Skocz do zawartości
cwir

Battlefield: Bad Company 2

Rekomendowane odpowiedzi

Wszystko wskazuje na to że BBC2 zarządzi :D

Dla mnie to tytuł obowiązkowy, odpuściłem MW2, a przecież trzeba w końcu odstawić wysłużonego Killzone2, filmiki zapowiadają naprawdę solidny kawałek kody - Panowie i Panie, do zobaczenia na froncie :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podjalem decyzje i... zmieniam preordera z PC na PS3 :D Jade tylko na tygodniu po HS'a i oroooo ;D Spotkamy sie na froncie :ninja:

Edytowane przez Maciek26

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo już w ten czwartek DEMO Multiplayer na psn...Można się zpyknąć i pograć razem.

Dodatkowo już w ten czwartek DEMO Multiplayer na psn...Można się zpyknąć i pograć razem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo już w ten czwartek DEMO Multiplayer na psn...Można się zpyknąć i pograć razem.

Dodatkowo już w ten czwartek DEMO Multiplayer na psn...Można się zpyknąć i pograć razem.

Ja napewno będę każdy dzień po kilkanaście godzin :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mapka z demka bardzo ciekawa, choć bez zorganizowanej ekipy ciężko dojść atakującym do pierwszej skrzyni (opieram się o betę PC) Ze strefy zrzutu prowadzą dwie drogi, jeśli obrońcy dobrze się ustawią przed zabudowaniami, jest bardzo ciężko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też grałem w Bete na PC i mapa jest dosyć ciężka...Trzeba twardo wjechać w serce najlepiej czołgami.Mapa z bety ps3 była łatwiejsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pograłem kilka godzin w demo i muszę powiedzieć, że klimat wymiata. Można poczuć się jak na prawdziwej wojnie. Okrzyki, strzały, wybuchy, walące się domy, dym, syf, wokoło ciebie jeżdżące czołgi i inne pojazdy, nad głową latające helikoptery i chaos. Po prostu miazga. Nie mogę się doczekac pełnej wersji.

W jakie demo? Te nowe które wyszło już na X'a? Bo na PS3 ma chyba wyjść za kilka dni...a może mam złe informacje:tongue:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jakie demo? Te nowe które wyszło już na X'a? Bo na PS3 ma chyba wyjść za kilka dni...a może mam złe informacje:tongue:

Tak X-Meny dostali demko tydzien wczescniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do ludzi grających w Bete na ps3(chociaż ten sam problem mam w becie na PC) Otóż grając w Bety po regularnym czasie mnie wyrzuca z servera z komunikatem connection has been lost...Jest to regularny czas bo prawie co 30 minut ale zdażają się rozgrywki które uda mi się całe zagrać i np. Wieczorami póżnimy da się grać...Mam łącze 1mb.Wy też tak mieliście takie problemy z połączeniem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz radiówkę to najpewniej jej wina, czasami sygnał jest słabszy i gubi komputer/ps3 na sekundę w rezultacie rozłącza. Najlepiej grać na kablu wtedy na 99% to nigdy nie będzie wina sprzętu. Jeżeli grasz na kablu to mogłeś go np. szturchać nogą lub po prostu wina serwera, a nie twoja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jakie demo? Te nowe które wyszło już na X'a? Bo na PS3 ma chyba wyjść za kilka dni...a może mam złe informacje:tongue:

Tak, dokładnie w to demo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli masz radiówkę to najpewniej jej wina, czasami sygnał jest słabszy i gubi komputer/ps3 na sekundę w rezultacie rozłącza. Najlepiej grać na kablu wtedy na 99% to nigdy nie będzie wina sprzętu. Jeżeli grasz na kablu to mogłeś go np. szturchać nogą lub po prostu wina serwera, a nie twoja.

Mam modem 1mb Tele2(znaczy Netia już chyba)Bardzo mnie to drażni to wywalanie i lagi czasami okropne chociaż w Becie na PS3 lagów nie było ale wywalanie było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, dokładnie w to demo.

Czytałem gdzieś, że Bad Company 1 było dużo gorsze na PS3 niż wersja dla X'a. Obecnie dla mnie jest to najlepszy shooter ale nie chciałbym żeby pojawiały się jakieś spadki klatek itd. Fajnie jakbyś, po wyjściu demka na PSstore porównał czy są jakieś znaczne różnice.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 90% wersja będzie lepsza na X, bo programistą się nie chce lub nie mają czasu lub środków żeby wykorzystać silniejszy procesor PS3. Dlatego mamy przeważnie gorsze gry które są multikonsolowe(?). Potencjalnie nasza maszynka jest dużo lepsza,ale w praktyce wiecie jak to jest, tylko gry dedykowane od sony są lepsze bo Oni wykorzystują i optymalizują możliwości procka. W grach które pojawiają się na wielu urządzeniach się to nie opłaca. Przykre, ale prawdziwe. Marzę o dniu kiedy programiści przestaną pisać jakie to trudne a wezmą się do roboty, znam się trochę na programowaniu i uważam że przesadzają z tą trudnością programowania PS3. Wymaga to więcej czasu bo tam kartą atutową jest procek, a nie jak w X i PC karta graficzna. Idą na łatwiznę i utartymi sposobami które już od dawna używają zamiast starać się szukać metod wykorzystania procka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na 90% wersja będzie lepsza na X, bo programistą się nie chce lub nie mają czasu lub środków żeby wykorzystać silniejszy procesor PS3. Dlatego mamy przeważnie gorsze gry które są multikonsolowe(?). Potencjalnie nasza maszynka jest dużo lepsza,ale w praktyce wiecie jak to jest, tylko gry dedykowane od sony są lepsze bo Oni wykorzystują i optymalizują możliwości procka. W grach które pojawiają się na wielu urządzeniach się to nie opłaca. Przykre, ale prawdziwe. Marzę o dniu kiedy programiści przestaną pisać jakie to trudne a wezmą się do roboty, znam się trochę na programowaniu i uważam że przesadzają z tą trudnością programowania PS3. Wymaga to więcej czasu bo tam kartą atutową jest procek, a nie jak w X i PC karta graficzna. Idą na łatwiznę i utartymi sposobami które już od dawna używają zamiast starać się szukać metod wykorzystania procka.

Przesadzasz.... Ja z kolei uwazam, ze na 90% bedzie to ta sama gra (kompletnie 0 roznic)... Dla czego tak sadze? Bo nie znam tytulu, ktory jak mowicie, bylby lepszy na xboxa360 (a wrecz przeciwnie, tak jak czytalem z testow - np. MW2 wypada lepiej na PS3).. A co do BC1.... Hmmm, osobiscie pierwsze slysze.. Druga czesc co najwyzej moze byc lepsza na czarnulke (wg mnie) bo moze im braknac miejsca na dvd 9gb :> (ooooby :D)

PS. nawet po wpisaniu w google nie widze czegos takiego jak "gorsza" lub "okrojona" wersja na PS3.. Skad takie info?

Edytowane przez Maciek26

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chce nic sugerować, ale Ty chyba nie zdajesz sobie sprawy jak wygląda ta sprawa dla studia i programistów, zmieniać masę linijek kodu, mało innych firm to robi więc trudno znaleźć ludzi z doświadczeniem w tym, dodatkowy czas więc produkcja się opóźnia i będzie więcej kosztować jak i premiera itd. Nie pisze że wszystkie gry są brzydsze albo że jakoś diametralnie się różnią, ale jest jak jest. Nadal uważam że gdyby mieli odrobinę chęci i posiedzieli trochę nad tym to by udałoby by im się wykorzystać choć trochę procka, tylko często oni odkupują tylko silnik graficzny (np. UE3) od innego studia i nie mają prawa w nim zmieniać struktury żeby przypisać pewne obliczenia procesorowi zamiast karcie, no ale w B:BC2 będzie używało swojego własnego silnika więc jest jako taka nadzieja że u nas nawet będzie ładniej, pod warunkiem że studio zrobiło jakiekolwiek kroki w tym kierunku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chce nic sugerować, ale Ty chyba nie zdajesz sobie sprawy jak wygląda ta sprawa dla studia i programistów, zmieniać masę linijek kodu, mało innych firm to robi więc trudno znaleźć ludzi z doświadczeniem w tym, dodatkowy czas więc produkcja się opóźnia i będzie więcej kosztować jak i premiera itd. Nie pisze że wszystkie gry są brzydsze albo że jakoś diametralnie się różnią, ale jest jak jest. Nadal uważam że gdyby mieli odrobinę chęci i posiedzieli trochę nad tym to by udałoby by im się wykorzystać choć trochę procka, tylko często oni odkupują tylko silnik graficzny (np. UE3) od innego studia i nie mają prawa w nim zmieniać struktury żeby przypisać pewne obliczenia procesorowi zamiast karcie, no ale w B:BC2 będzie używało swojego własnego silnika więc jest jako taka nadzieja że u nas nawet będzie ładniej, pod warunkiem że studio zrobiło jakiekolwiek kroki w tym kierunku.

Naprawdę wierzysz w ten mityczny, niewykorzystany potencjał PS3? Ta historyjka była dobra rok temu i sam nawet ją łykałem ale ile można. Tłumaczenie często nędznych portów na PS3 ułomnością programistów jest już nudne. Trzeba się z tym pogodzić i tyle.

Co do wersji BFa na PS3 to ja nie chcę nawet myśleć, że będzie lepiej niż na Xie. Będę super zadowolony jak będzie tak samo. Intuicja podpowiada mi jednak, że będzie ciut gorzej. Niestety...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie chodzi o mit, a o liczby, karty graficzne mamy mniej więcej podobne (X ma trochę lepszą, ale dużo nie odbiega) w obu puszkach, ale procki to zupełnie inna klasa PS3 ma kilkukrotnie lepszy procek. Tylko uwierz mi że często w grach jest mało wykorzystywany. Pewne obliczenia można podpiąć pod procek tylko że programiści często tego nie robią bo to dodatkowy czas, trzeba grę wypuścić, gonią terminy, wziąć się za następny projekt i przede wszystkim opłacenie ludzi którzy to robią kosztuje itd. Dlatego najczęściej wszystko na obu konsolach robi się identycznie (czyli nie wykorzystuje procka) a potem wyłącza się pewne opcje żeby gra chodziła płynnie na PS3 bo karta niedomaga.

Ps. To nie temat na tego typu dyskusje, a rozmowa zbacza z wątku głównego.

Ps2. Porównaj sobie takiego Killzona2, Uncharteda 1 i 2, GoW 3, Heavy Rain i wiele innych, większość gier od sony bardzo odstaje poziomem graficznym od ,,zwykłych" produkcji. To taka rada gdyby moje wcześniejsze słowa Cię nie przekonały.

Edytowane przez bzykacz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To nie chodzi o mit, a o liczby, karty graficzne mamy mniej więcej podobne (X ma trochę lepszą, ale dużo nie odbiega) w obu puszkach, ale procki to zupełnie inna klasa PS3 ma kilkukrotnie lepszy procek. Tylko uwierz mi że często w grach jest mało wykorzystywany. Pewne obliczenia można podpiąć pod procek tylko że programiści często tego nie robią bo to dodatkowy czas, trzeba grę wypuścić, gonią terminy, wziąć się za następny projekt i przede wszystkim opłacenie ludzi którzy to robią kosztuje itd. Dlatego najczęściej wszystko na obu konsolach robi się identycznie (czyli nie wykorzystuje procka) a potem wyłącza się pewne opcje żeby gra chodziła płynnie na PS3 bo karta niedomaga.

Ps. To nie temat na tego typu dyskusje, a rozmowa zbacza z wątku głównego.

Ps2. Porównaj sobie takiego Killzona2, Uncharteda 1 i 2, GoW 3, Heavy Rain i wiele innych, większość gier od sony bardzo odstaje poziomem graficznym od ,,zwykłych" produkcji. To taka rada gdyby moje wcześniejsze słowa Cię nie przekonały.

Wszystko co opisałeś to właśnie jest mit. Rozumiem, że czujesz się z tą teorią dobrze i pomaga Ci ona w zrozumieniu tych wszystkich niedoróbek w portach. Spoko.

PS. Tak, to nie jest miejsce na takie dyskusje. Jednak jak słyszę kolejne opowieści o mitycznej mocy Cella i tych niedojdach, leniuchach programistach to ręce opadają. To było dobre rok temu. Ile można.

PS2. Dziękuję za Twoje świetne rady. Nie musisz mnie przekonywać, bo nie masz czym. Porównywanie exlclusivów nie ma sensu. Po prostu nie da się ich porównać. Do problemu podchodzę z rozsądkiem, a nie z klapkami fanboya na oczach. Tak jak napisał SzczurekPB patrz oczami, a nie sercem. Tego Ci życzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko co opisałeś to właśnie jest mit. Rozumiem, że czujesz się z tą teorią dobrze i pomaga Ci ona w zrozumieniu tych wszystkich niedoróbek w portach. Spoko.

PS. Tak, to nie jest miejsce na takie dyskusje. Jednak jak słyszę kolejne opowieści o mitycznej mocy Cella i tych niedojdach, leniuchach programistach to ręce opadają. To było dobre rok temu. Ile można.

PS2. Dziękuję za Twoje świetne rady. Nie musisz mnie przekonywać, bo nie masz czym. Porównywanie exlclusivów nie ma sensu. Po prostu nie da się ich porównać. Do problemu podchodzę z rozsądkiem, a nie z klapkami fanboya na oczach. Tak jak napisał SzczurekPB patrz oczami, a nie sercem. Tego Ci życzę.

Co do PS2. bzykacza to chodzilo mu raczej o to jakiej jakosci sa to exclusivy, bijace konkurencje na glowe w kwestii grafiki itp. a Uncharted 2, tylko utwierdzil mnie w tym przekonaniu.

W kwestii jakosci portow to juz inna bajka, przewaznie kazdy multiplat. wyglada lepiej na Xie, oczywiscie sa wyjatki jak np ostatnio Dragon Age ktory zbieral lepsze oceny na PS3, ale to na prawde rzadkosc.

btw. Pomykacz, co do lenistwa programistow bzykacz ma w 100% racje, wezmy tutaj pod lupe np gre Terminator Salvation w ktora gralem niedawno i na PS3 i na Xboxie, na PS3 to przypominalo chwilami pokaz slajdow (w przeciwienstwie do X'a) mimo iz grafika to jakis zart, otoczenie jeszcze wiekszy, - i ze niby co, PS3 nie dzwiga potencjalu tej gry ? prosze cie, spojrz na Uncharted 2 - taka grafika, tyle detali, ruchomych obiektow i FPSy stale bez najmniejszych spadkow - patrze oczami - wiec wniosek nasuwa sie sam, programisci daja dupy, i nie raz byly wyciagane na wierzch bebechy obu konsol, i znowu jest tak jak pisze bzykacz, CELL jest o wiele potezniejszy, za to karta graficzna ma rozdzielona pamiec na 2, gdzie w przypadku Xboxa jest ona jako spojna calosc, i programistą jest o wiele wygodniej robic wszystkie detale na takiej karcie, i potem robiac port nie chce im sie czesci przerzucac na procka (bo karta z rodzielona pamiecia nie dzwignie tego wszystkiego bez chrupniec, dlatego staraja sie uszczuplic, ale i tak czasami efekty sa jakie sa [bayonetta]), takze tu nie chodzi o zadna mityczna moc, a moze i nawet nie o lenistwo programistow, tylko o czysta, zimna biurokracje.

Mimo to ciesze sie ze i tak nie wychodzi za wiele dobrych platformowek ktore by MNIE interesowaly, ja PS3 kupilem tylko ze wzgledu na ekskluzywne tytuly ktorych nie znajde na platformie X'a, sory Bill, wiekszosc twoich exow jest po prostu do dupy, i gdyby nie male wyjatki (lost odyssey, fable2 i nadchodzacy alan wake) olalbym twoja konsole. :) - choc to i tak nie sa tytuly ktore graficznie i grywalnie przewyzszaja chocby MGS4 z 2007 roku, a to jest juz smieszne ...

Edytowane przez AlucardMZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do PS2. bzykacza to chodzilo mu raczej o to jakiej jakosci sa to exclusivy, bijace konkurencje na glowe w kwestii grafiki itp. a Uncharted 2, tylko utwierdzil mnie w tym przekonaniu.

W kwestii jakosci portow to juz inna bajka, przewaznie kazdy multiplat. wyglada lepiej na Xie, oczywiscie sa wyjatki jak np ostatnio Dragon Age ktory zbieral lepsze oceny na PS3, ale to na prawde rzadkosc.

btw. Pomykacz, co do lenistwa programistow bzykacz ma w 100% racje, wezmy tutaj pod lupe np gre Terminator Salvation w ktora gralem niedawno i na PS3 i na Xboxie, na PS3 to przypominalo chwilami pokaz slajdow (w przeciwienstwie do X'a) mimo iz grafika to jakis zart, otoczenie jeszcze wiekszy, - i ze niby co, PS3 nie dzwiga potencjalu tej gry ? prosze cie, spojrz na Uncharted 2 - taka grafika, tyle detali, ruchomych obiektow i FPSy stale bez najmniejszych spadkow - patrze oczami - wiec wniosek nasuwa sie sam, programisci daja dupy, i nie raz byly wyciagane na wierz bebechy obu konsol, i znowu jest tak jak pisze bzykacz, CELL jest o wiele potezniejszy, za to karta graficzna ma rozdzielona pamiec na 2, gdzie w przypadku Xboxa jest ona jako spojna calosc, i programistą jest o wiele wygodniej robic wszystkie detale na takiej karcie, i potem robiac port nie chce im sie czesci przerzucac na procka (bo karta z rodzielona pamiecia nie dzwignie tego wszystkiego bez chrupniec, dlatego staraja sie uszczuplic, ale i tak czasami efekty sa jakie sa [bayonetta]), takze tu nie chodzi o zadna mityczna moc, a moze i nawet nie o lenistwo programistow, tylko o czysta, zimna biurokracje.

Mimo to ciesze sie ze i tak nie wychodzi za wiele dobrych platformowek ktore by MNIE interesowaly, ja PS3 kupilem tylko ze wzgledu na ekskluzywne tytuly ktorych nie znajde na platformie X'a, sory Bill, wiekszosc twoich exow jest po prostu do dupy, i gdyby nie male wyjatki (lost odyssey, fable2 i nadchodzacy alan wake) olalbym twoja konsole. :)

Rozumiem o co Ci chodzi. Też tak kiedyś miałem i też tak sobie to tłumaczyłem. Różnica polega tym, że teraz na wszystkie te pytania nie odpowiadam "no tak, znowu coś zje...ły te leniuchy" tylko po prostu "nie da się". Krócej, bezboleśnie, bez dorabiania ideologii itp. :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem o co Ci chodzi. Też tak kiedyś miałem i też tak sobie to tłumaczyłem. Różnica polega tym, że teraz na wszystkie te pytania nie odpowiadam "no tak, znowu coś zje...ły te leniuchy" tylko po prostu "nie da się". Krócej, bezboleśnie, bez dorabiania ideologii itp. :biggrin:

Ideologii zadnych sobie nie dorabiam, wystarczy spojrzec na przyklad o U2 - Terminator - czysta logika.

edit: poza tym jak mowilem gdyby mi tylko chodzilo o multiplatformy, w zyciu nie wybralbym PS3 bo co chwila bym sobie plul w brode z powodu niektorych portow.

Edytowane przez AlucardMZ

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

edit: poza tym jak mowilem gdyby mi tylko chodzilo o multiplatformy, w zyciu nie wybralbym PS3 bo co chwila bym sobie plul w brode z powodu niektorych portow.

Amen :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×