cyricano 39 Napisano 1 Czerwiec 2013 Możesz - przez 24 miesiące od dnia zakupu... Oryginalne opakowanie nie jest wymagane przy korzystaniu z niezgodności ani nie może być podstawą jej nie przyjęcia / odrzucenia... Zgodnie z prawem nie jest to wymagane. Tylko udowodnij to Pani przyjmującej zgłoszenie :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 1 Czerwiec 2013 Zgodnie z prawem nie jest to wymagane. Tylko udowodnij to Pani przyjmującej zgłoszenie :) Taaaa wiele rzeczy nie jest wymagane, ale co jak trafię na jakąś wredną babkę w salonie to prawo prawem a jej widzimisię nie przeskoczę Polska ;) Ale zobaczymy jak b będzie :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 1 Czerwiec 2013 (edytowane) Zgodnie z prawem nie jest to wymagane. Tylko udowodnij to Pani przyjmującej zgłoszenie :) To już niestety inna kwestia i niektórzy sprzedawcy na wszelkie możliwe sposoby utrudniają życie klientom... Ale przy takim betonie, bardzo pomocny okazuje się Rzecznik Konsumenta :) @Lambert PL - skoro pad i tak raczej jest martwy, to jaki problem podpiąć go do kompa. Nawet gdybyś go "rozsynchronizował", to zawsze możesz sparować go z konsolą ponownie ;) @down - Pad nie "zdesynchronizuje się" po podpięciu do kompa ;) :D Edytowane 1 Czerwiec 2013 przez kloose Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DigitalMan_PL 1527 Napisano 1 Czerwiec 2013 A w sumie mogę spróbować;) Skoro jest martwy to się nie zdesynchronizuje :P A jak tak to znaczy, że ożył :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cyricano 39 Napisano 1 Czerwiec 2013 (edytowane) Dokładnie... Pamiętam jak telefon oddałem na niezgodność (w końcu udało się wymienić). Po 14 dniach poszedłem do salonu żeby się dowiedzieć co i jak i uświadomić ich, że mają 14 dni kalendarzowych na uwzględnienie mojego roszczenia. Miła i ładna Pani powiedziała, że mają na to 14 dni roboczych a nie kalendarzowych xD . Wydrukowałem przepisy ustaw, orzeczenia SN ale i tak do tej Pani to nie przemawiało xD Edytowane 1 Czerwiec 2013 przez cyricano Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ExVitallin_PL 165 Napisano 10 Czerwiec 2013 Sorry jeśli pytanie już było. Konsole kupiłem w Warszawie w MM Sprzedaję konsolę,ale nie mam podpisanej książeczki z gwarancją. Czy muszą iść do miejsca, w którym ją kupiłem i prosić o podpis,czy osoba,która kupi może iść do MM w swoim mieście,żeby mu podpisali? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haobao_PRO 639 Napisano 10 Czerwiec 2013 Podstawą gwarancji jest dowód zakupu :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ExVitallin_PL 165 Napisano 10 Czerwiec 2013 (edytowane) To paragon mam. thx za pomoc. Edytowane 10 Czerwiec 2013 przez ExVitallin_PL Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vulcan_Genom 255 Napisano 13 Czerwiec 2013 (edytowane) Dokładnie... Pamiętam jak telefon oddałem na niezgodność (w końcu udało się wymienić). Po 14 dniach poszedłem do salonu żeby się dowiedzieć co i jak i uświadomić ich, że mają 14 dni kalendarzowych na uwzględnienie mojego roszczenia. Miła i ładna Pani powiedziała, że mają na to 14 dni roboczych a nie kalendarzowych xD . Wydrukowałem przepisy ustaw, orzeczenia SN ale i tak do tej Pani to nie przemawiało xD Dokładnie mówiąc 14dni kalendarzowych (przy czym dzień złożenia reklamacji się nie liczy), czyli de facto 14+1. Jeżeli pani sie upierała, to jej problem, że przepisów nie zna. Zakładasz sprawę i oni płacą za nią (bo przegrają ją niewątpliwie) i dostajesz to o co w reklamacji prosiłeś. Z wykładni prawa wygląda to tak, że jeżeli w ciągu owych 14dni się nie ustosunkują do Twojego pisma, to znaczy, że uznają z automatu Twoje roszczenia. A pani jak nie zna przepisów po takiej akcji pewnie podziekują za współpracę. Zwłaszcza, że przed sądem będziesz się mógł ubiegać dodatkowo o koszty dojazdu, wtedy kiedy Ci odmówiono, bo zostałeś narażony na tzw. nadmierne koszty. Edytowane 13 Czerwiec 2013 przez Vulcan_Genom Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sinson 0 Napisano 20 Czerwiec 2013 Witam, jestem nowym użytkownikiem forum od jakiegoś czasu posiadam PS3. I mam takie małe pytanie. Wiem że może one jest głupie, a wręcz na pewno jest głupie ale „Kto pyta ten nie błądzi”. :) Jak podłączę konsole pod internet to stracę gwarancję?? (mój znajomy tak mówi) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haobao_PRO 639 Napisano 20 Czerwiec 2013 Masz "mądrego" znajomego :D Oczywiście nie stracisz gwarancji :) 2 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sinson 0 Napisano 20 Czerwiec 2013 Wielkie dzięki za odpowiedź :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darayavahus 792 Napisano 21 Czerwiec 2013 Jeśli nie wymyślę nic z plejką to mogę oddać na gwarancję(kupiona w mm w listopadzie 2011) mimo tego iż ją przewróciłem więc jak nie patrzeć z mojej winy? No bo przecież nie powiem, że sama się przewróciła :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 21 Czerwiec 2013 Nie możesz - gwarancja producenta już minęła... Możesz próbować na niezgodność towaru z umową... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darayavahus 792 Napisano 21 Czerwiec 2013 Ale jeśli przyjmą na gwarancję to ja bym musiał pokryć koszty ewentualnej naprawy? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 21 Czerwiec 2013 Czytaj - możesz powołać się na niezgodność towaru z umową, która obowiązuje przez 24 miesiące... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
haobao_PRO 639 Napisano 21 Czerwiec 2013 A w MM nie ma 2 lat gwarancji na sprzęt? Ja akurat kupiłem w TESCO :D i normalnie dostałem 2 lata gwarancji :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 21 Czerwiec 2013 Zwykłe mydlenie oczu... Nie mylcie dobrowolnej gwarancji producenta (rocznej w wypadku konsol Sony) z instytucją niezgodności towaru wynikającą z ustawy... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darayavahus 792 Napisano 21 Czerwiec 2013 Kapuję kloose, ale mówić że z mojej winy, że ją przewróciłem? Czy coś ściemniać? I muszę oddać komplet czyli pad/kabel i co tam jeszcze było czy samą konsolę? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kloose 1500 Napisano 21 Czerwiec 2013 6 miesięcy od dnia zakupu już minęło, więc to Ty musisz udowodnić, że wada (usterka) istniała w chwili zakupu... W tym wypadku musisz trochę "poszyć" ;) jak przyznasz się do przewrócenia konsoli to masz pewne, że odrzucą reklamacje... Wystarczy sama konsola w opakowaniu zastępczym... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darayavahus 792 Napisano 21 Czerwiec 2013 Nie ma żadnych uszkodzeń na zewnątrz więc chyba pozostaje klasyczne:"Nie mam pojęcia, wczoraj jeszcze działała, dziś rano włączam i czarny ekran" :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
max9611 0 Napisano 29 Lipiec 2013 oddawał może ktoś sprzęt do naprawy na muve.pl ? Jak przebiegł cały proces ? :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maslak 41 Napisano 30 Lipiec 2013 oddawał może ktoś sprzęt do naprawy na muve.pl ? Jak przebiegł cały proces ? :) Oddajesz na roczną gwarancję producenta tak? Jeśli tak to od razu wejdź na stronę http://pram.com.pl/ bo tak i tak ps3 ma gwarancję d2d Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Erto 0 Napisano 1 Wrzesień 2013 Witam, Posiadałbym pewne pytanie jak wiadomo gwarancja udzielona dobrowolnie przez producenta jest honorowana na terenie całego kraju nie mniej czy rękojmia również jest honorowana na terenie całego kraju ? Już wyjaśniam o co chodzi. Zamierzam zakupić używaną konsole na allegro z gdańska która została zakupiona w styczniu tego roku przez allegrowicza od którego chcę ją odkupić. Więc teoretycznie do końca tego roku posiadam gwarancję producenta lecz co z rękojmią ? Allegrowicz zakupił daną konsolę w salone Euro-Net Sp. z o.o. w Gdańsku czy w przypadku gdy dana konsola popsułaby mi się w moim miejscu zamieszkania czyli Częstochowie to w takim wypadku rękojmię miałbym zgłosić w najbliższym salonie Euro-Net czy też musiałbym się udać do Gdańska by móc zareklamować moją konsolę ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cyricano 39 Napisano 1 Wrzesień 2013 (edytowane) Generalnie uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową nie przechodzą na kolejnego nabywcę. Jednak posiadasz paragon więc nie udowodnią Ci, że to nie Ty kupiłeś konsole (pod warunkiem, że ich o tym nie poinformujesz). Możesz oddać do jakiegokolwiek salonu Euro i powiedzieć, że się przeprowadziłeś :) Edytowane 1 Wrzesień 2013 przez cyricano Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach