lukian 12 Napisano 23 Listopad 2012 Sharent Tacho jak sie wam jechalo ? bo ja mam jakis problem z przyzwyczajeniem sie do kierowania mam niby na 68% linearity zostawilem bez zmian na 20% wczesniej mialem steering deadzone na 5% i z tym chyba jest problem bo jade teraz na 1% jak ustawie na 5% to sie nie da jechac Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOWI 165 Napisano 23 Listopad 2012 5% ze 180 a 1 z 900 robi roznice :) zmniejsz troche linearity. Jak ustawisz saturacje na 68% to masz tak jak przed patchem. Ja mam na 60 saturacje i 10 linearity i jest git na takich ustawieniach. Z deadzona trzeba niestety zrezygnowac :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukian 12 Napisano 23 Listopad 2012 powaznie nie czuje jazdy ... i to jest zle :/ a to wszystko dlatego ze jak ustawimy wysoka czulosc to ffb nie wyrabia bo jest rozciagniety na 900 stopni nie na 180 ostatni raz chyba kupilem gre od CM Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Flinston46 0 Napisano 23 Listopad 2012 Ja już pobrałem patcha. Jedyny problem to z tym przyzwyczajeniem się do nowego sterowania trzeba znów zmieniać ustawienia pod siebie... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tachograf 211 Napisano 23 Listopad 2012 Ja nie wiem co wy z tym sterowaniem macie ... Mnie się jeździ zajebiście, lepiej niż przed patchem, mam G27 i ustawienia: - Czułość sterowania 68% - Wygładzanie sterowania 35% Reszta zero FF: 10%,100%,100% Chciałbym zobaczyć jak grają na kierownicy ci którzy narzekają na to nowe sterowania ... Może w tym tkwi problem ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrKubool 17 Napisano 23 Listopad 2012 Pobrane, przetestowane, i jest mała lipa.. Bolid miota mi się na prostych, a ustawienie martwej strefy na 1%, co przed patch'em było zbawienne, teraz nie spełnia swojej roli.. luz jest za duży, żeby jeździć z nim komfortowo. Cieszy za to poprawa przyczepności w zakrętach, od razu czasy o 0,5s. lepsze się kręci. Ogólnie patch na plus(taki niewielki), tylko trzeba czasu na przyzwyczajenie się do nowego sterowania :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOWI 165 Napisano 23 Listopad 2012 No niestety ten deadzone działający dobrze by się przydał :( Tacho widzę lubi mieć szybką reakcje kiery na skret :D Ja powiem tak, czasy na poziomie 1:25.4xx w qualu na melbour to nie jest już problem, nawet udało mi się powalczyć z mateo wczoraj co jest niezłym wyczynem. Można coś dzsiaj pojechać koło 21 ( czytaj sobota), ewentualnie po qualu można smignać o ile w domu będę :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tachograf 211 Napisano 24 Listopad 2012 (edytowane) Tacho widzę lubi mieć szybką reakcje kiery na skret Szybką ? Jest idealnie :) Przy 68% zakres obrotu jest większy niż przed patchem, co idzie na plus do stabilności moim zdaniem. A ty KOWI jakie masz ustawienia ? Edytowane 24 Listopad 2012 przez Tachograf Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomik34 0 Napisano 24 Listopad 2012 Może mi napisać o co chodzi z tym 180 i 900 stopni mam gp27 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tachograf 211 Napisano 24 Listopad 2012 tomik, ustaw tak jak napisałem wyżej skoro masz G27 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukian 12 Napisano 24 Listopad 2012 im wiekszy linearity tym mniejszy deadzone mozna dac, przy wiekszym linearity poczatkowa faza skretu mimo ze mocno szarpniesz kierownica jest lagodna dopiero przy agrawach dziala szybciej. Nie wiem moze problem lezy w FF bo nie czuc momentu przyczepnosci ktory czulem w poprzedniej wersji kwestia objezdzenia sie z tym i bedzie dobrze :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOWI 165 Napisano 24 Listopad 2012 Przed patchem byl lock na 180 stopniach, gra widziala kierownice ktora ma tylko 180 stopni obroru.1% deadzona ze 180 stopni wyjdzie ci 1.8. Natomiast jak gra widzi kiere ktora ma 900 stopni to 1% z tego daje 9 stopni. Jak miales przed patchem ustawiony deadzone na mniej niz 9% to nie masz co teraz go wlaczac. Tacho ja ustawilem saturacje na 60 liniowosc na 10 i na dfgt jest zacnie. Musialem efekty i sile ff zmniejszyc bo na tarkach jakby ktos mlotowiertarka rozpierniczal mi kiere. Jeszcze mam deadzona ustawionego na hamulcu na 10 ale to wymuszone potencjometrem, ktory do tych 10 procent szaleje :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukian 12 Napisano 24 Listopad 2012 (edytowane) hmm no ja teraz ustawilem deazona na 1% saturke na 71 i linearity na 35 i jest w sumie ok nie rzuca mnie na prostych Edit: zmienilem na Twoje ale oczywiscie musialem dodac 1% deadzona i jedzie sie jakby lepiej Edit2: ustawienia Kowiego najlepiej mi pasuja :) jedynie na tych moglem pobic swoj TT czas na australii :) Edytowane 24 Listopad 2012 przez lukian Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOWI 165 Napisano 24 Listopad 2012 Pokombinuj, bo to jest kwestia gustu, mozesz dac wieksze linearity to powinno mniej na prostej rzucac. Ja wole miec troche wiecej stopni na kierze, a przy takim ustawieniu idealnie wychodzi na nawrotach zeby nie zrywac ff :) ewentualnie troche linearity zwieksze ale to pozniej :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukian 12 Napisano 24 Listopad 2012 no mi pasuje mniejsze linearity bo wtedy ten 1% deadzone duzo daje a w zakrety wchodzi sie lepiej :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MateoF1 59 Napisano 24 Listopad 2012 Rozumiem że jutro 21.30 jedziemy pierwszy wyścig tak? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pitian 38 Napisano 24 Listopad 2012 Ja tam bym najchętniej pocisnął już jutro, nie chce mi się czekać kolejny tydzień, bo i tak by to nic nie dało :P 9 osób od nas już testowało patcha. Co z resztą? Matijad, Ponq, Bezel? 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bezel1 0 Napisano 24 Listopad 2012 Mi tam bez różnicy kiedy pojedziemy. Chyba nawet bardziej skłaniałbym się ku jutrzejszej niedzieli. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MrKubool 17 Napisano 24 Listopad 2012 Dla mnie też bardziej by pasował jutrzejszy termin, bo 2 grudnia nie jestem pewien swojego udziału :/ Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukian 12 Napisano 24 Listopad 2012 ja bym jechal jutro :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MateoF1 59 Napisano 24 Listopad 2012 Co z resztą? Matijad, Ponq, Bezel? matijad dzisiaj z nami jeździł, co do reszty to nie widziałem. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukian 12 Napisano 24 Listopad 2012 Mateo ;) dawaj pojezdzimy te 5 okrazen :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sharent 174 Napisano 24 Listopad 2012 (edytowane) no to kiedy ten wyścig gramy w końcu. jutro czy za tydzień. Kowi, określ się, bo też mam plany i muszę wiedzieć jak sobie dzień poukładać. w sumie to może bym teraz jednak wolał pojechać za tydzień. Edytowane 24 Listopad 2012 przez sharent Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MateoF1 59 Napisano 24 Listopad 2012 Ja mam cały czas założony pokój więc jak ktoś chce niech daje znać na PW to wyśle zaproszenie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOWI 165 Napisano 24 Listopad 2012 (edytowane) Najlepiej jakbu ktorys z organizatorow wyslal do wszystkich pw z informacja o tym ze sie patch pojawil bo ja na ten moment jestem na wyczerpaniu baterii w telefonie :P Wtedy mozemy gadac o jutrzejszym starcie Edytowane 24 Listopad 2012 przez KOWI Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach