Skocz do zawartości
Emir

F1 2010

Rekomendowane odpowiedzi

Hmmm, czyli faktycznie pelna lokalizacja, mam nadzieje ze wypuszcza jakis filmik z tym przed premiera bo juz tekst "To odpalamy to malenstwo" nie nastawia mnie zbyt pozytywnie :P Ogolnie od f1 jako krolowej sportow motorowych oczekuje dosc powaznego klimatu :)

Co ciesze to fizyka jesli prawda sa Twoje slowa, chociaz to tez moze byc kwestia grania na padzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jezu...pełna polska? "Odpalamy to maleństwo"?! Nie, dziękuje...nawet jakby mi siłą to wpychano to bym nie kupił...

W dodatku na 99% tłumaczyli to ludzie co mają z F1 tyle wspólnego co ja z baletem mongolskim.

Podczas jazdy pewnie słychać takie teksty, że zamiast przyjąć i dostosować ustawienia to będziemy się śmiali XD

Po raz kolejny przywiązanie do oryginalnych wersji okazuję się bardziej korzystne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie dramatyzujcie z tą wersją PL, ogólnie nie jest źle...

Być może podczas pierwszego uruchomienia jest możliwość wyboru języka w grze. Powoli trzeba się przyzwyczajać, bo GT5 pewnie też będzie w pełni zlokalizowane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Zobaczymy jak będzie z tym spolszczeniem, okaże się po premierze więc nie ma co teraz narzekać na zapas. Jeśli ludzie odpowiedzialni za nie przyłożą się i zrobią to profesjonalnie, wypada tylko się cieszyć. Ja osobiście wolę posługiwać się swym ojczystym językiem. :wink: Swoją drogą na gram.pl gdzie złożyłem zamówienie, jest napisane że będą tylko napisy, a z kolei na ultimie piszą o pełnym spolszczeniu. Wychodzi na to że na gram.pl się walnęli, bo nie sądzę żeby był podział na kinową i pełną polską wersje.

Edytowane przez damianoo666

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Informacje o pełnej wersji musiały wypłynąć niedawno, bo wszędzie pisało, że polska kinowa.

Co do zmiany języka, to od razu Wam mówię, że poza polskim to sobie będziecie mogli wybrać....rosyjski, nic więcej (oficjalne info od Codemasters).

GT5 też będzie po polsku, z tym że exlusivy przeważnie mają opcję wyboru języka, a multiplatformowce nie, co po raz kolejny udowadnia nam F1 czy chociażby Mafia.

Cieszę się, że Ultima daje możliwość zamówienia angielskiej wersji, a nie wali w członka jak inne sklepiki, gdzie angielska wersja nagle znikła, a na jej miejscu pojawia się wersja polska.

Nie ma to jak walenie klienta w cztery litery...

Czy ekipa się przyłoży? Nie wiem, za wcześnie póki co oceniać, ale po tekście "odpalamy to maleństwo" raczej poważnie do tego nie podeszli.

Edytowane przez Patricko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie ma polskiej wersji to jest źle, jak polska wersja jest, to jeszcze gorzej... Nie czaje niektórych... :D

Powracając do tematu, ja sam skuszę się jednak na wersje polską. Myślę, że fajnie będzie posłuchać inżyniera po polsku.

Jedyne czego się obawiam to teksty typu: "Odpalamy to maleństwo" xD

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po co pełna lokalizacja...:( Napisy były by w sam raz, a tak to teraz trzeba się poważnie zastanowić, którą wersję kupić, żeby być zadowolonym.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

skopiuje wypowiedz uzytkownika z rafal_roma z innego forum:

Gra jest w pełni spolonizowana (napisy + głosy). Polonizacja dosyć zabawna (opony mają jakieś dziwny nawy, zamiast slicki itd., z tego co kojarzę). Głosy wypadają miernie, podobno jednemu z reporterów głosu użyczył Borowczyk. Sama gra jest natomiast dosyć miodna, jednak ja ograłem ją pobieżnie, niech ktoś kto grał więcej się wypowie. Natomiast jazda w deszczu była bardzo ciężka. Po zmianie opon przyczepność jest zerowa. Zbyt duża prędkość + nowe opony + deszcz + za późne hamowanie = bączek, banda, ścięcie zakrętu. Chociaż miałem włączone sporo wspomagaczy grało się ciężko, a wyścigu nie ukończyłem (może to też moja wrodzona ułomność do gier wyścigowych). Głos inżyniera jest troszkę irytujący, ale w ferworze walki zapomina się o tym. Grafika robi wrażenie.

Jak dla mnie przesadza sprawe i chyba trzeba sie brac za wersje ang ;)

Edytowane przez BoryZPL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie screen niezly... ale wyscig w nocy bedzie pewnie wciskal w fotel :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde mogli dać tą wersje kinową i git. Ja chciałbym mieć polskie menu, angielską "resztę". Trochę angielskiego czaje, ale boję się, że zagną mnie specjalistyczne słówka w f1. Muszę się poważnie zastanowić, bo nie chce tracić przyjemności z gry przez to, że nie rozumiem jakiegoś słowa.

Jedynym wyjściem będzie trzymania się blisko słownika :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie polska wersja przekreslila racje bytu w moim przypadku. Jak mozna sluchac inzyniera w innym jezyku niz angielski. Jak juz sie wczuwac w f1 to na calego. Z tymi zwrotami w jezyku angielskim to szybko bys sie ich nauczyl. Z reszta Borowczyk w wersji polskiej odrazu przekresla cala ta polonizacje. Trzeba bedzie zakupic na ultimie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Borowczyk głosu użyczył? Coś mi się wydaje, że by się tym chwalił podczas relacji, albo przynajmniej jak Zientar się konkursem jara.

No chyba, że mu zabronili, to co innego.

W każdym razie z tego co piszą ludzie to jest tak jak się obawiałem...wzięli się za to ludzie nie mający pojęcia o F1 tłumacząc dosłownie wszystko jak leci, nie przykładając do tego większej wagi + jakiś marny lektor podkładający głos inżyniera.

Ciekawe jak z tymi slickami....opony gładkie? Wg mnie takich rzeczy się nie tłumaczy, bo to są ogólnie przyjęte nazwy.

Nie ma bata, każdemu kto zna chociaż trochę angielski z miejsca odradzam wersję polską. Nie ma sensu się z tym męczyć. Oryginał i będziecie wiedzieli więcej niż z tej polskiej + dużo lepsze doznania z gry.

Co tam może być też takiego trudnego do zrozumienia? Nawet w ustawieniach wszystko jest obrazkowo pokazane na ekranie, typu zawieszenie, aerodynamika, skrzynia biegów, itd.

Bez problemu każdy się w tym odnajdzie. Inżynier też nic skomplikowanego nie mówi.

Zresztą każdy zrobi tak jak woli. Ale z tego co widzę to polska wersja nie rysuje się w barwnych kolorach...czyżby CoD w samochodówkach jeśli chodzi o polonizację? XD

PS.

Jedyna polska osoba, która mi pasuje ostatecznie na głos inżyniera, to Mikołaj Sokół, gość znał się na rzeczy + do tego miał dobry głos.

Szkoda, że odszedł, ale nie dziwię mu się...nie chciał bawić się w amatorkę z Polsatem, to relacjonuje wszystko sam ze swojej kieszeni.

Edytowane przez Patricko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to chyba będzie trzeba zainwestować w oryginał :biggrin:

Jak mam patrzeć na polonizację slików, to wolę raz czy dwa zaglądnąć do słownika :thumbsup:

Dzięki za przekonujące argumenty :tongue:

Edytowane przez Kasper

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą to nikt nie nagrał żadnych filmików z tego xbox fun day? Zakaz był wnoszenia aparatów czy jak?

Z miłą chęcią chciałbym zobaczyć co Ci nasi eksperci namieszali w tej F1...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą to nikt nie nagrał żadnych filmików z tego xbox fun day? Zakaz był wnoszenia aparatów czy jak?

Z miłą chęcią chciałbym zobaczyć co Ci nasi eksperci namieszali w tej F1...

Z tego co wiem to na www.tvgry.pl jutro ma być jakiś filmik z xbox fun day, ale nie mam pojęcia czy będzie na nim F1.

Jedyny filmik z F1 jaki znalazłem na tej stronie to materiał z gamescom'a :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą to nikt nie nagrał żadnych filmików z tego xbox fun day? Zakaz był wnoszenia aparatów czy jak?

Z miłą chęcią chciałbym zobaczyć co Ci nasi eksperci namieszali w tej F1...

nie można było robić zdjęć, ale widziałem że niektórym osobom to się jednak udawało :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka "zaległych" filmików jeszcze z gamescomu, ale szczerze mówiąc wcześniej ich nie wiedziałem, no może kilka, ale reszta jest o dziwo całkiem nowa.

W każdym razie na pewno nie widziałem Monaco i RedBulla + zjazd do pitstopu.

Zresztą poniżej wszystkie filmiki:

Schumacher, Monza, deszcz:

http://www.youtube.com/watch?v=f5xxFkBpqic

Red Bull, Walencja, wyścig:

Schumacher, Spa, deszcz:

Jak coś było to sorry, ale wydaje mi się, że jednak nie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze wyżej wspomniany przeze mnie filmik z Red Bullem i Monaco + pit stop. Pominąłem go, a że tylko 3 filmiki można wrzucić do posta to muszę tutaj znowu pospamować :)

Red Bull + Monaco:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W DF:GT masz regulacje od 900 do 180. Sam na na niej nie grałem we wcześniejszą F1 jednak do innych gier sprawdza idealnie. Uważam że jest to najbardziej opłacalna kierownica, jest to wysoka półka kierownic, a cena nawet OK.

Hej,

a gdzie zmienia sie promień skrętu w DF:GT?

1. Bezposrednio w ustawieniach gry? / Na kierownicy? / Czy czasem w ustawieniach PS3?

Nie mam zielonego pojęcia a 900 st w GT Prologue juz mnie denerwuje.

Lukasz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie problem w tym, że te starsze gry nie mają jakiejkolwiek konfiguracji skrętu, w GT5P jesteś skazany na 900 stopni.

Zaś np. w takim NFS: Shift możesz zmieniać kąt skrętu co 10 stopni, zaś w DIRT2 kąt dopasowuje się automatycznie.

Automatyczne dopasowanie zresztą ma sporo gier, i nie zdziwię się jak F1 2010 również tak będzie miała.

Ale bez obaw, na pewno nie będzie to 900 stopni XD

PS.

Nie będę też ukrywać, że 900 stopni dla mnie to dużo za dużo. To jest fajne, żeby się pobawić, itd. Ale do prawdziwego wyścigu, dla mnie max to 400 stopni.

Także mam nadzieję, że każda następna gra, będzie oferować manualną możliwość zmiany kąta skrętu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie problem w tym, że te starsze gry nie mają jakiejkolwiek konfiguracji skrętu, w GT5P jesteś skazany na 900 stopni.

Zaś np. w takim NFS: Shift możesz zmieniać kąt skrętu co 10 stopni, zaś w DIRT2 kąt dopasowuje się automatycznie.

Automatyczne dopasowanie zresztą ma sporo gier, i nie zdziwię się jak F1 2010 również tak będzie miała.

Ale bez obaw, na pewno nie będzie to 900 stopni XD

PS.

Nie będę też ukrywać, że 900 stopni dla mnie to dużo za dużo. To jest fajne, żeby się pobawić, itd. Ale do prawdziwego wyścigu, dla mnie max to 400 stopni.

Także mam nadzieję, że każda następna gra, będzie oferować manualną możliwość zmiany kąta skrętu.

Czyli rozumiem, ze na kierownicy nie ma zadnej wajchy lub przycisku, ktory ogranicza promień ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma. Poprzednia wersja Logitech DFP miała taką kombinację przycisków, którymi zmieniałeś pomiędzy 900 stopni, a 250 bodajże.

Ale tutaj nie ma, tak samo jak w G25 i G27. Jesteśmy po prostu skazani na twórców gry, czy chciało im się dać nam możliwość ręcznego ustawiania, czy po prostu sami stwierdzili jaki najlepszy kąt dla nas będzie...

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×