Kamil908 43 Napisano 12 Styczeń 2013 Klacza: Ty to najpierw zalicz to podium ktore obiecujesz w Hiszpani :) Oto sie nie martw. Moja forma jest na bardzo wysokim, stabilnym poziomie. Jesli nie wydarzy sie nic nieoczekiwanego to powqlcze o zwyciestwo:) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s0-Vicky 312 Napisano 12 Styczeń 2013 To "cos nieoczekiwanego" to rozkraczenie sie w poprzek i cofanie gdy ktos probuje Cie wyminac? :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil908 43 Napisano 12 Styczeń 2013 To "cos nieoczekiwanego" to rozkraczenie sie w poprzek i cofanie gdy ktos probuje Cie wyminac? :) Nie komentuje tego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RandyOrtonRKO 50 Napisano 12 Styczeń 2013 Macie tu ten filmik z BBC :) https://www.youtube.com/watch?v=kF9Z0QVtF58 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 12 Styczeń 2013 Rholek, za to zawodów z jednym autem to jest jak na lekarstwo... Dla mnie idea z różnymi furami za każdym razem wypada świetnie. "Noł-lajfów" nie brakuje i znając życie to niektórzy bo zarzynali dzień i noc by się nauczyć fury. Ustawiamy się na dzień, mniej więcej jakie fury i do ilu PO zaraz przed wyścigiem, trasy w pokoju się by już wybierało i jazda zwykłymi furami, bez żadnych setupów. Na Nascarze śmiechu było co nie miara :) Zresztą nawet jak w trzech z Kowim i Pitianem jeździliśmy Cytrynami po Madrycie to było ekstra :) Non-stop trzy fury obok siebie i jak ktoś zrobił minimalny błąd to zaraz się to wykorzystywało. Widziałbym np. coś takiego, event w stylu Japonia vs Europa, ustalamy że np. sedany do 350 PP, kto po jakiej stronie i tyle :) Chwilka testów przed samym wyścigiem i jedziem. A nie jakieś kalendarze, srarze, itd. Coś zrobić dla czystego funu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tata_arek 79 Napisano 12 Styczeń 2013 Może wyścigi losowe? Nikt nie wie wtedy, czym pojedzie. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOWI 165 Napisano 12 Styczeń 2013 Z ta losowoscia tez bym nie przesadzal, zeby kazfy zdazyl autko zakupic. Formula taka jak mowi patricko. Najwazniejsze zeby setupy byly standardowe, bo wtedy powinno byc mniej wiecej po rowno w czasach. Ten nascar co smignelismy sobie kiedys dawno temu to byl pure fun z jazda na kolarza :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kasper 29 Napisano 12 Styczeń 2013 Najprostszy sposób to moim zdaniem taki, żeby co tydzień dwie osoby wybrały w tajemnicy furę. W niedzielę powiedzmy o 15 przedstawiają swoje propozycje. Szybkie głosowanie do godziny maks i rura. Można zrobić tak w lobby przed wyścigiem, ale to może być za dziko. :P Tory już chyba nie muszą być losowe. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 12 Styczeń 2013 Chciałbym jeszcze dodać, żeby nie ograniczać się tylko do jednej fury, bo wtedy to mimo wszystko wieje taką monotonią trochę. Kilka różnych samochodzików na torze, ustalić takie samo PO i myślę, że nie powinno być problemów. Nie wiem jak kwestia domyślnego setupu, bo wystarczą małe różnice na skrzyni i już będzie lipa. No ale trzeba wszystko obgadać. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sharent 174 Napisano 13 Styczeń 2013 Kurczę, zastanawiam się nad zmianą DF GT na Thrustmastera 500 rs z add onem f1. Całość 2050 zł. Zważywszy na cenę, nie jestem w 100% pewien, czy to dobry pomysł... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tangul 41 Napisano 13 Styczeń 2013 Nie lepiej odrazu kupic Fanatec Clubsport Wheel i F1 RIM? :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sharent 174 Napisano 13 Styczeń 2013 (edytowane) A widziałeś, ile to kosztuje? W przeliczeniu na złotówki, to ok. 2600 zł + wysyłka z zagranicy. W cenie którą podałem post wyżej, mamy dwa kółka - ta od f1 i zwykłe. W przypadku fanateca koło bmw to dodatkowy 1 tys. więcej. Chociaż może zamiast kiery lepiej byłoby kupić sobie dwa dodatkowe telewizory? ;) W sumie ciągle się zastanawiam czy warto ładować więcej kasy w wirtualne jeżdżenie zamiast przeznaczyć ją na coś innego. Edytowane 13 Styczeń 2013 przez sharent Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOWI 165 Napisano 13 Styczeń 2013 Moim zdaniem nie ma sensu ładować tyle pieniędzy w kierownicę jeżeli nie jeździsz w poważnych symulatorach. Na ps3 jedynie GT5 daje Ci możliwość wykorzystania tej kierownicy w pełnym stopniu. Za 2.5k już lepiej postawić jakiegoś dość dobrego kompa i tam zainwestować w symulatory, nawet posiadają DFGT, czy jaką kiere ty tam posiadasz :P Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patricko 8082 Napisano 13 Styczeń 2013 Ja bym już na PS4 odkładał na Twoim miejscu :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tangul 41 Napisano 13 Styczeń 2013 ClubSport Wheel Base 450€ ClubSport Pedals V2 250€ Formula rim for ClubSport Wheel 180€ Co po podsumowaniu daje 880€ po kursie 4zł = 3520zł, nie taaaaaaaaak drogo ;D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sharent 174 Napisano 13 Styczeń 2013 (edytowane) Właśnie Tangul - zapomniałem o pedałach. Za 1000 zł (fakt, podobno są dobre). No i skrzynia sekwencyjna zarówno do Thrustmastera, jak i Fanateca. Bo na łopatkach zmieniać biegi w GT5 w autach które mają manualną skrzynię (tak samo jak hamować wtedy lewą stopą - ja zawsze w takim wypadku hamuję prawą) to po prostu grzech. Chyba zostanę przy DFGT jednak, a kiedyś może jak warunki przestrzenne pozwolą kupię sobie 2 telewizory dodatkowe. No a dobry PC/PS4 to podstawa. Zależy od jakości GT6 i Project CARS jeszcze :)) PS pytanie do tych, co mieli DFGT i G27 - jest jakaś odczuwalna różnica w sile FF obu kierownic? (w GT5, bo w F1 FF jest tak słaby że pewnie nawet na Mancie za 80 zł byłoby tak samo) Mateo - ty chyba się nie tak dawno przesiadałeś? Jakie różnice pod tym względem? Możesz też coś powiedzieć na temat pedałów? Ile siły trzeba włożyć żeby docisnąć hamulec do deski? Edytowane 13 Styczeń 2013 przez sharent Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
valderama9 5 Napisano 13 Styczeń 2013 Mateo - ty chyba się nie tak dawno przesiadałeś? Jakie różnice pod tym względem? Możesz też coś powiedzieć na temat pedałów? Ile siły trzeba włożyć żeby docisnąć hamulec do deski? [/ quote] co do hamulca , jesli chodzi o mnie to za ciezko chodzi stanowczo , ja zamienilem sobie sprezyny , ze sprzegla przelozylem , bo musialem za bardzo sie mocowac , co do f f to nie pamietam , jesli chodzi o gran turismo , ogolnie G27 jest cichutka w porownaniu dp dfgt , no wiadomo wieksze lopatki , lepsze pedaly , tylko krzyzak jest z boku Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
underact 8 Napisano 13 Styczeń 2013 Macie tu ten filmik z BBC :) https://www.youtube....h?v=kF9Z0QVtF58 dzieki za znalezienie tego filmu:) ja nie moglem znalezc:) calkowicie inna nazwa, ale widze ze narazie chodzi i nie zostal zbanowany przez nikogo - czyt. bbc:) oby pozostal bo kawal dobrego materialu:D kazdy fan f1 powinien go zobaczyc. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sharent 174 Napisano 13 Styczeń 2013 (edytowane) No o to przecież chodzi, żeby się mocować. W F1 pedał hamulca wymaga podobno nacisku o sile 70 kg na największych dohamowaniach :) Że jest cicha to słyszałem, ale chodzi mi głównie o FF. Widziałem jakieś wykresy i wynikało z nich, że FF niewiele się różni w obydwu modelach, ciekawi mnie jednak opinia kogoś, kto jest w stanie porównać ze sobą obydwa modele. EDIT: HAHAHA, już wiem jak prosto zmodyfikować pedały, żeby stawiały dużo większy opór (poza oczywistą wymianą sprężyn). Filmiki wyjaśniają wszystko Chyba zaoszczędzę jednak kilka stów na nowej kierownicy/pedałach. Edytowane 13 Styczeń 2013 przez sharent Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MateoF1 59 Napisano 13 Styczeń 2013 Co do tych kierownic, valderama powiedział już prawie wszystko, co do FF to mogę tylko powiedzieć że na G27 mam większą przyjemność z grania niż na DFGT bo w niej jakoś to wszystko topornie chodziło, jak się wpadało w jakiś piach czy coś to swoich myśli nie można było usłyszeć bo tak tryby było słychać. G27 to całkowicie inna bajka, jest cichutka a FF chodzi jak masełko :P więc jak szukasz kiery i masz troche gotówki to polecam G27, chyba że szkoda ci 900zł bo za tyle już można nawet nową kupić :P Co do pedałów jeszcze to moim zdaniem wszystkie 3 działają z odpowiednią siłą, chociaż hamulec mógłby działać tak jak w prawdziwym aucie gdzie naprawde bardzo ciężko jest wcisnąć go do końca chyba że brakuje płynu to tak :D Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukian 12 Napisano 13 Styczeń 2013 ja slyszalem juz opinie od posiadaczy logitechow ze g25 jest lepsza od g27 ale nie wiem nie jezdzilem ani na tej ani na tej :) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sharent 174 Napisano 13 Styczeń 2013 (edytowane) Mateo - z tego co zrozumiałem opory jakie stawia FF są podobne, różni się tylko ogólną płynnością? (pomijam aspekt głośności pracy, bo to mi jakoś nie przeszkadza) Obecnie w DFGT jestem najmniej zadowolony z pedałów, bo stawiają po prostu zbyt mały opór. G27 niestety nie jest idealna - mała liczba przycisków i słaba skrzynia (brak sekwencji) mnie do niej trochę zniechęcają. Zatem pierdolę - jutro z rana idę do sklepu sportowego obok i kupuję 2 piłki do squasha Edytowane 13 Styczeń 2013 przez sharent Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KOWI 165 Napisano 13 Styczeń 2013 Co do tych kierownic, valderama powiedział już prawie wszystko, co do FF to mogę tylko powiedzieć że na G27 mam większą przyjemność z grania niż na DFGT bo w niej jakoś to wszystko topornie chodziło, jak się wpadało w jakiś piach czy coś to swoich myśli nie można było usłyszeć bo tak tryby było słychać. G27 to całkowicie inna bajka, jest cichutka a FF chodzi jak masełko :P więc jak szukasz kiery i masz troche gotówki to polecam G27, chyba że szkoda ci 900zł bo za tyle już można nawet nową kupić :P Co do pedałów jeszcze to moim zdaniem wszystkie 3 działają z odpowiednią siłą, chociaż hamulec mógłby działać tak jak w prawdziwym aucie gdzie naprawde bardzo ciężko jest wcisnąć go do końca chyba że brakuje płynu to tak Masz na rynku (oczywiście mowa nie o naszym czarnym kraju) load celle do g25/27 które biorą pod uwagę siłę nacisku a nie pozycje potencjometra. Niestety takiego sprzetu nie podepniesz pod ps3 i dodatkowo jest to kosz kilkuset dolarów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sharent 174 Napisano 13 Styczeń 2013 Póki co skusiłem się na zestaw 5.1 coby wzbogacić wrażenia dźwiękowe :) http://allegro.pl/glosniki-creative-labs-inspire-t6300-5-1-24h-i2936234038.html Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
s0-Vicky 312 Napisano 13 Styczeń 2013 7W RMS to w zegarkach montuja takze na wielkie wzmocnienie wrazen nie licz ;) Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach