Sporek 4 Napisano 6 Maj 2010 Pulp Fiction (1994) 9/10 Co tu dużo opowiadać, film jest podzielony na 3 rozdziały, brutalny i w ogóle w nim strasznie bluźnią ale jest pouczający. Najlepszy taki film jaki dotychczas widziałem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iCE 0 Napisano 9 Maj 2010 Furia /The Edge of Darknes (2010) 6/10 Po wszystkich reklamach w TV spodziewałem się czegoś a`la Uprowadzona/Taken ... no niestety tak nie było. Wielokrotnie wałkowany już wątek zdesperowanego nie mającego nic do stracenia ojca szukającego winnego śmierci jego rodziny (w tym przypadku córki). Film pozbawiony jest wartkiej akcji, sama intryga nie powala .... przeciętny film który można obejrzeć jeśli nie ma nic ciekawszego w kinie/wypożyczalni :P Avatar 2D BluRay (2009) 10/10 Film o czym jest to chyba każdy wie ..... To co jest w nim szczególnego, to efekty, kolory i ogólna oprawa audio-wizualna. Jest to najlepszy możliwy film na rozpoczęcie przygody z filmami Full HD. Ja osobiście czegoś takiego jeszcze NIGDY nie widziałem, a dodam tylko że była to wersja 2D :] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ajakdwalin 14 Napisano 16 Maj 2010 The Forth Kind z Millą Javovich. Żeby nie zdradzić fabuły to niewiele mogę powiedzieć, Alaska i mroczny klimat. Highly disturbing. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbodynamo 8 Napisano 16 Maj 2010 "Bruno" twórca Borata powraca zlewając z wszystkiego i wszystkich w sposob tak wulgarny, żę nie mam pytań. Scena u medium : BEZCENNA Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B!egan 24 Napisano 21 Maj 2010 "The King of Kong" (2007) Dokument o dwóch graczach rywalizujących w "King of Kong"... To tak w wielkim skrócie ;P Czy ktoś jeszcze nazwie się "graczem hardcore'owym" ?? ;D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
timetoshake 78 Napisano 12 Czerwiec 2010 Prince of Persia: Forgotten Sands Flim trwa dwie godziny co raczej nie zachęca do jego oglądania, szczególnie, że nie ma w nim specjalnie ciekawej fabuły. 7/10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TJHicks 49 Napisano 12 Czerwiec 2010 Goal 3 3/10 Film praktycznie o niczym, słaby.Jedynka i dwójka trzymała jakiś poziom a ostatnią cześć chciałbym wymazać jak najszybciej z pamięci. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
InFaMe 17 Napisano 5 Lipiec 2010 Książę Persji: Piaski Czasu (Prince of Persia: Sands of Time) (2010) Fabuła nie porywa, ale za to gra aktorska Jake'a Gylenhaala i Gemmy Artenson to wynagradza. Przyjemny film 8/10 Green Zone Jako że uwiebilam takie wojenne klimaty to film też mi się podobał ;D 8/10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B!egan 24 Napisano 17 Lipiec 2010 "Słodki Listopad"... Żadna nowość bo z 2001r. Ale jak ktoś lubi wyciskacze łez, to można polecać... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AGArtha 786 Napisano 17 Lipiec 2010 Nostalgia anioła / The Lovely Bones (2009) Dawno się tak nie wynudziłam, film jest porażką jak dla mnie. Mialo to być chyba arcydzielo wzorowane na pomyśle z filmu "Niewidzialny / Invisible" z 2007 roku, któremu jednak do pięt nie dorasta nawet. Nie było tam żadnych emocji, zwrotów akcji, nie mozna było nawet się "wczuć" bo wszystko było denne. A zakończenia , pffff chyba Panu P. Jacksonowi zabrakło weny albo coś... Moja ocena to 2/10 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SouL 4 Napisano 18 Lipiec 2010 I Love You Philip Morris Ostatnio obejrzałem I love You Philip Morris. Kino z Jimem Carrey'em, który od początku zaprzeczał temu, z czego Najlepszy Komik Usa słynie - film nie należy do śmiesznych. Oczywiście, że posiada pewne gagi i ironiczne teksty/gesty, ale są one raczej tak wplecione w tło filmu, że nie są wyznacznikiem 'rwania boków', a motywy 'zbliżeniowe' mężczyzn to już totalne przegięcie pały (cokolwiek by to miało znaczyć :P ). Albowiem musicie wiedzieć, że film traktuje o gejach, miłości gejowskiej i w ogóle jest dziwnym misz-maszem gatunku komedii i dramatu. Pod koniec to wręcz przypomina Filadelfię z przymrużeniem oka. Osobiście film mi się podobał. Nie zachwycił, ale był na tyle dobry i wybijający się nieco z tłumu, że oglądało się go z zainteresowaniem do samego końca. Ciekawa aranżacja Jima i świetna gra aktorska Evana McGregora to same plusy. Fabuła zarówno niesamowita, co oparta na faktach. Godny obejrzenia. Moja Ocena 7+/10 Byłoby więcej, gdyby nie pewne sceny 'zbliżeniowe' (brr, gdzie mój krzyż?) ;P Hmm. Co do The Lovely bones. To pozwolę sobie mieć inne zdanie. O ile film faktycznie wypada blado w kontekście książki, a samo zakończenie pozostawia wielki niedosyt, to jednak film jako całość, pokazuje w sposób wymowny rozterki bohaterów po tragicznej sytuacji. Trudno jest tego typu film w sposób angażujący widza przedstawić, ale jeśli ktoś lubi nieco miałkie (wcale nie złe) kino to na pewno odnajdzie tutaj wiele interesujących motywów. Fakt, Jackson powinien lepiej rozwinąć, a przede wszystkim zakończyć swój film, ale całkiem złe kino z tego nie wyszło. Film dla wytrawnego widza rzekłbym. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 20 Lipiec 2010 The Lovely Bones 2/10 (sorrki SouL). Większość filmu przewinąłem. Nuda i flaki a na dodatek sandał z masłem. Nordwand 7/10 Starszawy film niemiecki z gatunku wspinaczkowego. Niby klasyk. Oparty na prawdziwych wydarzeniach. Próba zdobycia północnej ściany Eigeru w czasach drugiej wojny światowej. Nie jest źle, ale akcja rozwija się bardzo powoli. Tak jakby zabrakło wydarzeń by móc cały film nakręcić w górach, więc autorzy dobrą połowę filmu przegadali. K2 nadal nie zagrożone moim zdaniem. Kołysanka 0/10 Nie będę tego nawet komentował. I love you Philip Morris 8/10 Tak jak w poście wyżej, plus dodatkowy punkt za oczka Ewana. Nie wiem jak on to zagrał, ale chyba autentycznie kochał Carreya w tym filmie. Saga Zmierzch wszystkie części 0/10 Próbowałem z żoną oglądać każdą część i nigdy nie przebrnęliśmy przez połowę. Straszny koszmar. Jeden z lepszych horrorów jaki widziałem. The Book Of Eli 8/10 Fajna stylistyka tego filmu. Podobały mi się zdjęcia. Może fabuła nie była zbyt pociągająca ale jednak zaskoczyła mnie na końcu. Udany film w klimacie Fallouta Clash Of Titans 5/10 No niestety. Miałki film. Miałkie aktorstwo i wszystko średnie. Przerost formy nad treścią. The Shutter Island 6/10 Może to i dobry film, ale ja wiedziałem o co chodzi po 5 minutach, stąd niska ocena. Jak ktoś młody i nie widział wiele filmów w życiu to będzie miał kisiel w majtach. Niestety ale dla mnie Scorsese w tym filmie zaproponował tylko wtórność. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andryush 48 Napisano 22 Lipiec 2010 (edytowane) Green Zone Czyli jak Amerykanie rozpętali wojnę w Iraku i ile jest prawdy w rzekomym posiadaniu przez to państwo broni masowego rażenia. Porządny film m oceniam na mocne 8/10 Edytowane 22 Lipiec 2010 przez andryush Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
james00716 0 Napisano 23 Lipiec 2010 Ronin (1998) 10/10 Chyba jeden z najlepszych filmów jakie oglądałem w życiu. Świetne odwzorowane pościgi, zmiana akcji (nie wiadomo kto jest z kim) ciekawa końcówka (nie dowiadujemy się co jest w walizce na której kręci się fabuła). robert de Niro i Jean Reno zagrali świetnie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 24 Lipiec 2010 Ghost Writer 9/10 Świetny film. Inteligentny i pomysłowy. Jak to u Polańskiego z początku nudzimy się, ale z każdą kolejną sceną coraz bardziej wsiąkamy w jakąś mroczną zagadkę, która postanowiła otoczyć swoimi mackami głównego bohatera. Zaszczucie niewiadomą to popisowe atrybuty Polańskiego. Oglądając GW czułem się jak na Franticu. Oczywiście świetna rola McGregora i o dziwo Pierce'a Brosnana, który zrobił w tym filmie z mimiką twarzy coś niesamowitego. Był zupełnie do siebie nie podobny momentami, co tylko świadczy o tym na jakie jest się w stanie wznieść wyżyny prowadzony odpowiednią ręką. Jeśli ktoś jest fanem Polańskiego to ten film będzie dla niego niczym tajski masaż po lampce 30 letniego koniaku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bagley 3 Napisano 24 Lipiec 2010 Gladiator oglądam go xx razy i dalej mnie fascynuje .. 8/10 Black Hawk Down - Wojna w Somalii według Ridley'a Scott'a Co tu dużo mówić "Must have" 9/10 Kick Ass - Mieszanka komedii z innymi gatunkami, świetny na dzisiejszą pogodę 5/10 Zgon na pogrzebie (2010) Świetna komedia, angielska wersja niebo lepsza... Dobra na rodziną nudę 6/10 Starcie Tytanów ... God of war ma lepsza fabułę 3/10 Czwarty Stopień - bardzo dobre kino w klimacie horror 8/10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
entZksg 1 Napisano 27 Lipiec 2010 Green Zone - Dobry film ,wciągnął mnie strasznie, ogólnie rzecz biorąc lubię taką tematykę, ciekawi mnie tylko ile w tym prawdy 7/10 Wyspa Strachu - Może i jestem trochę młody, ale wydawało mi się że dość dużo filmów widziałem, a wg teorii kolegi wyżej to trwałem w błędzie, bo ja na prawdę nie wiedziałem do końca ocb 8/10 Kołysanka - Jakaś taka debilna, Machulski co raz bardziej przestaje mi się podobać, jeszcze jeden film pokroju konia trojańskiego lub wcześniej wspomnianej kołysanki i reżyser ten straci w mych oczach 3/10 Dziś będę chciał zobaczyć The Ghost Writer, oraz I Love you Philip Moris. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andryush 48 Napisano 27 Lipiec 2010 "The Fourth Kind" OMFG... Trochę taki dokument , ale mocne to było... Daje do myślenia. 9/10 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cpuneq46 0 Napisano 28 Lipiec 2010 Z filmów w tym tygodniu to będzie: Requiem Dla Snu 8/10 Film bardzo dobry, na pewno warto obejrzeć jednakże wolałem podejście do tematu zaprezentowane w "Trainspotting". Uczniowska Balanga 7/10 Klasyka Amerykańskiego kina rozrywkowego warto obejrzeć taki film w dobie American Pie... Wojna Polsko Ruska ?/10 Film oglądałem w nieco innym stanie umysłu co przy takim filmie raczej nie sprzyjało. Na pewno obejrzę go jeszcze raz, gdyż wydaje mi się, że jest wart zagłębienia. Ogólnie na + Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BPik 15 Napisano 29 Lipiec 2010 Księga ocalenia 9/10 Film, który strasznie przypominał mi grę FALLOUT 3. Cały czas miałem wrażenie, że to to uniwersum. Aż musiałem zainstalować tą grę na PC. Nie jest to zwykły film. Jest...inny. Trzeba zobaczyć. Szczególnie polecam miłośnikom gry. Błękitna głębia 7/10 Film o nurkach poszukujących wraku statku. Oglądało mi się bardzo przyjemnie, chociaż nie mogę wybaczyć niektórych błędów związanych w tym filmie z nurkowaniem . Można się przy nim odprężyć lub odstresować . Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andryush 48 Napisano 29 Lipiec 2010 Księga ocalenia 9/10 Film, który strasznie przypominał mi grę FALLOUT 3. Cały czas miałem wrażenie, że to to uniwersum. Aż musiałem zainstalować tą grę na PC. Nie jest to zwykły film. Jest...inny. Trzeba zobaczyć. Szczególnie polecam miłośnikom gry. Odniosłem dokładnie takie same wrażenie :D "Podwodny świat" też czemuś mi Fallout'a 3 przypomina :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BPik 15 Napisano 29 Lipiec 2010 Odniosłem dokładnie takie same wrażenie :D Jestem prawie pewny, że twórcy chociaż trochę wzorowali się na grze. Film jest z tego roku więc to możliwe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwir 12843 Napisano 30 Lipiec 2010 Moon - 8/10 - dobry film sci-fi bez jakichs super efektow specjalnych (choc zdjecia super i ksiezyc ladnie pokazany). Ciekawa historia, dobra gra Sama Rockwella. O samotnym pracowniku stacji wydobywczej na ksiezycu ktory ma wracac do domu ale sie okazuje... :). Polecam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SDRaid 100 Napisano 3 Sierpień 2010 (edytowane) Polecam film Incepcja. Nolan znowu miażdży. Aż się łezka w oku kręci, kiedy widzi się tak złożony, dopracowany film z niełatwą, ale i oryginalną fabułą. 10/10 bo wg mnie film roku jak na razie Edytowane 4 Sierpień 2010 przez SDRaid Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
LethalDoze 9 Napisano 3 Sierpień 2010 (edytowane) 2012 3/10 Słabiutki, przerost efektów nad treścią. Nieciekawy pisany na kolanie scenariusz jest pełen denerwujących momentów które nie powinny znaleźć się w filmie katastroficznym. Alicja w krainie czarów 7/10 Trochę zbyt bajkowy i za mało mroczny. Każdy w nim znajdzie coś dla siebie, choć nie zupełnie tego się spodziewałem, jestem zadowolony z tego filmu. Edytowane 3 Sierpień 2010 przez LethalDoze Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach