Malakay 303 Napisano 3 Maj 2010 będzie się dało skalpować? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marchello 1 Napisano 3 Maj 2010 Jest może już lista Trophy/achivments ???? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Majkielq 20 Napisano 3 Maj 2010 Jest może już lista Trophy/achivments ???? http://www.xbox360achievements.org/game/red-dead-redemption/achievements/ Na ps3trophies.org jeszcze nie ma,więc trzeba się zadowolić tym.:thumbsup: Pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheMichal 20 Napisano 3 Maj 2010 Na PS3 lista będzie taka sama, tylko nie wiadomo jeszcze jak trofea zostały podzielone na brązy/srebra/złota... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darayavahus 792 Napisano 3 Maj 2010 Tu jest lista z obrazkami :) http://www.rockstargames.com/reddeadredemption/features/achievements Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek1991 1 Napisano 3 Maj 2010 Powiem, że trochę ich mało, myślałem, ze będzie ich tyle co w GTA lub minimalnie mniej. Ale i tak nie jest źle. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arti_P 0 Napisano 3 Maj 2010 wygląda na łatwe, może być kłopot z red dead rock* :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darayavahus 792 Napisano 3 Maj 2010 A wiecie czy będzie jakiś system umiejętności(np: strzelania), który będzie trzeba rozwijać? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek1991 1 Napisano 3 Maj 2010 takowego systemu chyba nie będzie :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darayavahus 792 Napisano 3 Maj 2010 (edytowane) Może to i lepiej, przynajmniej nie dopadną mnie bandziory podczas strzelania do puszek czy butelek jak Emmetta z Silverado :) Edytowane 3 Maj 2010 przez Darayavahus Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Warga13 116 Napisano 3 Maj 2010 Błąd ,błędem ale jak coś się pisze na forum to wypada hociasz trohe pomyśleć:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One Post Man 4596 Napisano 4 Maj 2010 Powiem, że trochę ich mało, myślałem, ze będzie ich tyle co w GTA lub minimalnie mniej. Ale i tak nie jest źle. Jest jeszcze 13 ukrytych, pisze na tej stronie w prawym dolnym rogu. hociasz taa ;] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monobloss 94 Napisano 4 Maj 2010 (edytowane) Preview FINAL CODE ! ( Czyli gra już jest gotowa ) Dla tych co zastanawiali się nad strzelaniem i bieganiem mam info : Celować będziemy L2 Bieg jest bardzo fajnie zrobiony wciskamy bez przerwy X aż uzyskamy prędkość jaką chcemy i wtedy tylko trzymamy bez przerwy a John biegnie z wyznaczoną już prędkością tak samo jest z konikiem :P Z nowego preview wynika też że jak tester gry wszedł do miasta zaraz po rozpoczęciu gry nikt go nie znał i wszyscy spoglądali z okien itp podejżliwym wzrokiem. 450 postaci było robionych oddzielnie każdy z inną osobowością i wyglądem. Zapraszam do poczytania :) http://www.guardian....mes-gameculture Edytowane 4 Maj 2010 przez monobloss Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KopaczK 192 Napisano 4 Maj 2010 Zapowiada się to bardzo ciekawie. Ciekawe jak wyjdzie w praniu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arti_P 0 Napisano 4 Maj 2010 Celować będziemy L2 http://www.guardian....mes-gameculture L2? hm.. przyzwyczaiłem się do L1, ale pewnie będzie możliwość zmiany... tak samo z biegem, nie można normalnie L3? :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
One Post Man 4596 Napisano 4 Maj 2010 Eh ... to celowanie mi juz nie pasuje, jesli sie nie bedzie dalo tego zmienic to kupuje wersje Xboxowa, bo gra na tych triggerach PS3 w strzelanki to jakas parodia. Swoja droga interesuje mnie to wygladanie z okien itp, szczegolnie to, czy to jednorazowy skrypt, czy norma w miastach. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebek1991 1 Napisano 4 Maj 2010 a jakie celowanie było w GTA 4 bo już nie pamiętam, bardzo dawno grałem:confused: Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Szejk 54 Napisano 4 Maj 2010 L2 namierzanie, R2 strzał... i mi grało się zajebiście. Kupcie nakładki na triggery i po kłopocie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arti_P 0 Napisano 4 Maj 2010 L2 namierzanie, R2 strzał... i mi grało się zajebiście. Kupcie nakładki na triggery i po kłopocie a dało się zmienić? :o np. na l1 i r1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monobloss 94 Napisano 4 Maj 2010 a dało się zmienić? :o np. na l1 i r1 Nie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Azifrael 0 Napisano 4 Maj 2010 Strzela sobie do wlasnej bramki jesli nie dadza mozliwosci zmiany ustawien kontrolera. Nie wiem czemu tworcy gier maja z tym problemy. Shifta np. nie kupilem przede wszystkim dlatego, ze nie mozna bylo sterowac strzalkami a galka osobiscie mi w tego typu grach w ogole nie odpowiada. Poswiecaja na stworzenie gry mase czasu a potem rzeczy, ktore sie robi w 10 minut olewaja... 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kroogah 16 Napisano 4 Maj 2010 Tworzyles gry i wiesz, ze to trwa kilka minutek? I'm impressed ;) A tak na serio to wszystko zalezy od kwestii przyzwyczajenia i mysle ze tworcy specjalnie nam daja takie ustawienie poniewaz zostalo to porzadnie sprawdzone. Spojrz na Killzone 2, sterowanie bylo super ale masa niedorozwinietych dzieciakow potrzebowala sterowania z CoD, bo inaczej nie potrafili grac. I co? Guerilla wydali patch i jednoczesnie zniszczyli cala unikalnosc i fun w ich grze poddajac sie presji otoczenia. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arti_P 0 Napisano 4 Maj 2010 Tworzyles gry i wiesz, ze to trwa kilka minutek? I'm impressed ;) A tak na serio to wszystko zalezy od kwestii przyzwyczajenia i mysle ze tworcy specjalnie nam daja takie ustawienie poniewaz zostalo to porzadnie sprawdzone. Spojrz na Killzone 2, sterowanie bylo super ale masa niedorozwinietych dzieciakow potrzebowala sterowania z CoD, bo inaczej nie potrafili grac. I co? Guerilla wydali patch i jednoczesnie zniszczyli cala unikalnosc i fun w ich grze poddajac sie presji otoczenia. sterowanie w KZ2 naprawde było cienkie... ale IMO naprawde powinni dać przynajmniej 3 różne ustawienia.... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiek5512 0 Napisano 4 Maj 2010 W sumie prawdaa.. :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kroogah 16 Napisano 5 Maj 2010 Sterowanie w KZ2 nie bylo cienkie tylko bylo.... *werbelek* TADAAAAAM! INNE! *dumdumtsss* Trzeba sie dostosowac do tego, ze jest inaczej a bedzie perfect. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach