cwir 12843 Napisano 9 Luty 2010 Dzielcie sie swoimi spostrzezeniami i poradami odnosnie klas, broni i ekwipunku w grze. Czym wam sie najlepiej gra i dlaczego, jak ta klasa gracie, na jakich mapach itp. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lil_imik 24 Napisano 10 Luty 2010 mi iż to jeszcze jest demo to i tak najlepiej gra się mechanikiem a czasem to i nawet snajper wejdzie ponieważ tymi klasami chyba najłatwiej przebić się do bazy wroga(dobry snajper wyczyści ci drogę do bazy) ale to jest moje zdanie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alieen 4 Napisano 10 Luty 2010 Mnie troche dziwi 2 bron dostepna u snajpera. Nazwy z glowy nie pamietam, ale to ta snajperka z szybszym przeladowaniem, mniejsza sila razenia i 10 pociskami w magazynku. Bardziej mi to przypomina pol automatyczny karabin z dalekim zasiegiem niz snajperke. W becie owszem - udalo mi sie 1 strzalem zabic przyczajonego snajpera, w demie niestety musze ze 3 kulki wpadkowac w delikwenta. Nie wiem czy az tak obnizono obrazenia czy mi skill celowania spadl ;) Szkoda ze ograniczyli arsenal broni w demku bo mialem duza chec odkryc wszystkie snajperki. Obecnie z podstawową biegam bo jest najbardziej praktyczna, ale pelna wersja nadchodzi duzymi krokami to sie przekonam :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 10 Luty 2010 Ja przez 90% czasu gram zwyklym zolnierzem, bo duzo zabijam a o ammo nie idzie sie doprosic i musze sam sie zaopatrywac :/ Do tego XM8 niezle kosi na kazdy dystans. Ewentualnie jeszcze zolnierzem z Shotgunem i C4, tez sie bardzo dobrze sprawdza. W sumie to wlasnie C4 lepiej sie sprawdza z kims z Shottem kto jest zawsze blisko akcji, niz ze snajperem, ktory zeby podlozyc C4 pod czolg musi przebiec 10km... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alieen 4 Napisano 10 Luty 2010 C4 lepiej sie sprawdza z kims z Shottem kto jest zawsze blisko akcji, niz ze snajperem, ktory zeby podlozyc C4 pod czolg musi przebiec 10km... Ja dlatego zwykle przyczajam sie w miejscu przy drodze lub pomiedzy 2 sciezkami ktoredy jada ciezkie sprzety. Wiele razy widzac czolg, wystarczy lekko za krzakiem przycupnac by ten minal ciebie i zatrzymal sie tuz obok mierzac w baze np. Wtedy 5s i juz ma C4 zamontowane. Nie jestem zwolennikiem siedzenia na koncu mapy na jakims pagorku i czajenia co sie gdzie poruszy. Podejscie pod centrum akcji daje duzo wieksze mozliwosci, niejednokrotnie pistolet wybawia z opresji koszac 4 wrogow z rzedu. Jak dla mnie to klasa snajpera jest idealnie zbilansowana. Ma wszystko co potrzebne. Reszte dopiero poznaje (szturmowcem troche pobiegalem, ale to jeszcze nie to) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rotting 0 Napisano 10 Luty 2010 Ja za to zagrałem snajperem może ze 2 razy. Po prostu nie umiem grać tą klasą i jak narazie w pełni wystarcza mi opanowanie medyka i inżyniera, którymi gram najczęściej. Na początku demka nabijałem xp żołnierzem - bardzo dobra klasa, która co ważniejsze - jest naprawdę potrzebna nie tylko z powodu dobrego sprzętu ale i amunicji, której wiecznie brak. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek21 2 Napisano 10 Luty 2010 Ogólnie to mam dwie ulubione klasy, snajper i żołnierz. Pierwszym gram zazwyczaj jak bronie a drugą przy ataku. Co do sprzętu to faktycznie druga snajperka jest beznadziejna zaś XM8 to piekielnie dobra broń. Już nie mogę się doczekać pełnej wersji gry by móc odblokować resztę ekwipunku. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KoXuCh 0 Napisano 10 Luty 2010 mi sie dpobrze gra medykiem, tzn latwo celnac tym jego km'em, fajny jest tez zwykly zolnierz ';D czekamy na pelan wersje xd Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doug 2 Napisano 10 Luty 2010 Jeśli chodzi o medyka, to druga broń, którą dostajemy w tej klasie jest IMO do dupy. Jakoś wolę grać z tą pierwszą. XM8P to jak dla mnie potężna broń i na prawdę da się z niej niezle wymiatać. Co do snajpera, to gram tylko z m24. Ta druga snajperka jest także IMO o kant dupy obić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bombel 0 Napisano 12 Luty 2010 Ja snajperem jeszcze wogole nie gralem, bo jakos nie rajcuje mnie siedzenie i mierzenie z daleka. Najlepiej mi sie gra teraz medykiem, fajna mocna bron, 200 amo w magazynku i jazda. Do tego radocha z uleczania kompanow ;) Zolnierz tez jest moim faworytem, bo oglnie wole walke w srednim i krotkim dystansie. Nawet sobie dobra celnosc wyrobilem i z broni srednio i krotko dystansowych, czasem uda sie zdjac kilku na raz :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Toniak 0 Napisano 13 Luty 2010 (edytowane) Engineer, engineer i jeszcze raz engineer. Idealna klasa - ma w sobie wszystko. Szybkostrzelna spluwa na bliskie i celna na średnie spluwa (SCAR) i RPG przeciw pojazdom. http://online.freeware.info.pl/royal-story.html Nie wyobrażam sobie jak ta klasa będzie wymiatać ze wszystkimi dodatkami (celowniki optyczne albo M14, G3) - nie wspominam o lepszej wyrzutni czy dodatków dla żołnierza (więcej HP, więcej AMMO itd.) Edytowane 23 Sierpień 2017 przez Toniak Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Monoblos 0 Napisano 13 Luty 2010 Engineer, engineer i jeszcze raz engineer. Idealna klasa - ma w sobie wszystko. Szybkostrzelna spluwa na bliskie i celna na średnie spluwa (SCAR) i RPG przeciw pojazdom. Nie wyobrażam sobie jak ta klasa będzie wymiatać ze wszystkimi dodatkami (celowniki optyczne albo M14, G3) - nie wspominam o lepszej wyrzutni czy dodatków dla żołnierza (więcej HP, więcej AMMO itd.) Zgadzam sie w 100% już gdzieś pisałem że to idealna klasa ! ( Na dalekie dystanse spokojnie można ustrzelić nie jednego przeciwnika wystarczą 4-6 oddzielnych naboi wypuszczajcie małe seryjki to napewno traficie :) pozdrawiam) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bzykacz 239 Napisano 13 Luty 2010 Właśnie, Panowie, mam dylemat i to duży. W becie śmigałem głównie snajperem i żołdakiem (żołnierz po mojemu :tongue: ). Niestety albo stety okazało się medyk mi pasuje (bo często jestem w centrum akcji) i nieżle prowadzę czołga i nie spotkałem lepszego pilota Apache, a przy prowadzeniu wypadałoby mieć mechanika (inżynier po mojemu :P ). No i jak tu ma człowiek zadecydować, co Wy o tym myślicie? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nathim 0 Napisano 13 Luty 2010 macie jakies info na temat czy xp zdobyte w demie przejdzie na pełną wersje czy będzie reset ? Bo nie wiem czy cisnąć już czy poczekać do pełnej wersji Co do ulubionych klas zdecydowanie inzynier i snajper, wbrew pozorom karabin inżyniera który dotychczas w grach był śmieszną zabawką tu potrafi nieźle namieszać, jeśli w pełnej wersji nic nie skopią względem dema dla mnie nowy król FPS detronizując CS Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 13 Luty 2010 @bzykacz: Powinienes po prostu zaprosic do sklady znajomego, ktory bedzie gral inzynierem. Albo nie wsiadac do pojazdow ;) Ja m.in. dlatego gram zolniezem, bo wtedy tak naprawde nie potrzebuje nikogo z teamu do pomocy, zabijam tylko z karabinu i uzupelniam sobie ammo, jedyne co to czasami apteczki pod reka mi brakuje :/ W ogole to zauwazylem, ze w przeciwienstwie do Bety ludzie mala uwage zwracaja na pojazdy, gdzie tam stanowily one podstawe gry :/ Zwlaszcza widac to na ataku, UAV czy czolg bardzo czesto stoja wolne... Najlepsza akcja jest wlasnie wtedy, jak jestes broniacym, zakradasz sie do bazy przeciwnika i siadasz na ich UAV i ich zabijasz, a oni nie kumaja, ze siedzisz u nich w bazie xD Albo jeszcze lepiej - koles chce wziasc UAV i podchodzi, patrzy, ze zajete i idzie dalej nie zabijajac cie XD Ale wracajac do tematu - o naprawie przez kolegow z druzyny tez mozna pomarzyc, :( Moze to przez to, ze w Demo moze grac kazdy, a do Bety dostep miala okreslona liczba osob, i dopiero ucza sie o co chodzi w BFe, tak mi sie wydaje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bzykacz 239 Napisano 13 Luty 2010 Niby tak, ale czasami Oni już siedzą w innych pojazdach, a ,,niebiescy" są tacy że szkoda słów. Opiszę Ci jedną sytuację. Mam helikopter (kradziony wrogowi) czekam aż kumpel dobiegnie na strzelca, ale jakiś niebieski się wpieprzył. No dobra latam sobie. strzelam rozwalam itp. , patrzę mało pancerza zostało. Ląduje sobie wychodzę, naprawiam, a co robi niebieski, zamienia miejsca i sobie spie***la, myślałem że krew mnie zaleje. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cwir 12843 Napisano 13 Luty 2010 No juz padaly pomysly podczas gry ze kierowca jakiegokolwiek pojazdu powinien miec mozliwosc "wysadzenia" niechcianego pasazera. Albo "katapultowania" zeby bylo ciekawiej :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żywy 690 Napisano 13 Luty 2010 (edytowane) @bzykacz: O tak, chyba nie ma nic bardziej wnerwiajacego niz w.w. sytuacja, znam ten bol :/ PS. Czy tylko ja zauwazylem, czy klasa inzyniera jest troche za mocna? Tzn. jak jest duzo inzynierow w jednej druzynie, ida wtedy do przodu jak burza. Zbyt uniwersalna jest ta klasa IMO - ma b. dobry karabin, moze naprawiac przyjacielkie pojazdy, a wrogie rozwalac... Mogli by zrobic jak w KZ2, ze Inzynier ma do dyspozycji tylko Shotguny, jakies oslabienie by bylo w walce na dystans. Bo jak jest cala druzyna Snajperow/Medykow/Zolnierzy to duzo nie zdziala, a Inzynierowie sa nie do za***ania doslownie, czy to na ataku czy na obronie... Raz z kumplami tak wlasnie zrobilismy, ze kazdy wzial Inzyniera, to tego jeszcze kilku w druzynie, i chlopaki w ataku nawet bomb na oczy nie widzieli, za to jak my atakowalismy to jedyne co nas powstrzymywalo przed ciaglym parciem do przodu to nie przesuniete jeszcze pole terenu. Powinni cos z tym zrobic, dac jakis limit klas na druzyne, albo wlasnie wyposarzyc Inzyniera tylko w Shotty. Edytowane 13 Luty 2010 przez Żywy Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ucantstop 4 Napisano 13 Luty 2010 mnie najbardziej denerwuje fakt, że medyk ma LKM'a. Moim zdaniem to inzynier powinnien go miec ( albo wlasnie tylko shotguny jak ktos wspomnial ) a medyk powinnien dostac SMG. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nick99 1 Napisano 13 Luty 2010 (edytowane) No w sumie inżynier ma trochę za mocną broń, ale mam nadzieje że jest tak tylko w Demo, a w pełnej wersji na dalszych etapach gry bronie innych klas pójdą trochę bardziej do górny niż bronie inżyniera. Na początku najlepiej grało mi się medykiem, ale ostatnio dobrze gra mi się szturmowcem. Snajperem gra mi się beznadziejnie na razie, bo bronie dostępne dla niego na tym etapie gry są "trochę" mało skuteczne. Edytowane 13 Luty 2010 przez nick99 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bombel 0 Napisano 13 Luty 2010 Mi sie dobrze gra medykiem. Dobra bron, bo rzadko trzeba przeladowywac i mozna dluzej pomeczyc jakiegos uciekajacego wroga. Jak ktos potrafi sobie wyrobic taka sredniodystansowa bronia dobra celnosc, to naprawde wtedy mozna byc zagrozeniem podczas szturmu. Do tego mozna wspomoc zdrowie druzyny. Inzynier tez jest bardzo dobra klasa, przewaznie zmieniam medyka na inzyniera po smierci gdy akurat wjezdza ciezka artyleria :) Wtedy wyrzutnia pomaga troche opanowac sytuacje. No i oczywiscie jako ze w grze bardzo duza role odgrywaja pojazdy, dobrze jest jak inzynier siedzi w srodku i podtrzymuje pojazd przy zyciu. Ogolnie gdyby inz mial bron medyka bylby wg juz wogole za mocny. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcizello 20 Napisano 13 Luty 2010 Ja gram zolnierzem. W jedynce praktycznie tylką tą klasą grałem ze względu na mozliwosc szybkiego leczenia. Lecz nie kumam do konca jak z tym zdrowiem jest w drugiej czesci? Jest jakis pasek zdrowia albo cos? I jak sie uzywa tych przekletych apteczek? Wystarczy na nie wejsc jak w jedynce czy je sie jakos podnosi? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Siudak83 278 Napisano 14 Luty 2010 Ja gram zolnierzem. W jedynce praktycznie tylką tą klasą grałem ze względu na mozliwosc szybkiego leczenia. Lecz nie kumam do konca jak z tym zdrowiem jest w drugiej czesci? Jest jakis pasek zdrowia albo cos? I jak sie uzywa tych przekletych apteczek? Wystarczy na nie wejsc jak w jedynce czy je sie jakos podnosi? Wytstarczy być w pobliżu apteczki i już się leczysz.Nie ma paska jak to bywa teraz jak przeżyjesz z czerwonym ekranem musisz chwilę poczekać gdzieś w ukryciu.Jest nawet upgrade apteczki później do zdobycia (w demie nie da się tego odblokować), że działa na dalszą odległość. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arthur 2 Napisano 14 Luty 2010 Mi sie dobrze gra medykiem. ... Dzisiaj sie o tym przekonalem ;) Nawet jezeli nie gra sie medykiem a taki zginie kolo nas, to mozna wziasc jego ekwipunek i go "ożywić". Dzisiaj tak sie zapedzilem ze jednego przeciwnika tym zabilem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
snosch 446 Napisano 15 Luty 2010 Snajperem gra mi się beznadziejnie na razie, bo bronie dostępne dla niego na tym etapie gry są "trochę" mało skuteczne. M24 malo skuteczny? ;) to na nic wiecej nie licz. ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach