam. Nawet się nie starają wybić ponad to co robili z nią przez ostatnią dekadę. Wiedzą ile wydadzą na jej produkcję i wiedzą ile zarobią. I to dokładnie będzie na prezentacji dla akcjonariuszy. Stała pozycja, stały przychód bez większego wysiłku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WahaczPL 43 Napisano 16 Sierpień 2019 Dla mnie lipa. Gdyby do estetyki i kolorystyki związanej z Heat dołożyli lata 80-te w motoryzacji i jakieś klimatyczne trasy kojarzone z tym okresem, to byłoby super i jarałbym się tą grą bardziej, niż jakąkolwiek samochodówką w ostatnim czasie. A tak niczego nowego i ciekawego się nie spodziewam i będzie to pewnie kolejny NFS, którego nie kupię. Ciekaw jestem czy będą jakieś lootboksy i mikrotransakcje. Podobno ma nie być, ale z EA nigdy nic nie wiadomo. Na pewno nie zrobią ich tak chamsko jak w 2017 roku, ale subtelniejsze mechanizmy + patch z ułatwiaczami gdy już wszystkie recenzje będą online - kto wie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 16 Sierpień 2019 Nie będzie ich na premierę 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 19 Sierpień 2019 W dniu 14.08.2019 o 21:06, cwir napisał: Ale co mają im obsysać. W ogóle nie w tym tonie to pisałem. Chodziło mi o to że zrobili z tego regularnie klepaną przeciętną gierkę zbudowaną na kultowej marce z której już tylko nazwa została, każda wygląda tak samo, fabuła ta sama, fury te same, silnik pewnie te sam. Nawet się nie starają wybić ponad to co robili z nią przez ostatnią dekadę. Wiedzą ile wydadzą na jej produkcję i wiedzą ile zarobią. I to dokładnie będzie na prezentacji dla akcjonariuszy. Stała pozycja, stały przychód bez większego wysiłku. A to widzisz jak wyrwiesz dwa cyctaty to ciezko mi zgadywac o co tobie chodzilo. Z tym co napisales powyzej sie zgadzam (silnik to frosbyte juz paru lat), tyle ze spotkania z inwestorami to zazwyczaj proba ich przekonania ej patrzcie jacy jestesmy zajebisci i jak dobrze rokujemy jesli chodzi o wzrost. I tutaj podejscie o ktorym piszesz nie jest czyms co super zadowala inwestorow - ot wydadza i zarobia tyle co wczesniej, ale wzrostu, tutaj nie widac. A tego sie wlasnie oczekuje ze nowe IP, czy bazujace na znajej marce, czy kontynuacja beda zarabialy wiecej. Tak klepia, ale ogolnie wypada to moim zdaniem czesto gorzej nizli to co bylo wczesniej. dla mnie od czasu Origin Access gry od EA to wlasnie typowe przyklady sprobowac za 15pln i moze ograc w tej cenie a moze porzucic bez zalu. Wyjatkiem sa indyki od nich. milego grania W dniu 16.08.2019 o 12:38, Patricko napisał: Nie będzie ich na premierę no tak Acti pokazalo ze to niezla strategia dodac je pozniej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
manoszek 561 Napisano 19 Sierpień 2019 Alfa Romeo Giulia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 19 Sierpień 2019 Jedyny plus tego całego trailera. Chociaż skarpetki pozamiatały. Tego oczekuje w prawdziwym NFSie, żeby moje gacie miały kolor zderzaków. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MagEllan 2738 Napisano 19 Sierpień 2019 no wiec trailer wydaje sie byc nawet dobry. Policja wzbudza nostalgie z czasow NFS MW 2005 i mimo iz mozna bylo ich oszukiwac to jednak gralo sie w to dobrze, noc to czasy Underground, dzien zawsze to jakas odmiana. Co do strojow, na psi penis mi to? Tak samo reagowalem jak oglaszali przebieranki w Forza Horizon 4 (no jasne ze koles w mini to swietny kierowca +10 za stylowe). Co wiecej widze tutaj lokowanie produktu chocby adidasa. No ale hajs musi sie zgadzac a za lokowanie EA zgarnelo pewnie siano. I o ile mysle ze moglbym temu dac szanse, tak z tylu glowy caly czas kołacze sie mysl to jest EA oni musza cos koncertowo spierniczyc. dobrze ze jest Access - sprawdzi sie to przed premiera za 15pln. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwir 12843 Napisano 20 Sierpień 2019 15 godzin temu, MagEllan napisał: tyle ze spotkania z inwestorami to zazwyczaj proba ich przekonania ej patrzcie jacy jestesmy zajebisci i jak dobrze rokujemy jesli chodzi o wzrost. I tutaj podejscie o ktorym piszesz nie jest czyms co super zadowala inwestorow - ot wydadza i zarobia tyle co wczesniej, ale wzrostu, tutaj nie widac. A tego sie wlasnie oczekuje ze nowe IP, czy bazujace na znajej marce, czy kontynuacja beda zarabialy wiecej. No dobra ale NFS to nie jest nowe IP. Oni tu nie muszą na nic namawiać inwestorów, ani uzasadniać. Po prostu wydają kolejną do bólu zrecyklingowaną grę, której koszt wyprodukowania są w stanie określić co do grosza bo robią taką samą jak poprzednia i wcześniejsza i jeszcze wcześniejsza. Są też w stanie oszacować mniej więcej ile się tego sprzeda i na pewno będzie to zysk, a że nie jakiś kosmiczny to już nieistotne. To jest taka właśnie gra, relatywnie niski wydatek, relatywnie niski zysk, ale praktycznie pewny zysk. I bez większych oczekiwań w stosunku do gry. Pohajpują dokładnie tyle ile trzeba, więcej się nie będzie opłacać... Mają hity Apexy, mają porażki Anthemy, muszą też mieć przeciętne NFSy żeby wybalansować nieco :). Oczywiście ja to tak widzę i sobie tłumaczę, równie dobrze to co napisałem może być totalną bzdurą, a nowy NFS to będzie hit nad hity, rewolucja gatunku, restart serii, niespodzianka dekady i kura znosząca dla EA złote jajka. NIE ZAPOWIADA SIĘ, ale może Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bany® 907 Napisano 20 Sierpień 2019 (edytowane) Gry samochodowe chyba z reguły nie przynoszą jakis wielkich zysków czy się mylę? Niby forze wszyscy zachwalają ale MS sprzedał 3x mniej konsol niż Sony poza tym ludzie kombinują z regionami... Jeśli chodzi o transakcje mikro to też średnio to pewnie wygląda jeśli chodzi o samochodówki... nie wydaje wam się, że model gier samochodowych potrzebuje świeżości żeby przyciągać do siebie nie tylko fanów motoryzacji? Może słabe porównanie ale coś na zasadzie battle royale w strzelankach i tu nie chodzi o tryb rozgrywki tylko model biznesowy gdzie gra nie kosztuje pełnej ceny albo jest nawet darmowa za to bardzo dobrze wspierana przez częste aktualizacje dodające nowy kontent. Wydaje mi się, że takim strzałem był swojego czasu rocket league talko ta gra nie ma chyba nic wspólnego z wyścigami... Edytowane 20 Sierpień 2019 przez bany® Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach