Skocz do zawartości

Grabeq

Old Boy
  • Zawartość

    2210
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    21

Ostatnia wygrana Grabeq w dniu 13 Czerwiec

Użytkownicy przyznają Grabeq punkty reputacji!

Reputacja

1077 Boss

O Grabeq

  • Tytuł
    Semiprocasual

Informacje o profilu

  • Wiek
    34
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Kontakt

  • PSN
    grabeq

Ostatnie wizyty

4610 wyświetleń profilu
  1. Grabeq

    NieR: Automata

    Tylko pamiętaj, że pierwsze "przejście" gry to tylko początek, dalej jest tylko lepiej. Po zakończeniu "A" miałem mieszane uczucia...po "E' uważam, że to jedna z najlepszych i najważniejszych gier w całej gamingowej .historii
  2. Grabeq

    Dyskusje ogólne

    Tak, tak emulator biedny, brak VC i generalnie za mało oferują, ale to jednak 80 PLN rocznie, czyli jakie 6,66 PLN miesięcznie. Tyle mogę płacić za save'y w chmurze i kilka fajnych gierek na NES'a.
  3. Grabeq

    Destiny 2

    Kurłaaa...akurat jak zacząłem grać w Monster Hunter World, to wydali przywoite DLC, jako tako ratujące tę grę. Jak skończę MHW, to już nikt na PC w D2 grać nie będzie
  4. Grabeq

    Monster Hunter Generations Ultimate

    Z całym szacunkiem, ale moim zdaniem bzdura. MHW posiada właściwie wszystkie pozytywne cechy poprzednich odsłon i dorzuca do tego całą masę usprawnień. Dodatkowo wygląda o niebo lepiej, granie z innymi jest zdecydowanie prostsze , a elementy MMO wprowadzone zostały w sposób sensowny. Generetions jest gorsze od MH4U. Owszem, to ogromna gra, ale poza zawartością i stylami walki (które moim zdaniem są niepotrzebną komplikacją) nie wprowadza nic specjalnego. To ostatni powiew MH w starym stylu. World to krok w dobrym kierunku, opiera się na dziedzictwie MH, a jednocześnie nie boi się współczesnych rozwiązań, zarówno na płaszczyźnie technicznej jak i gameplay'owej. Poza tym, to dwa różne projekty, ukierunkowane na osiągnięcie innego rezultatu i przeznaczone co do zasady dla innego rodzaju graczy - GUlt (weterani), World(nowi gracze i weterani). World będzie się powoli rozwijał, dojdą nowe potwory, nowe mapy, bronie. GUlt to port starej gry, w której mamy już wszystko. Uwielbiam tę serię i chyba przy żadnej części nie bawiłem się tak dobrze, jak przy World.
  5. Grabeq

    Destiny 2

    No i co z tym Forsaken, w sieci opinie raczej pozytywne. Ktoś gra w dodatek czy porzuciliście już wszelką nadzieję?
  6. Grabeq

    Dyskusje ogólne

    Tak to zawsze powinno wyglądać. https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2018-okami-hd-switch-is-a-nigh-on-flawless-port Jak ktoś nie grał to brać, to jedna z najlepszych gier wszech czasów. Obok Bloodborne i Ocarina of Time mój ścisły TOP 3.
  7. Grabeq

    Dead Cells

    Motion Twin odpowiedziało na zarzuty związane z płynnością na Nintendo...a właściwie jej brakiem. Puścili średnio zoptymalizowaną grę, bo chcieli równoległej premiery na wszystkich platformach i uznali, że stan techniczny jest na tyle ok, że nie opłaca się czekać. Z jednej strony rozumiem, a z drugiej nie akceptuję takiego podejścia. Po 15 miesiącach early access wiadomo, że zdecydowanie łatwiej było im programować na PC, X i PS4 bo to właściwie ten sam kod. NS to inna bajka. Skoro na innych platformach DC chodzi perfekcyjnie, tak też powinno być na Nintendo. Myślę jednak, że większości graczy nie będzie to przeszkadzać. Są jednak osoby wyjątkowo wrażliwe na spadki płynności i niestety należę to tej grupy. Tutaj nie chodzi tylko o DC. Uwielbiam na przykład serię "soulsborne", a Dark Souls na PS3 odpuściłem i czekałem na wydanie PC, bo to co się działo w Blighttown, to był pokaz slajdów. A co do DC na Switcha, to jak ktoś nie widzi freezów lub nie przeszkadzają mu ,to na luzie można grać, za minimum 3 miechy przyjdzie patch. Edit: Swoją drogą ciekawe co by się działo, jakby EA, Ubi, Activision zrobili coś takiego...małym deweloperom wybacza się jednak więcej
  8. Grabeq

    Dead Cells

    Ponieważ jestem nie do końca normalny kupiłem DC na Steamie, żeby mieć obiektywne porównanie obu wersji. Stwierdziłem, że zawsze w ciągu 48h mogę zwrócić. Valve w przeciwieństwie do Nintendo szanuje prawa konsumentów. Uwierzcie mi, pod względem płynności działania i przede wszystkim responsywności, to są dwie różne rzeczywistości. Jak wyłączyłem VSYNC gra dobiła do chorej liczby ponad 900 klatek na sekundę, dlatego od razu włączyłem go z powrotem i trzyma betonowe 144 FPS. Zakładam się, że na mojej zintegrowanej karcie to by śmigało w 60 klatkach. Ja zostaje przy wersji PC...trudno, nie pierwszy raz utopiłem hajs w grze, której nie ruszę. Gówniany port, znakomita gra. Przyznaję jednak, ze pięknie wygląda w trybie przenośnym na ekranie Switch'a. Edit: A właściwie to przejdę jeszcze raz na NS, po kilku miesiącach/roku przerwy. Zrobię sobie full brutality run albo inny challange. Uważam, że problem płynności zostanie szybko rozwiązany.
  9. Grabeq

    Dead Cells

    @DigitalMan_PL No ale właśnie PCMR tak mnie zepsuło Jak się gra we wszystko na ultra/high w 100-144 klatkach, na monitorze z G-Sync, to uwierz mi, że czuć różnicę po przesiadce na Switch'a. Ja wiem, że to strasznie brzmi, ale dopadła mnie ta choroba i się chyba z niej nie wyleczę. Poza tym, dla mnie ważniejsze jest to, żeby nie było skoków płynności. Może być 30 klatek, ale betonowe 30 klatek, a nie raz 50-45, a za sekundę 30, bo wtedy odczuwa się brak płynności. W Zeldzie stałe 30 fps w ogóle mi nie przeszkadzało, szybko się przyzwyczajałem po przesiadce z PC. No i błagam Cię, to jest tytuł indie, 2D, bez żadnych graficznych fajerwerków. Powinien śmigać w 60 fps bez żadnej czkawki. Przypominam, że Titan Quest'a też zyebano. Jak się będziemy wszyscy godzić na niższą jakość portów na Switcha, to tak to będzie wyglądać. Ja się nie czepiam Dooma czy Wolfenstein'a 2. To jest cud, że te gry na pstryczku się uruchamiają. No, ale od twórców takich tytułów jak DC trzeba wymagać lepszej optymalizacji. W recenzji na Kotaku przywołali wypowiedź członka teamu deweloperskiego, który oświadczył, że są świadomi spadków do 40 klatek, ale uznali, że większości graczy nie będzie to przeszkadzać i nie chcieli opóźniać premiery, więc to olali. No błagam... @Kolos28 Jeśli chodzi o otwarte przestrzenie, to ludziom chodziło o miejsce inne niż lochy/jaskinie, gdzie na ekranie dzieje się więcej - pojawia się więcej obiektów, przeciwników. Fakt, brzmi to dziwnie, nie zaprzeczam Można poczytać: https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/955hre/psa_if_you_experience_a_reduced_frame_rate_when/
  10. Grabeq

    Dead Cells

    Podobno zaczyna się po mniej więcej 3h gry... na jakiś otwartych obszarach przy znacznej ilości przeciwników.
  11. Grabeq

    Dead Cells

    Wspaniale, wszędzie piszą, że na Switch'u klatki lecą na łeb na szyję, w doku nawet do 30 fps, a w trybie przenośnym do 40-45 fps. Żenada. Przecież to jest pikseloza, a nie wymagająca gra z otwartym światem. Chyba ostatni raz kupiłem jakąkolwiek grę multiplatformową na NS. Nie wiem, czy to nawet odpalę po powrocie do domu. Stały framerate w grach tego rodzaju, to jest konieczność. Edit: Mój pierwszy i ostatni pre-order... @DigitalMan_PL Tak się jarałeś na DC, a nie wiesz nawet, że to roguelike? Jaki zapis progresu? O czym Ty piszesz? Przecież na tym to tu polega. Walczysz, odblokowujesz upgrade'y, przedmioty, giniesz i od nowa. Co do zasady, zawsze wracasz silniejszy. Przejście gry dopakowaną postacią od początku do końca zajmuje 2-3h....Natomiast dopakowanie postaci 25h-50h
  12. Grabeq

    Hollow Knight

    No ja mimo skasowania save'a i zszarganych nerwów przy pierwszym podejściu zastanawiam się nad powrotem.... I pewnie za jakiś czas wrócę i znowu będzie płacz i zgrzytanie zębami.
  13. Grabeq

    Dead Cells

  14. Grabeq

    Salt and Sanctuary

    Wziąłbym, ale mam Dead Cells i zaczynam od tego. Teraz w sumie siedzę tylko na PC...a na"tronie" Switch i Golf Story
  15. Grabeq

    Destiny 2

    @wojcik_dan Nie warto. Co prawda wydano dwa dodatki, ale żadnego z nich nie można porównywać do TTK. Są tak biedne, że szkoda o nich pisać. Powoli wprowadzają "zmiany", które zbliżają D2, do pierwszej części. Do tej pory rewolucji jednak nie było. Poczekaj spokojnie na premierę Monster Hunter World, będziemy mieli co robić... no chyba, że rzeczywiście spieprzyli port. W udaną reanimację D2 raczej nie wierzę...ale może, jakimś cudem...
×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityka prywatności.