awierone 64 Napisano 3 Czerwiec 2009 Zawsze się zastanawiam z kim rozmawiam na forum:0 może ja zaczne......a wiec mam 25 lat... rok temu skonczylem Poznański AWF ale nie pracuję w zawodzie:) jestem przedstawiceilem handlowym ale od wrześnie będę uczył WF w Inowrocławiu :P pozdroooooooooo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maxavelli 0 Napisano 3 Czerwiec 2009 24 lata, po studiach, rowniez nie pracuje w zawodzie (chyba malo kto w tym kraju pracuje) - pracuje w salonie telewizji n ;-)... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wronator 1 Napisano 4 Czerwiec 2009 Ja mam 16 lat i jestem uczniem liceum ogólnokształcącego... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianek274 4 Napisano 4 Czerwiec 2009 lat 16, uczeń 3gimnazjum/I LO :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qekon 0 Napisano 4 Czerwiec 2009 (edytowane) 17 lat w październiku skończę 18 obecnie uczeń 2 klasy technikum profil technik-mechanik specjalizacja samochody ale już po wakacjach uczeń 3 klasy :) pozdrawiam Edytowane 4 Czerwiec 2009 przez Qekon Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Oski 5 Napisano 4 Czerwiec 2009 Ja mam 13 lat (29.08 skończę), i jestem uczniem I Gimnazjum nr 41. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
NewNickPL 27 Napisano 4 Czerwiec 2009 18 po maturze, szukam studiów :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kill 10044 Napisano 4 Czerwiec 2009 Ja mam 16 lat lat 16, 17 lat Ja mam 13 lat 18 po maturze, No proszę jak miło. Będzie co banować :P Ciekawym wielce co na to nasz Admin? Kłamstwo podczas rejestracji i złamanie Regulaminu. Nieładnie. :( Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach