Skocz do zawartości

Grabeq

Old Boy
  • Zawartość

    2205
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    21

Ostatnia wygrana Grabeq w dniu 13 Czerwiec

Użytkownicy przyznają Grabeq punkty reputacji!

Reputacja

1074 Boss

O Grabeq

  • Tytuł
    Semiprocasual

Informacje o profilu

  • Wiek
    34
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Kontakt

  • PSN
    grabeq

Ostatnie wizyty

4550 wyświetleń profilu
  1. Grabeq

    Dyskusje ogólne

    Tak to zawsze powinno wyglądać. https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2018-okami-hd-switch-is-a-nigh-on-flawless-port Jak ktoś nie grał to brać, to jedna z najlepszych gier wszech czasów. Obok Bloodborne i Ocarina of Time mój ścisły TOP 3.
  2. Grabeq

    Dead Cells

    Motion Twin odpowiedziało na zarzuty związane z płynnością na Nintendo...a właściwie jej brakiem. Puścili średnio zoptymalizowaną grę, bo chcieli równoległej premiery na wszystkich platformach i uznali, że stan techniczny jest na tyle ok, że nie opłaca się czekać. Z jednej strony rozumiem, a z drugiej nie akceptuję takiego podejścia. Po 15 miesiącach early access wiadomo, że zdecydowanie łatwiej było im programować na PC, X i PS4 bo to właściwie ten sam kod. NS to inna bajka. Skoro na innych platformach DC chodzi perfekcyjnie, tak też powinno być na Nintendo. Myślę jednak, że większości graczy nie będzie to przeszkadzać. Są jednak osoby wyjątkowo wrażliwe na spadki płynności i niestety należę to tej grupy. Tutaj nie chodzi tylko o DC. Uwielbiam na przykład serię "soulsborne", a Dark Souls na PS3 odpuściłem i czekałem na wydanie PC, bo to co się działo w Blighttown, to był pokaz slajdów. A co do DC na Switcha, to jak ktoś nie widzi freezów lub nie przeszkadzają mu ,to na luzie można grać, za minimum 3 miechy przyjdzie patch. Edit: Swoją drogą ciekawe co by się działo, jakby EA, Ubi, Activision zrobili coś takiego...małym deweloperom wybacza się jednak więcej
  3. Grabeq

    Dead Cells

    Ponieważ jestem nie do końca normalny kupiłem DC na Steamie, żeby mieć obiektywne porównanie obu wersji. Stwierdziłem, że zawsze w ciągu 48h mogę zwrócić. Valve w przeciwieństwie do Nintendo szanuje prawa konsumentów. Uwierzcie mi, pod względem płynności działania i przede wszystkim responsywności, to są dwie różne rzeczywistości. Jak wyłączyłem VSYNC gra dobiła do chorej liczby ponad 900 klatek na sekundę, dlatego od razu włączyłem go z powrotem i trzyma betonowe 144 FPS. Zakładam się, że na mojej zintegrowanej karcie to by śmigało w 60 klatkach. Ja zostaje przy wersji PC...trudno, nie pierwszy raz utopiłem hajs w grze, której nie ruszę. Gówniany port, znakomita gra. Przyznaję jednak, ze pięknie wygląda w trybie przenośnym na ekranie Switch'a. Edit: A właściwie to przejdę jeszcze raz na NS, po kilku miesiącach/roku przerwy. Zrobię sobie full brutality run albo inny challange. Uważam, że problem płynności zostanie szybko rozwiązany.
  4. Grabeq

    Dead Cells

    @DigitalMan_PL No ale właśnie PCMR tak mnie zepsuło Jak się gra we wszystko na ultra/high w 100-144 klatkach, na monitorze z G-Sync, to uwierz mi, że czuć różnicę po przesiadce na Switch'a. Ja wiem, że to strasznie brzmi, ale dopadła mnie ta choroba i się chyba z niej nie wyleczę. Poza tym, dla mnie ważniejsze jest to, żeby nie było skoków płynności. Może być 30 klatek, ale betonowe 30 klatek, a nie raz 50-45, a za sekundę 30, bo wtedy odczuwa się brak płynności. W Zeldzie stałe 30 fps w ogóle mi nie przeszkadzało, szybko się przyzwyczajałem po przesiadce z PC. No i błagam Cię, to jest tytuł indie, 2D, bez żadnych graficznych fajerwerków. Powinien śmigać w 60 fps bez żadnej czkawki. Przypominam, że Titan Quest'a też zyebano. Jak się będziemy wszyscy godzić na niższą jakość portów na Switcha, to tak to będzie wyglądać. Ja się nie czepiam Dooma czy Wolfenstein'a 2. To jest cud, że te gry na pstryczku się uruchamiają. No, ale od twórców takich tytułów jak DC trzeba wymagać lepszej optymalizacji. W recenzji na Kotaku przywołali wypowiedź członka teamu deweloperskiego, który oświadczył, że są świadomi spadków do 40 klatek, ale uznali, że większości graczy nie będzie to przeszkadzać i nie chcieli opóźniać premiery, więc to olali. No błagam... @Kolos28 Jeśli chodzi o otwarte przestrzenie, to ludziom chodziło o miejsce inne niż lochy/jaskinie, gdzie na ekranie dzieje się więcej - pojawia się więcej obiektów, przeciwników. Fakt, brzmi to dziwnie, nie zaprzeczam Można poczytać: https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/955hre/psa_if_you_experience_a_reduced_frame_rate_when/
  5. Grabeq

    Dead Cells

    Podobno zaczyna się po mniej więcej 3h gry... na jakiś otwartych obszarach przy znacznej ilości przeciwników.
  6. Grabeq

    Dead Cells

    Wspaniale, wszędzie piszą, że na Switch'u klatki lecą na łeb na szyję, w doku nawet do 30 fps, a w trybie przenośnym do 40-45 fps. Żenada. Przecież to jest pikseloza, a nie wymagająca gra z otwartym światem. Chyba ostatni raz kupiłem jakąkolwiek grę multiplatformową na NS. Nie wiem, czy to nawet odpalę po powrocie do domu. Stały framerate w grach tego rodzaju, to jest konieczność. Edit: Mój pierwszy i ostatni pre-order... @DigitalMan_PL Tak się jarałeś na DC, a nie wiesz nawet, że to roguelike? Jaki zapis progresu? O czym Ty piszesz? Przecież na tym to tu polega. Walczysz, odblokowujesz upgrade'y, przedmioty, giniesz i od nowa. Co do zasady, zawsze wracasz silniejszy. Przejście gry dopakowaną postacią od początku do końca zajmuje 2-3h....Natomiast dopakowanie postaci 25h-50h
  7. Grabeq

    Hollow Knight

    No ja mimo skasowania save'a i zszarganych nerwów przy pierwszym podejściu zastanawiam się nad powrotem.... I pewnie za jakiś czas wrócę i znowu będzie płacz i zgrzytanie zębami.
  8. Grabeq

    Dead Cells

  9. Grabeq

    Salt and Sanctuary

    Wziąłbym, ale mam Dead Cells i zaczynam od tego. Teraz w sumie siedzę tylko na PC...a na"tronie" Switch i Golf Story
  10. Grabeq

    Destiny 2

    @wojcik_dan Nie warto. Co prawda wydano dwa dodatki, ale żadnego z nich nie można porównywać do TTK. Są tak biedne, że szkoda o nich pisać. Powoli wprowadzają "zmiany", które zbliżają D2, do pierwszej części. Do tej pory rewolucji jednak nie było. Poczekaj spokojnie na premierę Monster Hunter World, będziemy mieli co robić... no chyba, że rzeczywiście spieprzyli port. W udaną reanimację D2 raczej nie wierzę...ale może, jakimś cudem...
  11. Grabeq

    Hellblade

    To jest jedyny plus tej gry. Ja bardzo doceniam oryginalne podejście i ambitną próbę zmierzenia się z tematem psychozy. Niemniej jednak uważam, że to nie jest dobry środek. Gameplay kuleje, przede wszystkim przez niewidzialne ściany i potwornie nudne, proste i jednocześnie irytujące puzzle. Walki z bossami były ok, ale z uwagi na delikatnie mówiąc nieskomplikowany system walki, też szybko traci się zainteresowanie tym elementem. Ja odpuściłem po połowie i raczej już nie wrócę. Lepszy byłby z tego film/książka niż gra.
  12. Grabeq

    Nintendo Switch

    Wygląda na to, że port Titan Quest'a jest dość nędzny. Jakoś nie jest mi strasznie przykro, zawsze można ograć na PC. https://www.eurogamer.net/articles/2018-07-30-titan-quest-review-not-all-switch-ports-are-created-equal
  13. Grabeq

    Octopath Traveler

    Tak? A fabuła? Wszędzie piszą - i recenzenci i gracze - że historia jest nędzna, że brak interakcji z innymi postaciami, że nudna, falki z olejem Cała reszta super, ale jRPG bez dobrej fabuły? Na jakim etapie gry jesteś? @duxdaro Dzięki za opinię. Mój portfel docenia Twój wpis. Kupiłbym i znowu bym się naciął tak jak na Bravely Default. Niby systemowo elegancko, niby wciąga, ale magii brak.
  14. Grabeq

    Enter the Gungeon

    Mi się wydaje, że gra jest jednak stworzona pod myszkę i klawiaturę. Analogi nie są aż tak precyzyjnie. Na PC na ekranie wyświetla się celownik, więc celowanie jest zdecydowanie łatwiejsze. Mi się wersja na NS podoba, ale grałem bardzo krótko. Do "roguelike" trzeba się przyzwyczaić. Giniesz. Wszystko od początku. Giniesz. Wszystko od początku. I tak do zakończenia gry :D...
  15. Grabeq

    Hollow Knight

    Obejrzałem filmik z przejścia White Palace i Path of Pain... Zakończenie przygody z tą grą było świetną decyzją, moje skołatane nerwy bardzo się cieszą. Te wirujące ostrza między kolcami...OMFG! Jestem pełen podziwu dla osób, które to przeszły. Szacun.
×

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityka prywatności.