Skocz do zawartości
ONE

Red Dead Redemption

Rekomendowane odpowiedzi

Na PS3 lista będzie taka sama, tylko nie wiadomo jeszcze jak trofea zostały podzielone na brązy/srebra/złota...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem, że trochę ich mało, myślałem, ze będzie ich tyle co w GTA lub minimalnie mniej. Ale i tak nie jest źle.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wygląda na łatwe, może być kłopot z red dead rock* :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wiecie czy będzie jakiś system umiejętności(np: strzelania), który będzie trzeba rozwijać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Może to i lepiej, przynajmniej nie dopadną mnie bandziory podczas strzelania do puszek czy butelek jak Emmetta z Silverado :)

Edytowane przez Darayavahus

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Błąd ,błędem ale jak coś się pisze na forum to wypada hociasz trohe pomyśleć:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem, że trochę ich mało, myślałem, ze będzie ich tyle co w GTA lub minimalnie mniej. Ale i tak nie jest źle.

Jest jeszcze 13 ukrytych, pisze na tej stronie w prawym dolnym rogu.

hociasz

taa ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Preview FINAL CODE ! ( Czyli gra już jest gotowa )

Dla tych co zastanawiali się nad strzelaniem i bieganiem mam info :

Celować będziemy L2

Bieg jest bardzo fajnie zrobiony wciskamy bez przerwy X aż uzyskamy prędkość jaką chcemy i wtedy tylko trzymamy bez przerwy a John biegnie z wyznaczoną już prędkością tak samo jest z konikiem :P

Z nowego preview wynika też że jak tester gry wszedł do miasta zaraz po rozpoczęciu gry nikt go nie znał i wszyscy spoglądali z okien itp podejżliwym wzrokiem.

450 postaci było robionych oddzielnie każdy z inną osobowością i wyglądem.

Zapraszam do poczytania :)

http://www.guardian....mes-gameculture

Edytowane przez monobloss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapowiada się to bardzo ciekawie. Ciekawe jak wyjdzie w praniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Eh ... to celowanie mi juz nie pasuje, jesli sie nie bedzie dalo tego zmienic to kupuje wersje Xboxowa, bo gra na tych triggerach PS3 w strzelanki to jakas parodia.

Swoja droga interesuje mnie to wygladanie z okien itp, szczegolnie to, czy to jednorazowy skrypt, czy norma w miastach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jakie celowanie było w GTA 4 bo już nie pamiętam, bardzo dawno grałem:confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

L2 namierzanie, R2 strzał... i mi grało się zajebiście. Kupcie nakładki na triggery i po kłopocie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

L2 namierzanie, R2 strzał... i mi grało się zajebiście. Kupcie nakładki na triggery i po kłopocie

a dało się zmienić? :o np. na l1 i r1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Strzela sobie do wlasnej bramki jesli nie dadza mozliwosci zmiany ustawien kontrolera. Nie wiem czemu tworcy gier maja z tym problemy. Shifta np. nie kupilem przede wszystkim dlatego, ze nie mozna bylo sterowac strzalkami a galka osobiscie mi w tego typu grach w ogole nie odpowiada. Poswiecaja na stworzenie gry mase czasu a potem rzeczy, ktore sie robi w 10 minut olewaja...

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tworzyles gry i wiesz, ze to trwa kilka minutek? I'm impressed ;)

A tak na serio to wszystko zalezy od kwestii przyzwyczajenia i mysle ze tworcy specjalnie nam daja takie ustawienie poniewaz zostalo to porzadnie sprawdzone. Spojrz na Killzone 2, sterowanie bylo super ale masa niedorozwinietych dzieciakow potrzebowala sterowania z CoD, bo inaczej nie potrafili grac. I co? Guerilla wydali patch i jednoczesnie zniszczyli cala unikalnosc i fun w ich grze poddajac sie presji otoczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tworzyles gry i wiesz, ze to trwa kilka minutek? I'm impressed ;)

A tak na serio to wszystko zalezy od kwestii przyzwyczajenia i mysle ze tworcy specjalnie nam daja takie ustawienie poniewaz zostalo to porzadnie sprawdzone. Spojrz na Killzone 2, sterowanie bylo super ale masa niedorozwinietych dzieciakow potrzebowala sterowania z CoD, bo inaczej nie potrafili grac. I co? Guerilla wydali patch i jednoczesnie zniszczyli cala unikalnosc i fun w ich grze poddajac sie presji otoczenia.

sterowanie w KZ2 naprawde było cienkie... ale IMO naprawde powinni dać przynajmniej 3 różne ustawienia....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sterowanie w KZ2 nie bylo cienkie tylko bylo.... *werbelek* TADAAAAAM! INNE! *dumdumtsss*

Trzeba sie dostosowac do tego, ze jest inaczej a bedzie perfect.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×