Skocz do zawartości
Emir

F1 2010

Rekomendowane odpowiedzi

jeszcze odnośnie kierownicy do F1, czy DF:GT bez tych "dzyndzli" do zmiany biegów za kierownicą będzie wogóle do użytku? Bo tą zwykłą skrzynią biegów nie wyobrażam sobie jazdy gdzies gdzie trzeba bieg co 1 sek zmieniać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeszcze odnośnie kierownicy do F1, czy DF:GT bez tych "dzyndzli" do zmiany biegów za kierownicą będzie wogóle do użytku? Bo tą zwykłą skrzynią biegów nie wyobrażam sobie jazdy gdzies gdzie trzeba bieg co 1 sek zmieniać...

DFGT ma te "dzyndzle" w postaci guzikow wiec bedzie spoko.

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Juz pisalem o tym w tym temacie ze guziki starczaja w f1 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W dodatku kogo bym się nie pytał i gdzie, to nikomu te guziki zamiast normalnych manetek nie sprawiają problemów.

Ja kierę kupuje gdzieś tak początkiem września, lub w połowie, od razu stojak do tego będę się ostro przygotowywał do F1, w końcu kiere trzeba będzie wyczuć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na bardzo krętych torach trochę trudniej te dzyndzle opanować. Monako sobie na razie razie nie potrafię wyobrazić. Gdzieś czytałem, że biegi podczas wyścigu zmienia się ponad 3tys razy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na bardzo krętych torach trochę trudniej te dzyndzle opanować. Monako sobie na razie razie nie potrafię wyobrazić. Gdzieś czytałem, że biegi podczas wyścigu zmienia się ponad 3tys razy :)

Jeżeli kierownica będzie ustawiona poniżej 300 stopni obrotu to nie ma problemu ze zmianą biegów. Słowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Napisze jeszcze raz, w f1 przeciez nie bedziesz mial skretu 900 stopni ;) maks 180 w jedna i max w druga, nie wiem jak to moze sprawic problem, chyba ze jak ktos ma skrzyzowane lapy to myli lewa z prawa i odwrotnie ;) Jedyne problemy z tymi "guzikami" mialem w rbr, jak czasem sie wychodzilo z przesadzonych wkomponowan w zakrety to wtedy robiac 2-3 obroty w jedna i druga przy predkosci ponad 100km/h plynac bokiem mozna zgubic rachube ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze pytanie do osób posiadających DF:GT, czy da sie ją przyczepić do jakiiegoś stolika? czy jest tylko na stojak? Bo średnio widzi mi się wydawanie prawie równowartości kierownicy na podstawkę do niej, a znalazłem w domu idealnej wielkości stolik :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze pytanie do osób posiadających DF:GT, czy da sie ją przyczepić do jakiiegoś stolika? czy jest tylko na stojak? Bo średnio widzi mi się wydawanie prawie równowartości kierownicy na podstawkę do niej, a znalazłem w domu idealnej wielkości stolik :D

oczywiście, że można przykręcić, ale stolik nie może być za gruby

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze pytanie do osób posiadających DF:GT, czy da sie ją przyczepić do jakiiegoś stolika? czy jest tylko na stojak? Bo średnio widzi mi się wydawanie prawie równowartości kierownicy na podstawkę do niej, a znalazłem w domu idealnej wielkości stolik :D

Czyli nie masz jeszcze DF:GT. A masz moze podobny dylemat - G25 czy DF:GT? Czy juz zdecydowales?

PS: Kupilem pare dni temu na Ebay w USA winyl z 1978 roku "Chuck Mangione - Children of Sanchez" :)

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie masz jeszcze DF:GT. A masz moze podobny dylemat - G25 czy DF:GT? Czy juz zdecydowales?

ja tez stoje przed wybore kierownicy. Zdecydowalem sie jednak na DFGT. Niezle wykonana, dobrze lezy w rekach no i cena niska. Do tego dokupuje Wheel Stand Pro (chyba, ze okaze sie, ze laweczka do cwiczen zda egzamin jako podstawka) :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam czy niewiecie ,czy da sie podpiąć kierownice logitecha drive fx kupiłem ją do 360 ,a czy bedzie działała z ps3

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie masz jeszcze DF:GT. A masz moze podobny dylemat - G25 czy DF:GT? Czy juz zdecydowales?

Zdecydowałem sie na df:gt, bo chce nową, a g25 ciężko nową znaleźć, poza tym droższa. A DF wygląda porządnie ^^

PS: Kupilem pare dni temu na Ebay w USA winyl z 1978 roku "Chuck Mangione - Children of Sanchez" :)

Najlepszy kawałek... i za kilkanaście lat będzie miał niezłą wartość kolekcjonerską :)

----------------

Wiadomo napewno że nie będzie można się ścigać online w 24 osoby?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo napewno że nie będzie można się ścigać online w 24 osoby?

Tak, wiadomo od dawna, w jednym lobby zmieści się maksymalnie 12 osób i moim zdaniem bardzo dobrze, bo większa liczba graczy to już jest tłok i większa szansa na trafienie na takiego, co jeździ tylko, żeby utrudniać komuś grę, czyli specjalne powodowanie wypadków itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli nie masz jeszcze DF:GT. A masz moze podobny dylemat - G25 czy DF:GT? Czy juz zdecydowales?

Cwir my już gadaliśmy, ale napiszę jeszcze raz na forum.

Ja miałem dylemat czy G27 czy DFGT, ostatecznie padło na DFGT, a dlaczego?

1. Tańsza prawie 3 razy od G27 (to już w sumie przesądza sprawę)

2. Spora ilość przycisków na DFGT

3. Zupełnie niepotrzebne sprzęgło w przypadku grania tylko na konsoli (chyba tylko GT5 będzie korzystać), a sam ze sprzęgła nie miałem zamiaru nigdy korzystać

4. Lewarek zmiany biegów również mi niepotrzebny jako, że zawsze jeżdżę tylko i wyłącznie na manetkach

5. Jakość wykonania może odrobinę gorsza od G25/G27 (jednak co skóra to skóra), ale również kiera bardzo przyjemna w dotyku + ta powierzchnia zapobiegająca ślizganiu się rąk

Jedyne minusy DFGT to brak normalnych manetek i pedały. Chociaż pedały podobno jak przestaniesz na nie patrzeć to sprawuję bardzo dobrze :)

No i nie wiem czy kupując kiere tylko i wyłącznie na konsolę, jest sens wydawać tyle na którąś G25/G27.

Edytowane przez Patricko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do kierownic to ukazał się wpis dotyczący obsługiwanych kierownic w grze F1 2010.

Oficjalnie obsługiwane kierownice i kontrolery dla PS3:

DUAL SHOCK 3

Logitech Driving Force EX/RX

Logitech Driving Force Pro

Logitech Driving Force GT (potwierdzone w F1 2010, brak możliwości regulacji ustawień w trakcie wyścigu przez czerwone pokrętło na kierownicy)

Logitech G25 Racing Wheel

Logitech G27 Racing Wheel

Thrustmaster Run’N’Drive Wireless Rumble Force

Thrustmaster Dual Trigger Rumble Force

Pozostałe platformy :)

Dla XBoX360

• Microsoft Xbox 360 Controller

• Microsoft Xbox 360 Wireless Racing Wheel

• Logitech Drive FX Wheel

• Fanatec Porsche 911 Turbo S

No i dla PC

• Microsoft Xbox 360 Controller

• Microsoft Xbox 360 Wireless Racing Wheel

• Microsoft Sidewinder Force Feedback Wheel with Force Feedback

• Fanatec Porsche 911 Turbo / Turbo S / GT3 RS Wheel

• Logitech Dual Action

• Logitech MOMO Racing

• Logitech MOMO Force

• Logitech G25 Racing Wheel

• Logitech G27 Racing Wheel

• Logitech Rumble Pad 2

• Logitech Cordless Rumble Pad 2

• Logitech Driving Force GT (potwierdzone w F1 2010, brak możliwości regulacji ustawień w trakcie wyścigu przez czerwone pokrętło na kierownicy)

• Thrustmaster RGT Force Feedback Clutch Edition

• Thrustmaster Ferrari 430 Force Feedback Racing Wheel

Wpis pochodzi z oficjalnego forum CM

Edytowane przez Helion07

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A pamiętam, jak CM mówiło kiedyś, że większość kierownic będzie supportowana, a tutaj taki zonk, bo lista jest bardzo mała wg mnie.

Nawet popularnej MOMO nie ma.

Ludzie na forum CM polecali sobie kiere Thrustmaster Ferrari F430, a nawet ona nie jest supportowana.

Chodzi mi rzecz jasna o konsolę PS3, bo na PC to nawet najstarszego dziada się na pewno odpali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś z Logitech to jakiś kumpel kogoś z CM. Aż mi się wierzyć nie chce, że taki ograniczony support będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ej pany ,a co zrobicie jak już pierwszy raz uruchomicie F1 2010 ? (chodzi czy dacie time trial ,pojedynczy wyścig ,sezon itd.) ,bo ja włącze time zamkne oczy ,wylosuje tor i pier.. okrążenie instalacyjne poczym zjade do boksu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ej pany ,a co zrobicie jak już pierwszy raz uruchomicie F1 2010 ? (chodzi czy dacie time trial ,pojedynczy wyścig ,sezon itd.) ,bo ja włącze time zamkne oczy ,wylosuje tor i pier.. okrążenie instalacyjne poczym zjade do boksu :)

szczerze mowiac to nie moge sie juz doczekac tej gry :D pierwsze co zrobie to odpale sobie time trial np. na Yas Marina. Potem na pewno przetestuje deszcz. Eh :)

Edytowane przez kazior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwsze co to Spa... bo każdy zakręt... i zakamarek znam jak własną kieszeń

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze co zrobię ? Odpalę mój ulubiony tor ... Spa wezmę Red bulla, deszcz i się przejadę :D a później Kariera :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jak najbardziej Spa i lewiskiem :) sie przejade time triala :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×